Wat vervelend om dat gewoon al veel te hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:47 schreef DuchessX het volgende:
FTASpannend!!! Beebje nog even wachten tot na de diploma-uitreiking van mama hoor!
Ik kon gisteravond de oefeningen bijna niet doen op de cursus Samen Bevallen, had echt veel last van (pijnlijke) harde buiken![]()
ow ik zie het nu, Mefkequote:Op woensdag 8 juli 2009 10:00 schreef martine1984 het volgende:
FTA spannend! hopelijk kan je nog naar de uitreiking.... maar ja als dat niet gaat krijg je er wel iets heel moois voor terug.
Duchess, doe je rustig aan![]()
ik wilde nog iemand sterkte wensen... maar weet het niet meersorry
Nee inderdaad. Kreeg gisteren al van mijn moeder te horen, dat ik niet moest zeuren, en blij moet zijn met de zwangerschap. Ja ok, dat ben ik ook. ECHT!!!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:40 schreef sindell het volgende:
Ymme, de ene dag is gewoon beter dan de andere dag.... onzekerheid ken ik ook wel, maar je zult zien dat je straks gewoon weer lekker misselijk bent![]()
Ik denk niet dat mensen hier vinden dat je zeurt hoor, het is gewoon even een uitlaatklep met allemaal vrouwen die precies weten wat je doormaakt. Dat kun je gewoon ergens anders niet zo makkelijk kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |