abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:36:29 #126
100412 mefke79
komt goed!
pi_70785946
Asy, wat je ook kan doen is contact opnemen met een fysio. Die heeft er meestal meer verstand van. En ja, van je rug/bekken kan je al heel vroeg last krijgen, maar als je er op tijd bij bent en de juiste oefeningen krijgt, redt je het meestal goed tot redelijk tot het einde. Ikzelf zat met 6(!) weken al bij de fysio omdat mijn bekken scheef trok (ene kant wel verweking andere kant niet) en dus vast zat. Daarna pas weer bij 16 weken en daarna niet meer. Maar ik weet waar ik op moet letten en ik kom dus echt al sinds week 6 vanuit zijligging overeind ipv normaal.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70786350
FTA, heb je je vluchttas en MC bij je...? .
Het zou mij niks verbazen als er vandaag of morgen een beebje bij jou aan zit te komen...
Eerst maar diploma uitreiking, wellicht zit je het gewoon onbewust (of bewust) tegen te houden nu...?
Succes en fijne avond .
Fake it till you make it...
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:53:39 #128
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70786374
Asyn, staan is geen probleem. Ik heb wel opstartproblemen met lopen en zak soms door 1 been. Zitten kan ik alleen op een rechte, harde stoel. Onderuitgezakt zitten is funest voor bekkenproblematiek. Dat hou ik geen 10 seconden vol. Misschien es navragen bij je vk? Lijkt mij persoonlijk niks met je bekken van doen te hebben maar kan wel es door je zwangerschap komen (spierverslapping, etc). Ik ben trouwens geen expert ik herken je klachten alleen niet.
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:06:24 #129
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70786756
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Asyn, staan is geen probleem. Ik heb wel opstartproblemen met lopen en zak soms door 1 been. Zitten kan ik alleen op een rechte, harde stoel. Onderuitgezakt zitten is funest voor bekkenproblematiek. Dat hou ik geen 10 seconden vol. Misschien es navragen bij je vk? Lijkt mij persoonlijk niks met je bekken van doen te hebben maar kan wel es door je zwangerschap komen (spierverslapping, etc). Ik ben trouwens geen expert ik herken je klachten alleen niet.
Nee, het was ook meer orienterend bedoeld voor mezelf. Ik ga er niet van uit dat jij een expert bent en zelfs al was je het wel, zo over internet kan een expert ook niet zien wat er aan de hand is
Ik vraag het gewoon voor de zekerheid na bij VK en ik zal ook eens op het werk eens informeren bij een van de fysiotherapeuten eentje waarvan ik weet dat ze zelf ook enorme bekkenklachten heeft gehad bij haar zwangerschap

Ik had bij jou stukje alleen opeens zoiets van: he, zou het dan een zwangerschapskwaal zijn? dat zou wel de toename in pijn dan kunnen verklaren
pi_70787182
Den beeb ligt ingedaald met zijn hoofd vast in het bekken. Vandaar die krampen en bekkenpijn gisteren!

* nu ga ik teruglezen *
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:24:06 #131
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70787261
FTA, whoe, spannend!! Ik hoop voor je dat je je diploma-uitreiking in z'n geheel haalt óf dat je al ruim tevoren weet dat het werkelijk losgebarsten is! Hoe dan ook wens ik je een succesvolle avond toe

Rocka Ik ben echt even volledig van mijn apropos, dat is een plek waar ik al ver voor mijn zwangerschap last van had Ik heb altijd gedacht dat ik af en toe een spiertje verrekte daar en dat dat gewoon een zwak plekje was, maar sinds de zwangerschap heb ik er bijna altijd wel last van en straalt het soms door tot in mijn bovenbeen, ik kan regelmatig niet meer normaal mijn bed uitstappen bijvoorbeeld.. Het is natuurlijk niet gezegd dat ik ook precies dat heb ofzo, maar het doet me wel inzien dat het ook anders kan zitten als dat ik altijd dacht. Dank je wel voor de eye-opener en ik hoop echt heel erg dat deze behandeling jou van je klachten af gaat helpen Niet alleen nu, maar ook in de toekomst! Ohja, en die collega van jou: voor haar!

Wupwup, wat balen van je examen zeg Hopelijk voel je je er nu al iets beter over met zo'n lief trappelaartje dat probeert jou te troosten, maar dit zijn altijd van die momenten dat je éven zou willen dat je een toverstafje had..

Vlindur, wat naar dat je de hele tijd wegtrekkers hebt zeg! Dat kan héél erg goed aan je bloeddruk liggen, is er ondertussen misschien al naar gekeken? Ik kan je niet echt tips geven die nog niet zijn gegeven, het enige dat ik je kan zeggen is doe rustigaan, wees voorzichtig en wanneer je een flauwval-actie aan voelt komen, meteen gaan zitten/liggen he?

Huup, dat filmpje! Wauw zeg, supergaaf!

Ymme, ik had de eerste dagen van mijn zwangerschap ook heel erg last van huilerigheid en alles was me teveel. Ik kan me je gevoel erg goed voorstellen en zal me dan ook niet zo snel bedenken dat jij (of iemand anders) een zeurpiet bent/is. Jij hebt toch ook al wel je betere momenten? Ik hoop voor je dat die snel de boventoon gaan voeren voor jou, ik ben er ondertussen achtergekomen dat (bij mij in elk geval) na die eerste 3 maanden een hoop verandert en ik heb nu voor mijn gevoel echt een coconnetje om me heen waarin het érg fijn toeven is. Ik wens jou hetzelfde!

Amaranta, dat zijn altijd moeilijke dingen, maar ik zou idd wel ff wat willen laten horen. Ennuhm, bij mij was er ook niets te horen bij de VK de laatste keer en ik zat toen op 14+3 geloof ik (het was in elk geval 14+iets) en dat kwam gewoon doordat de placenta naar voren lag én beeb met de beentjes naar de buikwand toelag.. Ik hoop dat alles ok is!

Lijnloos, erg balen van de diarree.. Beterschap!

Stiemie, ehm, jij had nu toch blaasontsteking? Ook beterschap hoor!

Beessie-Jen: Ik ben ook zo benieuwd wanneer jij je kindeke ook gaat voelen joh Ik hoop echt dat dat nu snel gaat komen, ik kan me nu al helemaal voorstellen hoe je reactie zou zijn

McLaura, is alles ok? Het lijkt me juist ook wel erg spannend om vantevoren al te wéten hoe het strakjes zal gaan wat de bevalling betreft enzo, ik hoop dat je laatste stukkie helemaal lekker zal gaan, zodat je strakkies compleet Zen naar het ziekenhuis kan

Innepinnetje, hoe gaat het nu met jou dan?

voor de vergeten mensen, sorry!

En ik heb even een ongelooflijke baaldag hier, ik moet de hele tijd zo ongelooflijk huilen, ik lijk net zo'n clown met van die straaltjes uit mijn ogen.. Alles gaat fout, iedereen doet stom (nee, echt, ik heb bijna een kind aangereden met de fiets omdat de ouders gewoon alvast begonnen met oversteken en halverwege op me wilden gaan wachten en hun 4 a 5-jarige zoontje niet eens ff aan het handje namen ofzo, om vervolgens nog boos te worden op dat kind omdat hij niet keek ook , ik ben verrot gescholden door een vent in een vuilniswagen die tegen de richting inreed met de alarmlichten aan en zijn wagen ineens in z'n achteruit gooide en vond dat ík maar had moeten wachten, op mijn werk een hele discussie over iets dat ik van mijn collega maar moest doen terwijl het helemaal niet de taak van mij/mijn afdeling is, het was sowieso druk op mijn werk en alles en iedereen moest dat tegelíjk met mij bespreken en iemand voor wie ik van het weekend een vriendendienst ga doen mailde vandaag met 'superfijn dat je zus-en-zo voor mij en de rest wil doen, ik hoop dat je begrijpt dat ik er die avond zelf niet bij ben want mijn vent geeft een feestje, dus als jij zo-en-zo-laat daar-en-daar zou willen zijn om aan de slag te gaan: heel fijn!'.. En zo nog wat dingetjes.. *huil* ) en nu moet ik vanavond nog weg ook..

Ik begin me serieus af te vragen of ik die halve dagen nog wel over moet werken op mijn vrije woensdagjes gedurende de schoolvakantie, ik had dat wel heel moedig aangeboden, maar als al die woensdagen gaan zoals vandaag ga ik straks vanzelf mensen in elkaar slaan ofzo.. Sorry voor mijn klaagzang, echt, maar ik ben er ff zó klaar mee.. Zat ik net zo lekker te dromen op mijn roze wolkje, word ik er keihard vanaf gedonderd
3!
pi_70787424
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:24 schreef Incantrix het volgende:
McLaura, is alles ok? Het lijkt me juist ook wel erg spannend om vantevoren al te wéten hoe het strakjes zal gaan wat de bevalling betreft enzo, ik hoop dat je laatste stukkie helemaal lekker zal gaan, zodat je strakkies compleet Zen naar het ziekenhuis kan
Op zich is alles ok, ik verlies alleen roze slijmerigheid Geen idee hoe of wat, zolang het niet erger wordt dan dit zal het wel niks betekenen.

Wat een klotendag had jij vandaag zeg!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_70787668
Incantrix meid je hebt alle reden om je zo beroerd te voelen zeg. Zo stom dat alles dan ook tegelijk op je bordje komt. Ga maar lekker een potje janken en een avondje bankhangen met een leuke dvd. Heb je verdiend! (welke plek moeten we vermijden om niet in elkaar geslagen te worden? )

Is FTA al weg? Mag ik dan al iets roepen over een visioen over brekende vliezen op een podium?
pi_70787795
Incantrix wat een rotdag/mensen!
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:51:08 #135
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70788033
Ik ga uit eten met de MR. Wilde alleen ff zeggen dat mijn man net gebeld heeft en dat het niet goed is. 3 weken geleden een miskraam gehad.
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:53:42 #136
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70788101
Ahw wat rot voor hen Amaranta bah.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 juli 2009 @ 18:55:22 #137
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70788153
Gats, das ook sneu om te horen zo, zeg...

Incantrix
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70788396
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:14 schreef Vlindur het volgende:
Ik lig inmiddels in bed.. Ik val steeds bijna flauw, dan wordt het me ineens zwart voor de ogen en dan moet ik maken dat ik ga zitten. Dus ik heb maar besloten om vandaag maar in bed door te brengen. Vriendlief is vandaag thuis, (had zich verslapen en besloot toen maar thuis te werken) Dus mocht er zich een ramp voor doen kan ie me zo weg brengen. Hij denkt dat ik een te lage of te hoge bloeddruk heb? Zou dat kunnen? Ik heb zelf geen idee..
Klinkt als een lage bloeddruk en klinkt me erg bekend in de oren. Ik heb al 3 avonden op rij dat ik duizelig wordt, ga trillen, mijn hart als een gek tekeer gaat en ik bijna van mijn stokje ga.Ik vroeg het vandaag aan de verloskundige en mijn bloeddruk is 100/55, behoorlijk aan de lage kant. De eerste maanden van je zwangerschap kan je bloeddruk lager zijn dan normaal. Wanneer je je zo voelt raad ze aan om op je zij te gaan liggen en gewoon je rust te nemen.Ik zelf dacht eerst aan lage suikergehalte maar na een fruitreep voelde ik me nog net zo, zelfs na mijn avondeten werd het niet beter. Mocht je twijfelen altijd even de verloskundige bellen, daar zijn ze voor.
pi_70788487
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:51 schreef amaranta het volgende:
Ik ga uit eten met de MR. Wilde alleen ff zeggen dat mijn man net gebeld heeft en dat het niet goed is. 3 weken geleden een miskraam gehad.
Sjit zeg
  Moderator woensdag 8 juli 2009 @ 19:09:32 #140
5428 crew  miss_sly
pi_70788596
Ow amaranta, wat verdrietig voor ze.

Incantrix, ik zou dat overwerk cancelen, als ik jou was. Het klinkt niet echt relaxt, en om dat er nu extra bij te nemen is misschien niet zo'n goed idee.

Ik ben niet helemaal bij, hoor. Gewoon voor iedereen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70788746
Oja Huup leuk filmpje!

Rocka, wat een doos van een collega.

FTA nog even de benen bij elkaar houden tot na de uitreiking, verloskundige op speeddial zetten!

Amaranta, dat is verdrietig voor jullie vrienden. Misschien een lief kaartje om een hart onder de riem te steken.

Ik lig in bed me hondsberoerd te voelen, ik heb denk of een flinke verkoudheid of een beginnend griepje.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:19:32 #142
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70788964
Och amaranta, wat een verdrietig nieuws
En incantrix een zware dag... Pas je goed op jezelf? En neem niet teveel hooi op je vork
Faya, beterschap!
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:24:15 #143
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70791241
Op de een of andere manier zijn we wel een stelletje kneusjes bij elkaar he. Iedereen heeft wel wat op het moment lijkt het!
Maar dan is het juist fijn om dat even hier te kunnen spuien, omdat je weet dat de anderen begrijpen wat het is en hoe dingen extra erg kunnen overkomen met al die hormonen in je lijf.

Mijn lijf doet stom, ik slaap ineens heel slecht sinds het afgekoeld is. Je zou toch het tegenovergestelde verwachten, maar nee hoor. Wel moe, maar slapen ho maar. En dan gaat meneertje nog eens lekker liggen stampen en rollen, en dan wil het helemaal niet meer.
Oftewel: ik hoop maar dat het snel weer warmer wordt

Dikke voor iedereen die er een kan gebruiken.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_70791704
Incantrix... . Misschien toch overwegen om je vrije woensdagjes weer vrij te maken...
En op zo'n dag dan komt ook alles tegelijk he... even lekker uithuilen! Hopelijk is het morgen weer wat beter!

Amaranta, wat een rotbericht

Faja, beterschap!

Ca.ra, ik ben juist blij dat het niet meer zo warm is ik slaap wel weer namelijk hihi. (het is ook nooit goed he... hihihi).
Fake it till you make it...
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:56:36 #145
95408 Incantrix
pi_70792402
Oh, jullie zijn echt zo lief allemaal *snotter* Ik heb net even heel fijn tegen mijn lief aan uit staan huilen (en toen nog een keer en toen nog een keer, en toen wilde hij me troosten door te vragen wat ik nu het állerliefst zou willen eten, want dat zou hij dan voor me gaan halen en toen deed ik weer heel hard *sproei* en "Boehoehoeee, ik wil een broodje filet americahahaaaaann" ) en toen heeft mijn lief me opgepakt en meegesleept naar de mekdonnels

En toen kwam ik terug en zag ik jullie reacties

McLaura, hmmm, dat klinkt wel raar idd.. Maar de slijmprop zal toch wel als dusdanig te herkennen zijn denk ik? Nouja, idd maar even aankijken misschien.. En anders even bellen en navragen voor de zekerheid?

Wupwup, thnx, de afspraak van vanavond hebben we inderdaad maar afgebeld en ik kom dus net terug van de mekdonnels Ennuhm, ik denk dat je dan vooral niet om me heen moet gaan staan dansen en telkens tussendoor tegen me moet gaan blèren over dit-en-dat-dossier terwijl ik ondertussen een lastig telefoongesprek aan het voeren ben en dat je ook beter niet uit je vuilniswagen kunt gaan hangen om mij eens even een met fiks haags doorspekt verbaal lesje te leren.. Voorlopig ben je dus redelijk veilig, whaha!

Lijnloos en Rockabella, !

Amaranta, nee toch he? Ah, báh zeg Wat verdrietig..

Miss_Sly, Asy en Nijna, ik heb daarstraks ook maar eens even op papier gezet hoe het één en ander zou werken als ik ophou met die woensdagochtenden en weer mijn standaard halve uurtje per dag overwerk ga doen (ik móet extra dagen opbouwen anders redt ik het niet) en ik wil even morgen afwachten om te zien hoe ik me dan voel, maar om eerlijk te zijn heb ik het gevoel dat die woensdag-uitrustdag op dit moment té belangrijk is voor mijn lichaam om te moeten missen. Thnx girls
3!
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:07:41 #146
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70792796
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:41 schreef huuphuup het volgende:

Davinia het gaat goed hoor! Pootjes zitten dr nog weinig verandert.
Hoe is het met je rug? Ben je al een klein beetje aan het ongemak gewend? Zeg maar, dat het waarschijnlijk zo zal lopen zoals je omschreef met minder werken enzo? Ik vind het zo rot voor je
Thx!
Morgen fysio, maandag gesprek met HR. Vandaag ging prima. Tot ik boven op zolder op een stoel ging zitten...
Ik vind het zo paradoxaal, ik draag met alle gemak van de wereld eli op mijn rug in de doek, maar op een stoel zitten gaat niet...
Ach, morgen hoor ik waar ik aan toe ben.

oeh, laura, zou je je slijmprop verliezen? tzou toch wat zijn als de bevalling gaat inzetten voor de ks-datum! naja, het zal wel los lopen

faja, beterschap!

amaranta, wat naar voor jullie vrienden, zeg!

verder gewoon een voor de rest van de dames en enkele heer hier!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70793082
Innepin en Huup, wat ontzettend leuk om jullie buiken zo te zien

Voor alle mensen met een baaldag

Wat gaan jullie hard zeg. twee dagen niet kunnen lezen, bijna 3 topics achter

Heeft iemand hier ervaring met een placenta aan de voorzijde van de buik? mijn vk vertelde me dat bij 12 weken, en dat ik daardoor de beeb waarschijnlijk pas ver na de 20ste week voor de eerste keer kan voelen...
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:21:02 #148
95408 Incantrix
pi_70793224
Davinia, succes dan morgen, soms is het raar als je ziet wat je wel en wat je dan juist weer niet kunt, maar dat is vast verklaarbaar!

Aoraki, bij mij lag/ligt de placenta ook naar voren, maar ik voel toch al wel vanaf 16 weken af en toe geborrel/gerommel/plopjes en sinds gisteren ook echt bijna de hele dag door. Ik weet niet precies hoe dat zit, maar misschien ligt de mijne dan toch niet helemáál vooraan? (Wel vooraan genoeg om met 14wnogwat-d doorgestuurd te worden voor een echo omdat de doptone van de vk het hartje niet oppikte..)

[edit]En ik ga in mijn bedje liggen, sweet dreams allemaal [/edit]
3!
  woensdag 8 juli 2009 @ 21:25:33 #149
100412 mefke79
komt goed!
pi_70793354
Aoraki, ja hier eentje met een placenta rechtsvoor. Ik voelde Driekus pas goed met een week of 20/22. Achteraf kan ik wel zeggen dat ik ergens beneden al eerder wat gefriemel gevoeld heb. Tijdens de 20 weken echo zag ik em meppen en ik voelde tegelijk iets en toen wist ik dus waar ik op moest letten. En pas met een weekje of 22 voelde ik em echt goed. Het rare is ook dat ie nou dus ook nooit aan de rechterkant van mijn buik te vinden is, alleen maar links. Dus ik begin wel last te krijgen van ribben links, maar rechts echt never. Het heeft dus ook z'n voordelen zullen we maar zeggen.
Amaranta, shit zeg...
Icantrix, een huilbui op z'n tijd kan helemaal geen kwaad. En zeker niet als het je inzicht geeft in wat je nog wel en niet wilt doen.
FTA vast een voorzichtige
Ik duik mijn bedje in, morgenvroeg naar de vk, hopelijk heeft die een verklaring voor mijn buikpijn (rug/bekken/heup whatever). En ik ga toch maar eens proberen of Driekus weer onder mijn rib wil. Hij ligt er nu tegenaan met iets (hoofdje?) en er net niet onder, dat is echt een rotgevoel.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70793377
mmm, ik voel ook wel geborrel, maar ik heb een spastische colon, dus dat is voor mij normaal
Ik moet denk ik gewoon op een flinke trap wachten voordat ik het zeker weet

Misschien voel ik het ook wel volgende week dan! Dan is de 20 weken echo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')