Nou, er is een grens hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vreselijk! Maar ik heb dat ook als ik met vriendinnen ben hoor. Dan deel ik gewoon de rekening en ik ga niet lopen zeiken van; Nou! Ik heb soep op en jij een garnalencocktail.
jaaa idd dat vind ik nog iets heel anders.. dat je de rekening deelt vind ik niet erg maar je gaat toch niet zitten zeiken opdat iemand een cola meer heeft gehad of een duurder stukkie vleesquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vreselijk! Maar ik heb dat ook als ik met vriendinnen ben hoor. Dan deel ik gewoon de rekening en ik ga niet lopen zeiken van; Nou! Ik heb soep op en jij een garnalencocktail.
Daar hebben zij helemaal geen last vanquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat is ook heel anders. Dierentuin enzo hetzelfde. Het is vooral het eeuwig praten over kinderen en eten voor de kleine en de kleren en het dagelijks ritme en wat ze allemaal wel niet heeft gedaan. En dat zijn dan dingen die je vier keer moet horen
.
Soms krijg je deze signalen weleens... dan leg ik uit dat ik het uit ouderwetsheid doe en niet omdat ik iets verwachtquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:54 schreef automatic_ het volgende:
Op de één of andere manier voel ik mij dan ongemakkelijk, maar ik ga ook geen hele discussie voeren.
Met uitzonderingen. Ik ben op een gegeven gestopt met drinken en een half jaar later met twee vrienden gaan eten. Fijn dat zij vervolgens een goede fles wijn bij het eten bestellen, maar die werd toch echt (ook op hun initiatief) door twee gedeeld in plaats van door drie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
oke oke.. wie van de mannen hier maakt zich aan bovenstaande schuldig?
eerlijke antwoorden aub
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als ik een vrouw mee uit eten neem zal ik altijd aanbieden de rekening te betalen. Mocht ze daar problemen mee hebben zal ze dat echt wel vertellen.
Ik zal nooit tegen haar zeggen dat we de rekening moeten delen
Dat is nou het voordeel van techniek, strikte regels en verder niets.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
nee nee, doen wat je wilt doen!![]()
en ik wil betalen
Echt heel erg als dat gebeurt. Ik kan daar niet zo goed tegenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:55 schreef automatic_ het volgende:
Niet alle dategewoontesquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:58 schreef rival het volgende:
Wow, ik moet vaker over mijn dategewoontes praten
het was gezelligquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, er is een grens hoor. Ik wilde eens zuinig aan doen, geen voorgerecht en geen toetje, en toch de rekening delen en toen scheelde het een tientje. Dan zeg ik er wel even wat van
.
Ik wil altijd betalen (1e date) en ook als ik vraag aan haar ga je mee naar dit en dit dan ben ik zo dat ik dat betaal. Ik vraag haar tenslotte mee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
oke oke.. wie van de mannen hier maakt zich aan bovenstaande schuldig?
eerlijke antwoorden aub
Daar kan ik dan wel inkomenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met uitzonderingen. Ik ben op een gegeven gestopt met drinken en een half jaar later met twee vrienden gaan eten. Fijn dat zij vervolgens een goede fles wijn bij het eten bestellen, maar die werd toch echt (ook op hun initiatief) door twee gedeeld in plaats van door drie.
Ja okequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Soms krijg je deze signalen weleens... dan leg ik uit dat ik het uit ouderwetsheid doe en niet omdat ik iets verwacht
Wat is dat nou weer voor antwoordquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:58 schreef rival het volgende:
Wow, ik moet vaker over mijn dategewoontes praten
Gelukkig is dat bij ons nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Echt heel erg als dat gebeurt. Ik kan daar niet zo goed tegen
hier is ook 1 gouden regel, doen wat je zelf wilt, waar je je goed bij voelt, wat jij als normaal ziet! (tenzij dat neerslaan, mee naar huis nemen en verkrachten is, dan foei! )quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:58 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Dat is nou het voordeel van techniek, strikte regels en verder niets.
Nee, het was het verschil tussen twee tonic en een fles wijn van 45 gulden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar kan ik dan wel inkomenDat vind ik ook bijvoorbeeld met uitgaan en de één drinkt bier en de andere zit aan de rode wodka red bull.
Maar ik ga niet lopen zeuren dat jij drie cola op hebt en ik heb er maar twee op
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
hier is ook 1 gouden regel, doen wat je zelf wilt, waar je je goed bij voelt, wat jij als normaal ziet! (tenzij dat neerslaan, mee naar huis nemen en verkrachten is, dan foei! )
Guldenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, het was het verschil tussen twee tonic en een fles wijn van 45 gulden.
Dan mag hetquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gelukkig niet inderdaadquote:
Gulden, wat is dat? Kan je dat eten?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik koester me in jouw goedvindenquote:
Ik de film kaartjes, jij de drankjesquote:
Nog niks, maar je moet niet te ver gaanquote:
Ik ben blij dat je daar waarde aan hechtquote:
Juistquote:
Hehequote:
Je herkende ze?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus toen ben je met tonics begonnen, een nieuwe verslaving.
lekker belangrijkquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Moet je dat vooral zeggen..... leer mij kennen
ik heb dat ook weleens meegemaakt en precies wat jij zegt. de 2 die dat dronken zeiden meteen al van die komt appart. er zijn natuurlijk uitzonderingenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je stopt hem voordat het uit de hand loopt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog niks, maar je moet niet te ver gaan
Ging goed tochquote:
quote:
Niet dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef erikje14 het volgende:
wacht, ik schrijf even meeAltijd betalen dus?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
hier is ook 1 gouden regel, doen wat je zelf wilt, waar je je goed bij voelt, wat jij als normaal ziet! (tenzij dat neerslaan, mee naar huis nemen en verkrachten is, dan foei! )
Preciesquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:06 schreef djayzz het volgende:
Je stopt hem voordat het uit de hand loopt?
gewoon aankijken wat ze zelf doet. genoeg dames willen idd de helft betalen. toch een stukje zelfstandigheid tonenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je vindt een blinddate niet spannend?
[..]
Niet dus.Moet je samen uitmaken.
Niet elke vrouw vindt het fijn dat alles voor haar betaald wordt.
0
Ik wilde nu net gaan vertellen hoe dat gaat als we na het eten bij haar huis belanden.. maar ik hou me mond alquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog niks, maar je moet niet te ver gaan
Jullie vrouwen moeten gewoon niet zo zeikenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind het moeilijk te accepteren als iemand alles voor me betaald.
mij maakt het niks uit. heb wel met dames gedate die perse ook voor mij wilden betalenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind het moeilijk te accepteren als iemand alles voor me betaalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou nog even niet gaan daten, als ik jou wasquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:08 schreef S95Sedan het volgende:
Jullie vrouwen moeten gewoon niet zo zeiken
zaterdag voor het eerst een gin/tonic gedronken, was an sich nog drinkbaar ook, houd helemaal niet van tonic verderquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus toen ben je met tonics begonnen, een nieuwe verslaving.
Oke waar zijn de blondjes?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Alle brunettes mag je van mij hebben![]()
Zo beter...![]()
Of dan betaal jij het de volgende keer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Sinceria het volgende:
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik een aantal weken geleden ook een hele rekening heb opgesplitst. maar dat kwam omdat de dames in kwestie allemaal een verschillend budget hadden en daar ook naar gegeten hadden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb dat ook weleens meegemaakt en precies wat jij zegt. de 2 die dat dronken zeiden meteen al van die komt appart. er zijn natuurlijk uitzonderingen
Maar ik zou echt nooit durven zeggen, ja mijn sate was stukken goedkoper dan je garnalen dus we doen 30-70
Dat jij nog single bent, ik sta versteld.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie vrouwen moeten gewoon niet zo zeiken
Ook niet van plan hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou nog even niet gaan daten, als ik jou was
Van alles wat ik totop heden op heb dan de gin/tonicquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef appelsjap het volgende:
Oeh wel leuke discussiepunt, wat is je favo drankje? (alcohol dan hè)
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Dat jij nog single bent, ik sta versteld.
spannend alleen is niet voldoendequote:
zoete duitse witte wijn of baileysquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef appelsjap het volgende:
Rode Vodka Red Bullquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef appelsjap het volgende:
Hij biedt hier toch echt impliciet aan om alles te betalen in ruil voor jullie stilzwijgen. Of continentie, daar wil ik van af zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Betaal ik de drankjes, jij de ijsjesquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Sinceria het volgende:
Brengt me weer bij een ander mooi moment.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik een aantal weken geleden ook een hele rekening heb opgesplists. maar dat kwam omdat de dames in kwestie allemaal een verschillend budget hadden en daar ook naar gegeten hadden.
Je bent gek als je voor meerdere vrouwen wil betalen wat gewoon vriendschappelijk isquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik een aantal weken geleden ook een hele rekening heb opgesplitst. maar dat kwam omdat de dames in kwestie allemaal een verschillend budget hadden en daar ook naar gegeten hadden.
Zeker galant ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Het ia altijd galant als een man aanbiedt om te betalen. Ik heb dat vaak genoeg afgeslagen of het bij iets anders dan terugbetaald. het is maar net hoe het uitkomt en wat voor date het is etc etc.
en idd met vrienden niet pietlutterig doen, maar gewoon lekker makkelijk (tenzij het de spuigaten uitloopt)
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij biedt hier toch echt impliciet aan om alles te betalen in ruil voor jullie stilzwijgen. Of continentie, daar wil ik van af zijn.
Verkapt "wil je wat doen post"?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bier, goede champagne, wijn, wodka, bourbon, gin/tonic, ehhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef appelsjap het volgende:
Je krijgt nog 4,50 van me.quote:
Wat is de discussie dan. Dat jij zegt baco en dat ik zeg dat dat niet kanquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef appelsjap het volgende:
oeh, dat vind ik ook supah.quote:
Tja, maar dat had ik ook niet gedaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je bent gek als je voor meerdere vrouwen wil betalen wat gewoon vriendschappelijk is
Als ik dronken wil worden strohrum 80.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef appelsjap het volgende:
Bier!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef appelsjap het volgende:
Juist, die maken zich toch wel kenbaar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gewoon aankijken wat ze zelf doet. genoeg dames willen idd de helft betalen. toch een stukje zelfstandigheid tonen
Wat is er 'kinderlijk' aan malibu?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:13 schreef appelsjap het volgende:
[..]
oeh, dat vind ik ook supah.
Maar er zijn er zoveel, vind malibu opzich ook heel lekker, mja wel een 'kinder' drankje. En alle soorten cocktails etc. Tequila, Tequila Sunrise
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |