abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:32:58 #251
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70769386
Goedemorgen!

FTA wat spannend! Hopen dat het nog niet doorzet zodat je de uitreiking nog mee kan maken.

Gister bij de dietiste geweest. Nog niets aangekomen tot nu toe, dus dat is netjes. We gaan voor stabilisatie. Ivm de misselijkheid stap ik nu af van de 3 maaltijden per dag, maar moet proberen niet meer te gaan eten. Dus wat ik nu eet verdelen over de hele dag. Heb dus nu vanmorgen om 7 uur een bakje yoghurt met een nectarine en net om 9 uur 1 boterham. Tot nu toe gaat het goed. Kijken hoelang het zo goed blijft gaan.
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:33:59 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70769416
FTA, adrenaline gaat de oxytocine (die de weeen opwekken) tegen, dus lekker de hele dag hyperen over je diplomauitreiking en dan zou je het wel moeten kunnen redden tot na de uitreiking.
pi_70769650
FTA spannend hoor.

Zou inderdaad jammer zijn, om je diplomauitreiking te missen.
Maar he, misschien heb je morgen wel een verse baby in je armen joh
pi_70769676
FTA Spannend!!! Beebje nog even wachten tot na de diploma-uitreiking van mama hoor!

Ik kon gisteravond de oefeningen bijna niet doen op de cursus Samen Bevallen, had echt veel last van (pijnlijke) harde buiken
#geen
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:47:35 #255
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70769683
FTA! Veel succes mocht het doorzetten! Het klinkt wel heel spannend en echt!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70769809
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 09:47 schreef DuchessX het volgende:
FTA Spannend!!! Beebje nog even wachten tot na de diploma-uitreiking van mama hoor!

Ik kon gisteravond de oefeningen bijna niet doen op de cursus Samen Bevallen, had echt veel last van (pijnlijke) harde buiken
Wat vervelend om dat gewoon al veel te hebben.
Doe maar lekker rustig aan
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:54:27 #257
100412 mefke79
komt goed!
pi_70769843
pff, ik geloof dat ik nou ook kan meepraten over harde buiken. Heb zo enorm slecht geslapen, buik/lies deed pijn. Warme kruik erop en toen werd het minder, maar wel af en toe echt een keiharde buik, dat je er gewoon niet in kan duwen. En nou zit ik met een duf hoofd en last van bil/heup/lies/bekken/rug op mijn werk. En het fijne is dat Driekus dan ook nog met iets (handje?voetje?) onder mijn bekkenkam ligt te vervelen. HEb net maar paracetamol gepakt, als dat niet helpt ga ik toch maar eens kijken of ik naar huis ga. Of moet je nou voor zoiets de verloskundige bellen?

FTA het zou wel een perfecte timing van je beeb zijn zeg....succes vandaag!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70769966
FTA spannend! hopelijk kan je nog naar de uitreiking.... maar ja als dat niet gaat krijg je er wel iets heel moois voor terug.

Duchess, doe je rustig aan

ik wilde nog iemand sterkte wensen... maar weet het niet meer sorry
pi_70769996
Nou als je nog steeds met veel regelmaat harde buiken hebt zou ik als ik jou was even de VK bellen en in ieder geval bij controle even aangeven.
En als het echt niet gaat gewoon lekker naar huis gaan.
pi_70769997
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 10:00 schreef martine1984 het volgende:
FTA spannend! hopelijk kan je nog naar de uitreiking.... maar ja als dat niet gaat krijg je er wel iets heel moois voor terug.

Duchess, doe je rustig aan

ik wilde nog iemand sterkte wensen... maar weet het niet meer sorry
ow ik zie het nu, Mefke hopelijk gaat die paracetemol helpen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:02:12 #261
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70770014
FTA, je baby blijft vast nog wel zitten tot na vanavond
Maar wat spannend zeg!
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:13:44 #262
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70770239
FTA spannend!

En Mefke anders toch maar even bellen voor de zekerheid?

Oef ik voel me zo een muts.... Vanmorgen urine na laten kijken en ik heb gewoon een flinke blaasontsteking. En daar heb ik dus gewoon helemaal niks van gemerkt. Nu een AB-kuurtje meegekregen en dan meot het hopelijk snel weg zijn.
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:15:59 #263
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70770303
Stimie, beterschap!
Welke ab heb je gekregen?
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 8 juli 2009 @ 10:25:29 #264
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70770567
Dank je! Uh even kijken hoor... Nitrofurantoine. Als het goed is, is de kuur met 5 dagen klaar
pi_70770756
FTA hoop voor je dat de kleine nog heel ff blijft zitten en lekker vannacht komt.

Hier heeft de vlos gister geprobeert om te strippen. Maar alles zit nog potdicht Volgende week dinsdag nog een kans en anders donderdag melden in het ziekenhuis. Dan willen ze zorgen dat het voor het weekend nog komt. Bleh zo duurt het allemaal wel stom lang.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_70771155
FTA, ik hoop voor je dat je een vlotte bevalling hebt na afloop van je diploma uitreiking maar helaas kindjes komen nu eenmaal wanneer zij er zin in hebben.

LLM gelukkig is het weer een stuk minder benauwd en hebben jullie nu ook minder last. Even goed succes nog met die laatste loodjes.

Ik ben vandaag bij de verloskundige geweest en ben goed gekeurd. Bloeddruk 100/55, hartje gehoord en verders niks bijzonders op of aan te merken.
pi_70771266
Huup dat is wel heel erg bizar!!

Stiemie wat rot dat je toch een blaasontsteking hebt! Ze zeggen het vaker he dat je het gewoon niet opmerkt als je zwanger bent.

Ca.ra dat was ik inderdaad met de uitreiking tegelijk met mijn broertje.

Alles nog hetzelfde hier zo om de 10 a 15 minuten een kramp.
Bedankt voor alle succes wensen
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:04:24 #268
100412 mefke79
komt goed!
pi_70771654
hmm, heb net toch maar de vk gebeld, maar ja, dan krijg je een bandje en een 06 voor bevallingen en spoedgevallen. Ik heb nog maar even niet ingesproken...Harde buiken heb ik vandaag maar 2 keer gehad en de laatste al voor ik ging werken. De rest van de pijn blijft wel ondanks paracetamol. Er zal wel ergens een spiertje fout zitten ofzo...Driekus blijft gelukkig erg bewegelijk, dat is fijn om te merken, al doet ie m af en toe flink zeer.

Stiemie, toch een blaasontsteking, vervelend! Hopelijk knap je snel op!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70772291
Mefke, als je het niet vertrouwd kan je gewoon het bandje van de 06 inspreken hoor!!
Gewoon doen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70772669
Ik ben vandaag nog helemaal niet misselijk.
En waarom maak ik mij dan meteen zorgen
Nu is de onzekerheid weer terug.....

Oh echt, word zo gek van mezelf.
En jullie hier van mij denk ik.

Wil alleen maar leuke en positieve dingen posten in dit topic. En niet gezien worden als een 'zeikerd' of aansteller. Al kan ik mij goed voorstellen dat dit wel gedacht wordt, door vele van jullie.

Wat is maar vast maanden verder, zodat de onzekerheid en misselijkheid afneemt.
En ik kan gaan genieten (al doe ik dat nu zo af en toe ook wel hoor)
pi_70772679
Oeh FTA spannend Typisch van de timing, maar ach
!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:40:55 #272
18860 sindell
Seriously
pi_70772781
Ymme, de ene dag is gewoon beter dan de andere dag.... onzekerheid ken ik ook wel, maar je zult zien dat je straks gewoon weer lekker misselijk bent

Ik denk niet dat mensen hier vinden dat je zeurt hoor, het is gewoon even een uitlaatklep met allemaal vrouwen die precies weten wat je doormaakt. Dat kun je gewoon ergens anders niet zo makkelijk kwijt.
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:41:59 #273
18860 sindell
Seriously
pi_70772822
En oh ja het is verse baby tijd inderdaad..... laat maar komen!!
pi_70772869
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:40 schreef sindell het volgende:
Ymme, de ene dag is gewoon beter dan de andere dag.... onzekerheid ken ik ook wel, maar je zult zien dat je straks gewoon weer lekker misselijk bent

Ik denk niet dat mensen hier vinden dat je zeurt hoor, het is gewoon even een uitlaatklep met allemaal vrouwen die precies weten wat je doormaakt. Dat kun je gewoon ergens anders niet zo makkelijk kwijt.
Nee inderdaad. Kreeg gisteren al van mijn moeder te horen, dat ik niet moest zeuren, en blij moet zijn met de zwangerschap. Ja ok, dat ben ik ook. ECHT!!!!
Maar ben gewoon echt de meeste dagen echt 'ziek'. En ja, ik kan al niet zoveel hebben.
Maar goed, zodra deze periode voorbij is, ga ik echt genieten hoor
pi_70773004
* meldt *
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70773019
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:47 schreef McLaura het volgende:
* meldt *
te laat
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:48:46 #277
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70773032
Haha FTA nee het was echt heel stom, het sloeg nergens op

Ik had gedroomd dat we bij BE in de nieuw verbouwde achtertuin zaten met zn allen in allemaal verschillende zwembadjes enzo en toen zei jij van oooh ik voel wat en ging je timen enzo, leek het allemaal begonnen te zijn. En toen gingen wij dus met zn allen zo zitten naar jou -->

en toen werd k wakker en moest k lachen

@Mefke hopelijk zakt de pijn snel wat af.

Mn meisje hier ligt wat ongemakkelijk op t moment. Ze duwt met haar voetje tegen de binnenkant van mn onderste rib aan en dat doet best zeer maar weinig tegen te doen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70773417
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:48 schreef Vicky het volgende:

[..]

te laat
Te laat? Wrom
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_70773798
Ik wist niet dat ik me ook nog voor een bepaalde tijd moest melden
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:14:30 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_70773893
Voor 5 uur 's ochtends
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70774001
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:14 schreef Troel het volgende:
Voor 5 uur 's ochtends
Oke, dan meld ik me nu vast voor morgen
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:23:46 #282
35189 Troel
scherp en bot
pi_70774214
Is het trouwens "normaal" dat ik me vandaag eigenlijk de hele dag al lusteloos voel? Er zijn zoveel dingen die ik aan wil pakken, maar wat ik niet in mijn eentje op kan knappen, maar ik heb dus echt de neiging om hele kamers leeg te gooien en IKEA's leeg te kopen en dergelijke. Door de onzekerheid die gekomen is omdat mijn contract niet verlengd wordt, lijkt het wel of ik de extra zekerheid nodig heb van alles moet klaar zijn ofzo.

Heel irritant en de tranen vloeien ook rijkelijk omdat ik gewoon compleet niet begrepen wordt door Bert die het liefst volgens mij pas volgend jaar december de boel klaar wil hebben ofzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:26:40 #283
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70774307
FTA je kleine wilt gewoon duidelijk maken dat hij blij voor je is met je diploma en dit is zijn kadootje
Hoop wel voor je dat hij toch nog even opzich laat wachten, zodat je in elk geval normaal je diploma op kunt halen
Of het begint tijdens de uitreiking

Stieme Mefke Duschexx sterkte en hopelijk trekt het allemaal snel weg.
Ymme welkom bij de wondere wereld van het zwanger zijn

Hier was ik er dan echt vanaf spugen tijdens het tandenpoetsen, en vanmorgen was het weer raak.... alles kwam er weer uit zetten

Daarnet nog even bij de Hema geweest en nog wat spulletjes gehaald.
Iemand trouwens een idee waar je een badstop kunt halen? heb nog wel het badje maar geen stop meer.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:27:17 #284
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70774328
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:23 schreef Troel het volgende:
Is het trouwens "normaal" dat ik me vandaag eigenlijk de hele dag al lusteloos voel? Er zijn zoveel dingen die ik aan wil pakken, maar wat ik niet in mijn eentje op kan knappen, maar ik heb dus echt de neiging om hele kamers leeg te gooien en IKEA's leeg te kopen en dergelijke. Door de onzekerheid die gekomen is omdat mijn contract niet verlengd wordt, lijkt het wel of ik de extra zekerheid nodig heb van alles moet klaar zijn ofzo.

Heel irritant en de tranen vloeien ook rijkelijk omdat ik gewoon compleet niet begrepen wordt door Bert die het liefst volgens mij pas volgend jaar december de boel klaar wil hebben ofzo.
vervelend he die hormonen
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:28:58 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_70774370
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:26 schreef _Bar_ het volgende:
Daarnet nog even bij de Hema geweest en nog wat spulletjes gehaald.
Iemand trouwens een idee waar je een badstop kunt halen? heb nog wel het badje maar geen stop meer.
Bij een prenatal en anders bij een campingwinkel of bij de gamma
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:30:15 #286
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70774413
de gamma??? die had ik nog verzonnen
Zat er eerst nog aan te denken om de stop uit het badje van de hema te halen, maar dat vond ik ook weer zo stom
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:31:23 #287
35189 Troel
scherp en bot
pi_70774451
Bij campingzaken heb je van die universele grote stoppen, die je dus ook bij het hemabadje kan gebruiken wat normaal met zo'n slangetje werkt, waardoor je hem gewoon op de grond kunt gebruiken (en dat kan met dat slangetje dus niet)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:34:08 #288
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70774544
okay. daar had ik nog niet aan gedacht. maar eens een rondje kust doen denk ik zo
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:34:16 #289
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70774549
Ach Troeleke, het is ook niet niks: zwanger zijn en dan je baan verliezen. Allemaal veel te veel onzekerheden...

Ymme, stiemie, mefke en duchess, ook dikke

FTA, spannend hoor! Heel veel succes! Hopelijk houdt je beeb zich nog even gedeisd tot na de diploma-uitreiking...

Ow, ik ben vast weer een boel mensen vergeten. Nou ja, allemaal dikke van mij!
pi_70774613
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:23 schreef Troel het volgende:
Is het trouwens "normaal" ....
Nee, dat is hormonaal, en in je zwangerschap dus normaal
pi_70774736
Ik ben niet zo hormonaal meer, maar wel erg in mezelf gekeerd en helaas voor mijn omgeving dus ook erg gericht op wat IK wil en wat IK vind.

Take it or leave it
pi_70774826
Klinkt bekend Laura...het is best boeiend, wat andere te melden hebben, maar ik merk wel dat ik er sneller klaar mee ben. Schijnt ook normaal te zijn, dat je je meer op jezelf, je baby en je aanstaande gezinnetje gaat focussen.

Stiemie, Mefke en Cara, morgen zijn we 30 weken MIJLPAAL
Lotte!
Noah!
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:44:36 #293
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70774863
Oh damn jullie gaan veel te hard voor mij, ik heb ook geen puf om op alles te reageren

FTA ik hoop dat je nog bij je diplomauitreiking kan zijn....

Troel zo gek is het niet dat je je zo ff voelt!!!!

Je suis weer slapen! XX
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_70774975
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:43 schreef Linda2205 het volgende:
Klinkt bekend Laura...het is best boeiend, wat andere te melden hebben, maar ik merk wel dat ik er sneller klaar mee ben. Schijnt ook normaal te zijn, dat je je meer op jezelf, je baby en je aanstaande gezinnetje gaat focussen.

Nou, inderdaad.... al gaan echt belangrijke dingen natuurlijk niet langs me heen, maar dat de broer van de neef van die-en-die..... dan luister ik niet meer....
pi_70774979
Lekker slapen Takkie! Hopelijk rust je een beetje uit

En Troel, zijn er niet wat kleine dingetjes die je kan doen? Of misschien iedere keer een beetje? Dingen die je zittend kan doen? Adreslijstjes maken, uitzetlijstje? Hopelijk voel je je snel weer wat fitter En Bert is gewoon een vent...die van mij zei paar dagen terug nog: we hebben toch nog genoeg tijd?! Helemaal niet, beebje mag al over 7 weken komen, ik vind dat niet gneoeg tijd

FTA, er is echt iets bezig bij je hoor! Leuk! Ook best leuk om stiekem krampjes te hebben bij het ophalen van je diploma toch? En als het toch doorzet, denk ik niet dat het je dan op dat moment nog iets uitmaakt dat je je diploma niet op kan halen, je baby is onderweg
Lotte!
Noah!
pi_70775011
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:44 schreef Takkembah het volgende:

Je suis weer slapen! XX
Bonne nuit, uh, midi?
pi_70775013
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:47 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nou, inderdaad.... al gaan echt belangrijke dingen natuurlijk niet langs me heen, maar dat de broer van de neef van die-en-die..... dan luister ik niet meer....
Ja, inderdaad. Of mensen die iedere keer maar weer beginnen over hetzelfde thema... Mens...zet je gedachten op een rijtje, ik heb wat belangrijkers te doen, ik moet een kind uitbroeden

en stiekem vind ik dat super gemeen van mezelf
Lotte!
Noah!
pi_70775075
Nou, het is wel zo hoor.... of horken die gaan vertellen dat ze balen dat ze ongesteld zijn geworden want dan zijn ze niet zwanger en ze willen dat wel. Zo irritant (ja sorry) als het iemand betreft voor wiens kind ik het eerste jaar bijna fulltime heb gezorgd omdat ze een gevaar voor hem vormde. Maar ze had zichzelf als doel gesteld zwanger te zijn voordat ik zou bevallen, en dat is geloof ik niet helemaal gelukt.
pi_70775110
FTA spannend zeg! Hopelijk wacht ie nog even tot na de uitreiking

Huup ligt ze dan nu ook met dr hoofd naar beneden (want dat lag ze toch nog niet telkens?)? Mijne ligt namelijk voortdurend in mn ribben te porren en ligt netjes met zn hoofd naar beneden

Bar vervelend dat je toch weer moest spugen tijdens het tandenpoetsen. Klinkt erg bekend, alleen met tandenpoetsen wil het er nog wel eens uitkomen.

Takkembah weltrusten!

Ik doe niks anders dan slapen sinds ik verlof heb. Hebben meer dames dat? Ik val ineens telkens letterlijk om van de slaap. Ben nu net weer een beetje wakker maar eigenlijk alweer moe...
pi_70775121
We zijn menselijk Linda, tenminste, als wij niet de enige zwangeren zijn die wat minder geinteresseerd zijn in bepaalde zaken uit hun omgeving....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')