quote:
Niet dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef erikje14 het volgende:
wacht, ik schrijf even meeAltijd betalen dus?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
hier is ook 1 gouden regel, doen wat je zelf wilt, waar je je goed bij voelt, wat jij als normaal ziet! (tenzij dat neerslaan, mee naar huis nemen en verkrachten is, dan foei! )
Preciesquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:06 schreef djayzz het volgende:
Je stopt hem voordat het uit de hand loopt?
gewoon aankijken wat ze zelf doet. genoeg dames willen idd de helft betalen. toch een stukje zelfstandigheid tonenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je vindt een blinddate niet spannend?
[..]
Niet dus.Moet je samen uitmaken.
Niet elke vrouw vindt het fijn dat alles voor haar betaald wordt.
0
Ik wilde nu net gaan vertellen hoe dat gaat als we na het eten bij haar huis belanden.. maar ik hou me mond alquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog niks, maar je moet niet te ver gaan
Jullie vrouwen moeten gewoon niet zo zeikenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind het moeilijk te accepteren als iemand alles voor me betaald.
mij maakt het niks uit. heb wel met dames gedate die perse ook voor mij wilden betalenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind het moeilijk te accepteren als iemand alles voor me betaalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou nog even niet gaan daten, als ik jou wasquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:08 schreef S95Sedan het volgende:
Jullie vrouwen moeten gewoon niet zo zeiken
zaterdag voor het eerst een gin/tonic gedronken, was an sich nog drinkbaar ook, houd helemaal niet van tonic verderquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus toen ben je met tonics begonnen, een nieuwe verslaving.
Oke waar zijn de blondjes?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Alle brunettes mag je van mij hebben![]()
Zo beter...![]()
Of dan betaal jij het de volgende keer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind het moeilijk te accepteren als iemand alles voor me betaalt.
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik een aantal weken geleden ook een hele rekening heb opgesplitst. maar dat kwam omdat de dames in kwestie allemaal een verschillend budget hadden en daar ook naar gegeten hadden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb dat ook weleens meegemaakt en precies wat jij zegt. de 2 die dat dronken zeiden meteen al van die komt appart. er zijn natuurlijk uitzonderingen
Maar ik zou echt nooit durven zeggen, ja mijn sate was stukken goedkoper dan je garnalen dus we doen 30-70
Dat jij nog single bent, ik sta versteld.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie vrouwen moeten gewoon niet zo zeiken
Ook niet van plan hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou nog even niet gaan daten, als ik jou was
Van alles wat ik totop heden op heb dan de gin/tonicquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef appelsjap het volgende:
Oeh wel leuke discussiepunt, wat is je favo drankje? (alcohol dan hè)
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Dat jij nog single bent, ik sta versteld.
spannend alleen is niet voldoendequote:
zoete duitse witte wijn of baileysquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef appelsjap het volgende:
Rode Vodka Red Bullquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef appelsjap het volgende:
Hij biedt hier toch echt impliciet aan om alles te betalen in ruil voor jullie stilzwijgen. Of continentie, daar wil ik van af zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat jij nog single bent, ik sta versteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |