Dus hier verder over lusteloosheid, spugen, slapen op z'n Frans en geen interesse meer hebben voor anderenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:53 schreef Linda2205 het volgende:
En gaat ook niet meer lukken. Maar wat een achterlijk doel trouwensIs dat diezelfde muts die zo grof tegen je was laatst?
Ja, die ja, de hork.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:56 schreef Linda2205 het volgende:
Jeej! M'n eerste Z&G-topic!
Ik sloot met:
[..]
Ik ben allang blij dat ik vandaag wat rustiger ben dan gisteren. Ik wist even niet waar ik het zoeken moest met al die info die op me afkwam en die ik niet plaatsen kon.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:58 schreef DuchessX het volgende:
McLaura richt jij je maar lekker op jezelf hoor, er komt ook nogal heel wat op je af de komende tijd
Ik denk dat er bij haar maar 1 steekje vast zitquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:04 schreef Linda2205 het volgende:
Lekker niks van aantrekken joh! Die heeft dan sowieso een steekje los
Ja, maar je zou toch verwachten dat die partners ervan lerenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Zo, ik ben ook weer wakker
Allemaal herkenbaar: lusteloos, slaperig, in mezelf gekeerd. Het zij zo, hoort erbij. Hoewel ik zelf dat slaperige wat raar vindt, want dat is pas sinds anderhalve dag ofzo. Terwijl ik eigenlijk helemaal niet slecht slaap 's nachts, maar toch heb ik net weer 2 uur geslapen.
Stiemie, toch blaasontsteking. Wat vervelend. Hoop dat het met de AB zo weer weg is.
Troel, schaap begreep het ook allemaal niet. We hebben zelfs vorige week (toen ik al ruim 35 weken zwanger was) nog ruzie gehad omdat ik vond dat dingen NU echt af moesten en hij vond dat we tijd genoeg hadden. Het is voor onze partners gewoon toch anders, en dat is ergens ook neit gek.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:43 schreef Linda2205 het volgende:
Stiemie, Mefke en Cara, morgen zijn we 30 wekenMIJLPAAL
![]()
Staat genoteerd! Was dat al bekend? In ieder geval nog evenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:11 schreef WupWup het volgende:
Mag er bij mijn naam in de OP dat ik een meisje krijg?
Ik heb gister één lange jankdag gehad, want examen niet gehaald. Heb gewoon de hele avond buikpijn gehad van alle frustraties. Baby trok zich er niks van aan, want die stuiterde de hele dag vrolijk door. Vandaag ook weer, kleine druktemaker![]()
Stiemie wat balen, een blaasontsteking. Nou ja, tis maar goed dat je het hebt laten controleren!
Ja, supersnel! Leuk hah?! (Wil jij trouwens ook je meisje in de OP?)quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:13 schreef Stiemie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat gaat het snel he?
Pff ik baal nu al van mijn ab-kuurtje. Ik moet elke dag 4 een pil innemen tijdens het eten, maar na de eerste van vanmorgen heb ik zo'n last van mijn maag. Voel me alsof ik binnen een uur 4 zakken patat op heb gegeten ofzo en dat ik straks ernstig over mijn nek ga.
Ow, dat was jij ja, met de niet te raden hamburgerquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef WupWup het volgende:
Thanks Linda. Ja was al bekend, zie echo
Vlindur, klinkt als een lage bloeddruk inderdaad. Compleet normaal bij 15 weken, rond de 20 weken is je bloeddruk op z'n laagst. Drink wat bouillon (want zout) of eet drop of winegums. En laat je lekker verwennen!
Een extra grote patat met speciaal en oorlog en daarboven op nog eens extra uitjes.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:18 schreef Linda2205 het volgende:
4,55¤ voor een patatje?! *shock*
Maar wel lief van die man ja
Jaa zet mijn meisje er maar bij als je wiltquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:16 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, supersnel! Leuk hah?! (Wil jij trouwens ook je meisje in de OP?)
En balen van die AB-kuur...miss de dokter bellen of je een andere kan krijgen? en nu heb ik zin in patat![]()
Wij hebben ook een kinderwagen en ledikant gekocht via marktplaats en een commode bij Ikea (wat ze eigenlijk een ladekast noemen, Hemnes voor de geinteresseerdenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:52 schreef Vlindur het volgende:
We halen waarschijnlijk het meeste van marktplaats of van deze site. Omdat we niet echt veel geld meer over houden voor nieuw en (te) duur babyspul
Dat is wel echt helemaalquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef Urla het volgende:Nicole dat is grappig zeg.
Nadeel van een puberzoon die vind zich een beetje te stoer voor dat soort dingen.
Hij had laatst wel een pinguin gekocht van zijn zakgeld voor de baby.
Ik stond er echt van te kijken dat hij dat deed.quote:
Da's beter dan mijn dreumespuber die weet hoe hij de speelgoedkist open moet krijgen waardoor nu echt de hele vloer bezaait ligt met speelgoedquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Urla het volgende:
[..]
Ik stond er echt van te kijken dat hij dat deed.
Surprise effect en emogehalte was zeer hoog op dat moment.
Hij vind het al moeilijk om er goed mee om te gaan en kan zich niet goed inleven, maar toch steeds seintjes dat het goed zit.
Als hij me nu bv met een vuilniszak ziet staan bied hij ook uit zichzelf aan om hem even weg te gooien of wat zwaardere klusjes van me over te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |