Waaahquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:03 schreef Nijna het volgende:
Miss, vanaf morgen hebben wij ook meldplicht...![]()
Heb je ook een bedpan besteld (of is dat alleen voor thuisbevallingen? Ik heb ze beide bevallingen in huis gehad waarvan 1 ziekenhuis en 1 thuisbevalling, en nooit gebruikt).quote:
Ja, datquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben heel erg slecht in klonen raden en als ik dan iemand denk te weten wie ze is, komt er een compleet andere persoon uit de kast. En hoe voel je je? Moe, misselijk?
Die hebben ze hier geloof ik gebruikt voor het opvangen en bekijken van de placentaquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:33 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Heb je ook een bedpan besteld (of is dat alleen voor thuisbevallingen? Ik heb ze beide bevallingen in huis gehad waarvan 1 ziekenhuis en 1 thuisbevalling, en nooit gebruikt).
Gaat dat passen dan, de middenpoten staat toch tegen elkaar aan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:02 schreef miss_sly het volgende:
Faja, hadden we gedaan, hoorWe hebben namelijk een boxspring met twee bodems en 1 matras, dus we hebben 8 klossen nodig. Hoop wel dat ze ze boven brengen ook, maandag
Ik heb werkelijk geen idee, het is mijn eerste keer met alles. We zullen het zien, maandagquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:09 schreef owlet het volgende:
[..]
Gaat dat passen dan, de middenpoten staat toch tegen elkaar aan?
Freecell!![]()
Ik heb beide keren hechtingen gehad en ik vond het een verademing dat het bed op klossen stond. Het was makkelijker in en uitschuiven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:19 schreef Urla het volgende:
Ik vind die 80 cm echt belachelijk hoog.
Bed staat hier al op en komt gewoon boven de eettafel uit.![]()
De vorige keer had ik geen hechtingen, maar mocht dat deze keer wel zo zijn vraag ik me af of ik dan nog wel zo lekker dat bed uit kan komen.![]()
Dan is het denk ik helaas pindakaas voor de kraam.
Echt. Hope so. Ik moet een beetje een hupje/uit bed springen zeg maar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik heb beide keren hechtingen gehad en ik vond het een verademing dat het bed op klossen stond. Het was makkelijker in en uitschuiven.
even van onder m'n steen gekropen toen ik dit zag uit een paar topics terug...quote:Op maandag 6 juli 2009 08:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik had trouwens ook nog iets fijns: ik had zaterdag zomaar een kaartje van mijn zusje! Ze wilde graag deze week langskomen met de jongsteHet was nog niet allemaal vergeten enzo, maar ze wilde toch graag verder en misschien moest ze (dacht ze zelf) er toch maar overheen stappen. Dus ik heb gisteren gebeld dat ik het heel fijn vond dat ze dat kaartje had gestuurd en het heel leuk vind als ze donderdag komt. We hebben meteen een half uur aan de telefoon gezeten en zitten kletsen
Ik ben er echt blij mee en hoop dat we het weer leuk kunnen krijgen
Dat hangt er dus vanaf hoeveel je de hoogte in moet...quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:47 schreef _Bar_ het volgende:
als je kratjes gebruikt zet je die dan op zijn kant, zodat ze hoog worden.
of gewoon zoals je ze normaal gebruikt zeg maar
Zit hier te twijfelen of klossen regelen of toch de bierkratjes
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:22 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Sorry kom ik weer tussendoor zonder te hebben bijgelezen.
De vk kon niet langs komen vanwege drukte en ziekte dus ben toch maar naar de afspraak gegaan en ik heb al 3 tot 4 cm ontsluitingDe vk heeft nog wat extra gestript om het weer wat meer op gang te brengen en verwacht voor het weekend de baby nog
![]()
Ik ga nu even met 2 paracetemol onder de douche staan en dan nog even op bed liggen.
Ja, dan issie ontstoken en zit ik er (veel te) vaak met een wattenstaafje in te poeren, want het jeukt dan zo, en eigenlijk had ik weken geleden die druppels al moeten halen, maar ja.. "het gaat wel weer over"quote:
Je voelt een soort richeltje en het moet met 15 weken idd al voorbij het schaambeen zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow dames
en o ja, nog ff een vraagje, vanaf wanneer konden jullie je baarmoeder voelen? ik voel nu onderin mijn buik een soort verharding, net boven mijn schaambeen, kan ik er vanuit gaan, dat dat de baarmoeder is??
Nu is het afwachten of ik bij de 'duurt nog weken' of bij de 'binnen een paar dagen' mensen hoor. Ik krijg - tenzij het een stortbevalling wordt - gewoon een ks, maar dan iets minder gepland.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:57 schreef Sorbootje het volgende:
McLaura! Wat een haantje de voorste die Sjaak van jou!![]()
En nu?
Kind houdt niet van plannen, dat is vanaf inmiddels 3 jaar en 8 maanden geleden wel geblekenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:55 schreef innepin het volgende:
McLaura toch![]()
Had Sjakie heul geen zin om te wachten op de geplande datum? Succes!
![]()
Ik ben heel benieuwd hoor, misschien dat ie nog mooi 2 weken blijft zitten!quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:40 schreef martine1984 het volgende:
McLaura, dan voor jou ook maar al vasthet lijkt er op dat Sjakie niet lang meer op zich laat wachten
Tegendraads, it figuresquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:10 schreef Urla het volgende:
Sjakie Dat kan nie hoor Het is nog niet eens de 15de.![]()
![]()
Word wel echt spannend zo McLaura.![]()
Neuh, ik ga rustig op de bank hangenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:17 schreef WupWup het volgende:
McLaura! Je gaat toch geen stunts uithalen he!
Is ze zwanger dan??quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:07 schreef McLaura het volgende:
By the way, wanneer maakt Leonieke haar opwachting nou?
LEONIEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |