Dus hier verder over lusteloosheid, spugen, slapen op z'n Frans en geen interesse meer hebben voor anderenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:53 schreef Linda2205 het volgende:
En gaat ook niet meer lukken. Maar wat een achterlijk doel trouwensIs dat diezelfde muts die zo grof tegen je was laatst?
Ja, die ja, de hork.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:56 schreef Linda2205 het volgende:
Jeej! M'n eerste Z&G-topic!
Ik sloot met:
[..]
Ik ben allang blij dat ik vandaag wat rustiger ben dan gisteren. Ik wist even niet waar ik het zoeken moest met al die info die op me afkwam en die ik niet plaatsen kon.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:58 schreef DuchessX het volgende:
McLaura richt jij je maar lekker op jezelf hoor, er komt ook nogal heel wat op je af de komende tijd
Ik denk dat er bij haar maar 1 steekje vast zitquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:04 schreef Linda2205 het volgende:
Lekker niks van aantrekken joh! Die heeft dan sowieso een steekje los
Ja, maar je zou toch verwachten dat die partners ervan lerenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Zo, ik ben ook weer wakker
Allemaal herkenbaar: lusteloos, slaperig, in mezelf gekeerd. Het zij zo, hoort erbij. Hoewel ik zelf dat slaperige wat raar vindt, want dat is pas sinds anderhalve dag ofzo. Terwijl ik eigenlijk helemaal niet slecht slaap 's nachts, maar toch heb ik net weer 2 uur geslapen.
Stiemie, toch blaasontsteking. Wat vervelend. Hoop dat het met de AB zo weer weg is.
Troel, schaap begreep het ook allemaal niet. We hebben zelfs vorige week (toen ik al ruim 35 weken zwanger was) nog ruzie gehad omdat ik vond dat dingen NU echt af moesten en hij vond dat we tijd genoeg hadden. Het is voor onze partners gewoon toch anders, en dat is ergens ook neit gek.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:43 schreef Linda2205 het volgende:
Stiemie, Mefke en Cara, morgen zijn we 30 wekenMIJLPAAL
![]()
Staat genoteerd! Was dat al bekend? In ieder geval nog evenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:11 schreef WupWup het volgende:
Mag er bij mijn naam in de OP dat ik een meisje krijg?
Ik heb gister één lange jankdag gehad, want examen niet gehaald. Heb gewoon de hele avond buikpijn gehad van alle frustraties. Baby trok zich er niks van aan, want die stuiterde de hele dag vrolijk door. Vandaag ook weer, kleine druktemaker![]()
Stiemie wat balen, een blaasontsteking. Nou ja, tis maar goed dat je het hebt laten controleren!
Ja, supersnel! Leuk hah?! (Wil jij trouwens ook je meisje in de OP?)quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:13 schreef Stiemie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat gaat het snel he?
Pff ik baal nu al van mijn ab-kuurtje. Ik moet elke dag 4 een pil innemen tijdens het eten, maar na de eerste van vanmorgen heb ik zo'n last van mijn maag. Voel me alsof ik binnen een uur 4 zakken patat op heb gegeten ofzo en dat ik straks ernstig over mijn nek ga.
Ow, dat was jij ja, met de niet te raden hamburgerquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef WupWup het volgende:
Thanks Linda. Ja was al bekend, zie echo
Vlindur, klinkt als een lage bloeddruk inderdaad. Compleet normaal bij 15 weken, rond de 20 weken is je bloeddruk op z'n laagst. Drink wat bouillon (want zout) of eet drop of winegums. En laat je lekker verwennen!
Een extra grote patat met speciaal en oorlog en daarboven op nog eens extra uitjes.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:18 schreef Linda2205 het volgende:
4,55¤ voor een patatje?! *shock*
Maar wel lief van die man ja
Jaa zet mijn meisje er maar bij als je wiltquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:16 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, supersnel! Leuk hah?! (Wil jij trouwens ook je meisje in de OP?)
En balen van die AB-kuur...miss de dokter bellen of je een andere kan krijgen? en nu heb ik zin in patat![]()
Wij hebben ook een kinderwagen en ledikant gekocht via marktplaats en een commode bij Ikea (wat ze eigenlijk een ladekast noemen, Hemnes voor de geinteresseerdenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:52 schreef Vlindur het volgende:
We halen waarschijnlijk het meeste van marktplaats of van deze site. Omdat we niet echt veel geld meer over houden voor nieuw en (te) duur babyspul
Dat is wel echt helemaalquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef Urla het volgende:Nicole dat is grappig zeg.
Nadeel van een puberzoon die vind zich een beetje te stoer voor dat soort dingen.
Hij had laatst wel een pinguin gekocht van zijn zakgeld voor de baby.
Ik stond er echt van te kijken dat hij dat deed.quote:
Da's beter dan mijn dreumespuber die weet hoe hij de speelgoedkist open moet krijgen waardoor nu echt de hele vloer bezaait ligt met speelgoedquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Urla het volgende:
[..]
Ik stond er echt van te kijken dat hij dat deed.
Surprise effect en emogehalte was zeer hoog op dat moment.
Hij vind het al moeilijk om er goed mee om te gaan en kan zich niet goed inleven, maar toch steeds seintjes dat het goed zit.
Als hij me nu bv met een vuilniszak ziet staan bied hij ook uit zichzelf aan om hem even weg te gooien of wat zwaardere klusjes van me over te nemen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:44 schreef RockabeIIa het volgende:
oja, van mijn werk... Diegene die 2 dagen terug zulke domme dingen zei is gister naar huis gestuurd wegens het niet meer aan kunnen...
haha lekker blauwe plekken ervan enzoquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:25 schreef Linda2205 het volgende:
Oeh Huupie, wat lief van je Lief! Hier krijgt de buik meestal wel een kusje ofzo, of word er even mee geknuffeld. Maar echt liedjes zingen of gesprekjes voeren doettie niet. Wel dattie af en toe een vinger er tegen aan drukt en dat beebje dan van binnen terug drukt. En dat gaat dan een tijdlang over m'n hele buik. Heel fijn, van 2 kanten geprikt worden
Voor iemand die best nog al eens commentaar kan hebben op tvp'tjes kan je zelf ook knap lullige nietszeggende postjes plaatsen hoor!quote:
Ik commentaar op tvp'squote:Op woensdag 8 juli 2009 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor iemand die best nog al eens commentaar kan hebben op tvp'tjes kan je zelf ook knap lullige nietszeggende postjes plaatsen hoor!![]()
Ah joh, doe eens. Lekkere warme douche. Het is tijd voor een verse beep hierquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:44 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Dat was inderdaad ook het eerste wat ik dacht Stiemie, maar ik wil nog niet teveel ergens op rekenen! Straks zijn het gewoon voorweeen en ga ik gewoon nog over de 40 weken heen.
In ieder geval maar even geen warme douche voor de uitreiking dan
Dat word dus poep uit de plee scheppenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:15 schreef Lijnloos het volgende:
Fta, spannend joh! Maar in elk geval heel veel plezier met de uitreiking!!!
Wij moeten ook nog eerst klussen voor de babykamer in gereedheid kan worden gebracht. Eerst dakkapel op de zolder, dan inhoud werkkamers naar zolder, dan komen mijn schoonouders behangen (manlief gister al gevraagd en geregeld) en dan kunnen we echt gaan inrichten! Ik moet ook toegeven dat de prijzen van die "complete kamers" erg hoog vind, aangezien het inderdaad maar 3 meubels zijn. We gaan gewoon Ikea en zo af! Die ledikantjes en zo vind ik ook leuk en anders doen we een kleurtje erop!
Mag zo langs de dokter een potje halen, diarree is nog steeds niet over en nu willen ze het wel eens zien
jah plaats dan!quote:
Wat zeg je dat toch lekkerquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:19 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat word dus poep uit de plee scheppen
Hopelijk vinden ze iets, waardoor ze er iets aan kunnen gaan doen.
Zodat jij er hopelijk snel van af bent.
ahw wat rotquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:29 schreef amaranta het volgende:
Pfff ik zit me hier echt super plaatsvervangende zorgen te maken. Toen we bij de VK waren kwam er net een stel naar buiten. Vrienden van ons. Ze zijn nu 14 weken en de VK kon geen hartje vinden. Dus ze moeten zo naar het zkh voor echo.
Ik ben zo bang dat het mis is. En ..... misschien was dit wel de enige kans voor hun om zwanger te worden ivm ziekte van zijn kant...
Ik was al zo blij dat ze uberhaubt zwanger waren......
Maarja, ik wacht wel bericht af. Misschien vanavond even bellen. Maar wil ook niet opdringerig overkomen ofzo.
hoe heette je schoonvader??quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:32 schreef ymme het volgende:
Ik heb zo zitten denken he, en wil graag jullie mening/idee.
Omdat mijn schoonvader, te jong en toch wel aardig plots is overleden, en wij het kind graag naar hem willen vernoemen (mits het een jongen wordt), wil ik hiermee ook graag iets op de geboortekaart mee doen.
Als het een jongen is, kun je er iets bijzetten, trots, vernoemd naar opa (maar dan in iets versje achtig).
En als het een meisje is
Iemand ideeen? En wat vinden jullie hier nou van?
Niet té ?
Ik weet 'tquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch lekker
Het is echt vies... vooral als je moet kokken
Als het vrienden zijn, zou ik wel even bellen vanavond. Misschien kun je vragen of het gelegen is oid om je niet op te dringen. Maar ik denk persoonlijk dat het lulliger is om niks te laten horen, terwijl je weet dat het zo superspannend isquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:29 schreef amaranta het volgende:
Pfff ik zit me hier echt super plaatsvervangende zorgen te maken. Toen we bij de VK waren kwam er net een stel naar buiten. Vrienden van ons. Ze zijn nu 14 weken en de VK kon geen hartje vinden. Dus ze moeten zo naar het zkh voor echo.
Ik ben zo bang dat het mis is. En ..... misschien was dit wel de enige kans voor hun om zwanger te worden ivm ziekte van zijn kant...
Ik was al zo blij dat ze uberhaubt zwanger waren......
Maarja, ik wacht wel bericht af. Misschien vanavond even bellen. Maar wil ook niet opdringerig overkomen ofzo.
volgens mij kan dat wel jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:37 schreef amaranta het volgende:
Kan het er ook mee te maken hebben dat zij..... behoorlijk vol is??
En...Marthe voor een meisje ofzo??quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:36 schreef ymme het volgende:
[..]
Mart... (maar nu weet je de naam ook al, als het een boy zou worden).
Heb jij ff geluk
Mja maar het zijn 'gewoon' vrienden. Niet de binnenste kring zeg maar. Gewoon van verjaardagen enzo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:38 schreef WupWup het volgende:
[..]
Als het vrienden zijn, zou ik wel even bellen vanavond. Misschien kun je vragen of het gelegen is oid om je niet op te dringen. Maar ik denk persoonlijk dat het lulliger is om niks te laten horen, terwijl je weet dat het zo superspannend is
Wat zijn SI-gewricht klachten?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:57 schreef Linda2205 het volgende:
Wat is je SI Rocka? En balen van je koppijn
Zo dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jah plaats dan!![]()
ja zo droog haha krijg ik het eindelijk op film, heb ik niet genoeg batterijnouja, de aanstaande opa's en oma's moeten het hier maar mee doen voorlopig
Ymmy, mijn schoonvader is helaas het zelfde verhaal. Mn vriend wil graag onze zoon naar hem vernoemen. Alleen als je hem naar de ene opa vernoemt moet je hem dan ook naar de andere vernoemen? Ik vind 3 namen persoonlijk te veel. Dus wij hebben besloten dat het alleen zijn vader wordt. Maar nu twijfel ik weer, is dat niet lullig voor mijn vader?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:32 schreef ymme het volgende:
Ik heb zo zitten denken he, en wil graag jullie mening/idee.
Omdat mijn schoonvader, te jong en toch wel aardig plots is overleden, en wij het kind graag naar hem willen vernoemen (mits het een jongen wordt), wil ik hiermee ook graag iets op de geboortekaart mee doen.
Als het een jongen is, kun je er iets bijzetten, trots, vernoemd naar opa (maar dan in iets versje achtig).
En als het een meisje is
Iemand ideeen? En wat vinden jullie hier nou van?
Niet té ?
En Marte als het een meid wordt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:36 schreef ymme het volgende:
[..]
Mart... (maar nu weet je de naam ook al, als het een boy zou worden).
En bedankt...quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:19 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat word dus poep uit de plee scheppen
Hopelijk vinden ze iets, waardoor ze er iets aan kunnen gaan doen.
Zodat jij er hopelijk snel van af bent.
Ik dacht het wel, maar dat kan ook mijn dementie zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:07 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik commentaar op tvp's
Help me, zwangerschapsdementie![]()
Jouw vader snapt toch ook wel waarom jullie je schoonvader vernoemen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:12 schreef martine1984 het volgende:
[..]
Ymmy, mijn schoonvader is helaas het zelfde verhaal. Mn vriend wil graag onze zoon naar hem vernoemen. Alleen als je hem naar de ene opa vernoemt moet je hem dan ook naar de andere vernoemen? Ik vind 3 namen persoonlijk te veel. Dus wij hebben besloten dat het alleen zijn vader wordt. Maar nu twijfel ik weer, is dat niet lullig voor mijn vader?
Wij zetten er in ieder geval niks over op het geboorte kaartje, de mensen die ons kennen weten wel waar die naam vandaan komt.
Als het een meisje wordt bij jullie, kun je toch ook de naam van je schoonvader vervormen naar een meisjesnaam?
Nee, het was ook meer orienterend bedoeld voor mezelf. Ik ga er niet van uit dat jij een expert bent en zelfs al was je het wel, zo over internet kan een expert ook niet zien wat er aan de hand isquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Asyn, staan is geen probleem. Ik heb wel opstartproblemen met lopen en zak soms door 1 been. Zitten kan ik alleen op een rechte, harde stoel. Onderuitgezakt zitten is funest voor bekkenproblematiek. Dat hou ik geen 10 seconden vol. Misschien es navragen bij je vk? Lijkt mij persoonlijk niks met je bekken van doen te hebben maar kan wel es door je zwangerschap komen (spierverslapping, etc). Ik ben trouwens geen expertik herken je klachten alleen niet.
Op zich is alles ok, ik verlies alleen roze slijmerigheidquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:24 schreef Incantrix het volgende:
McLaura, is alles ok? Het lijkt me juist ook wel erg spannend om vantevoren al te wéten hoe het strakjes zal gaan wat de bevalling betreft enzo, ik hoop dat je laatste stukkie helemaal lekker zal gaan, zodat je strakkies compleet Zen naar het ziekenhuis kan
Klinkt als een lage bloeddruk en klinkt me erg bekend in de oren. Ik heb al 3 avonden op rij dat ik duizelig wordt, ga trillen, mijn hart als een gek tekeer gaat en ik bijna van mijn stokje ga.Ik vroeg het vandaag aan de verloskundige en mijn bloeddruk is 100/55, behoorlijk aan de lage kant. De eerste maanden van je zwangerschap kan je bloeddruk lager zijn dan normaal. Wanneer je je zo voelt raad ze aan om op je zij te gaan liggen en gewoon je rust te nemen.Ik zelf dacht eerst aan lage suikergehalte maar na een fruitreep voelde ik me nog net zo, zelfs na mijn avondeten werd het niet beter. Mocht je twijfelen altijd even de verloskundige bellen, daar zijn ze voor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:14 schreef Vlindur het volgende:
Ik lig inmiddels in bed.. Ik val steeds bijna flauw, dan wordt het me ineens zwart voor de ogen en dan moet ik maken dat ik ga zitten.Dus ik heb maar besloten om vandaag maar in bed door te brengen. Vriendlief is vandaag thuis, (had zich verslapen en besloot toen maar thuis te werken) Dus mocht er zich een ramp voor doen kan ie me zo weg brengen. Hij denkt dat ik een te lage of te hoge bloeddruk heb? Zou dat kunnen? Ik heb zelf geen idee..
Sjit zegquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:51 schreef amaranta het volgende:
Ik ga uit eten met de MR. Wilde alleen ff zeggen dat mijn man net gebeld heeft en dat het niet goed is. 3 weken geleden een miskraam gehad.
Thx!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:41 schreef huuphuup het volgende:
Davinia het gaat goed hoor! Pootjes zitten dr nogweinig verandert.
Hoe is het met je rug? Ben je al een klein beetje aan het ongemak gewend? Zeg maar, dat het waarschijnlijk zo zal lopen zoals je omschreef met minder werken enzo? Ik vind het zo rot voor je
Het voelt bij mij een beetje als een luchtbel die kapot spat, of wat Laura hier ook al zei; hetzelfde gevoel als een trillend ooglid. Heel gek gevoel, ik voel iig wel duidelijk verschil of het mn darmen zijn of niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:26 schreef Aoraki het volgende:
mmm, ik voel ook wel geborrel, maar ik heb een spastische colon, dus dat is voor mij normaal![]()
Ik moet denk ik gewoon op een flinke trap wachten voordat ik het zeker weet
Misschien voel ik het ook wel volgende week dan! Dan is de 20 weken echo...
Jaquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:29 schreef mefke79 het volgende:
Ooo, Freecell was jij dat....ik ben zo slecht in klonen raden, ik probeer het niet eens. Gefeliciteerd!
En FTA: hopelijk kan je nog even slapen en zet het dan door. Gefeliciteerd met je diploma!
En maar sneaky piepen dat je niet ongesteld werd...Vind je het gek op deze manierquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:41 schreef freecell het volgende:
Had best gekund inderdaad![]()
JaL. wordt grote broer
Nog geen 11 maanden nu. En ik vónd het ook gek dat ik niet ongesteld werd. Sinds een week of wat vind ik het niet meer gek, zal nog wel even durenquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:43 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
En maar sneaky piepen dat je niet ongesteld werd...Vind je het gek op deze manierHoe oud is Leander nu?
En carobe? Bij de natuurwinkel verkopen ze dat.Is een chocolade vervanger.Wel heul lekkerquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het zelf wel een beetje zeiken, maar ik ben het ook een beetje zat. De lijst met "mag ik niet" wordt alleen maar langer.
Suikervrije chocolade zal ws. veel vet in zitten en dat is ook niet goed. Ik moet het gewoon nog een paar weken volhouden, dat moet toch niet zo'n probleem zijn!
Hopeloosquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:53 schreef Sugar het volgende:
Freecell, wat leuk! Ik dacht het nog heel ff toen we het over die 19 maanden niet ongesteld hadden, maar het verdween weer naar de achtergrond. Wat cool! Gefeliciteerd!![]()
Hoe is je haar?![]()
Ik antwoord (geheel niet uit eigenbelangquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:46 schreef Linda2205 het volgende:
30 weken is echt een hele echte toch? Niet een a-la-huup-je?![]()
Waaahquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:03 schreef Nijna het volgende:
Miss, vanaf morgen hebben wij ook meldplicht...![]()
Heb je ook een bedpan besteld (of is dat alleen voor thuisbevallingen? Ik heb ze beide bevallingen in huis gehad waarvan 1 ziekenhuis en 1 thuisbevalling, en nooit gebruikt).quote:
Ja, datquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben heel erg slecht in klonen raden en als ik dan iemand denk te weten wie ze is, komt er een compleet andere persoon uit de kast. En hoe voel je je? Moe, misselijk?
Die hebben ze hier geloof ik gebruikt voor het opvangen en bekijken van de placentaquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:33 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Heb je ook een bedpan besteld (of is dat alleen voor thuisbevallingen? Ik heb ze beide bevallingen in huis gehad waarvan 1 ziekenhuis en 1 thuisbevalling, en nooit gebruikt).
Gaat dat passen dan, de middenpoten staat toch tegen elkaar aan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:02 schreef miss_sly het volgende:
Faja, hadden we gedaan, hoorWe hebben namelijk een boxspring met twee bodems en 1 matras, dus we hebben 8 klossen nodig. Hoop wel dat ze ze boven brengen ook, maandag
Ik heb werkelijk geen idee, het is mijn eerste keer met alles. We zullen het zien, maandagquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:09 schreef owlet het volgende:
[..]
Gaat dat passen dan, de middenpoten staat toch tegen elkaar aan?
Freecell!![]()
Ik heb beide keren hechtingen gehad en ik vond het een verademing dat het bed op klossen stond. Het was makkelijker in en uitschuiven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:19 schreef Urla het volgende:
Ik vind die 80 cm echt belachelijk hoog.
Bed staat hier al op en komt gewoon boven de eettafel uit.![]()
De vorige keer had ik geen hechtingen, maar mocht dat deze keer wel zo zijn vraag ik me af of ik dan nog wel zo lekker dat bed uit kan komen.![]()
Dan is het denk ik helaas pindakaas voor de kraam.
Echt. Hope so. Ik moet een beetje een hupje/uit bed springen zeg maar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik heb beide keren hechtingen gehad en ik vond het een verademing dat het bed op klossen stond. Het was makkelijker in en uitschuiven.
even van onder m'n steen gekropen toen ik dit zag uit een paar topics terug...quote:Op maandag 6 juli 2009 08:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik had trouwens ook nog iets fijns: ik had zaterdag zomaar een kaartje van mijn zusje! Ze wilde graag deze week langskomen met de jongsteHet was nog niet allemaal vergeten enzo, maar ze wilde toch graag verder en misschien moest ze (dacht ze zelf) er toch maar overheen stappen. Dus ik heb gisteren gebeld dat ik het heel fijn vond dat ze dat kaartje had gestuurd en het heel leuk vind als ze donderdag komt. We hebben meteen een half uur aan de telefoon gezeten en zitten kletsen
Ik ben er echt blij mee en hoop dat we het weer leuk kunnen krijgen
Dat hangt er dus vanaf hoeveel je de hoogte in moet...quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:47 schreef _Bar_ het volgende:
als je kratjes gebruikt zet je die dan op zijn kant, zodat ze hoog worden.
of gewoon zoals je ze normaal gebruikt zeg maar
Zit hier te twijfelen of klossen regelen of toch de bierkratjes
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:22 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Sorry kom ik weer tussendoor zonder te hebben bijgelezen.
De vk kon niet langs komen vanwege drukte en ziekte dus ben toch maar naar de afspraak gegaan en ik heb al 3 tot 4 cm ontsluitingDe vk heeft nog wat extra gestript om het weer wat meer op gang te brengen en verwacht voor het weekend de baby nog
![]()
Ik ga nu even met 2 paracetemol onder de douche staan en dan nog even op bed liggen.
Ja, dan issie ontstoken en zit ik er (veel te) vaak met een wattenstaafje in te poeren, want het jeukt dan zo, en eigenlijk had ik weken geleden die druppels al moeten halen, maar ja.. "het gaat wel weer over"quote:
Je voelt een soort richeltje en het moet met 15 weken idd al voorbij het schaambeen zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow dames
en o ja, nog ff een vraagje, vanaf wanneer konden jullie je baarmoeder voelen? ik voel nu onderin mijn buik een soort verharding, net boven mijn schaambeen, kan ik er vanuit gaan, dat dat de baarmoeder is??
Nu is het afwachten of ik bij de 'duurt nog weken' of bij de 'binnen een paar dagen' mensen hoor. Ik krijg - tenzij het een stortbevalling wordt - gewoon een ks, maar dan iets minder gepland.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:57 schreef Sorbootje het volgende:
McLaura! Wat een haantje de voorste die Sjaak van jou!![]()
En nu?
Kind houdt niet van plannen, dat is vanaf inmiddels 3 jaar en 8 maanden geleden wel geblekenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:55 schreef innepin het volgende:
McLaura toch![]()
Had Sjakie heul geen zin om te wachten op de geplande datum? Succes!
![]()
Ik ben heel benieuwd hoor, misschien dat ie nog mooi 2 weken blijft zitten!quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:40 schreef martine1984 het volgende:
McLaura, dan voor jou ook maar al vasthet lijkt er op dat Sjakie niet lang meer op zich laat wachten
Tegendraads, it figuresquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:10 schreef Urla het volgende:
Sjakie Dat kan nie hoor Het is nog niet eens de 15de.![]()
![]()
Word wel echt spannend zo McLaura.![]()
Neuh, ik ga rustig op de bank hangenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:17 schreef WupWup het volgende:
McLaura! Je gaat toch geen stunts uithalen he!
Is ze zwanger dan??quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:07 schreef McLaura het volgende:
By the way, wanneer maakt Leonieke haar opwachting nou?
LEONIEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Op zich wel grappig, je hoort mensen overal maar mutsen dat baby's aaaaaaaaaltijd te laat komen. Die moeten nodig hier komen posten, het werkt aanstekelijk misschienquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:18 schreef Linda2205 het volgende:
En Sjakie wordt ook ongeduldig! Die beebjes hier komen maar vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |