Doe nou niet of dat iets nieuws is!quote:
Ik zou me doodschamen als mijn vriend met kortingsbonnen aan kwam zetten tijdens een etentje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:13 schreef Nouk84 het volgende:
Wat vinden de vrouwen?
http://www.nu.nl/lifestyl(...)inige-man-sexy-.html
Was even pauze houdenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
KF heeft een afspraak afgezegdEn als je het één keer doet, is het de tweede keer ook makkelijker.
Eensquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik klink misschien een beetje verbitterd, maar het kan toch ook anders? Ik heb ook vriendinnen die het goed weten te combineren en veel meer waarde aan vriendschappen hechten. En ik ben het dan zat om na zes jaar nog steeds op stand-by te staan. Flikker dan maar op. Als het alleen in het begin is, is het niet meer dan logisch, maar het houdt een keer op met het eenrichtingsverkeer.
Drie verschillende vriendinnenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
waren dat meerdere vriendinnen? of 1 vriendin? want dan ben je er zelf ook te lang mee bezig geweest namelijk
6 jaar?
Als ik een vrouw mee uit eten neem zal ik altijd aanbieden de rekening te betalen. Mocht ze daar problemen mee hebben zal ze dat echt wel vertellen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen als mijn vriend met kortingsbonnen aankwam zetten tijdens een etentje.
Het delen van de rekening moet netjes van te voren besproken worden, niet tijdens of als de rekening op tafel ligt. Dat zou de eerste en laatst date zijn.
mag ik mijn trots niet tonenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeej zit je nou gwn over mij te roddelen joh![]()
Dat je het hebt gepikt (als die een en dezelfde vriendin was).quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Zo ken ik ook nog een hele zwik verhalen.
-edit-
Ik klink misschien een beetje verbitterd, maar het kan toch ook anders? Ik heb ook vriendinnen die het goed weten te combineren en veel meer waarde aan vriendschappen hechten. En ik ben het dan zat om na zes jaar nog steeds op stand-by te staan. Flikker dan maar op. Als het alleen in het begin is, is het niet meer dan logisch, maar het houdt een keer op met het eenrichtingsverkeer.
Kortingsbonnen zijn ook echt om te janken inderdaad. Beiden de helft betalen vind ik niet meer dan normaal. Overigens zou me nogal ongemakkelijk voelen als een date een duur etentje betaalt. Ook al kan ik het een keer terug doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zou me doodschamen als mijn vriend met kortingsbonnen aankwam zetten tijdens een etentje.
Het delen van de rekening moet netjes van te voren besproken worden, niet tijdens of als de rekening op tafel ligt. Dat zou de eerste en laatst date zijn.
Zeg dan niet dat je een afspraak met vrienden hebt afgezegd voor haarquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef KudFokker het volgende:
Was even pauze houden
Maar ik had al een afspraak met haar gemaakt hoor, omdat ik haar de rest van de week niet zou zien ivm werk en haar planning (studeren / werk / school )
Daarna werd ik uitgenodigd door vriendenmaar had dus al een afspraak met N.
Ik doe dan liever om en om. Vind het zo vreemd uitzien, rekening bekijken en beide geld op tafel leggen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kortingsbonnen zijn ook echt om te janken inderdaad. Beiden de helft betalen vind ik niet meer dan normaal. Overigens zou me nogal ongemakkelijk voelen als een date een duur etentje betaalt. Ook al kan ik het een keer terug doen
Hij heeft een afspraak met vrienden afgewezen voor haar inderdaadquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je een afspraak met vrienden hebt afgezegd voor haar
Omdat hij al een afspraak had blijkbaar, zo raar is dat dus niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij heeft een afspraak met vrienden afgewezen voor haar inderdaad
Afgewezen bedoelde ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je een afspraak met vrienden hebt afgezegd voor haar
Ooh dat vind ik helemaal nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
Ik doe dan liever om en om. Vind het zo vreemd uitzien, rekening bekijken en beide geld op tafel leggen.
Bij een duur etentje voel ik me erg ongemakkelijk en schuldig als ik iets laat liggen.
Jup, Keep walking, nothing to see here!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat hij al een afspraak had blijkbaar, zo raar is dat dus niet.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Afgewezen bedoelde ik
Maar normaal gingen mijn vrienden voor alles
Maar lekker boeiend, je bent in lovedat gevoel gaat meestal ook weer over
Dat heb ik nooit zo begrepen, ook niet bij mijn vriendinnen van vroeger. Inderdaad vroeger, want het zijn geen vriendinnen meer. Ze hadden nergens meer tijd voor en ook altijd maar praten over de kinderen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Om even een stapje verder te gaan, hebben jullie vriendschappen met stelletjes met kinderen? Hoe ervaren jullie dat? -edit- En haar leven draait gewoon om haar kind nu. Ik moet haar wat dat betreft loslaten denk ik.
Als hij betaalt ja, ik kan hem helaas niet uitnodigen voor een duur etentje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat vind ik helemaal niet
Als hij betaalt, bedoel je?
haha ik zeg wel ffies niksquote:
Een vriendin van mij heeft een zoon en het gaat er wel eens over, maar niet overheersend. Ik ga daar meestal 's avonds langs, dan ligt hij al op bed. Ik vind het ook niet erg om af te spreken als hij wakker is. Nu verschilt het wel dat ik haar al heel lang ken en wij nooit echt wekelijks samen gingen stappen ofzo..quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Om even een stapje verder te gaan, hebben jullie vriendschappen met stelletjes met kinderen? Hoe ervaren jullie dat? Een vriendin van me (een van de vriendinnen waar ik het net ook over had) heeft vorig jaar geworpen en ik kan niet meer met haar praten, want het gaat alleen maar over baby's. Nu snap ik natuurlijk dat het een enorm ingrijpende gebeurtenis is, haar leven draait nu om de kleine, maar mijn leven is doorgegaan, maar dat is dan niet boeiend of zo
. Ik zou graag weer een keer met haar willen afspreken zonder baby erbij, maar dat lijkt al moeilijk, laat staan dat het eens niet over luiers gaat.
Ik voel me aan de ene kant kinderlijk en naïef om daar op te hopen, want haar leven is zo anders dan vroeger, dat kan ik me niet eens voorstellen. En haar leven draait gewoon om haar kind nu. Ik moet haar wat dat betreft loslaten denk ik.
Ga je schamenquote:
Mijn 2 beste vrienden zijn met elkaar getrouwd en hebben d'r eentje rondhuppelen van 2.5 jaar, maar goed ik vind het zelf ook geweldig dus ik zie het probleem niet zoquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Om even een stapje verder te gaan, hebben jullie vriendschappen met stelletjes met kinderen? Hoe ervaren jullie dat? Een vriendin van me (een van de vriendinnen waar ik het net ook over had) heeft vorig jaar geworpen en ik kan niet meer met haar praten, want het gaat alleen maar over baby's. Nu snap ik natuurlijk dat het een enorm ingrijpende gebeurtenis is, haar leven draait nu om de kleine, maar mijn leven is doorgegaan, maar dat is dan niet boeiend of zo
. Ik zou graag weer een keer met haar willen afspreken zonder baby erbij, maar dat lijkt al moeilijk, laat staan dat het eens niet over luiers gaat.
Ik voel me aan de ene kant kinderlijk en naïef om daar op te hopen, want haar leven is zo anders dan vroeger, dat kan ik me niet eens voorstellen. En haar leven draait gewoon om haar kind nu. Ik moet haar wat dat betreft loslaten denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |