Je kan om oxazepham vragen, toen ik na een burnout paniekaanvallen kreeg heeft dat me wel geod geholpen trouwens.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, ik laat hem niet merken wat er met mij aan de hand is. Ik moet nu de rots zijn ipv hun.
En de valium doet niks. het werkt niet.
Ja, weet ik. Ik had eigenlijk ook een jaartje vrij genomen om de geschikte studie uit te zoeken. Maar ik dacht, een lotingstudie, ik doe gewoon voor de zekerheid mee, misschien ga ik het wel super leuk vinden ofzoquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar dat is jaren weggooien & je stufi. Beetje zonde. Dan kan je beter even wachten en een geschikte studie vinden die korter is en de kans groter is dat je hem vol gaat houden. Je kan natuurlijk altijd stoppen met een studie, maar als jij nu al zegt "ik denk dat ik het zolang niet ga volhouden", dan zou ik er al niet aan beginnen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:30 schreef appelsjap het volgende:
Zijn hier toevallig mensen die kunnen coderen? PHP enzulks
Ja? Jij ?quote:
Uhu, al ben ik blij dat ik het niet 24x7 voor m'n werk doequote:
Website / programmerenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:36 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Uhu, al ben ik blij dat ik het niet 24x7 voor m'n werk doe
Maar? je wilde wat weten of zo?
Fijn dat ze een goede nacht hebben gehadquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:45 schreef Belsezar het volgende:
Net even gebeld en ze hebben een goede nacht gehad. om 2 uur komt iemand praten met mijn moeder en mijn vader heeft zijn CT scan al gehad, nu nog een stukje weefsel eruit halen.
hoop dat jullie snel duidelijkheid en wat rust krijgen om te verwerken belsquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:45 schreef Belsezar het volgende:
Net even gebeld en ze hebben een goede nacht gehad. om 2 uur komt iemand praten met mijn moeder en mijn vader heeft zijn CT scan al gehad, nu nog een stukje weefsel eruit halen.
Dat zeker, ik ben er vandoor, ik ga eens kijken bij zequote:Op woensdag 8 juli 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Fijn dat ze een goede nacht hebben gehad
Hey Sp00k, heeft Carooltje bij jou geslapen vannacht?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:01 schreef Sp00k13 het volgende:
Ik heb er geen last van.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:07 schreef Murmeli het volgende:
wtf! waarom zijn mijn letters op mn scherm ineens zo groot, ik heb niks gedaan... is dat bij jullie ook? of ligt het gewoon aan mij?
Wss heb je hem over de 100% staan..quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:07 schreef Murmeli het volgende:
wtf! waarom zijn mijn letters op mn scherm ineens zo groot, ik heb niks gedaan... is dat bij jullie ook? of ligt het gewoon aan mij?
Ctrl en scrollen, maar maakt niet uit hoor :pquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wss heb je hem over de 100% staan..
Even shift indrukken en dan met je muis scrollen.. ownee die heb je niet.
Dan even bij beeld ofzo. kan dat hier niet zien, is allemaal geblokkeerd op het werk. Maar heeft te maken met percentage waar je hem op hebt staan.
Shift contr.. ik haal ze altijd door elkaar.. ik doe het gewoonquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:12 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ctrl en scrollen, maar maakt niet uit hoor :p
Murm je kan ook ctrl en +, of ctrl en - indrukken om de grootte te wijzigen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey Sp00k, heeft Carooltje bij jou geslapen vannacht?
Dat is een antwoordquote:
Ik snap dat nooit. Mensen die vrienden afzeggen voor liefdes.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:16 schreef KudFokker het volgende:
Hmm, N. is wel heel gek voor me
Ze vroeg eerst of ik donderdag tijd heb, maar ik moet dan golfen
Daarna vraagt ze aan haar beste vriendin of ze iets wil doen
Nja vrijdag is de enige avond zij en ik beiden kunnen en heb daarvoor ook een bios avondje Bruno met mijn maten afgezegd![]()
Dat snap ik ook echt nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:23 schreef Ofresca het volgende:
Ik snap dat nooit. Mensen die vrienden afzeggen voor liefdes.Verliefdheid komt en gaat, maar vrienden blijven altijd voor je klaar staan.
Als je nog geen plannen hebt, okee. Maar afzeggen...
Is niet voor het eerst tochquote:
ik wel. het ligt er een beetje aan, of het voor die vriendin van N lastig is om de afspraak te verzetten. als dat geen probleem is vind ik dat het wel moet kunnen. als ze niet had kunnen verzetten dan moet je het niet doen idd. maar dat is hier niet het geval!quote:
Ooh ja?!quote:
KF heeft een afspraak afgezegdquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:26 schreef Murmeli het volgende:
ik wel. het ligt er een beetje aan, of het voor die vriendin van N lastig is om de afspraak te verzetten. als dat geen probleem is vind ik dat het wel moet kunnen. als ze niet had kunnen verzetten dan moet je het niet doen idd. maar dat is hier niet het geval!
Succes!quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:28 schreef Murmeli het volgende:
ik ga maar weer eens naar het riagg toe... mn nieuwe hobbytot vanavond om een uur of 9
dan ben ik weer klaar
zo geen zin!
Want jij steekt graag je duim in je achterste?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:21 schreef KudFokker het volgende:
Mannen moeten duimen, vrouwen moeten vingeren !
Als je anders geen dag elkaar kan zien? Och moet kunnen, maar dan niet afzeggen, andere dag plannen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Mensen die vrienden afzeggen voor liefdes.Verliefdheid komt en gaat, maar vrienden blijven altijd voor je klaar staan.
Niet persoonlijk bedoeld, maar het valt mij altijd op dat de mensen die dat zeggen vervolgens dat gedrag vrolijk gaan vertonen als ze een relatie hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:23 schreef Ofresca het volgende:
oja shit wacht die was ik ff vergeten; ik zat alleen naar N te kijkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
KF heeft een afspraak afgezegdEn als je het één keer doet, is het de tweede keer ook makkelijker.
we hebben al wat leuke dates achter de rug dus wie weetquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:30 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
we hebben al wat leuke dates achter de rug dus wie weet
parkpop?? niet iedereen op het forum heeft toen zitten slapenquote:
Ik snap dat niet, vrienden die het hun vrienden niet gunnen om van hun verliefdheid te genieten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
hehehehe !quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, vrienden die het hun vrienden niet gunnen om van hun verliefdheid te genieten.
Er zit een verschil tussen je tijd verdelen tussen je vrienden en je relatie en afspraken met vrienden gaan afzeggen omdat je net een vriendin hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:31 schreef MissMSX het volgende:
Ik snap dat niet, vrienden die het hun vrienden niet gunnen om van hun verliefdheid te genieten.
In het begin is het net meer dan normaal, iedereen snapt dat wel denk ik dan. Maar na een tijdje moeten vrienden ook wel weer een prioriteit krijgen natuurlijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach joh, zodra dat afzeggen maar niet jaren door blijft gaan. Zeker de eerste maanden: lekker belangrijk. Ik vermaak me wel op een andere manierquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen je tijd verdelen tussen je vrienden en je relatie en afspraken met vrienden gaan afzeggen omdat je net een vriendin hebt.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In het begin is het net meer dan normaal, iedereen snapt dat wel denk ik dan. Maar na een tijdje moeten vrienden ook wel weer een prioriteit krijgen natuurlijk.
Eensch dusquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach joh, zodra dat afzeggen maar niet jaren door blijft gaan. Zeker de eerste maanden: lekker belangrijk. Ik vermaak me wel op een andere manier
Haha, ik heb het gedrag ook zeker vertoond. Daar heb ik gelukkig ook van geleerd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld, maar het valt mij altijd op dat de mensen die dat zeggen vervolgens dat gedrag vrolijk gaan vertonen als ze een relatie hebben.
Eeej zit je nou gwn over mij te roddelen johquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:30 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
we hebben al wat leuke dates achter de rug dus wie weet
Dat vind ik niet hetzelfde. Kijk dat je van tevoren zegt dat je niet kan, vind ik prima. Maar afzeggen vind ik wat anders. Bro's before ho's, chicks before dicks.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die laatste zin vind ik zo'n onzin.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat vind ik niet hetzelfde. Kijk dat je van tevoren zegt dat je niet kan, vind ik prima. Maar afzeggen vind ik wat anders. Bro's before ho's, chicks before dicks.
hooooi autoquote:
Ach, ligt eraan hoe goed je die persoon kent die je afzegtquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat vind ik niet hetzelfde. Kijk dat je van tevoren zegt dat je niet kan, vind ik prima. Maar afzeggen vind ik wat anders. Bro's before ho's, chicks before dicks.
Ja maar, haar street cred dan? Mad Stylinz, jeweet? Of zo?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die laatste zin vind ik zo'n onzin.
Hmm... Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:30 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ik had eigenlijk ook een jaartje vrij genomen om de geschikte studie uit te zoeken. Maar ik dacht, een lotingstudie, ik doe gewoon voor de zekerheid mee, misschien ga ik het wel super leuk vinden ofzo
Ik had het door!quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:31 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
parkpop?? niet iedereen op het forum heeft toen zitten slapen
en we hebben er nog wat hints de afgelopen dagen tussendoor in zitten gooien op het forum maar werd niet opgemerkt dus
Je wil dat iemand hem inkopt he?quote:
Zeg lieverd, je weet dat ik niet op straat leef. Praat Nederlands tegen me, of in iedergeval verstaanbaar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja maar, haar street cred dan? Mad Stylinz, jeweet? Of zo?
Voor mensen als jij is er http://www.urbandictionary.com/quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg lieverd, je weet dat ik niet op straat leef. Praat Nederlands tegen me, of in iedergeval verstaanbaar.
Eentje krijgt waarschijnlijk de naam Stitch, over de andere twijfelen we nog.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ligt eraan hoe goed je die persoon kent die je afzegt.
Hoe gaan de katten heten?.
Holla at ya boy.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja maar, haar street cred dan? Mad Stylinz, jeweet? Of zo?
Smaken verschillen. Ik zou er niet wakker van liggenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lilo dan eejquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Eentje krijgt waarschijnlijk de naam Stitch, over de andere twijfelen we nog.
Het is alleen zulke zielige macho crap dat het niet gek is dat je er op aangesproken wordtquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:47 schreef Ofresca het volgende:
Die laatste zin was niet heel serieus bedoelt, maar geeft wel aan wat ik probeer te zeggen.
Lilo natuurlijk!quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Eentje krijgt waarschijnlijk de naam Stitch, over de andere twijfelen we nog.
Zeker niet op Fok!quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is alleen zulke zielige macho crap dat het niet gek is dat je er op aangesproken wordt.
Is het teveel gevraagd om voor mensen zoals ik/mij (doorstrepen wat het niet moet zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor mensen als jij is er http://www.urbandictionary.com/
Dat klopt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is alleen zulke zielige macho crap dat het niet gek is dat je er op aangesproken wordt.
Grapje.quote:
Fouten maken doen we allemaal, daar leer je vanquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:16 schreef KudFokker het volgende:
Nja vrijdag is de enige avond zij en ik beiden kunnen en heb daarvoor ook een bios avondje Bruno met mijn maten afgezegd![]()
Oh, maar dat zou helemaal waar zijn hoor, ik ben raarquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Grapje.Dat iemand zegt dat je je raar voelt omdat je raar bent, zoiets.
![]()
Maar vertel, waarom dan?
Luxe is dat, niet?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat klopt.Gelukkig ben ik nog jong en kan ik me nog gedragen als een klein kleutertje.
Een biosavondje Bruno afzeggen voor wat voor reden dan ook klinkt alsof je van de fout hebt geleerd voordat je hem maakte.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Fouten maken doen we allemaal, daar leer je van
Das een vreemde combo ja, ik ken hem wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, maar dat zou helemaal waar zijn hoor, ik ben raar
Maar ik voel me gewoon raar nu... vrolijk en rot tegelijk ofzo
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een biosavondje Bruno afzeggen voor wat voor reden dan ook klinkt alsof je van de fout hebt geleerd voordat je hem maakte.
dan is het ineens. ach maakt niet uit, dat deed die ander ook vorig jaar toen die een relatie hadquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet persoonlijk bedoeld, maar het valt mij altijd op dat de mensen die dat zeggen vervolgens dat gedrag vrolijk gaan vertonen als ze een relatie hebben.
En 't zuigtquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Das een vreemde combo ja, ik ken hem wel.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen ! Ik ben blij dat ik mijn weekendje hamburg niet heb afgezegdquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Love love love.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, maar dat zou helemaal waar zijn hoor, ik ben raar
Maar ik voel me gewoon raar nu... vrolijk en rot tegelijk ofzo
Ik krijg altijd jeuk op intieme plaatsen van zulk huichelachtig gedrag.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:56 schreef rival het volgende:
dan is het ineens. ach maakt niet uit, dat deed die ander ook vorig jaar toen die een relatie had
Daar heb je een punt (en je bent weer grappigquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een biosavondje Bruno afzeggen voor wat voor reden dan ook klinkt alsof je van de fout hebt geleerd voordat je hem maakte.
Zal ik even krabben?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk op intieme plaatsen van zulk huichelachtig gedrag.
Likken werkt beter!quote:
Je moet ergens je ware vrienden door leren kennen. Deze methode is aanzienlijk beter dan stelen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg altijd jeuk op intieme plaatsen van zulk huichelachtig gedrag.
Wil je ons iets vertellen? Het werkte ook voor Duim tenslottequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:01 schreef Bengeltje het volgende:
Grr, klik ik op QuickReply, spring die stomme banner op van relatieplanet.
kun je gelijk mij opzoekenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:01 schreef Bengeltje het volgende:
Grr, klik ik op QuickReply, springt die stomme banner op van relatieplanet.
Ja dat klopt. Vorig jaar was ik op vakantie met een vriend die bijna geen contact meer had met een andere vriend van hem die een vriendin had gekregen. En zeiken dat hij deed. En hij zei ook ik ben blij dat ik wel gewoon met jou om kan gaan terwijl je een vriendin hebt. En dat zei hij ook over een andere vriend van ons.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij blijkbaar, over serieuze relaties.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wil je ons iets vertellen? Het werkte ook voor Duim tenslotte.
Mensen die de potentie hebben om zulk gedrag te vertonen komen überhaupt nooit verder dan dat status 'kennis'.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:01 schreef Litpho het volgende:
Je moet ergens je ware vrienden door leren kennen. Deze methode is aanzienlijk beter dan stelen.
Nou sommige mensen weten die potentie goed te verbergen, jarenlangquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die de potentie hebben om zulk gedrag te vertonen komen überhaupt nooit verder dan dat status 'kennis'.
Niet iedereen wordt geboren met jouw mensenkennis.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die de potentie hebben om zulk gedrag te vertonen komen überhaupt nooit verder dan dat status 'kennis'.
Maar je kan iemand nog zo goed kennen, tijdens verliefdheid doen mensen rare dingen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet iedereen wordt geboren met jouw mensenkennis.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:04 schreef rival het volgende:
Nou sommige mensen weten die potentie goed te verbergen, jarenlang
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:05 schreef Litpho het volgende:
Niet iedereen wordt geboren met jouw mensenkennis.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Vorig jaar was ik op vakantie met een vriend die bijna geen contact meer had met een andere vriend van hem die een vriendin had gekregen. En zeiken dat hij deed. En hij zei ook ik ben blij dat ik wel gewoon met jou om kan gaan terwijl je een vriendin hebt. En dat zei hij ook over een andere vriend van ons.
Net na die vakantie had hij een vriendin gevonden, uh afgepakt van ondergetekendeen je raad het al, ik en die andere vriend hebben hem in een jaar tijd misschien wel 3 of 4x gezien en dat was op ons initiatief.
Niets wat er al niet in zat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar je kan iemand nog zo goed kennen, tijdens verliefdheid doen mensen rare dingen!
Nee, maar iemand kennen betekent dus niet dat je alle aspecten van die persoon kentquote:
Ik ken hem al vanaf mijn 6e ofzo. En we gingen veel met elkaar om. Had het nooit van hem verwacht. Heb hem er ook op aangesproken van waar ben je mee bezig. En dan is het van ja sorry ik had het niet in de gaten doen. Ik ga het vanaf nu weer anders doen. NOT! Flapdrol is het. Die andere vriend (was tevens zijn beste vriend denk ik) heeft zijn vriendin in een jaar tijd zelfs wel 2x gezienquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar je kan iemand nog zo goed kennen, tijdens verliefdheid doen mensen rare dingen!
Zoals Jonkel hierboven al aangeeft!
Oh toen niet hoor. Hij loog er ook nog overquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ben blij dat je er om kan lachen.
Wat een rot streek.
aagje!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:12 schreef Nouk84 het volgende:
@Sp00k: Ik had het wel door hoor. Ik wil graag bevestiging
Ik ben het met je eens hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik klink misschien een beetje verbitterd, maar het kan toch ook anders? Ik heb ook vriendinnen die het goed weten te combineren en veel meer waarde aan vriendschappen hechten. En ik ben het dan zat om na zes jaar nog steeds op stand-by te staan. Flikker dan maar op. Als het alleen in het begin is, is het niet meer dan logisch, maar het houdt een keer op met het eenrichtingsverkeer.
waren dat meerdere vriendinnen? of 1 vriendin? want dan ben je er zelf ook te lang mee bezig geweest namelijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik klink misschien een beetje verbitterd, maar het kan toch ook anders? Ik heb ook vriendinnen die het goed weten te combineren en veel meer waarde aan vriendschappen hechten. En ik ben het dan zat om na zes jaar nog steeds op stand-by te staan. Flikker dan maar op. Als het alleen in het begin is, is het niet meer dan logisch, maar het houdt een keer op met het eenrichtingsverkeer.
Ja inderdaad. In het begin ben je tot over je oren verliefd (als het goed is) dan heb je vaak de behoefte om veel tijd door te brengen met elkaar. Maar op een gegeven moment moet het weer wat normaler gaan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Zo ken ik ook nog een hele zwik verhalen.
Lekker shoppen met een vriendin, wordt ze rond drie uur gebeld door haar vriend, dat hij eerder klaar is met werk, waarna ze me gelijk naar het station loodst en gedag zegt.
Samen naar een pretpark, expres een datum uitgekozen dat het park tot 8 uur open is ofzo. Om een uur of zes wil mevrouw naar huis, ik weet het nog een uurtje te rekken want we hadden nog niet alles gehad. Om zeven uur terug naar huis, we hadden nog niet eens gegeten. De trein stopte in de woonplaats van haar vriend, vriendin belt vriend om de oven aan te laten zetten, stapt uit op station en gaat naar vriend.
Met vriendin afgesproken dat we naar een museum in Den Haag zouden gaan, was iets voor school. Mevrouw komt niet opdagen, telefoon stond ook uit. Ik haar broer bellen, blijkbaar lag ze nog lekker met haar vriend in bed zonder van plan te zijn mij het even te vertellen.
Doe nou niet of dat iets nieuws is!quote:
Ik zou me doodschamen als mijn vriend met kortingsbonnen aan kwam zetten tijdens een etentje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:13 schreef Nouk84 het volgende:
Wat vinden de vrouwen?
http://www.nu.nl/lifestyl(...)inige-man-sexy-.html
Was even pauze houdenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
KF heeft een afspraak afgezegdEn als je het één keer doet, is het de tweede keer ook makkelijker.
Eensquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Drie verschillende vriendinnenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
waren dat meerdere vriendinnen? of 1 vriendin? want dan ben je er zelf ook te lang mee bezig geweest namelijk
6 jaar?
Als ik een vrouw mee uit eten neem zal ik altijd aanbieden de rekening te betalen. Mocht ze daar problemen mee hebben zal ze dat echt wel vertellen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen als mijn vriend met kortingsbonnen aankwam zetten tijdens een etentje.
Het delen van de rekening moet netjes van te voren besproken worden, niet tijdens of als de rekening op tafel ligt. Dat zou de eerste en laatst date zijn.
mag ik mijn trots niet tonenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej zit je nou gwn over mij te roddelen joh![]()
Dat je het hebt gepikt (als die een en dezelfde vriendin was).quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Zo ken ik ook nog een hele zwik verhalen.
-edit-
Kortingsbonnen zijn ook echt om te janken inderdaad. Beiden de helft betalen vind ik niet meer dan normaal. Overigens zou me nogal ongemakkelijk voelen als een date een duur etentje betaalt. Ook al kan ik het een keer terug doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zou me doodschamen als mijn vriend met kortingsbonnen aankwam zetten tijdens een etentje.
Het delen van de rekening moet netjes van te voren besproken worden, niet tijdens of als de rekening op tafel ligt. Dat zou de eerste en laatst date zijn.
Zeg dan niet dat je een afspraak met vrienden hebt afgezegd voor haarquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef KudFokker het volgende:
Was even pauze houden
Maar ik had al een afspraak met haar gemaakt hoor, omdat ik haar de rest van de week niet zou zien ivm werk en haar planning (studeren / werk / school )
Daarna werd ik uitgenodigd door vriendenmaar had dus al een afspraak met N.
Ik doe dan liever om en om. Vind het zo vreemd uitzien, rekening bekijken en beide geld op tafel leggen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kortingsbonnen zijn ook echt om te janken inderdaad. Beiden de helft betalen vind ik niet meer dan normaal. Overigens zou me nogal ongemakkelijk voelen als een date een duur etentje betaalt. Ook al kan ik het een keer terug doen
Hij heeft een afspraak met vrienden afgewezen voor haar inderdaadquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je een afspraak met vrienden hebt afgezegd voor haar
Omdat hij al een afspraak had blijkbaar, zo raar is dat dus niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij heeft een afspraak met vrienden afgewezen voor haar inderdaad
Afgewezen bedoelde ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je een afspraak met vrienden hebt afgezegd voor haar
Ooh dat vind ik helemaal nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
Ik doe dan liever om en om. Vind het zo vreemd uitzien, rekening bekijken en beide geld op tafel leggen.
Bij een duur etentje voel ik me erg ongemakkelijk en schuldig als ik iets laat liggen.
Jup, Keep walking, nothing to see here!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat hij al een afspraak had blijkbaar, zo raar is dat dus niet.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Afgewezen bedoelde ik
Maar normaal gingen mijn vrienden voor alles
Maar lekker boeiend, je bent in lovedat gevoel gaat meestal ook weer over
Dat heb ik nooit zo begrepen, ook niet bij mijn vriendinnen van vroeger. Inderdaad vroeger, want het zijn geen vriendinnen meer. Ze hadden nergens meer tijd voor en ook altijd maar praten over de kinderen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Om even een stapje verder te gaan, hebben jullie vriendschappen met stelletjes met kinderen? Hoe ervaren jullie dat? -edit- En haar leven draait gewoon om haar kind nu. Ik moet haar wat dat betreft loslaten denk ik.
Als hij betaalt ja, ik kan hem helaas niet uitnodigen voor een duur etentje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat vind ik helemaal niet
Als hij betaalt, bedoel je?
haha ik zeg wel ffies niksquote:
Een vriendin van mij heeft een zoon en het gaat er wel eens over, maar niet overheersend. Ik ga daar meestal 's avonds langs, dan ligt hij al op bed. Ik vind het ook niet erg om af te spreken als hij wakker is. Nu verschilt het wel dat ik haar al heel lang ken en wij nooit echt wekelijks samen gingen stappen ofzo..quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Om even een stapje verder te gaan, hebben jullie vriendschappen met stelletjes met kinderen? Hoe ervaren jullie dat? Een vriendin van me (een van de vriendinnen waar ik het net ook over had) heeft vorig jaar geworpen en ik kan niet meer met haar praten, want het gaat alleen maar over baby's. Nu snap ik natuurlijk dat het een enorm ingrijpende gebeurtenis is, haar leven draait nu om de kleine, maar mijn leven is doorgegaan, maar dat is dan niet boeiend of zo
. Ik zou graag weer een keer met haar willen afspreken zonder baby erbij, maar dat lijkt al moeilijk, laat staan dat het eens niet over luiers gaat.
Ik voel me aan de ene kant kinderlijk en naïef om daar op te hopen, want haar leven is zo anders dan vroeger, dat kan ik me niet eens voorstellen. En haar leven draait gewoon om haar kind nu. Ik moet haar wat dat betreft loslaten denk ik.
Ga je schamenquote:
Mijn 2 beste vrienden zijn met elkaar getrouwd en hebben d'r eentje rondhuppelen van 2.5 jaar, maar goed ik vind het zelf ook geweldig dus ik zie het probleem niet zoquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Om even een stapje verder te gaan, hebben jullie vriendschappen met stelletjes met kinderen? Hoe ervaren jullie dat? Een vriendin van me (een van de vriendinnen waar ik het net ook over had) heeft vorig jaar geworpen en ik kan niet meer met haar praten, want het gaat alleen maar over baby's. Nu snap ik natuurlijk dat het een enorm ingrijpende gebeurtenis is, haar leven draait nu om de kleine, maar mijn leven is doorgegaan, maar dat is dan niet boeiend of zo
. Ik zou graag weer een keer met haar willen afspreken zonder baby erbij, maar dat lijkt al moeilijk, laat staan dat het eens niet over luiers gaat.
Ik voel me aan de ene kant kinderlijk en naïef om daar op te hopen, want haar leven is zo anders dan vroeger, dat kan ik me niet eens voorstellen. En haar leven draait gewoon om haar kind nu. Ik moet haar wat dat betreft loslaten denk ik.
quote:
Tof!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:33 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mijn 2 beste vrienden zijn met elkaar getrouwd en hebben d'r eentje rondhuppelen van 2.5 jaar, maar goed ik vind het zelf ook geweldig dus ik zie het probleem niet zo
We gaan wel komende zaterdag uit eten zonder de kleine dus het kan wel gewoon
Ooh ja dat snap ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
Als hij betaalt ja, ik kan hem helaas niet uitnodigen voor een duur etentje.![]()
Gelukkig is hij niet zo dat hij dat gaat afwegen.
Het etentje hoeft toch niet duur te zijn om speciaal te zijn!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ja dat snap ik![]()
Dus geen zuinige man voor jou
Bij mij hetzelfde.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niemand uit mijn vriendenkring heeft kinderen. maar ik kan me wel voorstellen dat het ingewikkeld kan zijn.
Maar dan is de vraag, wat is teveel?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde.
Al denk ik dat, als het een goede vriendin is, ik er wel wat van zeg als ze teveel over haar kind praat
Dat dus, voor mij hoeft het dure niet, maar het mag wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het etentje hoeft toch niet duur te zijn om speciaal te zijn!
Dat zegt elke gierige zuinige man natuurlijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
I know en zo bedoelde ik het ook nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef djayzz het volgende:
Ik weet het wel zeker!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef automatic_ het volgende:
Al denk ik dat, als het een goede vriendin is, ik er wel wat van zeg als ze teveel over haar kind praat
Juist, nou hou ik wel van duur eten, en heb ook hele leuke "dure" etentjes gehad! maar heb laatst nog in een café-restaurant-bar ding voor erg weinig geld goed en gezellig gegeten met een vrouwquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat dus, voor mij hoeft het dure niet, maar het mag wel.. Het gaat om het samenzijn en de sfeer.
Als ik mij er aan ga irriteren, dan is het teveelquote:
Hehe. Ik stiekem ookquote:
Ik heb wel eens wat hints laten vallenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zegt elke gierige zuinige man natuurlijk.
weet ikquote:
quote:
Laatste etentje dat ik 'duur' vond was bij een Japanner Thai, heerlijk eten. En heel veel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Juist, nou hou ik wel van duur eten, en heb ook hele leuke "dure" etentjes gehad! maar heb laatst nog in een café-restaurant-bar ding voor erg weinig geld goed en gezellig gegeten met een vrouw
Oke, dat is best ergquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat hints laten vallen. De enige keren dat ik die vriendin alleen spreek, is het op een verjaardag, dan blijft manlief thuis met de kleine. En dan gaat het alleen over haar kindje. Ze onderbreekt me midden in mijn verhaal en ik voel me volkomen onbelangrijk. Ik heb wel wat hints laten vallen omdat ik er chagrijnig van werd, maar het werd niet bepaald gewaardeerd. Er zijn volgens mij ook vrouwen die juist blij zijn even het huis uit te zijn en aan andere dingen te denken en te vragen wat er bij andere mensen speelt, maar zo is zij dus absoluut niet. Ik denk dat ik het gewoon afkap anders, niet dat ze het door zal hebben
.
Japans etenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laatste etentje dat ik 'duur' vond was bij een Japanner, heerlijk eten. En heel veel.
Allemaal kleine hapjes en *piep* heet. Maar o zo knus samen met hem.![]()
Volgens mij geniet ik meer als ik hem zie eten dan dat ik zelf eet.
Ik denk ook inderdaad dat het bij zo iemand niet helpt om er wat van te zeggen. Hints/Opmerkingen worden ze alleen maar boos om en waarschijnlijk stelt ze het niet op prijs als je haar een keer onderbreekt..quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel eens wat hints laten vallen. De enige keren dat ik die vriendin alleen spreek, is het op een verjaardag, dan blijft manlief thuis met de kleine. En dan gaat het alleen over haar kindje. Ze onderbreekt me midden in mijn verhaal en ik voel me volkomen onbelangrijk. Ik heb wel wat hints laten vallen omdat ik er chagrijnig van werd, maar het werd niet bepaald gewaardeerd. Er zijn volgens mij ook vrouwen die juist blij zijn even het huis uit te zijn en aan andere dingen te denken en te vragen wat er bij andere mensen speelt, maar zo is zij dus absoluut niet. Ik denk dat ik het gewoon afkap anders, niet dat ze het door zal hebben
.
ik maak me aan geen 1 punt schuldig uit dat hele verhaal. rekening delen, geen fooi geven, kortingsbonnen.....quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:13 schreef Nouk84 het volgende:
Wat vinden de vrouwen?
http://www.nu.nl/lifestyl(...)inige-man-sexy-.html
Nou wil ik weleens horen waar je dan geweest bent en wat je bestempeld als een duur etentje?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Juist, nou hou ik wel van duur eten, en heb ook hele leuke "dure" etentjes gehad!
Juist!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
ik maak me aan geen 1 punt schuldig uit dat hele verhaal. rekening delen, geen fooi geven, kortingsbonnen.....
op een eerste date trakteer je gewoon als man zijnde!
Ik werd even verbeterd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Japans eten
Haha, dat kan ik me goed voorstellenAls ik een vrouw zie genieten, geniet ik daar zelf ook van
(ik heb het nu over genieten tijdens het eten, maar op andere momenten heb ik dat ook)
Je vindt dat een man bij de eerste date moet betalen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
ik maak me aan geen 1 punt schuldig uit dat hele verhaal. rekening delen, geen fooi geven, kortingsbonnen.....
stop that gaynessquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Juist!
Een man naar mijn hartownee, dat mag ik niet zeggen
Shiro in Denboschquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Nou wil ik weleens horen waar je dan geweest bent en wat je bestempeld als een duur etentje?
nou dat kom je niet meer veel tegen hoor, de meesten willen gwn de rekening delen..quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ach, zo ingewikkeld als je het zelf maakt, we gaan ook gewoon een dagje met z'n allen naar de Efteling enzo, dan kan de kleine gewoon meequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tof!
Niemand uit mijn vriendenkring heeft kinderen. maar ik kan me wel voorstellen dat het ingewikkeld kan zijn.
Noem me ouderwets, maar ja!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
Je vindt dat een man bij de eerste date moet betalen?
zal ik dan nu ook maar verstandig doenquote:
pfff, dan is het toch ook snel afgelopenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou dat kom je niet meer veel tegen hoor, de meesten willen gwn de rekening delen..
heb zelf een x een date gehad die de rekening helemaal aan het uitpluizen was en elk drankje apart berekende
Te laatquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:50 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
zal ik dan nu ook maar verstandig doen
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou dat kom je niet meer veel tegen hoor, de meesten willen gwn de rekening delen..
heb zelf een x een date gehad die de rekening helemaal aan het uitpluizen was en elk drankje apart berekende
En als zij jou uitnodigt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
Noem me ouderwets, maar ja!
als ik een dame mee vraag op (een eerste) date, dan trakteer ik. klaar.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik werd even verbeterd.het was Thai.
welke andere momenten?![]()
Ja! als de man een vrouw uitnodigt voor een etentje betaalt de man!quote:[..]
Je vindt dat een man bij de eerste date moet betalen?
dan ligt het anders, en is het aan haar wat ze wilquote:
Wanneer gaan we?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
nou idd ik schaamde me dood in die tent.. kom er wel vaker en die ober moest gwn lachenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
pfff, dan is het toch ook snel afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
oke oke.. wie van de mannen hier maakt zich aan bovenstaande schuldig?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Voor mij hoeft dat nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef erikje14 het volgende:
wacht, ik schrijf even meeAltijd betalen dus?
Ik zal even een topic voor je zoeken dat hier over gingquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef erikje14 het volgende:
tsjaa... heeft nu ook geen zin meer hequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:50 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
zal ik dan nu ook maar verstandig doen
Als jij de uitnodiging doet, is het een logische aanname dat jij betaalt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
Daten?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
Vreselijk! Maar ik heb dat ook als ik met vriendinnen ben hoor. Dan deel ik gewoon de rekening en ik ga niet lopen zeiken van; Nou! Ik heb soep op en jij een garnalencocktail.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
oke oke.. wie van de mannen hier maakt zich aan bovenstaande schuldig?
eerlijke antwoorden aub
Ja tuurlijk, dat is ook heel andersquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ach, zo ingewikkeld als je het zelf maakt, we gaan ook gewoon een dagje met z'n allen naar de Efteling enzo, dan kan de kleine gewoon mee
nee nee, doen wat je wilt doen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef erikje14 het volgende:
Nou, er is een grens hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vreselijk! Maar ik heb dat ook als ik met vriendinnen ben hoor. Dan deel ik gewoon de rekening en ik ga niet lopen zeiken van; Nou! Ik heb soep op en jij een garnalencocktail.
jaaa idd dat vind ik nog iets heel anders.. dat je de rekening deelt vind ik niet erg maar je gaat toch niet zitten zeiken opdat iemand een cola meer heeft gehad of een duurder stukkie vleesquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vreselijk! Maar ik heb dat ook als ik met vriendinnen ben hoor. Dan deel ik gewoon de rekening en ik ga niet lopen zeiken van; Nou! Ik heb soep op en jij een garnalencocktail.
Daar hebben zij helemaal geen last vanquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat is ook heel anders. Dierentuin enzo hetzelfde. Het is vooral het eeuwig praten over kinderen en eten voor de kleine en de kleren en het dagelijks ritme en wat ze allemaal wel niet heeft gedaan. En dat zijn dan dingen die je vier keer moet horen
.
Soms krijg je deze signalen weleens... dan leg ik uit dat ik het uit ouderwetsheid doe en niet omdat ik iets verwachtquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:54 schreef automatic_ het volgende:
Op de één of andere manier voel ik mij dan ongemakkelijk, maar ik ga ook geen hele discussie voeren.
Met uitzonderingen. Ik ben op een gegeven gestopt met drinken en een half jaar later met twee vrienden gaan eten. Fijn dat zij vervolgens een goede fles wijn bij het eten bestellen, maar die werd toch echt (ook op hun initiatief) door twee gedeeld in plaats van door drie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
eerlijke antwoorden aub
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als ik een vrouw mee uit eten neem zal ik altijd aanbieden de rekening te betalen. Mocht ze daar problemen mee hebben zal ze dat echt wel vertellen.
Ik zal nooit tegen haar zeggen dat we de rekening moeten delen
Dat is nou het voordeel van techniek, strikte regels en verder niets.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
nee nee, doen wat je wilt doen!![]()
en ik wil betalen
Echt heel erg als dat gebeurt. Ik kan daar niet zo goed tegenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:55 schreef automatic_ het volgende:
Niet alle dategewoontesquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:58 schreef rival het volgende:
Wow, ik moet vaker over mijn dategewoontes praten
het was gezelligquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, er is een grens hoor. Ik wilde eens zuinig aan doen, geen voorgerecht en geen toetje, en toch de rekening delen en toen scheelde het een tientje. Dan zeg ik er wel even wat van
.
Ik wil altijd betalen (1e date) en ook als ik vraag aan haar ga je mee naar dit en dit dan ben ik zo dat ik dat betaal. Ik vraag haar tenslotte mee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
eerlijke antwoorden aub
Daar kan ik dan wel inkomenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met uitzonderingen. Ik ben op een gegeven gestopt met drinken en een half jaar later met twee vrienden gaan eten. Fijn dat zij vervolgens een goede fles wijn bij het eten bestellen, maar die werd toch echt (ook op hun initiatief) door twee gedeeld in plaats van door drie.
Ja okequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Soms krijg je deze signalen weleens... dan leg ik uit dat ik het uit ouderwetsheid doe en niet omdat ik iets verwacht
Wat is dat nou weer voor antwoordquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:58 schreef rival het volgende:
Wow, ik moet vaker over mijn dategewoontes praten
Gelukkig is dat bij ons nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Echt heel erg als dat gebeurt. Ik kan daar niet zo goed tegen
hier is ook 1 gouden regel, doen wat je zelf wilt, waar je je goed bij voelt, wat jij als normaal ziet! (tenzij dat neerslaan, mee naar huis nemen en verkrachten is, dan foei! )quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:58 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Dat is nou het voordeel van techniek, strikte regels en verder niets.
Nee, het was het verschil tussen twee tonic en een fles wijn van 45 gulden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar kan ik dan wel inkomenDat vind ik ook bijvoorbeeld met uitgaan en de één drinkt bier en de andere zit aan de rode wodka red bull.
Maar ik ga niet lopen zeuren dat jij drie cola op hebt en ik heb er maar twee op
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
hier is ook 1 gouden regel, doen wat je zelf wilt, waar je je goed bij voelt, wat jij als normaal ziet! (tenzij dat neerslaan, mee naar huis nemen en verkrachten is, dan foei! )
Guldenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, het was het verschil tussen twee tonic en een fles wijn van 45 gulden.
Dan mag hetquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig niet inderdaadquote:
Gulden, wat is dat? Kan je dat eten?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik koester me in jouw goedvindenquote:
Ik de film kaartjes, jij de drankjesquote:
Nog niks, maar je moet niet te ver gaanquote:
Ik ben blij dat je daar waarde aan hechtquote:
Juistquote:
Hehequote:
Je herkende ze?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus toen ben je met tonics begonnen, een nieuwe verslaving.
lekker belangrijkquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Moet je dat vooral zeggen..... leer mij kennen
ik heb dat ook weleens meegemaakt en precies wat jij zegt. de 2 die dat dronken zeiden meteen al van die komt appart. er zijn natuurlijk uitzonderingenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je stopt hem voordat het uit de hand loopt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog niks, maar je moet niet te ver gaan
Ging goed tochquote:
quote:
Niet dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef erikje14 het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
hier is ook 1 gouden regel, doen wat je zelf wilt, waar je je goed bij voelt, wat jij als normaal ziet! (tenzij dat neerslaan, mee naar huis nemen en verkrachten is, dan foei! )
Preciesquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:06 schreef djayzz het volgende:
Je stopt hem voordat het uit de hand loopt?
gewoon aankijken wat ze zelf doet. genoeg dames willen idd de helft betalen. toch een stukje zelfstandigheid tonenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je vindt een blinddate niet spannend?
[..]
Niet dus.Moet je samen uitmaken.
Niet elke vrouw vindt het fijn dat alles voor haar betaald wordt.
0
Ik wilde nu net gaan vertellen hoe dat gaat als we na het eten bij haar huis belanden.. maar ik hou me mond alquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog niks, maar je moet niet te ver gaan
Jullie vrouwen moeten gewoon niet zo zeikenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind het moeilijk te accepteren als iemand alles voor me betaald.
mij maakt het niks uit. heb wel met dames gedate die perse ook voor mij wilden betalenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind het moeilijk te accepteren als iemand alles voor me betaalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou nog even niet gaan daten, als ik jou wasquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:08 schreef S95Sedan het volgende:
Jullie vrouwen moeten gewoon niet zo zeiken
zaterdag voor het eerst een gin/tonic gedronken, was an sich nog drinkbaar ook, houd helemaal niet van tonic verderquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus toen ben je met tonics begonnen, een nieuwe verslaving.
Oke waar zijn de blondjes?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Alle brunettes mag je van mij hebben![]()
Zo beter...![]()
Of dan betaal jij het de volgende keer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Sinceria het volgende:
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik een aantal weken geleden ook een hele rekening heb opgesplitst. maar dat kwam omdat de dames in kwestie allemaal een verschillend budget hadden en daar ook naar gegeten hadden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb dat ook weleens meegemaakt en precies wat jij zegt. de 2 die dat dronken zeiden meteen al van die komt appart. er zijn natuurlijk uitzonderingen
Maar ik zou echt nooit durven zeggen, ja mijn sate was stukken goedkoper dan je garnalen dus we doen 30-70
Dat jij nog single bent, ik sta versteld.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie vrouwen moeten gewoon niet zo zeiken
Ook niet van plan hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou nog even niet gaan daten, als ik jou was
Van alles wat ik totop heden op heb dan de gin/tonicquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef appelsjap het volgende:
Oeh wel leuke discussiepunt, wat is je favo drankje? (alcohol dan hè)
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Dat jij nog single bent, ik sta versteld.
spannend alleen is niet voldoendequote:
zoete duitse witte wijn of baileysquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef appelsjap het volgende:
Rode Vodka Red Bullquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef appelsjap het volgende:
Hij biedt hier toch echt impliciet aan om alles te betalen in ruil voor jullie stilzwijgen. Of continentie, daar wil ik van af zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Betaal ik de drankjes, jij de ijsjesquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Sinceria het volgende:
Brengt me weer bij een ander mooi moment.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik een aantal weken geleden ook een hele rekening heb opgesplists. maar dat kwam omdat de dames in kwestie allemaal een verschillend budget hadden en daar ook naar gegeten hadden.
Je bent gek als je voor meerdere vrouwen wil betalen wat gewoon vriendschappelijk isquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik een aantal weken geleden ook een hele rekening heb opgesplitst. maar dat kwam omdat de dames in kwestie allemaal een verschillend budget hadden en daar ook naar gegeten hadden.
Zeker galant ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Het ia altijd galant als een man aanbiedt om te betalen. Ik heb dat vaak genoeg afgeslagen of het bij iets anders dan terugbetaald. het is maar net hoe het uitkomt en wat voor date het is etc etc.
en idd met vrienden niet pietlutterig doen, maar gewoon lekker makkelijk (tenzij het de spuigaten uitloopt)
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij biedt hier toch echt impliciet aan om alles te betalen in ruil voor jullie stilzwijgen. Of continentie, daar wil ik van af zijn.
Verkapt "wil je wat doen post"?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bier, goede champagne, wijn, wodka, bourbon, gin/tonic, ehhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef appelsjap het volgende:
Je krijgt nog 4,50 van me.quote:
Wat is de discussie dan. Dat jij zegt baco en dat ik zeg dat dat niet kanquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef appelsjap het volgende:
oeh, dat vind ik ook supah.quote:
Tja, maar dat had ik ook niet gedaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je bent gek als je voor meerdere vrouwen wil betalen wat gewoon vriendschappelijk is
Als ik dronken wil worden strohrum 80.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef appelsjap het volgende:
Bier!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef appelsjap het volgende:
Juist, die maken zich toch wel kenbaar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gewoon aankijken wat ze zelf doet. genoeg dames willen idd de helft betalen. toch een stukje zelfstandigheid tonen
Wat is er 'kinderlijk' aan malibu?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:13 schreef appelsjap het volgende:
[..]
oeh, dat vind ik ook supah.
Maar er zijn er zoveel, vind malibu opzich ook heel lekker, mja wel een 'kinder' drankje. En alle soorten cocktails etc. Tequila, Tequila Sunrise
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook lekkerquote:
Doe maar een ijsje, dat is ook goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |