abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70776479
Wat heb ik een droomman dan zeg Hij staat zelf ook regelmatig weg te zwijmelen in het kamertje en zodra ik maar een beetje het gevoel kreeg dat het toch echt snel af moest zijn, deed hij gelijk weer van alles om het in orde te krijgen
pi_70776515
Thnx..

Troel, nee zo'n ding heb ik niet in huis.
Linda, Minder snel opstaan deed ik al, want anders kreeg ik steken in mn buik.
Wup, Ik heb gelukkig bouliion in huis, dus zal strakjes wel iets in elkaar draaien.
Vicky, Mocht dit zo erg blijven bel ik eerder de vk, maar aangezien ik toch niet aan het werk hoef en de hele dag ik ben kan blijven liggen kijk ik het eerst wel even aan nog.

Bedankt iig allemaal! ben toch wel zo blij met jullie!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_70777096
Sterkte ermee Vlindur!
Stiemie, balen van je blaasontsteking! Hopelijk gaat de rest van de kuur beter op je maag werken dan die eerste pil.
FTA, oeh spannend! Ben benieuwd wie er eerder is, je diploma of je baby. Ik gok toch op je diploma!

En voor alle hormonale monstertjes hier een knuffel. Lastig hoor, die niet begrijpende mannen enzo!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:48:16 #29
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70777177
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:16 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ja, supersnel! Leuk hah?! (Wil jij trouwens ook je meisje in de OP?)

En balen van die AB-kuur...miss de dokter bellen of je een andere kan krijgen? en nu heb ik zin in patat
Jaa zet mijn meisje er maar bij als je wilt

Pff Troel volgens mij heb ik zojuist jouw enorme patat ziekenhuis op Helaas is de dokter pas morgenochtend weer bereikaar en ik wil liever maar wel doorgaan met deze kuur. Wie weet hoe lang ik er al mee rondloop en dan duurt het weer langer voor ik er iets aan doe
pi_70777190
FTA, je bent zo stil....? Ga je het nog redden... je diplomauitreiking?

Zwangerschapsdementie ten top: de stad in gaan voor een horlogebandje en je horloge thuis laten liggen... *zucht*. Maar goed, ik ben er wel weer ff uitgeweest.

Vlindur, voorzichtig aan he! Heb je al ontbeten, kopje bouillon inderdaad... en verder rustig aan doen. Als je het niet vertrouwt toch even de vk bellen.
Fake it till you make it...
pi_70777236
Wij hebben nog helemaal niks gekocht.. Maar we krijgen eerst nog een dakkapel over de hele lengte, badkamer en slaapkamer, dus we kunnen ook nog niks kwijt. De dakkapel zal pas eind oktober klaar wezen.. Maar dan hebben we nog wel tijd zat toch? Ben eind december pas uitgerekend.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:50:38 #32
35189 Troel
scherp en bot
pi_70777286
Ik zou dan al wel van te voren gaan bestellen, er zit soms best wat levertijd op meubels!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70777378
We halen waarschijnlijk het meeste van marktplaats of van deze site. Omdat we niet echt veel geld meer over houden voor nieuw en (te) duur babyspul
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:55:11 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_70777475
Dan zou ik toch ook bij de IKEA gaan kijken Vlindur, daar hebben ze ook echt leuk spul wat niet duur hoeft te zijn

(die vuurtorenkamer is wel erg gaaf trouwens )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70777502
Dan heb je denk ik wel genoeg tijd ja. Maar als je al iets leuks vindt, misschien opslaan in de kelder/schuur/bij familie? Hebben is maar vast hebben denk ik altijd

En Stiemie, je meisje staat er ook bij! Jij hebt de eerste september-baby
Lotte!
Noah!
pi_70777643
Mikael staat tegen mijn buik te schreeuwen met een toeter dat de baby eruit moet komen. Baby word er druk van Die is straks wel geschreeuw gewend
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:00:10 #37
100412 mefke79
komt goed!
pi_70777689
toch de vk maar gebeld en ik moet straks urine inleveren. En rustig aan doen en het warm houden. Gelukkig kan ik nog laat bij de huisarts terecht voor inleveren, dus het is een kwestie van een uurtje opnemen, naar huis racen, potje volpiesen (had ik met vooruitziende blik weken geleden al gekocht) en wegbrengen... en dan morgen op normale controle (en inderdaad joehoe 30 weken dan )
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70777725
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:52 schreef Vlindur het volgende:
We halen waarschijnlijk het meeste van marktplaats of van deze site. Omdat we niet echt veel geld meer over houden voor nieuw en (te) duur babyspul
Wij hebben ook een kinderwagen en ledikant gekocht via marktplaats en een commode bij Ikea (wat ze eigenlijk een ladekast noemen, Hemnes voor de geinteresseerden ). Al had ik de loterij gewonnen, ik ben écht níet bereid om honderden of soms wel meer dan duizend euro te betalen voor drie meubeltjes...
pi_70777743
Mooi dat je toch even gebeld hebt Mefke! Hopelijk is het niks, maar dan weet je dat in ieder geval
Lotte!
Noah!
pi_70777766
Nicole dat is grappig zeg.
Nadeel van een puberzoon die vind zich een beetje te stoer voor dat soort dingen.
Hij had laatst wel een pinguin gekocht van zijn zakgeld voor de baby.
pi_70777803
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef Urla het volgende:
Nicole dat is grappig zeg.
Nadeel van een puberzoon die vind zich een beetje te stoer voor dat soort dingen.
Hij had laatst wel een pinguin gekocht van zijn zakgeld voor de baby.
Dat is wel echt helemaal
Lotte!
Noah!
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:05:11 #42
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70777911
Hier ook een fijne man, we hebben wel een lijstje met 'nog te doen voor de bevalling' en hij zorgt ervoor dat er iede weekend wat gebeurt.
Nu nog de lastige dingen, die we echt samen moeten doen. Die komen eerst, zodat ik nog wat kan helpen. Het afwerken van de nieuwe dakkoepel in de keuken bijvoorbeeld (bijna klaar!). Kleinere dingen als plankje ophangen boven de commode staan wat lager op het lijstje, die kan hij last minute ook nog in zijn eentje doen desnoods. Hij heeft het helemaal uitgedacht en ik maak me geen zorgen, ik weet zeker dat alles ruim op tijd klaar is straks. Nog 10 weken te gaan....

Een onenigheid die we hebben is het logeerbed. Ik wil het graag kopen en hebben staan voor de bevalling. Hij vindt het te groot en te zwaar voor me om te helpen sjouwen en evt. loge's kunnen ook op het luc htbed. Maar daar krijg ik mijn zin ook nog wel in
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_70777982
Nicole
Mefke, goed dat je hebt gebeld!

Wupwup, ach, als we het geld hadden, hadden we wel duurder kunnen doen, maar we kunnen het dakkapel wel uitstellen, maar van uitstel komt afstel, dus we moeten het eigenlijk ook gewoon wel doen. We komen zelfs nog geld te kort, dus moeten we voor een kleine lening alsnog naar de bank, maar ons kindje moet dan maar in wat goedkoper spul komen te liggen. En Ikea heeft niet echt spul waar ik nou helemaal wild van word.. Dus dan maar tweedehands. en die winkel maakt het schoon en repareert eventuele foutjes. Dus dat ik altijd fijn. De kinderwagen halen we denk ik wel nieuw. Want ik wil de Mutsy Slider en die staat nog niet op MP. Ach, we hebben nog tijd zat. Dus het komt ook wel goed.

En we hebben zelf wel een garage en zolder, dus plek zat.
pi_70778011
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:02 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Dat is wel echt helemaal
Ik stond er echt van te kijken dat hij dat deed.
Surprise effect en emogehalte was zeer hoog op dat moment.
Hij vind het al moeilijk om er goed mee om te gaan en kan zich niet goed inleven, maar toch steeds seintjes dat het goed zit.
Als hij me nu bv met een vuilniszak ziet staan bied hij ook uit zichzelf aan om hem even weg te gooien of wat zwaardere klusjes van me over te nemen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:09:56 #45
100412 mefke79
komt goed!
pi_70778111
Vlindur hier ook echt geen honderden euro's uit willen geven aan de babykamer. Commode had ik al, ik heb em altijd gebruikt als ladenkast, de klerenkast komt van ikea, het ledikantje straks ook. Wel hebben we een hangwieg, maar die kan hierna zo op marktplaats. Het duurste waren nog een plisegordijnen, maar die waren onderdeel van het meerjarenplan 'mooie gordijnen op de eerste verdieping'.
En oja, Vlindur, laat gewoon effe je bloeddruk opmeten, dan heb je dat vast uitgesloten. Kan eventueel ook bij de huisarts!

En toch he, toen ik die vk aan de telefoon had voelde ik me zo'n aansteller...nou hoop ik maar dat het gewoon een blaasontsteking is, dat verklaart alles en daar ben je ook zo weer vanaf met een abkuurtje.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:11:16 #46
35189 Troel
scherp en bot
pi_70778175
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Urla het volgende:

[..]

Ik stond er echt van te kijken dat hij dat deed.
Surprise effect en emogehalte was zeer hoog op dat moment.
Hij vind het al moeilijk om er goed mee om te gaan en kan zich niet goed inleven, maar toch steeds seintjes dat het goed zit.
Als hij me nu bv met een vuilniszak ziet staan bied hij ook uit zichzelf aan om hem even weg te gooien of wat zwaardere klusjes van me over te nemen.
Da's beter dan mijn dreumespuber die weet hoe hij de speelgoedkist open moet krijgen waardoor nu echt de hele vloer bezaait ligt met speelgoed
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator woensdag 8 juli 2009 @ 14:12:15 #47
5428 crew  miss_sly
pi_70778218
ik heb ook zin in een patatje

mefke, goed dat je even gebeld hebt. Rustig aan en hopelijk niets aan de hand.

Urla, lieve puberzoon!

MeNicole, misschien dat Mikael zijn broertje wel naar buiten krijgt

FTA, je bent inderdaad wel stilletjes. Hoe is het nu?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70778475
Hallo allemaal,

vandaag weinig tijd. ben aan het werk op de vestiging in onz hoofdstad en daar is het aanmerkelijk drukker dan waar ik normaal werk... Maar wilde iedereen even een superfijne dag wensen!
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:42:34 #49
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70779549
Sorbootje

Ik vind de kamertjes van die website van Knuffelkamers nog wel prijzig eigenlijk Wij hebben een commode die daar voor 165 euro opstaat op marktplaats gekocht voor 80 euro. Da's best een groot verschil. bedje hebben we gekregen (gietijzeren bedje en verder hebben we niet echt kindermeubels, maar een gewone kast enzo.)
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:44:59 #50
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70779642
Ik zit in de wachtkamer van de bekkentherapeut en wilde ff checken of FTA al wat meer te melden had. Nog niet dus...? Geen nieuws = goed nieuws toch?

oja, van mijn werk... Diegene die 2 dagen terug zulke domme dingen zei is gister naar huis gestuurd wegens het niet meer aan kunnen...
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')