abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:18:34 #126
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_70776009
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:14 schreef djayzz het volgende:
aagje!
Doe nou niet of dat iets nieuws is!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_70776029
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:13 schreef Nouk84 het volgende:
Wat vinden de vrouwen?

http://www.nu.nl/lifestyl(...)inige-man-sexy-.html
Ik zou me doodschamen als mijn vriend met kortingsbonnen aan kwam zetten tijdens een etentje.
Het delen van de rekening moet netjes van te voren besproken worden, niet tijdens of als de rekening op tafel ligt. Dat zou de eerste en laatst date zijn.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:19:14 #128
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70776031
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:18 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Doe nou niet of dat iets nieuws is!
dat is ook weer waar
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:19:16 #129
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_70776033
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:28 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

KF heeft een afspraak afgezegd En als je het één keer doet, is het de tweede keer ook makkelijker.
Was even pauze houden

Maar ik had al een afspraak met haar gemaakt hoor, omdat ik haar de rest van de week niet zou zien ivm werk en haar planning (studeren / werk / school )
Daarna werd ik uitgenodigd door vrienden maar had dus al een afspraak met N.
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:19:20 #130
220609 Nouk84
pi_70776037
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik klink misschien een beetje verbitterd, maar het kan toch ook anders? Ik heb ook vriendinnen die het goed weten te combineren en veel meer waarde aan vriendschappen hechten. En ik ben het dan zat om na zes jaar nog steeds op stand-by te staan. Flikker dan maar op. Als het alleen in het begin is, is het niet meer dan logisch, maar het houdt een keer op met het eenrichtingsverkeer.
Eens
pi_70776057
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:17 schreef rival het volgende:

[..]

waren dat meerdere vriendinnen? of 1 vriendin? want dan ben je er zelf ook te lang mee bezig geweest namelijk

6 jaar?
Drie verschillende vriendinnen .
Ja, mijn zus beschouw ik als een vriendin en heeft nu... even tellen... 7,5 jaar een relatie. Ze wonen nog niet samen, dus misschien dat het daardoor komt. Maar ik word nog regelmatig opzij geschoven.
En dat terwijl ze verder eigenlijk niemand heeft . Een andere vriend heeft haar al laten vallen omdat ze nooit iets van zich liet horen.
Tap tap tap
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:20:32 #132
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70776077
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ik zou me doodschamen als mijn vriend met kortingsbonnen aankwam zetten tijdens een etentje.
Het delen van de rekening moet netjes van te voren besproken worden, niet tijdens of als de rekening op tafel ligt. Dat zou de eerste en laatst date zijn.
Als ik een vrouw mee uit eten neem zal ik altijd aanbieden de rekening te betalen. Mocht ze daar problemen mee hebben zal ze dat echt wel vertellen.
Ik zal nooit tegen haar zeggen dat we de rekening moeten delen
pi_70776083
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:37 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Eeej zit je nou gwn over mij te roddelen joh

mag ik mijn trots niet tonen
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
pi_70776096
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Zo ken ik ook nog een hele zwik verhalen.

-edit-

Ik klink misschien een beetje verbitterd, maar het kan toch ook anders? Ik heb ook vriendinnen die het goed weten te combineren en veel meer waarde aan vriendschappen hechten. En ik ben het dan zat om na zes jaar nog steeds op stand-by te staan. Flikker dan maar op. Als het alleen in het begin is, is het niet meer dan logisch, maar het houdt een keer op met het eenrichtingsverkeer.
Dat je het hebt gepikt (als die een en dezelfde vriendin was).
Idd flikker op. Blijf dan maar bij je vriend zitten.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:21:16 #135
220609 Nouk84
pi_70776104
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zou me doodschamen als mijn vriend met kortingsbonnen aankwam zetten tijdens een etentje.
Kortingsbonnen zijn ook echt om te janken inderdaad. Beiden de helft betalen vind ik niet meer dan normaal. Overigens zou me nogal ongemakkelijk voelen als een date een duur etentje betaalt. Ook al kan ik het een keer terug doen
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:22:15 #136
220609 Nouk84
pi_70776150
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef KudFokker het volgende:
Was even pauze houden

Maar ik had al een afspraak met haar gemaakt hoor, omdat ik haar de rest van de week niet zou zien ivm werk en haar planning (studeren / werk / school )
Daarna werd ik uitgenodigd door vrienden maar had dus al een afspraak met N.
Zeg dan niet dat je een afspraak met vrienden hebt afgezegd voor haar
pi_70776222
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Kortingsbonnen zijn ook echt om te janken inderdaad. Beiden de helft betalen vind ik niet meer dan normaal. Overigens zou me nogal ongemakkelijk voelen als een date een duur etentje betaalt. Ook al kan ik het een keer terug doen
Ik doe dan liever om en om. Vind het zo vreemd uitzien, rekening bekijken en beide geld op tafel leggen.
Bij een duur etentje voel ik me erg ongemakkelijk en schuldig als ik iets laat liggen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:24:50 #138
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70776234
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:22 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Hij heeft een afspraak met vrienden afgewezen voor haar inderdaad
pi_70776237
Om even een stapje verder te gaan, hebben jullie vriendschappen met stelletjes met kinderen? Hoe ervaren jullie dat? Een vriendin van me (een van de vriendinnen waar ik het net ook over had ) heeft vorig jaar geworpen en ik kan niet meer met haar praten, want het gaat alleen maar over baby's. Nu snap ik natuurlijk dat het een enorm ingrijpende gebeurtenis is, haar leven draait nu om de kleine, maar mijn leven is doorgegaan, maar dat is dan niet boeiend of zo . Ik zou graag weer een keer met haar willen afspreken zonder baby erbij, maar dat lijkt al moeilijk, laat staan dat het eens niet over luiers gaat.
Ik voel me aan de ene kant kinderlijk en naïef om daar op te hopen, want haar leven is zo anders dan vroeger, dat kan ik me niet eens voorstellen. En haar leven draait gewoon om haar kind nu. Ik moet haar wat dat betreft loslaten denk ik.
Tap tap tap
pi_70776284
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef djayzz het volgende:

[..]

Hij heeft een afspraak met vrienden afgewezen voor haar inderdaad
Omdat hij al een afspraak had blijkbaar, zo raar is dat dus niet.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:26:09 #141
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_70776287
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:22 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Afgewezen bedoelde ik

Maar normaal gingen mijn vrienden voor alles

Maar lekker boeiend, je bent in love dat gevoel gaat meestal ook weer over
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:26:29 #142
220609 Nouk84
pi_70776304
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
Ik doe dan liever om en om. Vind het zo vreemd uitzien, rekening bekijken en beide geld op tafel leggen.
Bij een duur etentje voel ik me erg ongemakkelijk en schuldig als ik iets laat liggen.
Ooh dat vind ik helemaal niet
Als hij betaalt, bedoel je?
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:28:20 #143
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70776383
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Omdat hij al een afspraak had blijkbaar, zo raar is dat dus niet.
Jup, Keep walking, nothing to see here!
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Afgewezen bedoelde ik

Maar normaal gingen mijn vrienden voor alles

Maar lekker boeiend, je bent in love dat gevoel gaat meestal ook weer over

And i can know
pi_70776450
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Om even een stapje verder te gaan, hebben jullie vriendschappen met stelletjes met kinderen? Hoe ervaren jullie dat? -edit- En haar leven draait gewoon om haar kind nu. Ik moet haar wat dat betreft loslaten denk ik.
Dat heb ik nooit zo begrepen, ook niet bij mijn vriendinnen van vroeger. Inderdaad vroeger, want het zijn geen vriendinnen meer. Ze hadden nergens meer tijd voor en ook altijd maar praten over de kinderen.
Je weet dat ik zelf kinderen heb, dus het is niet zo dat ik het niet begrijp dat ze trots op hun kroost zijn.
Maar dat alleen maar praten over.... zucht, vond ik veel te vermoeiend.
Ik heb ze dus losgelaten, hou er niet van dat alles van één kant moet komen. Wil je niet meer afspreken, dan niet.
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ooh dat vind ik helemaal niet
Als hij betaalt, bedoel je?
Als hij betaalt ja, ik kan hem helaas niet uitnodigen voor een duur etentje.
Gelukkig is hij niet zo dat hij dat gaat afwegen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:31:08 #145
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_70776481
Know*
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:31:32 #146
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_70776492
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:20 schreef Sp00k13 het volgende:

[..]

mag ik mijn trots niet tonen
haha ik zeg wel ffies niks

The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:31:38 #147
220609 Nouk84
pi_70776495
quote:
Om even een stapje verder te gaan, hebben jullie vriendschappen met stelletjes met kinderen? Hoe ervaren jullie dat? Een vriendin van me (een van de vriendinnen waar ik het net ook over had ) heeft vorig jaar geworpen en ik kan niet meer met haar praten, want het gaat alleen maar over baby's. Nu snap ik natuurlijk dat het een enorm ingrijpende gebeurtenis is, haar leven draait nu om de kleine, maar mijn leven is doorgegaan, maar dat is dan niet boeiend of zo . Ik zou graag weer een keer met haar willen afspreken zonder baby erbij, maar dat lijkt al moeilijk, laat staan dat het eens niet over luiers gaat.
Ik voel me aan de ene kant kinderlijk en naïef om daar op te hopen, want haar leven is zo anders dan vroeger, dat kan ik me niet eens voorstellen. En haar leven draait gewoon om haar kind nu. Ik moet haar wat dat betreft loslaten denk ik.
Een vriendin van mij heeft een zoon en het gaat er wel eens over, maar niet overheersend. Ik ga daar meestal 's avonds langs, dan ligt hij al op bed. Ik vind het ook niet erg om af te spreken als hij wakker is. Nu verschilt het wel dat ik haar al heel lang ken en wij nooit echt wekelijks samen gingen stappen ofzo..
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:28 schreef djayzz het volgende:
And i can now
Ga je schamen
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:31:40 #148
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70776496
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:31 schreef KudFokker het volgende:
Know*
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:31 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ga je schamen

Emoties he
pi_70776553
quote:
Mijn 2 beste vrienden zijn met elkaar getrouwd en hebben d'r eentje rondhuppelen van 2.5 jaar, maar goed ik vind het zelf ook geweldig dus ik zie het probleem niet zo

We gaan wel komende zaterdag uit eten zonder de kleine dus het kan wel gewoon
pi_70776557
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:31 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

haha ik zeg wel ffies niks

There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')