Dat word dus poep uit de plee scheppenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:15 schreef Lijnloos het volgende:
Fta, spannend joh! Maar in elk geval heel veel plezier met de uitreiking!!!
Wij moeten ook nog eerst klussen voor de babykamer in gereedheid kan worden gebracht. Eerst dakkapel op de zolder, dan inhoud werkkamers naar zolder, dan komen mijn schoonouders behangen (manlief gister al gevraagd en geregeld) en dan kunnen we echt gaan inrichten! Ik moet ook toegeven dat de prijzen van die "complete kamers" erg hoog vind, aangezien het inderdaad maar 3 meubels zijn. We gaan gewoon Ikea en zo af! Die ledikantjes en zo vind ik ook leuk en anders doen we een kleurtje erop!
Mag zo langs de dokter een potje halen, diarree is nog steeds niet over en nu willen ze het wel eens zien
jah plaats dan!quote:
Wat zeg je dat toch lekkerquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:19 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat word dus poep uit de plee scheppen
Hopelijk vinden ze iets, waardoor ze er iets aan kunnen gaan doen.
Zodat jij er hopelijk snel van af bent.
ahw wat rotquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:29 schreef amaranta het volgende:
Pfff ik zit me hier echt super plaatsvervangende zorgen te maken. Toen we bij de VK waren kwam er net een stel naar buiten. Vrienden van ons. Ze zijn nu 14 weken en de VK kon geen hartje vinden. Dus ze moeten zo naar het zkh voor echo.
Ik ben zo bang dat het mis is. En ..... misschien was dit wel de enige kans voor hun om zwanger te worden ivm ziekte van zijn kant...
Ik was al zo blij dat ze uberhaubt zwanger waren......
Maarja, ik wacht wel bericht af. Misschien vanavond even bellen. Maar wil ook niet opdringerig overkomen ofzo.
hoe heette je schoonvader??quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:32 schreef ymme het volgende:
Ik heb zo zitten denken he, en wil graag jullie mening/idee.
Omdat mijn schoonvader, te jong en toch wel aardig plots is overleden, en wij het kind graag naar hem willen vernoemen (mits het een jongen wordt), wil ik hiermee ook graag iets op de geboortekaart mee doen.
Als het een jongen is, kun je er iets bijzetten, trots, vernoemd naar opa (maar dan in iets versje achtig).
En als het een meisje is
Iemand ideeen? En wat vinden jullie hier nou van?
Niet té ?
Ik weet 'tquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch lekker
Het is echt vies... vooral als je moet kokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |