Wat vervelend om dat gewoon al veel te hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:47 schreef DuchessX het volgende:
FTASpannend!!! Beebje nog even wachten tot na de diploma-uitreiking van mama hoor!
Ik kon gisteravond de oefeningen bijna niet doen op de cursus Samen Bevallen, had echt veel last van (pijnlijke) harde buiken![]()
ow ik zie het nu, Mefkequote:Op woensdag 8 juli 2009 10:00 schreef martine1984 het volgende:
FTA spannend! hopelijk kan je nog naar de uitreiking.... maar ja als dat niet gaat krijg je er wel iets heel moois voor terug.
Duchess, doe je rustig aan![]()
ik wilde nog iemand sterkte wensen... maar weet het niet meersorry
Nee inderdaad. Kreeg gisteren al van mijn moeder te horen, dat ik niet moest zeuren, en blij moet zijn met de zwangerschap. Ja ok, dat ben ik ook. ECHT!!!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:40 schreef sindell het volgende:
Ymme, de ene dag is gewoon beter dan de andere dag.... onzekerheid ken ik ook wel, maar je zult zien dat je straks gewoon weer lekker misselijk bent![]()
Ik denk niet dat mensen hier vinden dat je zeurt hoor, het is gewoon even een uitlaatklep met allemaal vrouwen die precies weten wat je doormaakt. Dat kun je gewoon ergens anders niet zo makkelijk kwijt.
te laatquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:47 schreef McLaura het volgende:
* meldt *
Te laat? Wromquote:
Oke, dan meld ik me nu vast voor morgenquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:23 schreef Troel het volgende:
Is het trouwens "normaal" dat ik me vandaag eigenlijk de hele dag al lusteloos voel? Er zijn zoveel dingen die ik aan wil pakken, maar wat ik niet in mijn eentje op kan knappen, maar ik heb dus echt de neiging om hele kamers leeg te gooien en IKEA's leeg te kopen en dergelijke. Door de onzekerheid die gekomen is omdat mijn contract niet verlengd wordt, lijkt het wel of ik de extra zekerheid nodig heb van alles moet klaar zijn ofzo.
Heel irritant en de tranen vloeien ook rijkelijk omdat ik gewoon compleet niet begrepen wordt door Bert die het liefst volgens mij pas volgend jaar december de boel klaar wil hebben ofzo.
Bij een prenatal en anders bij een campingwinkel of bij de gammaquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:26 schreef _Bar_ het volgende:
Daarnet nog even bij de Hema geweest en nog wat spulletjes gehaald.
Iemand trouwens een idee waar je een badstop kunt halen? heb nog wel het badje maar geen stop meer.
Nee, dat is hormonaal, en in je zwangerschap dus normaalquote:
Nou, inderdaad.... al gaan echt belangrijke dingen natuurlijk niet langs me heen, maar dat de broer van de neef van die-en-die..... dan luister ik niet meer....quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:43 schreef Linda2205 het volgende:
Klinkt bekend Laura...het is best boeiend, wat andere te melden hebben, maar ik merk wel dat ik er sneller klaar mee ben. Schijnt ook normaal te zijn, dat je je meer op jezelf, je baby en je aanstaande gezinnetje gaat focussen.
Bonne nuit, uh, midi?quote:
Ja, inderdaad. Of mensen die iedere keer maar weer beginnen over hetzelfde thema... Mens...zet je gedachten op een rijtje, ik heb wat belangrijkers te doen, ik moet een kind uitbroedenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:47 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.... al gaan echt belangrijke dingen natuurlijk niet langs me heen, maar dat de broer van de neef van die-en-die..... dan luister ik niet meer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |