FTA, whoe, spannend!! Ik hoop voor je dat je je diploma-uitreiking in z'n geheel haalt óf dat je al ruim tevoren weet dat het werkelijk losgebarsten is! Hoe dan ook wens ik je een succesvolle avond toe

Rocka

Ik ben echt even volledig van mijn apropos, dat is een plek waar ik al ver voor mijn zwangerschap last van had

Ik heb altijd gedacht dat ik af en toe een spiertje verrekte daar en dat dat gewoon een zwak plekje was, maar sinds de zwangerschap heb ik er bijna altijd wel last van en straalt het soms door tot in mijn bovenbeen, ik kan regelmatig niet meer normaal mijn bed uitstappen bijvoorbeeld.. Het is natuurlijk niet gezegd dat ik ook precies dat heb ofzo, maar het doet me wel inzien dat het ook anders kan zitten als dat ik altijd dacht. Dank je wel voor de eye-opener en ik hoop echt heel erg dat deze behandeling jou van je klachten af gaat helpen

Niet alleen nu, maar ook in de toekomst! Ohja, en die collega van jou:

voor haar!
Wupwup, wat balen van je examen zeg

Hopelijk voel je je er nu al iets beter over met zo'n lief trappelaartje dat probeert jou te troosten, maar dit zijn altijd van die momenten dat je éven zou willen dat je een toverstafje had..
Vlindur, wat naar dat je de hele tijd wegtrekkers hebt zeg! Dat kan héél erg goed aan je bloeddruk liggen, is er ondertussen misschien al naar gekeken? Ik kan je niet echt tips geven die nog niet zijn gegeven, het enige dat ik je kan zeggen is doe rustigaan, wees voorzichtig en wanneer je een flauwval-actie aan voelt komen, meteen gaan zitten/liggen he?
Huup, dat filmpje!

Wauw zeg, supergaaf!
Ymme, ik had de eerste dagen van mijn zwangerschap ook heel erg last van huilerigheid en alles was me teveel. Ik kan me je gevoel erg goed voorstellen en zal me dan ook niet zo snel bedenken dat jij (of iemand anders) een zeurpiet bent/is. Jij hebt toch ook al wel je betere momenten? Ik hoop voor je dat die snel de boventoon gaan voeren voor jou, ik ben er ondertussen achtergekomen dat (bij mij in elk geval) na die eerste 3 maanden een hoop verandert en ik heb nu voor mijn gevoel echt een coconnetje om me heen waarin het érg fijn toeven is. Ik wens jou hetzelfde!
Amaranta, dat zijn altijd moeilijke dingen, maar ik zou idd wel ff wat willen laten horen. Ennuhm, bij mij was er ook niets te horen bij de VK de laatste keer en ik zat toen op 14+3 geloof ik (het was in elk geval 14+iets) en dat kwam gewoon doordat de placenta naar voren lag én beeb met de beentjes naar de buikwand toelag.. Ik hoop dat alles ok is!
Lijnloos, erg balen van de diarree.. Beterschap!
Stiemie, ehm, jij had nu toch blaasontsteking? Ook beterschap hoor!
Beessie-Jen: Ik ben ook zo benieuwd wanneer jij je kindeke ook gaat voelen joh

Ik hoop echt dat dat nu snel gaat komen, ik kan me nu al helemaal voorstellen hoe je reactie zou zijn
McLaura, is alles ok? Het lijkt me juist ook wel erg spannend om vantevoren al te wéten hoe het strakjes zal gaan wat de bevalling betreft enzo, ik hoop dat je laatste stukkie helemaal lekker zal gaan, zodat je strakkies compleet Zen naar het ziekenhuis kan

Innepinnetje, hoe gaat het nu met jou dan?

voor de vergeten mensen, sorry!
En ik heb even een ongelooflijke baaldag hier, ik moet de hele tijd zo ongelooflijk huilen, ik lijk net zo'n clown met van die straaltjes uit mijn ogen.. Alles gaat fout, iedereen doet stom (nee, echt, ik heb bijna een kind aangereden met de fiets omdat de ouders gewoon alvast begonnen met oversteken en halverwege op me wilden gaan wachten en hun 4 a 5-jarige zoontje niet eens ff aan het handje namen ofzo, om vervolgens nog boos te worden op dat kind omdat hij niet keek ook

, ik ben verrot gescholden door een vent in een vuilniswagen die tegen de richting inreed met de alarmlichten aan en zijn wagen ineens in z'n achteruit gooide en vond dat ík maar had moeten wachten, op mijn werk een hele discussie over iets dat ik van mijn collega maar moest doen terwijl het helemaal niet de taak van mij/mijn afdeling is, het was sowieso druk op mijn werk en alles en iedereen moest dat tegelíjk met mij bespreken en iemand voor wie ik van het weekend een vriendendienst ga doen mailde vandaag met 'superfijn dat je zus-en-zo voor mij en de rest wil doen, ik hoop dat je begrijpt dat ik er die avond zelf niet bij ben want mijn vent geeft een feestje, dus als jij zo-en-zo-laat daar-en-daar zou willen zijn om aan de slag te gaan: heel fijn!'.. En zo nog wat dingetjes.. *huil* ) en nu moet ik vanavond nog weg ook..
Ik begin me serieus af te vragen of ik die halve dagen nog wel over moet werken op mijn vrije woensdagjes gedurende de schoolvakantie, ik had dat wel heel moedig aangeboden, maar als al die woensdagen gaan zoals vandaag ga ik straks vanzelf mensen in elkaar slaan ofzo.. Sorry voor mijn klaagzang, echt, maar ik ben er ff zó klaar mee.. Zat ik net zo lekker te dromen op mijn roze wolkje, word ik er keihard vanaf gedonderd