abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:01:49 #101
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_70775417
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:00 schreef MissMSX het volgende:
Zal ik even krabben?
Likken werkt beter!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_70775420
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:59 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik krijg altijd jeuk op intieme plaatsen van zulk huichelachtig gedrag.
Je moet ergens je ware vrienden door leren kennen. Deze methode is aanzienlijk beter dan stelen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_70775432
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:01 schreef Bengeltje het volgende:
Grr, klik ik op QuickReply, spring die stomme banner op van relatieplanet.
Wil je ons iets vertellen? Het werkte ook voor Duim tenslotte .
pi_70775443
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:01 schreef Bengeltje het volgende:
Grr, klik ik op QuickReply, springt die stomme banner op van relatieplanet.
kun je gelijk mij opzoeken
pi_70775473
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:29 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Niet persoonlijk bedoeld, maar het valt mij altijd op dat de mensen die dat zeggen vervolgens dat gedrag vrolijk gaan vertonen als ze een relatie hebben.
Ja dat klopt. Vorig jaar was ik op vakantie met een vriend die bijna geen contact meer had met een andere vriend van hem die een vriendin had gekregen. En zeiken dat hij deed. En hij zei ook ik ben blij dat ik wel gewoon met jou om kan gaan terwijl je een vriendin hebt. En dat zei hij ook over een andere vriend van ons.

Net na die vakantie had hij een vriendin gevonden, uh afgepakt van ondergetekende en je raad het al, ik en die andere vriend hebben hem in een jaar tijd misschien wel 3 of 4x gezien en dat was op ons initiatief.
pi_70775475
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:02 schreef Litpho het volgende:

[..]

Wil je ons iets vertellen? Het werkte ook voor Duim tenslotte .
Zij blijkbaar, over serieuze relaties.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:03:59 #107
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_70775491
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:01 schreef Litpho het volgende:
Je moet ergens je ware vrienden door leren kennen. Deze methode is aanzienlijk beter dan stelen.
Mensen die de potentie hebben om zulk gedrag te vertonen komen überhaupt nooit verder dan dat status 'kennis'.
pi_70775520
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:03 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Mensen die de potentie hebben om zulk gedrag te vertonen komen überhaupt nooit verder dan dat status 'kennis'.
Nou sommige mensen weten die potentie goed te verbergen, jarenlang
pi_70775526
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:02 schreef erikje14 het volgende:

[..]

kun je gelijk mij opzoeken
O ik moet me aanmelden om jou op te zoeken.
pi_70775532
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:03 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Niet iedereen wordt geboren met jouw mensenkennis.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:06:51 #111
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70775593
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:05 schreef Litpho het volgende:

[..]

Maar je kan iemand nog zo goed kennen, tijdens verliefdheid doen mensen rare dingen!
Zoals Jonkel hierboven al aangeeft!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:07:10 #112
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_70775606
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:04 schreef rival het volgende:
Nou sommige mensen weten die potentie goed te verbergen, jarenlang
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:05 schreef Litpho het volgende:
pi_70775613
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:03 schreef JonKeL het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Vorig jaar was ik op vakantie met een vriend die bijna geen contact meer had met een andere vriend van hem die een vriendin had gekregen. En zeiken dat hij deed. En hij zei ook ik ben blij dat ik wel gewoon met jou om kan gaan terwijl je een vriendin hebt. En dat zei hij ook over een andere vriend van ons.

Net na die vakantie had hij een vriendin gevonden, uh afgepakt van ondergetekende en je raad het al, ik en die andere vriend hebben hem in een jaar tijd misschien wel 3 of 4x gezien en dat was op ons initiatief.
Ben blij dat je er om kan lachen.
Wat een rot streek.
pi_70775640
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:06 schreef djayzz het volgende:

[..]

Maar je kan iemand nog zo goed kennen, tijdens verliefdheid doen mensen rare dingen!
Niets wat er al niet in zat.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:08:58 #115
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70775674
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:07 schreef Litpho het volgende:

[..]

Niets wat er al niet in zat.
Nee, maar iemand kennen betekent dus niet dat je alle aspecten van die persoon kent
pi_70775709
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:06 schreef djayzz het volgende:

[..]

Zoals Jonkel hierboven al aangeeft!
Ik ken hem al vanaf mijn 6e ofzo. En we gingen veel met elkaar om. Had het nooit van hem verwacht. Heb hem er ook op aangesproken van waar ben je mee bezig. En dan is het van ja sorry ik had het niet in de gaten doen. Ik ga het vanaf nu weer anders doen. NOT! Flapdrol is het. Die andere vriend (was tevens zijn beste vriend denk ik) heeft zijn vriendin in een jaar tijd zelfs wel 2x gezien
pi_70775774
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:07 schreef AirwiN het volgende:

[..]

[..]

jij bent dus kwa mensen nog NOOIT van een koude kermis thuis gekomen?
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:12:12 #118
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_70775776
@Sp00k: Ik had het wel door hoor. Ik wil graag bevestiging
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_70775803
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:07 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ben blij dat je er om kan lachen.
Wat een rot streek.
Oh toen niet hoor. Hij loog er ook nog over
Had er zelfs een topic over gemaakt

Maar het had sowieso niks geworden tussen ons, heel kort misschien. Hij woont ook samen met haar vanaf de eerste keer dat ze afgesproken hadden.
Ach als hij er gelukkig van word moet hij het zo doen. Hij hoeft in iedergeval niet meer bij ons aan te kloppen als het plotseling uit zou gaan. Dan staat hij mooi in zijn eentje op de wereld want hij gaat met geen 1 vriend meer om.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:13:18 #120
220609 Nouk84
pi_70775811
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:14:54 #121
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70775865
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:12 schreef Nouk84 het volgende:
@Sp00k: Ik had het wel door hoor. Ik wil graag bevestiging
aagje!
pi_70775872
Zo ken ik ook nog een hele zwik verhalen.

Lekker shoppen met een vriendin, wordt ze rond drie uur gebeld door haar vriend, dat hij eerder klaar is met werk, waarna ze me gelijk naar het station loodst en gedag zegt.

Samen naar een pretpark, expres een datum uitgekozen dat het park tot 8 uur open is ofzo. Om een uur of zes wil mevrouw naar huis, ik weet het nog een uurtje te rekken want we hadden nog niet alles gehad. Om zeven uur terug naar huis, we hadden nog niet eens gegeten. De trein stopte in de woonplaats van haar vriend, vriendin belt vriend om de oven aan te laten zetten, stapt uit op station en gaat naar vriend.

Met vriendin afgesproken dat we naar een museum in Den Haag zouden gaan, was iets voor school. Mevrouw komt niet opdagen, telefoon stond ook uit. Ik haar broer bellen, blijkbaar lag ze nog lekker met haar vriend in bed zonder van plan te zijn mij het even te vertellen.

Ik klink misschien een beetje verbitterd, maar het kan toch ook anders? Ik heb ook vriendinnen die het goed weten te combineren en veel meer waarde aan vriendschappen hechten. En ik ben het dan zat om na zes jaar nog steeds op stand-by te staan. Flikker dan maar op. Als het alleen in het begin is, is het niet meer dan logisch, maar het houdt een keer op met het eenrichtingsverkeer.
Tap tap tap
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:16:40 #123
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_70775941
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik klink misschien een beetje verbitterd, maar het kan toch ook anders? Ik heb ook vriendinnen die het goed weten te combineren en veel meer waarde aan vriendschappen hechten. En ik ben het dan zat om na zes jaar nog steeds op stand-by te staan. Flikker dan maar op. Als het alleen in het begin is, is het niet meer dan logisch, maar het houdt een keer op met het eenrichtingsverkeer.
Ik ben het met je eens hoor
In sommige vriendschappen ben ik ook al op het punt dat ik mijzelf maar "naar achteren zet", omdat ik geen zin heb in dat gezeur/geplan - terwijl je weet dat het toch niets gaat worden.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_70775977
quote:
waren dat meerdere vriendinnen? of 1 vriendin? want dan ben je er zelf ook te lang mee bezig geweest namelijk

6 jaar?
pi_70776008
quote:

Lekker shoppen met een vriendin, wordt ze rond drie uur gebeld door haar vriend, dat hij eerder klaar is met werk, waarna ze me gelijk naar het station loodst en gedag zegt.

Samen naar een pretpark, expres een datum uitgekozen dat het park tot 8 uur open is ofzo. Om een uur of zes wil mevrouw naar huis, ik weet het nog een uurtje te rekken want we hadden nog niet alles gehad. Om zeven uur terug naar huis, we hadden nog niet eens gegeten. De trein stopte in de woonplaats van haar vriend, vriendin belt vriend om de oven aan te laten zetten, stapt uit op station en gaat naar vriend.

Met vriendin afgesproken dat we naar een museum in Den Haag zouden gaan, was iets voor school. Mevrouw komt niet opdagen, telefoon stond ook uit. Ik haar broer bellen, blijkbaar lag ze nog lekker met haar vriend in bed zonder van plan te zijn mij het even te vertellen.

Ja inderdaad. In het begin ben je tot over je oren verliefd (als het goed is) dan heb je vaak de behoefte om veel tijd door te brengen met elkaar. Maar op een gegeven moment moet het weer wat normaler gaan.

Ik heb sinds kort ook weer een vriendin en ik logeer daar nu even een weekje, maar als een vriend me belt of ik even een pilsie kom doen ofzo dan zeg ik gewoon vanavond kom ik laat want ben ff naar die en die. Of ik neem haar mee. Maar ik blijf mijn vrienden gewoon zien.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:18:34 #126
220609 Nouk84
pi_70776009
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:14 schreef djayzz het volgende:
aagje!
Doe nou niet of dat iets nieuws is!
pi_70776029
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:13 schreef Nouk84 het volgende:
Wat vinden de vrouwen?

http://www.nu.nl/lifestyl(...)inige-man-sexy-.html
Ik zou me doodschamen als mijn vriend met kortingsbonnen aan kwam zetten tijdens een etentje.
Het delen van de rekening moet netjes van te voren besproken worden, niet tijdens of als de rekening op tafel ligt. Dat zou de eerste en laatst date zijn.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:19:14 #128
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70776031
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:18 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Doe nou niet of dat iets nieuws is!
dat is ook weer waar
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:19:16 #129
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_70776033
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:28 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

KF heeft een afspraak afgezegd En als je het één keer doet, is het de tweede keer ook makkelijker.
Was even pauze houden

Maar ik had al een afspraak met haar gemaakt hoor, omdat ik haar de rest van de week niet zou zien ivm werk en haar planning (studeren / werk / school )
Daarna werd ik uitgenodigd door vrienden maar had dus al een afspraak met N.
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:19:20 #130
220609 Nouk84
pi_70776037
quote:
Eens
pi_70776057
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:17 schreef rival het volgende:

[..]

waren dat meerdere vriendinnen? of 1 vriendin? want dan ben je er zelf ook te lang mee bezig geweest namelijk

6 jaar?
Drie verschillende vriendinnen .
Ja, mijn zus beschouw ik als een vriendin en heeft nu... even tellen... 7,5 jaar een relatie. Ze wonen nog niet samen, dus misschien dat het daardoor komt. Maar ik word nog regelmatig opzij geschoven.
En dat terwijl ze verder eigenlijk niemand heeft . Een andere vriend heeft haar al laten vallen omdat ze nooit iets van zich liet horen.
Tap tap tap
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:20:32 #132
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70776077
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ik zou me doodschamen als mijn vriend met kortingsbonnen aankwam zetten tijdens een etentje.
Het delen van de rekening moet netjes van te voren besproken worden, niet tijdens of als de rekening op tafel ligt. Dat zou de eerste en laatst date zijn.
Als ik een vrouw mee uit eten neem zal ik altijd aanbieden de rekening te betalen. Mocht ze daar problemen mee hebben zal ze dat echt wel vertellen.
Ik zal nooit tegen haar zeggen dat we de rekening moeten delen
pi_70776083
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:37 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Eeej zit je nou gwn over mij te roddelen joh

mag ik mijn trots niet tonen
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
pi_70776096
quote:

-edit-

Dat je het hebt gepikt (als die een en dezelfde vriendin was).
Idd flikker op. Blijf dan maar bij je vriend zitten.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:21:16 #135
220609 Nouk84
pi_70776104
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zou me doodschamen als mijn vriend met kortingsbonnen aankwam zetten tijdens een etentje.
Kortingsbonnen zijn ook echt om te janken inderdaad. Beiden de helft betalen vind ik niet meer dan normaal. Overigens zou me nogal ongemakkelijk voelen als een date een duur etentje betaalt. Ook al kan ik het een keer terug doen
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:22:15 #136
220609 Nouk84
pi_70776150
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:19 schreef KudFokker het volgende:
Was even pauze houden

Maar ik had al een afspraak met haar gemaakt hoor, omdat ik haar de rest van de week niet zou zien ivm werk en haar planning (studeren / werk / school )
Daarna werd ik uitgenodigd door vrienden maar had dus al een afspraak met N.
Zeg dan niet dat je een afspraak met vrienden hebt afgezegd voor haar
pi_70776222
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Kortingsbonnen zijn ook echt om te janken inderdaad. Beiden de helft betalen vind ik niet meer dan normaal. Overigens zou me nogal ongemakkelijk voelen als een date een duur etentje betaalt. Ook al kan ik het een keer terug doen
Ik doe dan liever om en om. Vind het zo vreemd uitzien, rekening bekijken en beide geld op tafel leggen.
Bij een duur etentje voel ik me erg ongemakkelijk en schuldig als ik iets laat liggen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:24:50 #138
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70776234
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:22 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Hij heeft een afspraak met vrienden afgewezen voor haar inderdaad
pi_70776237
Om even een stapje verder te gaan, hebben jullie vriendschappen met stelletjes met kinderen? Hoe ervaren jullie dat? Een vriendin van me (een van de vriendinnen waar ik het net ook over had ) heeft vorig jaar geworpen en ik kan niet meer met haar praten, want het gaat alleen maar over baby's. Nu snap ik natuurlijk dat het een enorm ingrijpende gebeurtenis is, haar leven draait nu om de kleine, maar mijn leven is doorgegaan, maar dat is dan niet boeiend of zo . Ik zou graag weer een keer met haar willen afspreken zonder baby erbij, maar dat lijkt al moeilijk, laat staan dat het eens niet over luiers gaat.
Ik voel me aan de ene kant kinderlijk en naïef om daar op te hopen, want haar leven is zo anders dan vroeger, dat kan ik me niet eens voorstellen. En haar leven draait gewoon om haar kind nu. Ik moet haar wat dat betreft loslaten denk ik.
Tap tap tap
pi_70776284
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef djayzz het volgende:

[..]

Hij heeft een afspraak met vrienden afgewezen voor haar inderdaad
Omdat hij al een afspraak had blijkbaar, zo raar is dat dus niet.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:26:09 #141
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_70776287
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:22 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Afgewezen bedoelde ik

Maar normaal gingen mijn vrienden voor alles

Maar lekker boeiend, je bent in love dat gevoel gaat meestal ook weer over
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:26:29 #142
220609 Nouk84
pi_70776304
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
Ik doe dan liever om en om. Vind het zo vreemd uitzien, rekening bekijken en beide geld op tafel leggen.
Bij een duur etentje voel ik me erg ongemakkelijk en schuldig als ik iets laat liggen.
Ooh dat vind ik helemaal niet
Als hij betaalt, bedoel je?
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:28:20 #143
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70776383
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Omdat hij al een afspraak had blijkbaar, zo raar is dat dus niet.
Jup, Keep walking, nothing to see here!
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef KudFokker het volgende:

[..]

Afgewezen bedoelde ik

Maar normaal gingen mijn vrienden voor alles

Maar lekker boeiend, je bent in love dat gevoel gaat meestal ook weer over

And i can know
pi_70776450
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Om even een stapje verder te gaan, hebben jullie vriendschappen met stelletjes met kinderen? Hoe ervaren jullie dat? -edit- En haar leven draait gewoon om haar kind nu. Ik moet haar wat dat betreft loslaten denk ik.
Dat heb ik nooit zo begrepen, ook niet bij mijn vriendinnen van vroeger. Inderdaad vroeger, want het zijn geen vriendinnen meer. Ze hadden nergens meer tijd voor en ook altijd maar praten over de kinderen.
Je weet dat ik zelf kinderen heb, dus het is niet zo dat ik het niet begrijp dat ze trots op hun kroost zijn.
Maar dat alleen maar praten over.... zucht, vond ik veel te vermoeiend.
Ik heb ze dus losgelaten, hou er niet van dat alles van één kant moet komen. Wil je niet meer afspreken, dan niet.
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ooh dat vind ik helemaal niet
Als hij betaalt, bedoel je?
Als hij betaalt ja, ik kan hem helaas niet uitnodigen voor een duur etentje.
Gelukkig is hij niet zo dat hij dat gaat afwegen.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:31:08 #145
245759 KudFokker
Gewoon volkomen KUD !
pi_70776481
Know*
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:31:32 #146
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_70776492
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:20 schreef Sp00k13 het volgende:

[..]

mag ik mijn trots niet tonen
haha ik zeg wel ffies niks

The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:31:38 #147
220609 Nouk84
pi_70776495
quote:
Om even een stapje verder te gaan, hebben jullie vriendschappen met stelletjes met kinderen? Hoe ervaren jullie dat? Een vriendin van me (een van de vriendinnen waar ik het net ook over had ) heeft vorig jaar geworpen en ik kan niet meer met haar praten, want het gaat alleen maar over baby's. Nu snap ik natuurlijk dat het een enorm ingrijpende gebeurtenis is, haar leven draait nu om de kleine, maar mijn leven is doorgegaan, maar dat is dan niet boeiend of zo . Ik zou graag weer een keer met haar willen afspreken zonder baby erbij, maar dat lijkt al moeilijk, laat staan dat het eens niet over luiers gaat.
Ik voel me aan de ene kant kinderlijk en naïef om daar op te hopen, want haar leven is zo anders dan vroeger, dat kan ik me niet eens voorstellen. En haar leven draait gewoon om haar kind nu. Ik moet haar wat dat betreft loslaten denk ik.
Een vriendin van mij heeft een zoon en het gaat er wel eens over, maar niet overheersend. Ik ga daar meestal 's avonds langs, dan ligt hij al op bed. Ik vind het ook niet erg om af te spreken als hij wakker is. Nu verschilt het wel dat ik haar al heel lang ken en wij nooit echt wekelijks samen gingen stappen ofzo..
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:28 schreef djayzz het volgende:
And i can now
Ga je schamen
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:31:40 #148
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70776496
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:31 schreef KudFokker het volgende:
Know*
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:31 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ga je schamen

Emoties he
pi_70776553
quote:
Mijn 2 beste vrienden zijn met elkaar getrouwd en hebben d'r eentje rondhuppelen van 2.5 jaar, maar goed ik vind het zelf ook geweldig dus ik zie het probleem niet zo

We gaan wel komende zaterdag uit eten zonder de kleine dus het kan wel gewoon
pi_70776557
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:31 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:34:02 #151
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70776591
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:33 schreef erikje14 het volgende:

[..]

Mijn 2 beste vrienden zijn met elkaar getrouwd en hebben d'r eentje rondhuppelen van 2.5 jaar, maar goed ik vind het zelf ook geweldig dus ik zie het probleem niet zo

We gaan wel komende zaterdag uit eten zonder de kleine dus het kan wel gewoon
Tof!

Niemand uit mijn vriendenkring heeft kinderen. maar ik kan me wel voorstellen dat het ingewikkeld kan zijn.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:34:19 #152
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70776603
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:31 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

Verstandig
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:34:22 #153
220609 Nouk84
pi_70776609
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
Als hij betaalt ja, ik kan hem helaas niet uitnodigen voor een duur etentje.
Gelukkig is hij niet zo dat hij dat gaat afwegen.
Ooh ja dat snap ik
Dus geen zuinige man voor jou
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:34:58 #154
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70776635
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ooh ja dat snap ik
Dus geen zuinige man voor jou
Het etentje hoeft toch niet duur te zijn om speciaal te zijn!
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:34:59 #155
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_70776636
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef djayzz het volgende:

[..]
Niemand uit mijn vriendenkring heeft kinderen. maar ik kan me wel voorstellen dat het ingewikkeld kan zijn.
Bij mij hetzelfde.
Al denk ik dat, als het een goede vriendin is, ik er wel wat van zeg als ze teveel over haar kind praat
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:36:41 #156
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70776703
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Bij mij hetzelfde.
Al denk ik dat, als het een goede vriendin is, ik er wel wat van zeg als ze teveel over haar kind praat
Maar dan is de vraag, wat is teveel?
pi_70776715
quote:

[..]

Dat dus, voor mij hoeft het dure niet, maar het mag wel. . Het gaat om het samenzijn en de sfeer.
pi_70776720
quote:

[..]

Dat zegt elke gierige zuinige man natuurlijk .
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:38:30 #159
220609 Nouk84
pi_70776780
quote:
I know en zo bedoelde ik het ook niet
quote:
Ik weet het wel zeker!
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:38:35 #160
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70776785
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:37 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Dat dus, voor mij hoeft het dure niet, maar het mag wel. . Het gaat om het samenzijn en de sfeer.
Juist, nou hou ik wel van duur eten, en heb ook hele leuke "dure" etentjes gehad! maar heb laatst nog in een café-restaurant-bar ding voor erg weinig geld goed en gezellig gegeten met een vrouw
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:39:17 #161
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_70776814
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:36 schreef djayzz het volgende:

[..]

Maar dan is de vraag, wat is teveel?
Als ik mij er aan ga irriteren, dan is het teveel
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:38 schreef Nouk84 het volgende:

[..]
Ik weet het wel zeker!
Hehe. Ik stiekem ook
Ik zou daar echt niet tegen kunnen hoor Collega van mij is soms ook zo, die kap ik al meteen af
pi_70776830
quote:

[..]

Bij mij hetzelfde.
Ik heb wel eens wat hints laten vallen . De enige keren dat ik die vriendin alleen spreek, is het op een verjaardag, dan blijft manlief thuis met de kleine. En dan gaat het alleen over haar kindje. Ze onderbreekt me midden in mijn verhaal en ik voel me volkomen onbelangrijk. Ik heb wel wat hints laten vallen omdat ik er chagrijnig van werd, maar het werd niet bepaald gewaardeerd. Er zijn volgens mij ook vrouwen die juist blij zijn even het huis uit te zijn en aan andere dingen te denken en te vragen wat er bij andere mensen speelt, maar zo is zij dus absoluut niet. Ik denk dat ik het gewoon afkap anders, niet dat ze het door zal hebben .
Tap tap tap
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:39:52 #163
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70776842
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:37 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat zegt elke gierige zuinige man natuurlijk .
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:38 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

I know en zo bedoelde ik het ook niet
weet ik Ik gaf het ook alleen maar aan
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:40:37 #164
244451 Carooltje79
pi_70776865
quote:

[..]

Verstandig
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_70776870
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:38 schreef djayzz het volgende:

[..]

Juist, nou hou ik wel van duur eten, en heb ook hele leuke "dure" etentjes gehad! maar heb laatst nog in een café-restaurant-bar ding voor erg weinig geld goed en gezellig gegeten met een vrouw
Laatste etentje dat ik 'duur' vond was bij een Japanner Thai, heerlijk eten. En heel veel.
Allemaal kleine hapjes en *piep* heet. Maar o zo knus samen met hem.
Volgens mij geniet ik meer als ik hem zie eten dan dat ik zelf eet.

-Edit- werd even verbeterd.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:40:50 #166
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_70776875
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb wel eens wat hints laten vallen . De enige keren dat ik die vriendin alleen spreek, is het op een verjaardag, dan blijft manlief thuis met de kleine. En dan gaat het alleen over haar kindje. Ze onderbreekt me midden in mijn verhaal en ik voel me volkomen onbelangrijk. Ik heb wel wat hints laten vallen omdat ik er chagrijnig van werd, maar het werd niet bepaald gewaardeerd. Er zijn volgens mij ook vrouwen die juist blij zijn even het huis uit te zijn en aan andere dingen te denken en te vragen wat er bij andere mensen speelt, maar zo is zij dus absoluut niet. Ik denk dat ik het gewoon afkap anders, niet dat ze het door zal hebben .
Oke, dat is best erg
En inderdaad. Ik heb twee nichtjes met kinderen en die zijn blij als ze even weg zijn zonder de kids Dan ben ik soms degene die zegt; Goh... Blijkbaar gaat het goed bij de oppas. .
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:42:00 #167
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70776935
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:40 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Laatste etentje dat ik 'duur' vond was bij een Japanner, heerlijk eten. En heel veel.
Allemaal kleine hapjes en *piep* heet. Maar o zo knus samen met hem.
Volgens mij geniet ik meer als ik hem zie eten dan dat ik zelf eet.
Japans eten

Haha, dat kan ik me goed voorstellen Als ik een vrouw zie genieten, geniet ik daar zelf ook van

(ik heb het nu over genieten tijdens het eten, maar op andere momenten heb ik dat ook )
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:42:55 #168
220609 Nouk84
pi_70776966
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk ook inderdaad dat het bij zo iemand niet helpt om er wat van te zeggen. Hints/Opmerkingen worden ze alleen maar boos om en waarschijnlijk stelt ze het niet op prijs als je haar een keer onderbreekt..
Moeders die op de eerste plaats nog gewoon vrouw zijn, zijn vele malen leuker dan moeders die áltijd en óveral moeder zijn.
pi_70777112
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:13 schreef Nouk84 het volgende:
Wat vinden de vrouwen?

http://www.nu.nl/lifestyl(...)inige-man-sexy-.html
ik maak me aan geen 1 punt schuldig uit dat hele verhaal. rekening delen, geen fooi geven, kortingsbonnen.....
op een eerste date trakteer je gewoon als man zijnde!
pi_70777146
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:38 schreef djayzz het volgende:

[..]

Juist, nou hou ik wel van duur eten, en heb ook hele leuke "dure" etentjes gehad!
Nou wil ik weleens horen waar je dan geweest bent en wat je bestempeld als een duur etentje?
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:48:00 #171
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70777165
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:46 schreef rival het volgende:

[..]

ik maak me aan geen 1 punt schuldig uit dat hele verhaal. rekening delen, geen fooi geven, kortingsbonnen.....
Juist!

Een man naar mijn hart ownee, dat mag ik niet zeggen
pi_70777188
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:42 schreef djayzz het volgende:

[..]

Japans eten

Haha, dat kan ik me goed voorstellen Als ik een vrouw zie genieten, geniet ik daar zelf ook van

(ik heb het nu over genieten tijdens het eten, maar op andere momenten heb ik dat ook )
Ik werd even verbeterd. het was Thai.

welke andere momenten?
quote:

[..]

Je vindt dat een man bij de eerste date moet betalen?
pi_70777205
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:48 schreef djayzz het volgende:

[..]

Juist!

Een man naar mijn hart ownee, dat mag ik niet zeggen
stop that gayness
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:49:05 #174
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70777211
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:47 schreef rival het volgende:

[..]

Nou wil ik weleens horen waar je dan geweest bent en wat je bestempeld als een duur etentje?
Shiro in Denbosch fantastisch Japans restaurant!
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:49:29 #175
244451 Carooltje79
pi_70777229
quote:

[..]

nou dat kom je niet meer veel tegen hoor, de meesten willen gwn de rekening delen..

heb zelf een x een date gehad die de rekening helemaal aan het uitpluizen was en elk drankje apart berekende
pi_70777240
quote:

[..]

Tof!

Ach, zo ingewikkeld als je het zelf maakt, we gaan ook gewoon een dagje met z'n allen naar de Efteling enzo, dan kan de kleine gewoon mee
pi_70777244
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:48 schreef Bengeltje het volgende:

Noem me ouderwets, maar ja!

als ik een dame mee vraag op (een eerste) date, dan trakteer ik. klaar.
pi_70777270
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:40 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

zal ik dan nu ook maar verstandig doen
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:50:42 #179
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70777292
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef Carooltje79 het volgende:

[..]

nou dat kom je niet meer veel tegen hoor, de meesten willen gwn de rekening delen..

heb zelf een x een date gehad die de rekening helemaal aan het uitpluizen was en elk drankje apart berekende
pfff, dan is het toch ook snel afgelopen
pi_70777299
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:50 schreef Sp00k13 het volgende:

[..]

Te laat
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:51:16 #181
220609 Nouk84
pi_70777323
Goed om te weten allemaal
pi_70777327
quote:

[..]

Erg gewoon.
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef rival het volgende:

[..]

En als zij jou uitnodigt?
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:52:05 #183
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70777360
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:48 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ik werd even verbeterd. het was Thai.

welke andere momenten?
quote:
[..]

Ja! als de man een vrouw uitnodigt voor een etentje betaalt de man!
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:52:42 #184
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_70777386
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:51 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

dan ligt het anders, en is het aan haar wat ze wil
pi_70777397
wacht, ik schrijf even mee Altijd betalen dus?
pi_70777421
quote:

[..]

Wanneer gaan we?
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:53:47 #187
244451 Carooltje79
pi_70777423
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:50 schreef djayzz het volgende:

[..]

pfff, dan is het toch ook snel afgelopen
nou idd ik schaamde me dood in die tent.. kom er wel vaker en die ober moest gwn lachen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70777436
quote:

[..]

oke oke.. wie van de mannen hier maakt zich aan bovenstaande schuldig?

eerlijke antwoorden aub
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:54:19 #189
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_70777441
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:54:30 #190
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_70777449
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef erikje14 het volgende:
Voor mij hoeft dat niet
Op de één of andere manier voel ik mij dan ongemakkelijk, maar ik ga ook geen hele discussie voeren. Ik laat hem dan wel betalen en dan moet ik het meteen los laten, want anders kom ik er nog 100 x op terug
pi_70777452
quote:
Ik zal even een topic voor je zoeken dat hier over ging
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:54:42 #192
244451 Carooltje79
pi_70777460
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:50 schreef Sp00k13 het volgende:

[..]

tsjaa... heeft nu ook geen zin meer he
pi_70777472
quote:

[..]

Als jij de uitnodiging doet, is het een logische aanname dat jij betaalt.

De logische aanname dat de man hoort te betalen, komt daarentegen uit de steentijd waarin de vrouw geen vergelijkbaar inkomen had. Dat houdt uiteraard niet in dat ik het nooit zal doen (soms vind ik het leuk), maar ik zie dat in deze maatschappij niet meer als verplichting.
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:55:16 #194
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_70777477
quote:

[..]

Daten?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:55:19 #195
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_70777481
quote:

[..]

Vreselijk! Maar ik heb dat ook als ik met vriendinnen ben hoor. Dan deel ik gewoon de rekening en ik ga niet lopen zeiken van; Nou! Ik heb soep op en jij een garnalencocktail.
pi_70777492
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:51 schreef Bengeltje het volgende:

en ze me niet naar iets onbetaalbaars meeneemt, zelfde verhaal
  woensdag 8 juli 2009 @ 13:55:44 #197
244451 Carooltje79
pi_70777497
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:54 schreef rival het volgende:

[..]

oke oke.. wie van de mannen hier maakt zich aan bovenstaande schuldig?

eerlijke antwoorden aub
nee was er niet een van fok hoor
pi_70777504
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef erikje14 het volgende:

[..]

Ach, zo ingewikkeld als je het zelf maakt, we gaan ook gewoon een dagje met z'n allen naar de Efteling enzo, dan kan de kleine gewoon mee
Ja tuurlijk, dat is ook heel anders . Dierentuin enzo hetzelfde. Het is vooral het eeuwig praten over kinderen en eten voor de kleine en de kleren en het dagelijks ritme en wat ze allemaal wel niet heeft gedaan. En dat zijn dan dingen die je vier keer moet horen .
Tap tap tap
pi_70777531
quote:
nee nee, doen wat je wilt doen!
en ik wil betalen
pi_70777542
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 13:53 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Wanneer gaan we?
eerst foto's keuren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: