Hallo bezwangerden!
Toch weer minimaal een uur werkontwijkend gedrag vertoond door dit hele topic weer bij te lezen. Maar goed, je moet je prioriteiten duidelijk hebben als je zwanger bent he

@Huup, je buik!

Wat lief! Ik zie helemaal zo'n babytje voor me met een hamertje en een zaag die de boel grondig aan het restylen is daarbinnen!
@Freecell, ben jij het

Gefeliciteerd!
@Amaranta, wat vreselijk naar voor die vrienden van je! En dan waren ze al zo ver.
@McLaura, volgens mij heeft Sjakie gewoon geen zin om te wachten!
@Miss Sly, kan me voorstellen dat je er af en toe gewoon even de balen van hebt dat je zoveel dingen niet mag. En vandaag gewoon weer met frisse moed verder. En dus al héééél erg snel meldplicht
@FTA, jammer dat 't weer afgezakt is, maar 't kan toch echt niet heel lang meer duren! Spannennnnd!
En voor de rest gewoon maar weer een dikke

en vooruit, gewoon ook maar een
Ik heb een aaneenschakeling van

ervaringen sinds gisteravond. Toen ik net zwanger was heb ik van mijn moeder een speeldoosje gekregen met daarin hetzelfde muziekje als mijn speeldoosje van toen ik een baby was. Zij heeft dat speeldoosje tijdens de zwangerschap heel vaak op haar buik gelegd en na mijn geboorte werd ik er heel rustig van. Nu heb ik de gewoonte ingevoerd om iedere avond vlak voordat ik echt ga slapen dat speeldoosje op mijn buik te leggen. En de laatste paar weken reageert ze er zó sterk op! Dan zet ik het muziekje aan en dan gaat mijn hele buik golven en het is net alsof ze dan een lekkere houding zoekt om in te gaan liggen. Na een posje wroeten en wriemelen wordt ze dan rustig en gaan we allebei slapen. Zo

. En gisteravond deed ik dat dus weer, maar toen maakte ze zo'n sterke draaiing dat het echt net voelde alsof ze op mijn buik lag in plaats van er in. Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar zo had ik het nog nooit gevoeld.
En vanmorgen ben ik een uur te lang in bed blijven liggen met

omdat we zo lekker tegen elkaar aan lagen en ons meisje haar papa de hele tijd schopte.
En zonet op mijn werk een klant die op dezelfde datum uitgerekend was als ik. Ik legde haar iets uit en ik zag dat het totaal niet aankwam. En terwijl ik haar zei dat ik het snapte dat ze ergens anders was met haar gedachten raakte ik ook de draad van mijn verhaal kwijt en we waren even zo vreselijk dement met z'n tweeën, dat was ook
Zwanger zijn is gewoon
en