abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70783038
Fta, spannend joh! Maar in elk geval heel veel plezier met de uitreiking!!!

Wij moeten ook nog eerst klussen voor de babykamer in gereedheid kan worden gebracht. Eerst dakkapel op de zolder, dan inhoud werkkamers naar zolder, dan komen mijn schoonouders behangen (manlief gister al gevraagd en geregeld) en dan kunnen we echt gaan inrichten! Ik moet ook toegeven dat de prijzen van die "complete kamers" erg hoog vind, aangezien het inderdaad maar 3 meubels zijn. We gaan gewoon Ikea en zo af! Die ledikantjes en zo vind ik ook leuk en anders doen we een kleurtje erop!

Mag zo langs de dokter een potje halen, diarree is nog steeds niet over en nu willen ze het wel eens zien
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:18:35 #77
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70783151
Spannend dus hier, alvast een
Ik heb weer een kloppend hartje gehoord en de datum is 1 dag bijgesteld. 12 december.
Modjes aub veranderen jullie het?
pi_70783169
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:15 schreef Lijnloos het volgende:
Fta, spannend joh! Maar in elk geval heel veel plezier met de uitreiking!!!

Wij moeten ook nog eerst klussen voor de babykamer in gereedheid kan worden gebracht. Eerst dakkapel op de zolder, dan inhoud werkkamers naar zolder, dan komen mijn schoonouders behangen (manlief gister al gevraagd en geregeld) en dan kunnen we echt gaan inrichten! Ik moet ook toegeven dat de prijzen van die "complete kamers" erg hoog vind, aangezien het inderdaad maar 3 meubels zijn. We gaan gewoon Ikea en zo af! Die ledikantjes en zo vind ik ook leuk en anders doen we een kleurtje erop!

Mag zo langs de dokter een potje halen, diarree is nog steeds niet over en nu willen ze het wel eens zien
Dat word dus poep uit de plee scheppen

Hopelijk vinden ze iets, waardoor ze er iets aan kunnen gaan doen.
Zodat jij er hopelijk snel van af bent.
pi_70783187
Miss, dat klinkt als nesteldrang

ben blij dat ik over 3 kwartiertjes eindelijk weer naar huis kan, ben zo moe vandaag Straks maar ff een half uurtje plat op de bank. Moet vanavond op de koffie bij mn broer en schoonzusje. Kan dat helaas niet afzeggen.. mn broer gaat morgen weer aan boord voor een week of 4
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:21:53 #80
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70783266
Ik persoonlijk kan niet wachten om met het kamertje te beginnen, maar als ik het er met over heb, krijgt hij zowat een rolberoerte. Onze hele 2e verdieping moet namelijk op de schop en we hebben een heeeeeeeeleboel spullen die opgeruimd en weggegooid moeten worden. Kantoor wordt kinderkamer, washok wordt logeerkamer en logeerkamer wordt kantoor en dan moet er nog gestuckt worden, nieuwe vloeren etc. Maar dat is een mooie klus voor het najaar als de boot weer op de kant ligt.

FTA, alles ok?? Waar ben je?

Rocka, wat vervelend dat 'gezeur' op je werk zeg. Hopenlijk lost het gesprek veel op.

Mefke, goed dat je uiteindelijk gebeld heeft en hopenlijk is de uitslag van de urine goed.

Amaranta, heerlijk weer een kloppende hartje! Jij schiet ook al op hoor!! Wow!
pi_70783276
Amaranta goedgekeurd yay!

Martine hier ook moe, ik wilde net even gaan liggen maar beeb vond dat een prima tijdstip om een uitbouw aan mn zij te maken
ff kijken of ie het doet hoor... superkort, na die 10 sec was mn batterij leeg
(rechts kijken)

En nu heeft mevrouw de hik... kleine druktemaker
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:24:12 #82
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70783345
Wat een gaaf gezicht Huup!
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:26:35 #83
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_70783438
Oooh Huup zo leuk!! danique had ook heel vaak de hik zo grappig!
pi_70783440
Hé zo'n filmpje heb ik ook
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:27:20 #85
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70783461
Mwah, die barbababy is echt te gaaf!!!
Vet hoor huup!
pi_70783548
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:26 schreef innepin het volgende:
Hé zo'n filmpje heb ik ook
jah plaats dan!

ja zo droog haha krijg ik het eindelijk op film, heb ik niet genoeg batterij nouja, de aanstaande opa's en oma's moeten het hier maar mee doen voorlopig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:29:30 #87
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70783558
Pfff ik zit me hier echt super plaatsvervangende zorgen te maken. Toen we bij de VK waren kwam er net een stel naar buiten. Vrienden van ons. Ze zijn nu 14 weken en de VK kon geen hartje vinden. Dus ze moeten zo naar het zkh voor echo.
Ik ben zo bang dat het mis is. En ..... misschien was dit wel de enige kans voor hun om zwanger te worden ivm ziekte van zijn kant...
Ik was al zo blij dat ze uberhaubt zwanger waren......

Maarja, ik wacht wel bericht af. Misschien vanavond even bellen. Maar wil ook niet opdringerig overkomen ofzo.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:31:11 #88
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70783631
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:19 schreef ymme het volgende:

[..]

Dat word dus poep uit de plee scheppen

Hopelijk vinden ze iets, waardoor ze er iets aan kunnen gaan doen.
Zodat jij er hopelijk snel van af bent.
Wat zeg je dat toch lekker
Het is echt vies... vooral als je moet kokken
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:32:24 #89
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70783688
DuchessX, waar heb jij een geboorteplan gemaakt? Gewoon op een a4tje of heb je daar een speciaal programma voor gebruikt? Ik heb namelijk het advies gekregen om er ook eentje te maken ivm nare ervaringen bij vorige bevalling.
pi_70783698
Ik heb zo zitten denken he, en wil graag jullie mening/idee.

Omdat mijn schoonvader, te jong en toch wel aardig plots is overleden, en wij het kind graag naar hem willen vernoemen (mits het een jongen wordt), wil ik hiermee ook graag iets op de geboortekaart mee doen.
Als het een jongen is, kun je er iets bijzetten, trots, vernoemd naar opa (maar dan in iets versje achtig).
En als het een meisje is

Iemand ideeen? En wat vinden jullie hier nou van?
Niet té ?
pi_70783711
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:29 schreef amaranta het volgende:
Pfff ik zit me hier echt super plaatsvervangende zorgen te maken. Toen we bij de VK waren kwam er net een stel naar buiten. Vrienden van ons. Ze zijn nu 14 weken en de VK kon geen hartje vinden. Dus ze moeten zo naar het zkh voor echo.
Ik ben zo bang dat het mis is. En ..... misschien was dit wel de enige kans voor hun om zwanger te worden ivm ziekte van zijn kant...
Ik was al zo blij dat ze uberhaubt zwanger waren......

Maarja, ik wacht wel bericht af. Misschien vanavond even bellen. Maar wil ook niet opdringerig overkomen ofzo.
ahw wat rot
sterkte, ik hoop dat t beebje gewoon wat ver naar achter lag ofzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:33:44 #92
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70783740
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:32 schreef ymme het volgende:
Ik heb zo zitten denken he, en wil graag jullie mening/idee.

Omdat mijn schoonvader, te jong en toch wel aardig plots is overleden, en wij het kind graag naar hem willen vernoemen (mits het een jongen wordt), wil ik hiermee ook graag iets op de geboortekaart mee doen.
Als het een jongen is, kun je er iets bijzetten, trots, vernoemd naar opa (maar dan in iets versje achtig).
En als het een meisje is

Iemand ideeen? En wat vinden jullie hier nou van?
Niet té ?
hoe heette je schoonvader??
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:35:01 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70783800
Amaranta, fijn dat bij jou alles in orde is, maar wat sneu voor je vrienden
Hopelijk is er niks aan de hand en is het vals alarm
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:35:13 #94
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70783810
Huup, een harde buik is als je je buik niet meer kunt indrukken (op plekken waar baby niet zit)

Trouwens, over het zeiltje uit het kraampakket, doe er een badlaken overheen, en het kraakt niet, het zweet niet, top!
En over indalen, eli daalde pas de dag voor de bevalling echt goed in. Hij frummelde zich er steeds weer uit. (hij was de eerste.)
Wupwup, balen dat je je examen niet gehaald hebt! Is er binnenkort een herkansingsmogelijkheid?
Vlindur, voel je je weer wat beter inmiddels?
Mmm, patat!
Urla, wat lief van je oudste dat hij een knuffel koopt van zijn eigen zakgeld
Huup, hoe gaat het met de pootjes?
Leuk, dat filmpje!

En gewoon ff een voor evt. as. mijlpalen, en een voor eenieder die het nodig heeft
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70783811
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:31 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wat zeg je dat toch lekker
Het is echt vies... vooral als je moet kokken
Ik weet 't
pi_70783822
Innepin ik vind het ook spannend hoor, vannacht had ik echt zo'n aaaahh doe toch maar niet gevoel!
Maar ik probeer gewoon nergens op te rekenen. Wel fijn om het hier met jullie te kunnen delen!

Mooi om zo'n filmpje te hebben huup! Iedere keer als ik het wilde opnemen dan was het weer gestopt

Amaranta wat rot voor ze zeg! Ik duim voor ze mee dat de echo gewoon goed is!!
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:36:34 #97
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70783849
geen puf om helemaal bij te lezen, maar Huup wat een moooooooi filmpje..

en Amarante, wat naaaaaaar ik hoop ook dat het meevalt, maar klinkt eerlijk gezegd niet echt goed....

en duimt mee voor FTA dat ze eerst haar diploma kan gaan ophalen en dan direct door kan om te bevallen

en ik ben moe, drukke dag gehad en nu op de bank aan het indutten, twijfel nog of ik een uurtje zal gaan slapen,....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:36:35 #98
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70783850
Ja, of de placenta aan de voorkant...
pi_70783858
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef amaranta het volgende:

[..]

hoe heette je schoonvader??
Mart... (maar nu weet je de naam ook al, als het een boy zou worden).

Heb jij ff geluk
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:37:02 #100
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70783872
Kan het er ook mee te maken hebben dat zij..... behoorlijk vol is??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')