abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 09:02:19 #201
5428 crew  miss_sly
pi_70803313
Sugar

Ja, hoor, mijn ik-mag-niks bui is alweer grotendeels over. Ik baalde alleen zo enorm gisteren. Je mag al een hoop niet als je zwanger bent, en dat heb ik ook heel netjs gedaan en dan zo tegen het eind, als je af begint te tellen naar het broodje filet americain, komt er ineens een enorme lijst mag-ik-niet bij. En als je dan tv aan het kijken bent en met allerlei reclames om de oren wordt geslagen (mars-ijsjes, kitkat, MacDonalds, etc) dan is dat ineens even niet leuk.

Maar ik ben een grote meid, en kan het best allemaal laten staan

CJ, tocht wel redelijk laat, nu pas de intake, maar als jij het zelf prima vindt, is er niets aan de hand, lijkt me.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70803341
McLaura, netjes op tijd hoor . Enne Sjakie, goed naar mama luisteren hoor .

Ik ga me weer eens even in mn schoenen proppen om boodschappen te gaan doen... Op mn crocs naar de winkel vertik ik. En voor teva's is het eigenlijk niet echt weer... Alhoewel als het dan regen wordt er in elk geval niet zoveel nat

Miss, vanaf morgen hebben wij ook meldplicht...
Fake it till you make it...
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 09:05:24 #203
5428 crew  miss_sly
pi_70803370
Ja, Nijna, dat bedacht ik me ook net

Ieuw, het is echt echt
pi_70803385
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:03 schreef Nijna het volgende:

Miss, vanaf morgen hebben wij ook meldplicht...
Waaah Jullie gaan alweer zo hard!
pi_70803437
Maar liefst 8 met meldplicht morgen.
Word echt een babyboom.

Freecel uit de kast.
Ik dacht eerst dat je kleurdoos was op de 1 of andere manier.
Komt vast omdat het beide knutselmaterialen zijn.
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:10:23 #206
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70803471
Knap van je Miss_Sly! Nog even doorzetten, het zit er alweer bijna op en over een paar weekjes kun je heerlijk met Senna op schoot smullen van chocola, broodjes filet, fruit, patat en al het andere waar je nu zo'n trek in hebt en wat je niet mag.

Mijlpalen, hoerahoera!
Wat gaat het toch hard soms he?
En McLaura, ik hoop echt dat Sjakie zich aan jullie afspraak houdt
Ik hoorde gister dat iemand die 2 weken na mij is uitgerekend d'r slijmprop ook verloren is. Zo vroeg! Ik hoop van harte dat d'r 2e kindje echt nog even blijft zitten hoor....
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:14:12 #207
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70803541
Ik zag gister iemand op straat lopen met plakkies aan. Van die slippers die je onderop je voet plakt. Misschien een idee voor als je je schoenen niet goed meer past?
Geen idee of het lekker loopt en okay, het ziet er een beetje vaag uit (van een afstand dacht ik dat hij op blote voeten liep ) maar als je je voeten niet meer fatsoenlijk in ander schoeisel kwijtkan misschien wel DE oplossing!
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:15:24 #208
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70803572
Nijna en Miss_Sly ga eens niet zo hard
Ik volg jullie een klein weekje later, en daar wil ik nog niet aan

Ow enne voorweeën die kunnen toch ook wel al starten met 35 weken?
Had vannacht ook het één en ander aan gerommel, het leek nergens op, maar wel ongemakkelijk.
(het kan ook te maken hebben dat ik gisteravond beetje fanatiek heb staan Tennissen op de Wii )
FTA hoe is het nu met jou?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70803637
Bij mij begonnen voorweeen met 36 weken en voornamelijk s'nachts ook.
pi_70803644
Freecell leuk

Ik herkende die kloon helemaal niet
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_70803671
Immy, die versjes zijn heel lief, wordt er een beetje emo van

Freecel uit de kast , gefeliciteerd

FTA ik blijf F5-en vandaag

Gister avond weer buikpijn gehad, aan de onderkant vlak boven mn schaambot zeg maar. Voornamelijk met zitten, net of er wat in de verdringing zat. Kon amper van de bank opstaan... en liep te waggelen als een eend. Heb toen maar mn steunband omgedaan, en dat hielp wel wat. Dus heb hem vandaag ook maar om gedaan, en kan nu tenminste redelijk normaal zitten.
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:20:38 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70803682
Freecell!
pi_70803866
Ik zit er gewoon zwaar overheen te lezen Freecell wat leuk joh!! Ik had echt niet door dat jij vingerverf was. Ik had in mijn hoofd een compleet ander iemand zitten wbt die kloon. Hoeveel weken ben je nu??
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 09:30:59 #214
5428 crew  miss_sly
pi_70803889
ik heb net klossen besteld
pi_70803902
7 en een half

Valt me nog mee hoeveel mensen ik nog verras eigenlijk Ik dacht dat hij vrij doorzichtig was
pi_70803928
Ik ben heel erg slecht in klonen raden en als ik dan iemand denk te weten wie ze is, komt er een compleet andere persoon uit de kast. En hoe voel je je? Moe, misselijk?
pi_70803946
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:30 schreef miss_sly het volgende:
ik heb net klossen besteld
Heb je ook een bedpan besteld (of is dat alleen voor thuisbevallingen? Ik heb ze beide bevallingen in huis gehad waarvan 1 ziekenhuis en 1 thuisbevalling, en nooit gebruikt).
pi_70803981
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben heel erg slecht in klonen raden en als ik dan iemand denk te weten wie ze is, komt er een compleet andere persoon uit de kast. En hoe voel je je? Moe, misselijk?
Ja, dat Maar het geeft niet.
En 's morgens gaat het wel

En ik ben weer allergisch voor de kat Dat is bij mij ook zo'n rare zwangerschapskwaal
pi_70804013
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:33 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Heb je ook een bedpan besteld (of is dat alleen voor thuisbevallingen? Ik heb ze beide bevallingen in huis gehad waarvan 1 ziekenhuis en 1 thuisbevalling, en nooit gebruikt).
Die hebben ze hier geloof ik gebruikt voor het opvangen en bekijken van de placenta
pi_70804015
Weet niet of het raar is, ik heb nu ook veel meer last van mijn hooikoorts allergie en mijn astma in het algemeen.

De placenta hebben ze hier geloof ik opgevangen in een emmer of op het celstof matje. Ik kan het me niet herinneren. Weet alleen dat ik er een hele vieze foto van heb waarop de placenta duidelijk te zien is als de verloskundige bekijkt of die compleet is.
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:37:40 #221
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70804033
Freecell wat leuk een brusje voor Leander

Vandaag 30 weken
pi_70804053
Freecell gefeliciteerd !
  donderdag 9 juli 2009 @ 09:49:46 #223
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70804308
Freecell ook ik had geen flauw vermoeden, ook hier van harte
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 09:51:33 #224
5428 crew  miss_sly
pi_70804345
Geen ondersteek, hoeft niet al sje in het ziekenhuis bevalt zei de mevrouw van de kraamintake.
Ze komen ze maandag brengen; wat een luxe
pi_70804385
Freecell, wat leuk! Gefeliciteerd!
pi_70804439
Freecell wat leuk!!! gefeliciteerd!!!
pi_70804464
Miss Sly, je zal het vast ongetwijfeld wel hebben gedaan maar just in case (en ter waarschuwing voor anderen) heb je goed je bedpoten geteld? Wij hadden de vorige keer gewoon 4 klossen besteld en toen kwamen we er achter dat we 6 poten hadden. Heel stom ook niet meer achter de andere 2 klossen aangegaan waardoor onze bodem zo verbogen was na de bevalling en kraamtijd dat we een nieuwe bodem moesten kopen. Is zo zonde.
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:01:19 #228
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_70804602
Van harte gefeliciteerd freecell, TARA en Leander!
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 10:02:34 #229
5428 crew  miss_sly
pi_70804632
Faja, hadden we gedaan, hoor We hebben namelijk een boxspring met twee bodems en 1 matras, dus we hebben 8 klossen nodig. Hoop wel dat ze ze boven brengen ook, maandag
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:04:04 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_70804664
Ik ben blij dat mijn bed standaard al seniorenhoogte is en het dus niet omhoog gezet hoeft te worden en dat ik verder niet echt veel in huis hoef te halen omdat ik toch in het ziekenhuis beval
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:05:58 #231
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70804709
De vorige keer was het niet nodig van de kraam het omhoog te zetten (en ik hoop dat ze deze keer net zo weinig moeilijk doen ) Het kan nl bijna niet met ons bed.
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 10:06:40 #232
5428 crew  miss_sly
pi_70804724
Ik hoef ook alleen maar klossen te hebben, en die worden gebracht en het is schaaps zorg die eronder te krijgen. Ik heb dus ook geen enkele zorg.
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:09:14 #233
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70804776
Ik vond het zo op het eind wel fijn dat het bed zo hoog stond. Kon ik mezelf er zo uit laten rollen i.p.v. `helemaal`op te moeten staan. Ik had alleen wel een opstapje nodig om het bed fatsoenlijk in te komen anders bleef ik halverwege zo oncharmant hangen met mijn benen nog buitenboord
pi_70804781
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:02 schreef miss_sly het volgende:
Faja, hadden we gedaan, hoor We hebben namelijk een boxspring met twee bodems en 1 matras, dus we hebben 8 klossen nodig. Hoop wel dat ze ze boven brengen ook, maandag
Gaat dat passen dan, de middenpoten staat toch tegen elkaar aan?

Freecell!
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:10:22 #235
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70804801
Ha! Freecell uit de kast!

Stiemie 30 wk! Mijlpaal!

miss, je krijgt het nog druk in je kraamwek Niet alleen filet americain en biefstuk en ossenworst, maar ook nog zoetigheid. *kwijl* pardon...

heb net ff mn urine ingeleverd, gelukkig geen blaasontsteking! was toch wel geschrokken van stiemies blaasontsteking en ik had toch wat klachten, maar alles is dus goed! volgende wk maar ff met vk bespreken
Nog minder dan 2 uur en dan fysio! ach, dan heb ik tenminste een diagnose en een vooruitzicht. ben erg benieuwd...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70804807
Goeiemorgen!

voor alle meldplichten en mijlpalen!
Linda pas op he!

FTA hopelijk heeft de VK je ontsluiting kunnen checken en heeft al het gerommel wel flink wat cm's opgeleverd Ik vind het wel heel stoer dat je gewoon je diploma zelf bent gaan ophalen

En hoooooooi Freecell!
daar ben je dan eindelijk
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 10:12:51 #237
5428 crew  miss_sly
pi_70804841
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:09 schreef owlet het volgende:

[..]

Gaat dat passen dan, de middenpoten staat toch tegen elkaar aan?

Freecell!
Ik heb werkelijk geen idee, het is mijn eerste keer met alles. We zullen het zien, maandag
pi_70804933
FTA, gefeliciteerd met je diploma! En jammer dat het nog niet doorgezet heeft, maar wie weet wat er vandaag nog gebeurt! alvast voor de zekerheid

Freecell, gefeliciteerd! Had echt niet door dat jij het was!

En weer veel mijlpalen vandaag
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:17:27 #239
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70804938
Miss_Sly, wij hebben ook 2 boxsprings met een 2 persoons matras erboven en bij ons pasten de klossen in het midden dus niet. We hadden dus 4 klossen gebruikt, op elke hoek 1 en in het midden gebruikten we 2 lege bierkratjes om het op te hogen. Werkte prima
pi_70804983
Ik vind die 80 cm echt belachelijk hoog.
Bed staat hier al op en komt gewoon boven de eettafel uit.

De vorige keer had ik geen hechtingen, maar mocht dat deze keer wel zo zijn vraag ik me af of ik dan nog wel zo lekker dat bed uit kan komen.
Dan is het denk ik helaas pindakaas voor de kraam.
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:19:58 #241
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70805013
Gatver! Ik zit hier te janken terwijl ik tekstjes van geboortekaartjes aan het lezen ben En het is allemaal zo vreselijk zoetsappig ook nog
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70805233
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:19 schreef Urla het volgende:
Ik vind die 80 cm echt belachelijk hoog.
Bed staat hier al op en komt gewoon boven de eettafel uit.

De vorige keer had ik geen hechtingen, maar mocht dat deze keer wel zo zijn vraag ik me af of ik dan nog wel zo lekker dat bed uit kan komen.
Dan is het denk ik helaas pindakaas voor de kraam.
Ik heb beide keren hechtingen gehad en ik vond het een verademing dat het bed op klossen stond. Het was makkelijker in en uitschuiven.
pi_70805394
Freecell uit de kast Ik ben helemaal verrast, had het écht niet geraden
Linda, zag ik daar een 30wk mijlpaal?
En Urla 37 weken
hoop dat ik niemand oversla

Het wordt echt druk in de LLM-hoek, gezellig

Rocka, hè bah zeg, emomuts
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70805418
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:29 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Ik heb beide keren hechtingen gehad en ik vond het een verademing dat het bed op klossen stond. Het was makkelijker in en uitschuiven.
Echt. Hope so. Ik moet een beetje een hupje/uit bed springen zeg maar.
We zien wel. Het ligt in ieder geval wel lekker. Da's het belangrijkste.
  donderdag 9 juli 2009 @ 10:47:02 #245
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70805596
als je kratjes gebruikt zet je die dan op zijn kant, zodat ze hoog worden.
of gewoon zoals je ze normaal gebruikt zeg maar

Zit hier te twijfelen of klossen regelen of toch de bierkratjes
pi_70805814
quote:
Op maandag 6 juli 2009 08:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik had trouwens ook nog iets fijns: ik had zaterdag zomaar een kaartje van mijn zusje! Ze wilde graag deze week langskomen met de jongste Het was nog niet allemaal vergeten enzo, maar ze wilde toch graag verder en misschien moest ze (dacht ze zelf) er toch maar overheen stappen. Dus ik heb gisteren gebeld dat ik het heel fijn vond dat ze dat kaartje had gestuurd en het heel leuk vind als ze donderdag komt. We hebben meteen een half uur aan de telefoon gezeten en zitten kletsen
Ik ben er echt blij mee en hoop dat we het weer leuk kunnen krijgen
even van onder m'n steen gekropen toen ik dit zag uit een paar topics terug...
Miss, ik ben heel blij voor je, en ik hoop dat jij en je zus weer een sterkere band krijgen met elkaar. vergeten hoeft niet, gebeurd is gebeurd... maar toch is het goed om verder te kunnen samen.

verder even een voor alle bijna mama's
pi_70805918
Freecell, gefeliciteerd! Wat leuk!

voor alle zwangeren hier!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 10:59:21 #248
5428 crew  miss_sly
pi_70805920
mijsje, wat ben je toch een ongelofelijk lieverd
Aan mensen zoals jij is een chronisch tekort

Heel veel sterkte
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:02:58 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70806011
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 10:47 schreef _Bar_ het volgende:
als je kratjes gebruikt zet je die dan op zijn kant, zodat ze hoog worden.
of gewoon zoals je ze normaal gebruikt zeg maar

Zit hier te twijfelen of klossen regelen of toch de bierkratjes
Dat hangt er dus vanaf hoeveel je de hoogte in moet...
Wij hebben Grolsch beugel-kratjes, die zijn net 2 cm hoger dan de rest en dan gewoon op zijn kop. Is volgens mij steviger dan op zijn kant.
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:10:00 #250
100412 mefke79
komt goed!
pi_70806238
is ik weer Met een typisch gevalletje van niet-opletten...ik zat al een kwartier bij de vk in de wachtkamer toen ik erachter kwam dat ik pas volgende week een afspraak heb. Dus toen snel door naar de tandarts, daar de bikkel uitgehangen en een gaat laten vullen zonder verdoving (viel me reuze mee). En nu net bij de vk ingesproken, want de buikpijn is niet echt weg en al hoewel de laatste harde buik gisteravond was, vertrouw ik het niet. Misschien is er nog plaats op het spreekuur, ben vandaag toch vrij!
Moet je bed op 80cm? Hier op 70...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70806457
Freecell! Ben jij het! Dat had ik niet gedacht! Leuk!

FTA, van harte met je Diploma

En dan weer wat mijlpalen hier en daar
En dan ben ik vast weer een hele hoop vergeten, sorry

En met mij gaat het goed. Gister gewoon een klote dag gehad denk ik. Heb lekker tot half 6 in bed gelegen en nog even geslapen daarna naar de bank verhuisd en heeft mijn vriend het eten gekookt enzo. En 's middags had ie nog een kopje bouillon voor me gemaakt
(Helaas heeft ie zich vandaag niet verslapen en issie dus gewoon naar het werk )
Vanavond hebben we een verjaardag van zn zus, dus ik hoop dat ik fit blijf, anders ga ik gewoon niet mee
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:22:15 #252
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70806627
mefke, nog goed datje er na een kwartier al achter kwam!
gij bikkel! ik kom de tandartsenkamer niet in zonder dat ze me in drievoud verdoving hebben beloofd

vlindur, hoe is je bloeddruk?
pi_70806631
Sorry kom ik weer tussendoor zonder te hebben bijgelezen.

De vk kon niet langs komen vanwege drukte en ziekte dus ben toch maar naar de afspraak gegaan en ik heb al 3 tot 4 cm ontsluiting De vk heeft nog wat extra gestript om het weer wat meer op gang te brengen en verwacht voor het weekend de baby nog

Ik ga nu even met 2 paracetemol onder de douche staan en dan nog even op bed liggen.
pi_70806651
Faja, balen, meer last van hooikoorts, ik heb naar mijn idee minder last...

Rock, wij hadden vorige keer een mini-kraamverzorgster. Die zei na 2 dagen dat de klossen er wat haar betreft wel onderuit mochten en dat hebben we toen gedaan. Heerlijk was het.

Davinia, succes bij de fysio!

Urla, hoog he! Ik had vorige keer het idee dat ik zo ongeveer voor het raam lag op mn slaapkamer. Bed stond bijna net zo hoog als de vensterbank.
Ons bed is zonder klossen al best hoog, maar niet hoog genoeg...

Mefke, strakke actie. Mooi dat je het doorhad dat je volgende week een afspraak hebt. En goed dat je toch even hebt ingesproken...

FTA, ben je al wijzer? Of lig je inmiddels toch te bevallen...? Ik gooi er nog maar een tegenaan voor je! Zet em op!
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:23:13 #255
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70806659
Go FTA!
pi_70806689
Oh tegelijk gepost. Nou die 3 a 4 cm heb je maar mooi in de pocket! Hopelijk kan je nog wat rusten in bed en anders gewoon floep een beebje! Zet em op
pi_70806708
FTA spannend!

Freecell gefeliciteerd!
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:25:17 #258
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70806725
Wow FTA dat schiet al lekker op zeg Rust vooral lekker uit, dan heb je straks wat meer energie

En Davinia veel succes straks bij de fysio!

Pff ik heb echt zoveel last van maagzuur door de medicijnen. Bel ik vanmorgen de huisarts, zegt da assistente dat ik bij zwangerschapsmisselijkheid maar een beschuitje met thee moet nemen Uhh ik ben al 30 weken zwanger en de misselijkheid komt door omhoogkomend maagzuur van de medicijnen. Nu belt de dokter me vanmiddag terug.
pi_70806791
FTA, je gaat hard!! Succes alvast!

Davina, ik ben niet bij de dokter geweest, ik ga het gewoon heeeeeel rustig aan doen en de 21e meld ik het wel tegen de vlos. Maar mocht ik dit nog een keer krijgen laat ik het wel opmeten Thnx En succes bij de fysio!
pi_70806829
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:22 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Sorry kom ik weer tussendoor zonder te hebben bijgelezen.

De vk kon niet langs komen vanwege drukte en ziekte dus ben toch maar naar de afspraak gegaan en ik heb al 3 tot 4 cm ontsluiting De vk heeft nog wat extra gestript om het weer wat meer op gang te brengen en verwacht voor het weekend de baby nog

Ik ga nu even met 2 paracetemol onder de douche staan en dan nog even op bed liggen.
yaaaaay!! kijk dat is het goede nieuws waar ik voor je op hoopte

Hopelijk kun je nog heel even slapen om wat energie bij te tanken en daarna beebje op de wereld zetten
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:29:07 #261
100412 mefke79
komt goed!
pi_70806839
Stiemie, wat een doos die assistente. Alsof ze helemaal niet luisteren.
FTA kijk, dat is mooi, die centimeters zijn er vast. Succes!
Vlindur, fijn dat het beter gaat vandaag!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70806893
Hallo bezwangerden!

Toch weer minimaal een uur werkontwijkend gedrag vertoond door dit hele topic weer bij te lezen. Maar goed, je moet je prioriteiten duidelijk hebben als je zwanger bent he

@Huup, je buik! Wat lief! Ik zie helemaal zo'n babytje voor me met een hamertje en een zaag die de boel grondig aan het restylen is daarbinnen!

@Freecell, ben jij het Gefeliciteerd!

@Amaranta, wat vreselijk naar voor die vrienden van je! En dan waren ze al zo ver.

@McLaura, volgens mij heeft Sjakie gewoon geen zin om te wachten!

@Miss Sly, kan me voorstellen dat je er af en toe gewoon even de balen van hebt dat je zoveel dingen niet mag. En vandaag gewoon weer met frisse moed verder. En dus al héééél erg snel meldplicht

@FTA, jammer dat 't weer afgezakt is, maar 't kan toch echt niet heel lang meer duren! Spannennnnd!

En voor de rest gewoon maar weer een dikke en vooruit, gewoon ook maar een

Ik heb een aaneenschakeling van ervaringen sinds gisteravond. Toen ik net zwanger was heb ik van mijn moeder een speeldoosje gekregen met daarin hetzelfde muziekje als mijn speeldoosje van toen ik een baby was. Zij heeft dat speeldoosje tijdens de zwangerschap heel vaak op haar buik gelegd en na mijn geboorte werd ik er heel rustig van. Nu heb ik de gewoonte ingevoerd om iedere avond vlak voordat ik echt ga slapen dat speeldoosje op mijn buik te leggen. En de laatste paar weken reageert ze er zó sterk op! Dan zet ik het muziekje aan en dan gaat mijn hele buik golven en het is net alsof ze dan een lekkere houding zoekt om in te gaan liggen. Na een posje wroeten en wriemelen wordt ze dan rustig en gaan we allebei slapen. Zo . En gisteravond deed ik dat dus weer, maar toen maakte ze zo'n sterke draaiing dat het echt net voelde alsof ze op mijn buik lag in plaats van er in. Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar zo had ik het nog nooit gevoeld.

En vanmorgen ben ik een uur te lang in bed blijven liggen met omdat we zo lekker tegen elkaar aan lagen en ons meisje haar papa de hele tijd schopte.

En zonet op mijn werk een klant die op dezelfde datum uitgerekend was als ik. Ik legde haar iets uit en ik zag dat het totaal niet aankwam. En terwijl ik haar zei dat ik het snapte dat ze ergens anders was met haar gedachten raakte ik ook de draad van mijn verhaal kwijt en we waren even zo vreselijk dement met z'n tweeën, dat was ook

Zwanger zijn is gewoon

en
pi_70806951
Heb toch de dokter maar even gebeld, kan om 15.00 terecht. Ik belde voornamelijk om mn eeuwige jeuk-oor, die zal wel weer ontstoken zijn en heb maar gelijk gevraagd naar die bloeddruk, ze meten het straks gelijk even op. ben benieuwd!
pi_70807023
Verstandig Vlindur,

maar een jeuk-oor?
pi_70807031
Sorbo, wat heb je toch altijd heerlijke verhalen Zo mooi

Stiemie, wat een stomme doos! Hoop dat je straks aan de dokter meer hebt!
pi_70807073
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:35 schreef Sorbootje het volgende:
Verstandig Vlindur,

maar een jeuk-oor?
Ja, dan issie ontstoken en zit ik er (veel te) vaak met een wattenstaafje in te poeren, want het jeukt dan zo, en eigenlijk had ik weken geleden die druppels al moeten halen, maar ja.. "het gaat wel weer over"

Nu toch maar bellen, kon ik het gelijk combineren
pi_70807083
Vlinder, goed dat je het even op laat meten. Succes met je jeuk-oor.

Sorbo, hihi met zn tweeën dement zitten wezen, heerlijk!

Stiemie, lekker zo'n assistente. Gelukkig belt de HA je even terug straks.
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:43:52 #268
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70807292
FTA, dat schiet al lekker op
Nog maar een paar cm te gaan! Heel veel succes straks als het weer van start gaat:%

Stiemie, wat een doos
Hopelijk gaat de huisarts je wel wat voorschrijven, die ab is echt niet prettig voor de maag merk ik ook. Zelf maar weer aan de Omeprazol gegaan en daarnaast gaan er nog wel wat rennies doorheen verspreid over de dag.
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:46:30 #269
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70807369
Sorbootje, wat leuk van dat speeldoosje
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:47:18 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70807394
Sorbootje!

Ik kreeg hier net op mijn werk een enorme mand met kadootjes! Echt heel erg leuk. Dingetjes voor mij, voor F., voor de baby en ook nog iets voor Sasha.
Zometeen lekker met z'n allen lunchen alvast om mijn verlof (en nog een paar andere dingen) te vieren en dan alleen volgende week nog werken.
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:54:34 #271
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70807669
Klinkt gezellig BE

Zo hier de intake gehad, helaas niet dezelfde kraamverzorgster als toen bij Thijs, want die loopt zelf hoogzwanger rond
Maar wel weer een goed gevoel, gezellig zitten kletsen, en alles is in orde.
op de trapleuning na (vriend aan het werk zetten gaat de aankomende weken)
pi_70807978
Wat is er met de trapleuning dan? (die van ons is namelijk stuk, behoorlijk onherstelbaar stuk)
pi_70808054
Ik zal eens kijken of ik dat met het speeldoosje kan filmen
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:07:35 #274
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70808150
Wij hebben geen trapleuning, en die moet er wel zijn.
hebben hem wel in huis hoor, vriend mag hem er nu gewoon weer terug op schroeven
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:13:07 #275
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70808334
hellow dames

FTA, het is begonnen!!! ten eerste natuurlijk gefeliciteerd met je diploma! en ik hoop dat je vandaag je beebje mag gaan begroeten

en Freecell is vingerverf! tof hoor!

en straks 7 (!!) mensen met meldplicht! jeetje!

@vlindur, idd goed aan jezelf denken en als het niet gaat, dan lekker je rust nemen hoor....

nog ff voor de andere mijlpalen

en o ja vandaag 15 weken alweer en ik heb GOED geslapen van8.
Straks bij een collegaatje op bezoek met een verse beeb (weekje) om ons afdelingspakket af te geven en ff een beschuitje te eten..en dan weer een late dienst...
geloof dat het vandaag wel goed gaat komen..

en o ja, nog ff een vraagje, vanaf wanneer konden jullie je baarmoeder voelen? ik voel nu onderin mijn buik een soort verharding, net boven mijn schaambeen, kan ik er vanuit gaan, dat dat de baarmoeder is??
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70808935
EGOPOST

Ik ben net even in het ziekenhuis geweest, op het ctg heb ik geen weeën maar ik rommel aan alle kanten, baarmoedermond is aan het verweken, ik heb 1 cm ontsluiting en de arts heeft Sjakie op zijn kop getikt

/EGOPOST

FTA, zet hem op!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70809081
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow dames

en o ja, nog ff een vraagje, vanaf wanneer konden jullie je baarmoeder voelen? ik voel nu onderin mijn buik een soort verharding, net boven mijn schaambeen, kan ik er vanuit gaan, dat dat de baarmoeder is??
Je voelt een soort richeltje en het moet met 15 weken idd al voorbij het schaambeen zijn.
pi_70809212
McLaura, dan voor jou ook maar al vast het lijkt er op dat Sjakie niet lang meer op zich laat wachten
pi_70809541
Vingerverf, is Freecel Leuk gefeliciteerd.
FTA, zet 'm op.

McLaura, ook jij succes.

Ik duik mijn bed weer in, niet helemaal lekker in orde.
Vanavond wel echo Zin in.
pi_70809701
McLaura toch Had Sjakie heul geen zin om te wachten op de geplande datum? Succes!
En FTA al 3 a 4 cm, woooooo dat gaat ook hard, go FTA!

Spannend!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70809798
McLaura! Wat een haantje de voorste die Sjaak van jou!

En nu?
pi_70809982
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:57 schreef Sorbootje het volgende:
McLaura! Wat een haantje de voorste die Sjaak van jou!

En nu?
Nu is het afwachten of ik bij de 'duurt nog weken' of bij de 'binnen een paar dagen' mensen hoor. Ik krijg - tenzij het een stortbevalling wordt - gewoon een ks, maar dan iets minder gepland.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_70810015
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:55 schreef innepin het volgende:
McLaura toch Had Sjakie heul geen zin om te wachten op de geplande datum? Succes!

Kind houdt niet van plannen, dat is vanaf inmiddels 3 jaar en 8 maanden geleden wel gebleken
pi_70810037
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:40 schreef martine1984 het volgende:
McLaura, dan voor jou ook maar al vast het lijkt er op dat Sjakie niet lang meer op zich laat wachten
Ik ben heel benieuwd hoor, misschien dat ie nog mooi 2 weken blijft zitten!
pi_70810112
Gefeliciteerd Freecell!! wat leuk!
Ik dacht dat je Kleurdoos was die een makkelijk te raden kloon had
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70810144
By the way, wanneer maakt Leonieke haar opwachting nou?

LEONIEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:09:28 #287
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70810211
Freecell gefeliciteerd meid , echt super . Hoeveel zit er straks tussen L en deze kleine frummel?
Ik dacht wel dat jij het was, maar had eigenlijk geen enkele reden om dat te denken .

En McLaura, dat is spannend zeg. Is er zomaar ineens van alles aan de hand al.
pi_70810265
Sjakie Dat kan nie hoor Het is nog niet eens de 15de.
Word wel echt spannend zo McLaura.

Fta gewoon al 3 a 4 cm. Super Das gewoon bijna op de helft.
pi_70810280
Spannend sowieso, maar ik vind het wel moeilijk hoor.....

Ik besef nu dat ik me niet eens echt realiseer dat ik zwanger ben, en nu doen ze vanalles aan me om te kijken of ie er soms al bijna 'uit komt'.

Heel gek, heel dubbel, en eigenlijk wel een beetje eng. Ben er een beetje verdrietig van. Straks is hij er zomaar en heb ik me nooit echt gerealiseerd dat in die bobbel een baby zit, en dat het echt echt echt waar is dat ik zwanger ben.
pi_70810304
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:10 schreef Urla het volgende:
Sjakie Dat kan nie hoor Het is nog niet eens de 15de.
Word wel echt spannend zo McLaura.

Tegendraads, it figures
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:12:55 #291
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70810331
Ooooooh, en FTA ook al aan het rommelen . Jeetje gewoon zomaar al 3 tot 4 cm ontsluiting .
pi_70810418
Ik krijg net van een kennis met coole webshop 2 hele gave zwembroekjes met 'luierfunctie' met Sjakies naam erop. Ik geloof dat zij er een neus voor heeft, want elke keer dat ik niet zo super in mijn vel zit, valt er verwennerij-met-naam in de bus
pi_70810425
FTA hoppa!
pi_70810507
Fokbabyboom op komst hier, leukleukleuk!

FTA je kunt het!
pi_70810512
FTA wat spannend zeg! Ik hoop dat het vandaag vlot doorzet en zo niet, dat je een goed stuk bij kunt slapen. Die eerste centimeters heb je maar mooi alvast in de pocket!

McLaura! Je gaat toch geen stunts uithalen he!
pi_70810535
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:17 schreef WupWup het volgende:
McLaura! Je gaat toch geen stunts uithalen he!
Neuh, ik ga rustig op de bank hangen

Wat Sjakie doet weet ik niet, volgens mij heeft die andere plannen dan de gyn.
pi_70810560
FTA al zo ver op weg! Super

En Sjakie wordt ook ongeduldig! Die beebjes hier komen maar vroeg

En ja innepin, 30 weekjes alweer!

En huup, sorry
Lotte!
Noah!
pi_70810599
Jaaa, ik heb een paar dagen vrij en er is gerommel bij de LLM!!! Kan ik eindelijk een keer een dagje F5'en.
(maar ik ga nu wel eerst even die doos van de babydump halen, dus nog even wachten hoor)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:19:53 #299
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70810601
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:07 schreef McLaura het volgende:
By the way, wanneer maakt Leonieke haar opwachting nou?

LEONIEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Is ze zwanger dan??
Is het heus?
pi_70810609
McLaura. Ik weet niet of dat besef er ook echt komt.
Had ik bij de eerste ook niet. Het is gewoon niet echt voor te stellen.
Die gevoelens die dan ook vrijkomen als je je kindje voor het eerst ziet is gewoon iets wat ik echt in m'n leven nog nooit eerder heb meegemaakt. En juist ook erg die erge verbazing dat het echt een kindje is.
Datzelfde heb ik nu eigenlijk ook weer. Dat onbesef van "echt" een baby krijgen.
Ik kan me ook voorstellen dat je het erg moeilijk vind als beebje toch niet op de geplande data komt, maar je kunt je dan in ieder geval wel op een echte einddatum focussen en hoe moeilijk het ook is die golf van het onverwachte over je heen laten komen en niet te "krampachtig" te blijven staan erin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')