Jaa zet mijn meisje er maar bij als je wiltquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:16 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja, supersnel! Leuk hah?! (Wil jij trouwens ook je meisje in de OP?)
En balen van die AB-kuur...miss de dokter bellen of je een andere kan krijgen? en nu heb ik zin in patat![]()
Wij hebben ook een kinderwagen en ledikant gekocht via marktplaats en een commode bij Ikea (wat ze eigenlijk een ladekast noemen, Hemnes voor de geinteresseerdenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:52 schreef Vlindur het volgende:
We halen waarschijnlijk het meeste van marktplaats of van deze site. Omdat we niet echt veel geld meer over houden voor nieuw en (te) duur babyspul
Dat is wel echt helemaalquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef Urla het volgende:Nicole dat is grappig zeg.
Nadeel van een puberzoon die vind zich een beetje te stoer voor dat soort dingen.
Hij had laatst wel een pinguin gekocht van zijn zakgeld voor de baby.
Ik stond er echt van te kijken dat hij dat deed.quote:
Da's beter dan mijn dreumespuber die weet hoe hij de speelgoedkist open moet krijgen waardoor nu echt de hele vloer bezaait ligt met speelgoedquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Urla het volgende:
[..]
Ik stond er echt van te kijken dat hij dat deed.
Surprise effect en emogehalte was zeer hoog op dat moment.
Hij vind het al moeilijk om er goed mee om te gaan en kan zich niet goed inleven, maar toch steeds seintjes dat het goed zit.
Als hij me nu bv met een vuilniszak ziet staan bied hij ook uit zichzelf aan om hem even weg te gooien of wat zwaardere klusjes van me over te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |