quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat jij nog single bent, ik sta versteld.
Betaal ik de drankjes, jij de ijsjesquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind het moeilijk te accepteren als iemand alles voor me betaalt.
Brengt me weer bij een ander mooi moment.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik een aantal weken geleden ook een hele rekening heb opgesplists. maar dat kwam omdat de dames in kwestie allemaal een verschillend budget hadden en daar ook naar gegeten hadden.
Je bent gek als je voor meerdere vrouwen wil betalen wat gewoon vriendschappelijk isquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik een aantal weken geleden ook een hele rekening heb opgesplitst. maar dat kwam omdat de dames in kwestie allemaal een verschillend budget hadden en daar ook naar gegeten hadden.
Zeker galant ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Het ia altijd galant als een man aanbiedt om te betalen. Ik heb dat vaak genoeg afgeslagen of het bij iets anders dan terugbetaald. het is maar net hoe het uitkomt en wat voor date het is etc etc.
en idd met vrienden niet pietlutterig doen, maar gewoon lekker makkelijk (tenzij het de spuigaten uitloopt)
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij biedt hier toch echt impliciet aan om alles te betalen in ruil voor jullie stilzwijgen. Of continentie, daar wil ik van af zijn.
Verkapt "wil je wat doen post"?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat jij nog single bent, ik sta versteld.
bier, goede champagne, wijn, wodka, bourbon, gin/tonic, ehhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef appelsjap het volgende:
Oeh wel leuke discussiepunt, wat is je favo drankje? (alcohol dan hè)
Je krijgt nog 4,50 van me.quote:
Wat is de discussie dan. Dat jij zegt baco en dat ik zeg dat dat niet kanquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef appelsjap het volgende:
oeh, dat vind ik ook supah.quote:
Tja, maar dat had ik ook niet gedaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je bent gek als je voor meerdere vrouwen wil betalen wat gewoon vriendschappelijk is
Als ik dronken wil worden strohrum 80.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef appelsjap het volgende:
Bier!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef appelsjap het volgende:
Juist, die maken zich toch wel kenbaar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gewoon aankijken wat ze zelf doet. genoeg dames willen idd de helft betalen. toch een stukje zelfstandigheid tonen
Wat is er 'kinderlijk' aan malibu?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:13 schreef appelsjap het volgende:
[..]
oeh, dat vind ik ook supah.
Maar er zijn er zoveel, vind malibu opzich ook heel lekker, mja wel een 'kinder' drankje. En alle soorten cocktails etc. Tequila, Tequila Sunrise
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ook lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |