abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70806457
Freecell! Ben jij het! Dat had ik niet gedacht! Leuk!

FTA, van harte met je Diploma

En dan weer wat mijlpalen hier en daar
En dan ben ik vast weer een hele hoop vergeten, sorry

En met mij gaat het goed. Gister gewoon een klote dag gehad denk ik. Heb lekker tot half 6 in bed gelegen en nog even geslapen daarna naar de bank verhuisd en heeft mijn vriend het eten gekookt enzo. En 's middags had ie nog een kopje bouillon voor me gemaakt
(Helaas heeft ie zich vandaag niet verslapen en issie dus gewoon naar het werk )
Vanavond hebben we een verjaardag van zn zus, dus ik hoop dat ik fit blijf, anders ga ik gewoon niet mee
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:22:15 #252
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70806627
mefke, nog goed datje er na een kwartier al achter kwam!
gij bikkel! ik kom de tandartsenkamer niet in zonder dat ze me in drievoud verdoving hebben beloofd

vlindur, hoe is je bloeddruk?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70806631
Sorry kom ik weer tussendoor zonder te hebben bijgelezen.

De vk kon niet langs komen vanwege drukte en ziekte dus ben toch maar naar de afspraak gegaan en ik heb al 3 tot 4 cm ontsluiting De vk heeft nog wat extra gestript om het weer wat meer op gang te brengen en verwacht voor het weekend de baby nog

Ik ga nu even met 2 paracetemol onder de douche staan en dan nog even op bed liggen.
pi_70806651
Faja, balen, meer last van hooikoorts, ik heb naar mijn idee minder last...

Rock, wij hadden vorige keer een mini-kraamverzorgster. Die zei na 2 dagen dat de klossen er wat haar betreft wel onderuit mochten en dat hebben we toen gedaan. Heerlijk was het.

Davinia, succes bij de fysio!

Urla, hoog he! Ik had vorige keer het idee dat ik zo ongeveer voor het raam lag op mn slaapkamer. Bed stond bijna net zo hoog als de vensterbank.
Ons bed is zonder klossen al best hoog, maar niet hoog genoeg...

Mefke, strakke actie. Mooi dat je het doorhad dat je volgende week een afspraak hebt. En goed dat je toch even hebt ingesproken...

FTA, ben je al wijzer? Of lig je inmiddels toch te bevallen...? Ik gooi er nog maar een tegenaan voor je! Zet em op!
Fake it till you make it...
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:23:13 #255
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70806659
Go FTA!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70806689
Oh tegelijk gepost. Nou die 3 a 4 cm heb je maar mooi in de pocket! Hopelijk kan je nog wat rusten in bed en anders gewoon floep een beebje! Zet em op
pi_70806708
FTA spannend!

Freecell gefeliciteerd!
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:25:17 #258
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70806725
Wow FTA dat schiet al lekker op zeg Rust vooral lekker uit, dan heb je straks wat meer energie

En Davinia veel succes straks bij de fysio!

Pff ik heb echt zoveel last van maagzuur door de medicijnen. Bel ik vanmorgen de huisarts, zegt da assistente dat ik bij zwangerschapsmisselijkheid maar een beschuitje met thee moet nemen Uhh ik ben al 30 weken zwanger en de misselijkheid komt door omhoogkomend maagzuur van de medicijnen. Nu belt de dokter me vanmiddag terug.
pi_70806791
FTA, je gaat hard!! Succes alvast!

Davina, ik ben niet bij de dokter geweest, ik ga het gewoon heeeeeel rustig aan doen en de 21e meld ik het wel tegen de vlos. Maar mocht ik dit nog een keer krijgen laat ik het wel opmeten Thnx En succes bij de fysio!
pi_70806829
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:22 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Sorry kom ik weer tussendoor zonder te hebben bijgelezen.

De vk kon niet langs komen vanwege drukte en ziekte dus ben toch maar naar de afspraak gegaan en ik heb al 3 tot 4 cm ontsluiting De vk heeft nog wat extra gestript om het weer wat meer op gang te brengen en verwacht voor het weekend de baby nog

Ik ga nu even met 2 paracetemol onder de douche staan en dan nog even op bed liggen.
yaaaaay!! kijk dat is het goede nieuws waar ik voor je op hoopte

Hopelijk kun je nog heel even slapen om wat energie bij te tanken en daarna beebje op de wereld zetten
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:29:07 #261
100412 mefke79
komt goed!
pi_70806839
Stiemie, wat een doos die assistente. Alsof ze helemaal niet luisteren.
FTA kijk, dat is mooi, die centimeters zijn er vast. Succes!
Vlindur, fijn dat het beter gaat vandaag!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70806893
Hallo bezwangerden!

Toch weer minimaal een uur werkontwijkend gedrag vertoond door dit hele topic weer bij te lezen. Maar goed, je moet je prioriteiten duidelijk hebben als je zwanger bent he

@Huup, je buik! Wat lief! Ik zie helemaal zo'n babytje voor me met een hamertje en een zaag die de boel grondig aan het restylen is daarbinnen!

@Freecell, ben jij het Gefeliciteerd!

@Amaranta, wat vreselijk naar voor die vrienden van je! En dan waren ze al zo ver.

@McLaura, volgens mij heeft Sjakie gewoon geen zin om te wachten!

@Miss Sly, kan me voorstellen dat je er af en toe gewoon even de balen van hebt dat je zoveel dingen niet mag. En vandaag gewoon weer met frisse moed verder. En dus al héééél erg snel meldplicht

@FTA, jammer dat 't weer afgezakt is, maar 't kan toch echt niet heel lang meer duren! Spannennnnd!

En voor de rest gewoon maar weer een dikke en vooruit, gewoon ook maar een

Ik heb een aaneenschakeling van ervaringen sinds gisteravond. Toen ik net zwanger was heb ik van mijn moeder een speeldoosje gekregen met daarin hetzelfde muziekje als mijn speeldoosje van toen ik een baby was. Zij heeft dat speeldoosje tijdens de zwangerschap heel vaak op haar buik gelegd en na mijn geboorte werd ik er heel rustig van. Nu heb ik de gewoonte ingevoerd om iedere avond vlak voordat ik echt ga slapen dat speeldoosje op mijn buik te leggen. En de laatste paar weken reageert ze er zó sterk op! Dan zet ik het muziekje aan en dan gaat mijn hele buik golven en het is net alsof ze dan een lekkere houding zoekt om in te gaan liggen. Na een posje wroeten en wriemelen wordt ze dan rustig en gaan we allebei slapen. Zo . En gisteravond deed ik dat dus weer, maar toen maakte ze zo'n sterke draaiing dat het echt net voelde alsof ze op mijn buik lag in plaats van er in. Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar zo had ik het nog nooit gevoeld.

En vanmorgen ben ik een uur te lang in bed blijven liggen met omdat we zo lekker tegen elkaar aan lagen en ons meisje haar papa de hele tijd schopte.

En zonet op mijn werk een klant die op dezelfde datum uitgerekend was als ik. Ik legde haar iets uit en ik zag dat het totaal niet aankwam. En terwijl ik haar zei dat ik het snapte dat ze ergens anders was met haar gedachten raakte ik ook de draad van mijn verhaal kwijt en we waren even zo vreselijk dement met z'n tweeën, dat was ook

Zwanger zijn is gewoon

en
pi_70806951
Heb toch de dokter maar even gebeld, kan om 15.00 terecht. Ik belde voornamelijk om mn eeuwige jeuk-oor, die zal wel weer ontstoken zijn en heb maar gelijk gevraagd naar die bloeddruk, ze meten het straks gelijk even op. ben benieuwd!
pi_70807023
Verstandig Vlindur,

maar een jeuk-oor?
pi_70807031
Sorbo, wat heb je toch altijd heerlijke verhalen Zo mooi

Stiemie, wat een stomme doos! Hoop dat je straks aan de dokter meer hebt!
pi_70807073
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:35 schreef Sorbootje het volgende:
Verstandig Vlindur,

maar een jeuk-oor?
Ja, dan issie ontstoken en zit ik er (veel te) vaak met een wattenstaafje in te poeren, want het jeukt dan zo, en eigenlijk had ik weken geleden die druppels al moeten halen, maar ja.. "het gaat wel weer over"

Nu toch maar bellen, kon ik het gelijk combineren
pi_70807083
Vlinder, goed dat je het even op laat meten. Succes met je jeuk-oor.

Sorbo, hihi met zn tweeën dement zitten wezen, heerlijk!

Stiemie, lekker zo'n assistente. Gelukkig belt de HA je even terug straks.
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:43:52 #268
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70807292
FTA, dat schiet al lekker op
Nog maar een paar cm te gaan! Heel veel succes straks als het weer van start gaat:%

Stiemie, wat een doos
Hopelijk gaat de huisarts je wel wat voorschrijven, die ab is echt niet prettig voor de maag merk ik ook. Zelf maar weer aan de Omeprazol gegaan en daarnaast gaan er nog wel wat rennies doorheen verspreid over de dag.
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:46:30 #269
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70807369
Sorbootje, wat leuk van dat speeldoosje
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:47:18 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70807394
Sorbootje!

Ik kreeg hier net op mijn werk een enorme mand met kadootjes! Echt heel erg leuk. Dingetjes voor mij, voor F., voor de baby en ook nog iets voor Sasha.
Zometeen lekker met z'n allen lunchen alvast om mijn verlof (en nog een paar andere dingen) te vieren en dan alleen volgende week nog werken.
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:54:34 #271
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70807669
Klinkt gezellig BE

Zo hier de intake gehad, helaas niet dezelfde kraamverzorgster als toen bij Thijs, want die loopt zelf hoogzwanger rond
Maar wel weer een goed gevoel, gezellig zitten kletsen, en alles is in orde.
op de trapleuning na (vriend aan het werk zetten gaat de aankomende weken)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70807978
Wat is er met de trapleuning dan? (die van ons is namelijk stuk, behoorlijk onherstelbaar stuk)
pi_70808054
Ik zal eens kijken of ik dat met het speeldoosje kan filmen
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:07:35 #274
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70808150
Wij hebben geen trapleuning, en die moet er wel zijn.
hebben hem wel in huis hoor, vriend mag hem er nu gewoon weer terug op schroeven
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:13:07 #275
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70808334
hellow dames

FTA, het is begonnen!!! ten eerste natuurlijk gefeliciteerd met je diploma! en ik hoop dat je vandaag je beebje mag gaan begroeten

en Freecell is vingerverf! tof hoor!

en straks 7 (!!) mensen met meldplicht! jeetje!

@vlindur, idd goed aan jezelf denken en als het niet gaat, dan lekker je rust nemen hoor....

nog ff voor de andere mijlpalen

en o ja vandaag 15 weken alweer en ik heb GOED geslapen van8.
Straks bij een collegaatje op bezoek met een verse beeb (weekje) om ons afdelingspakket af te geven en ff een beschuitje te eten..en dan weer een late dienst...
geloof dat het vandaag wel goed gaat komen..

en o ja, nog ff een vraagje, vanaf wanneer konden jullie je baarmoeder voelen? ik voel nu onderin mijn buik een soort verharding, net boven mijn schaambeen, kan ik er vanuit gaan, dat dat de baarmoeder is??
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_70808935
EGOPOST

Ik ben net even in het ziekenhuis geweest, op het ctg heb ik geen weeën maar ik rommel aan alle kanten, baarmoedermond is aan het verweken, ik heb 1 cm ontsluiting en de arts heeft Sjakie op zijn kop getikt

/EGOPOST

FTA, zet hem op!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70809081
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
hellow dames

en o ja, nog ff een vraagje, vanaf wanneer konden jullie je baarmoeder voelen? ik voel nu onderin mijn buik een soort verharding, net boven mijn schaambeen, kan ik er vanuit gaan, dat dat de baarmoeder is??
Je voelt een soort richeltje en het moet met 15 weken idd al voorbij het schaambeen zijn.
pi_70809212
McLaura, dan voor jou ook maar al vast het lijkt er op dat Sjakie niet lang meer op zich laat wachten
pi_70809541
Vingerverf, is Freecel Leuk gefeliciteerd.
FTA, zet 'm op.

McLaura, ook jij succes.

Ik duik mijn bed weer in, niet helemaal lekker in orde.
Vanavond wel echo Zin in.
pi_70809701
McLaura toch Had Sjakie heul geen zin om te wachten op de geplande datum? Succes!
En FTA al 3 a 4 cm, woooooo dat gaat ook hard, go FTA!

Spannend!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70809798
McLaura! Wat een haantje de voorste die Sjaak van jou!

En nu?
pi_70809982
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:57 schreef Sorbootje het volgende:
McLaura! Wat een haantje de voorste die Sjaak van jou!

En nu?
Nu is het afwachten of ik bij de 'duurt nog weken' of bij de 'binnen een paar dagen' mensen hoor. Ik krijg - tenzij het een stortbevalling wordt - gewoon een ks, maar dan iets minder gepland.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_70810015
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:55 schreef innepin het volgende:
McLaura toch Had Sjakie heul geen zin om te wachten op de geplande datum? Succes!

Kind houdt niet van plannen, dat is vanaf inmiddels 3 jaar en 8 maanden geleden wel gebleken
pi_70810037
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:40 schreef martine1984 het volgende:
McLaura, dan voor jou ook maar al vast het lijkt er op dat Sjakie niet lang meer op zich laat wachten
Ik ben heel benieuwd hoor, misschien dat ie nog mooi 2 weken blijft zitten!
pi_70810112
Gefeliciteerd Freecell!! wat leuk!
Ik dacht dat je Kleurdoos was die een makkelijk te raden kloon had
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70810144
By the way, wanneer maakt Leonieke haar opwachting nou?

LEONIEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:09:28 #287
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70810211
Freecell gefeliciteerd meid , echt super . Hoeveel zit er straks tussen L en deze kleine frummel?
Ik dacht wel dat jij het was, maar had eigenlijk geen enkele reden om dat te denken .

En McLaura, dat is spannend zeg. Is er zomaar ineens van alles aan de hand al.
pi_70810265
Sjakie Dat kan nie hoor Het is nog niet eens de 15de.
Word wel echt spannend zo McLaura.

Fta gewoon al 3 a 4 cm. Super Das gewoon bijna op de helft.
pi_70810280
Spannend sowieso, maar ik vind het wel moeilijk hoor.....

Ik besef nu dat ik me niet eens echt realiseer dat ik zwanger ben, en nu doen ze vanalles aan me om te kijken of ie er soms al bijna 'uit komt'.

Heel gek, heel dubbel, en eigenlijk wel een beetje eng. Ben er een beetje verdrietig van. Straks is hij er zomaar en heb ik me nooit echt gerealiseerd dat in die bobbel een baby zit, en dat het echt echt echt waar is dat ik zwanger ben.
pi_70810304
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:10 schreef Urla het volgende:
Sjakie Dat kan nie hoor Het is nog niet eens de 15de.
Word wel echt spannend zo McLaura.

Tegendraads, it figures
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:12:55 #291
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70810331
Ooooooh, en FTA ook al aan het rommelen . Jeetje gewoon zomaar al 3 tot 4 cm ontsluiting .
pi_70810418
Ik krijg net van een kennis met coole webshop 2 hele gave zwembroekjes met 'luierfunctie' met Sjakies naam erop. Ik geloof dat zij er een neus voor heeft, want elke keer dat ik niet zo super in mijn vel zit, valt er verwennerij-met-naam in de bus
pi_70810425
FTA hoppa!
pi_70810507
Fokbabyboom op komst hier, leukleukleuk!

FTA je kunt het!
pi_70810512
FTA wat spannend zeg! Ik hoop dat het vandaag vlot doorzet en zo niet, dat je een goed stuk bij kunt slapen. Die eerste centimeters heb je maar mooi alvast in de pocket!

McLaura! Je gaat toch geen stunts uithalen he!
pi_70810535
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:17 schreef WupWup het volgende:
McLaura! Je gaat toch geen stunts uithalen he!
Neuh, ik ga rustig op de bank hangen

Wat Sjakie doet weet ik niet, volgens mij heeft die andere plannen dan de gyn.
pi_70810560
FTA al zo ver op weg! Super

En Sjakie wordt ook ongeduldig! Die beebjes hier komen maar vroeg

En ja innepin, 30 weekjes alweer!

En huup, sorry
Lotte!
Noah!
pi_70810599
Jaaa, ik heb een paar dagen vrij en er is gerommel bij de LLM!!! Kan ik eindelijk een keer een dagje F5'en.
(maar ik ga nu wel eerst even die doos van de babydump halen, dus nog even wachten hoor)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:19:53 #299
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70810601
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:07 schreef McLaura het volgende:
By the way, wanneer maakt Leonieke haar opwachting nou?

LEONIEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Is ze zwanger dan??
Is het heus?
pi_70810609
McLaura. Ik weet niet of dat besef er ook echt komt.
Had ik bij de eerste ook niet. Het is gewoon niet echt voor te stellen.
Die gevoelens die dan ook vrijkomen als je je kindje voor het eerst ziet is gewoon iets wat ik echt in m'n leven nog nooit eerder heb meegemaakt. En juist ook erg die erge verbazing dat het echt een kindje is.
Datzelfde heb ik nu eigenlijk ook weer. Dat onbesef van "echt" een baby krijgen.
Ik kan me ook voorstellen dat je het erg moeilijk vind als beebje toch niet op de geplande data komt, maar je kunt je dan in ieder geval wel op een echte einddatum focussen en hoe moeilijk het ook is die golf van het onverwachte over je heen laten komen en niet te "krampachtig" te blijven staan erin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')