Tof!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:33 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mijn 2 beste vrienden zijn met elkaar getrouwd en hebben d'r eentje rondhuppelen van 2.5 jaar, maar goed ik vind het zelf ook geweldig dus ik zie het probleem niet zo
We gaan wel komende zaterdag uit eten zonder de kleine dus het kan wel gewoon
Ooh ja dat snap ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
Als hij betaalt ja, ik kan hem helaas niet uitnodigen voor een duur etentje.![]()
Gelukkig is hij niet zo dat hij dat gaat afwegen.
Het etentje hoeft toch niet duur te zijn om speciaal te zijn!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ja dat snap ik![]()
Dus geen zuinige man voor jou
Bij mij hetzelfde.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niemand uit mijn vriendenkring heeft kinderen. maar ik kan me wel voorstellen dat het ingewikkeld kan zijn.
Maar dan is de vraag, wat is teveel?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde.
Al denk ik dat, als het een goede vriendin is, ik er wel wat van zeg als ze teveel over haar kind praat
Dat dus, voor mij hoeft het dure niet, maar het mag wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het etentje hoeft toch niet duur te zijn om speciaal te zijn!
Dat zegt elke gierige zuinige man natuurlijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
I know en zo bedoelde ik het ook nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef djayzz het volgende:
Ik weet het wel zeker!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef automatic_ het volgende:
Al denk ik dat, als het een goede vriendin is, ik er wel wat van zeg als ze teveel over haar kind praat
Juist, nou hou ik wel van duur eten, en heb ook hele leuke "dure" etentjes gehad! maar heb laatst nog in een café-restaurant-bar ding voor erg weinig geld goed en gezellig gegeten met een vrouwquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat dus, voor mij hoeft het dure niet, maar het mag wel.. Het gaat om het samenzijn en de sfeer.
Als ik mij er aan ga irriteren, dan is het teveelquote:
Hehe. Ik stiekem ookquote:
Ik heb wel eens wat hints laten vallenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zegt elke gierige zuinige man natuurlijk.
weet ikquote:
quote:
Laatste etentje dat ik 'duur' vond was bij een Japanner Thai, heerlijk eten. En heel veel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Juist, nou hou ik wel van duur eten, en heb ook hele leuke "dure" etentjes gehad! maar heb laatst nog in een café-restaurant-bar ding voor erg weinig geld goed en gezellig gegeten met een vrouw
Oke, dat is best ergquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat hints laten vallen. De enige keren dat ik die vriendin alleen spreek, is het op een verjaardag, dan blijft manlief thuis met de kleine. En dan gaat het alleen over haar kindje. Ze onderbreekt me midden in mijn verhaal en ik voel me volkomen onbelangrijk. Ik heb wel wat hints laten vallen omdat ik er chagrijnig van werd, maar het werd niet bepaald gewaardeerd. Er zijn volgens mij ook vrouwen die juist blij zijn even het huis uit te zijn en aan andere dingen te denken en te vragen wat er bij andere mensen speelt, maar zo is zij dus absoluut niet. Ik denk dat ik het gewoon afkap anders, niet dat ze het door zal hebben
.
Japans etenquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laatste etentje dat ik 'duur' vond was bij een Japanner, heerlijk eten. En heel veel.
Allemaal kleine hapjes en *piep* heet. Maar o zo knus samen met hem.![]()
Volgens mij geniet ik meer als ik hem zie eten dan dat ik zelf eet.
Ik denk ook inderdaad dat het bij zo iemand niet helpt om er wat van te zeggen. Hints/Opmerkingen worden ze alleen maar boos om en waarschijnlijk stelt ze het niet op prijs als je haar een keer onderbreekt..quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel eens wat hints laten vallen. De enige keren dat ik die vriendin alleen spreek, is het op een verjaardag, dan blijft manlief thuis met de kleine. En dan gaat het alleen over haar kindje. Ze onderbreekt me midden in mijn verhaal en ik voel me volkomen onbelangrijk. Ik heb wel wat hints laten vallen omdat ik er chagrijnig van werd, maar het werd niet bepaald gewaardeerd. Er zijn volgens mij ook vrouwen die juist blij zijn even het huis uit te zijn en aan andere dingen te denken en te vragen wat er bij andere mensen speelt, maar zo is zij dus absoluut niet. Ik denk dat ik het gewoon afkap anders, niet dat ze het door zal hebben
.
ik maak me aan geen 1 punt schuldig uit dat hele verhaal. rekening delen, geen fooi geven, kortingsbonnen.....quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:13 schreef Nouk84 het volgende:
Wat vinden de vrouwen?
http://www.nu.nl/lifestyl(...)inige-man-sexy-.html
Nou wil ik weleens horen waar je dan geweest bent en wat je bestempeld als een duur etentje?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Juist, nou hou ik wel van duur eten, en heb ook hele leuke "dure" etentjes gehad!
Juist!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
ik maak me aan geen 1 punt schuldig uit dat hele verhaal. rekening delen, geen fooi geven, kortingsbonnen.....
op een eerste date trakteer je gewoon als man zijnde!
Ik werd even verbeterd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Japans eten
Haha, dat kan ik me goed voorstellenAls ik een vrouw zie genieten, geniet ik daar zelf ook van
(ik heb het nu over genieten tijdens het eten, maar op andere momenten heb ik dat ook)
Je vindt dat een man bij de eerste date moet betalen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
ik maak me aan geen 1 punt schuldig uit dat hele verhaal. rekening delen, geen fooi geven, kortingsbonnen.....
stop that gaynessquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Juist!
Een man naar mijn hartownee, dat mag ik niet zeggen
Shiro in Denboschquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Nou wil ik weleens horen waar je dan geweest bent en wat je bestempeld als een duur etentje?
nou dat kom je niet meer veel tegen hoor, de meesten willen gwn de rekening delen..quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |