Je voelt een soort richeltje en het moet met 15 weken idd al voorbij het schaambeen zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow dames
en o ja, nog ff een vraagje, vanaf wanneer konden jullie je baarmoeder voelen? ik voel nu onderin mijn buik een soort verharding, net boven mijn schaambeen, kan ik er vanuit gaan, dat dat de baarmoeder is??
Nu is het afwachten of ik bij de 'duurt nog weken' of bij de 'binnen een paar dagen' mensen hoor. Ik krijg - tenzij het een stortbevalling wordt - gewoon een ks, maar dan iets minder gepland.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:57 schreef Sorbootje het volgende:
McLaura! Wat een haantje de voorste die Sjaak van jou!![]()
En nu?
Kind houdt niet van plannen, dat is vanaf inmiddels 3 jaar en 8 maanden geleden wel geblekenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:55 schreef innepin het volgende:
McLaura toch![]()
Had Sjakie heul geen zin om te wachten op de geplande datum? Succes!
![]()
Ik ben heel benieuwd hoor, misschien dat ie nog mooi 2 weken blijft zitten!quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:40 schreef martine1984 het volgende:
McLaura, dan voor jou ook maar al vasthet lijkt er op dat Sjakie niet lang meer op zich laat wachten
Tegendraads, it figuresquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:10 schreef Urla het volgende:
Sjakie Dat kan nie hoor Het is nog niet eens de 15de.![]()
![]()
Word wel echt spannend zo McLaura.![]()
Neuh, ik ga rustig op de bank hangenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:17 schreef WupWup het volgende:
McLaura! Je gaat toch geen stunts uithalen he!
Is ze zwanger dan??quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:07 schreef McLaura het volgende:
By the way, wanneer maakt Leonieke haar opwachting nou?
LEONIEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |