Heuj, en ik nam het nog wel voor je opquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent net zo subtiel als die sedan.
Dat wist je toch al? Je kent mij al jaaaaaaren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent net zo subtiel als die sedan.
Dan neem jij een biertje of wat andersquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:59 schreef kingmob het volgende:
Een afdak is wel nodig ja de laatste dagen
Trouwens, zoete wijn
Wijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:59 schreef kingmob het volgende:
Een afdak is wel nodig ja de laatste dagen
Trouwens, zoete wijn
Je verrast me nog elke keer, je wordt er steeds beter inquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wist je toch al? Je kent mij al jaaaaaaren..
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je verrast me nog elke keer, je wordt er steeds beter in.
Droge wijn, om mee toe doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan neem jij een biertje of wat anders
Sterktequote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Net terug.
Even een update: Mijn vader heeft een ct scan gehad en ze hebben weefsel genomen. Hij spuugt niet meer iig. Nu afwachten.
Mijn moeder is niet veranderd. Ze heeft een arts gezien maar moet er voorlopig nog blijven.
Niks nieuws dus
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Net terug.
Even een update: Mijn vader heeft een ct scan gehad en ze hebben weefsel genomen. Hij spuugt niet meer iig. Nu afwachten.
Mijn moeder is niet veranderd. Ze heeft een arts gezien maar moet er voorlopig nog blijven.
Niks nieuws dus
In ieder geval goed dat je vader niet meer spuugt.. dat meot een goed teken zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Net terug.
Niks nieuws dus
Jeetje, wat heb ik gemistquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Net terug.
Niks nieuws dus
Heel veel sterkte, dude!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Net terug.
Niks nieuws dus
Gezlligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |