Gaat dat passen dan, de middenpoten staat toch tegen elkaar aan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:02 schreef miss_sly het volgende:
Faja, hadden we gedaan, hoorWe hebben namelijk een boxspring met twee bodems en 1 matras, dus we hebben 8 klossen nodig. Hoop wel dat ze ze boven brengen ook, maandag
Ik heb werkelijk geen idee, het is mijn eerste keer met alles. We zullen het zien, maandagquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:09 schreef owlet het volgende:
[..]
Gaat dat passen dan, de middenpoten staat toch tegen elkaar aan?
Freecell!![]()
Ik heb beide keren hechtingen gehad en ik vond het een verademing dat het bed op klossen stond. Het was makkelijker in en uitschuiven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:19 schreef Urla het volgende:
Ik vind die 80 cm echt belachelijk hoog.
Bed staat hier al op en komt gewoon boven de eettafel uit.![]()
De vorige keer had ik geen hechtingen, maar mocht dat deze keer wel zo zijn vraag ik me af of ik dan nog wel zo lekker dat bed uit kan komen.![]()
Dan is het denk ik helaas pindakaas voor de kraam.
Echt. Hope so. Ik moet een beetje een hupje/uit bed springen zeg maar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik heb beide keren hechtingen gehad en ik vond het een verademing dat het bed op klossen stond. Het was makkelijker in en uitschuiven.
even van onder m'n steen gekropen toen ik dit zag uit een paar topics terug...quote:Op maandag 6 juli 2009 08:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik had trouwens ook nog iets fijns: ik had zaterdag zomaar een kaartje van mijn zusje! Ze wilde graag deze week langskomen met de jongsteHet was nog niet allemaal vergeten enzo, maar ze wilde toch graag verder en misschien moest ze (dacht ze zelf) er toch maar overheen stappen. Dus ik heb gisteren gebeld dat ik het heel fijn vond dat ze dat kaartje had gestuurd en het heel leuk vind als ze donderdag komt. We hebben meteen een half uur aan de telefoon gezeten en zitten kletsen
Ik ben er echt blij mee en hoop dat we het weer leuk kunnen krijgen
Dat hangt er dus vanaf hoeveel je de hoogte in moet...quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:47 schreef _Bar_ het volgende:
als je kratjes gebruikt zet je die dan op zijn kant, zodat ze hoog worden.
of gewoon zoals je ze normaal gebruikt zeg maar
Zit hier te twijfelen of klossen regelen of toch de bierkratjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |