Ach, zo ingewikkeld als je het zelf maakt, we gaan ook gewoon een dagje met z'n allen naar de Efteling enzo, dan kan de kleine gewoon meequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tof!
Niemand uit mijn vriendenkring heeft kinderen. maar ik kan me wel voorstellen dat het ingewikkeld kan zijn.
Noem me ouderwets, maar ja!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
Je vindt dat een man bij de eerste date moet betalen?
zal ik dan nu ook maar verstandig doenquote:
pfff, dan is het toch ook snel afgelopenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou dat kom je niet meer veel tegen hoor, de meesten willen gwn de rekening delen..
heb zelf een x een date gehad die de rekening helemaal aan het uitpluizen was en elk drankje apart berekende
Te laatquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:50 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
zal ik dan nu ook maar verstandig doen
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou dat kom je niet meer veel tegen hoor, de meesten willen gwn de rekening delen..
heb zelf een x een date gehad die de rekening helemaal aan het uitpluizen was en elk drankje apart berekende
En als zij jou uitnodigt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
Noem me ouderwets, maar ja!
als ik een dame mee vraag op (een eerste) date, dan trakteer ik. klaar.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik werd even verbeterd.het was Thai.
welke andere momenten?![]()
Ja! als de man een vrouw uitnodigt voor een etentje betaalt de man!quote:[..]
Je vindt dat een man bij de eerste date moet betalen?
dan ligt het anders, en is het aan haar wat ze wilquote:
Wanneer gaan we?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
nou idd ik schaamde me dood in die tent.. kom er wel vaker en die ober moest gwn lachenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
pfff, dan is het toch ook snel afgelopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
oke oke.. wie van de mannen hier maakt zich aan bovenstaande schuldig?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Voor mij hoeft dat nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef erikje14 het volgende:
wacht, ik schrijf even meeAltijd betalen dus?
Ik zal even een topic voor je zoeken dat hier over gingquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef erikje14 het volgende:
tsjaa... heeft nu ook geen zin meer hequote:Op woensdag 8 juli 2009 13:50 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
zal ik dan nu ook maar verstandig doen
Als jij de uitnodiging doet, is het een logische aanname dat jij betaalt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
Daten?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef rival het volgende:
[..]
Vreselijk! Maar ik heb dat ook als ik met vriendinnen ben hoor. Dan deel ik gewoon de rekening en ik ga niet lopen zeiken van; Nou! Ik heb soep op en jij een garnalencocktail.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
oke oke.. wie van de mannen hier maakt zich aan bovenstaande schuldig?
eerlijke antwoorden aub
Ja tuurlijk, dat is ook heel andersquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ach, zo ingewikkeld als je het zelf maakt, we gaan ook gewoon een dagje met z'n allen naar de Efteling enzo, dan kan de kleine gewoon mee
nee nee, doen wat je wilt doen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef erikje14 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |