Jaquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:29 schreef mefke79 het volgende:
Ooo, Freecell was jij dat....ik ben zo slecht in klonen raden, ik probeer het niet eens. Gefeliciteerd!
En FTA: hopelijk kan je nog even slapen en zet het dan door. Gefeliciteerd met je diploma!
En maar sneaky piepen dat je niet ongesteld werd...Vind je het gek op deze manierquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:41 schreef freecell het volgende:
Had best gekund inderdaad![]()
JaL. wordt grote broer
Nog geen 11 maanden nu. En ik vónd het ook gek dat ik niet ongesteld werd. Sinds een week of wat vind ik het niet meer gek, zal nog wel even durenquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:43 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
En maar sneaky piepen dat je niet ongesteld werd...Vind je het gek op deze manierHoe oud is Leander nu?
En carobe? Bij de natuurwinkel verkopen ze dat.Is een chocolade vervanger.Wel heul lekkerquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:06 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het zelf wel een beetje zeiken, maar ik ben het ook een beetje zat. De lijst met "mag ik niet" wordt alleen maar langer.
Suikervrije chocolade zal ws. veel vet in zitten en dat is ook niet goed. Ik moet het gewoon nog een paar weken volhouden, dat moet toch niet zo'n probleem zijn!
Hopeloosquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:53 schreef Sugar het volgende:
Freecell, wat leuk! Ik dacht het nog heel ff toen we het over die 19 maanden niet ongesteld hadden, maar het verdween weer naar de achtergrond. Wat cool! Gefeliciteerd!![]()
Hoe is je haar?![]()
Ik antwoord (geheel niet uit eigenbelangquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:46 schreef Linda2205 het volgende:
30 weken is echt een hele echte toch? Niet een a-la-huup-je?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |