Sorryquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:26 schreef Disorder het volgende:
Kutterm trouwens.. samsam, samsam, samsam.. ughhh
Waarom verwacht je dat niet? Je mag er tegenwoordig toch wel vanuit gaan dat elk individu inkomsten heeft?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:26 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik zal altijd aanbieden zelf te betalen. Ik verwacht ook niet van de vrouw dat ze meedeelt in de kosten, maar als ze erop staat.. Prima..
Klopt, alleen vind ik het 'normaal' dat de man voor de vrouw betaalt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom verwacht je dat niet? Je mag er tegenwoordig toch wel vanuit gaan dat elk individu inkomsten heeft?
Ik vind het ergens wel schattig. Ik zou alleen het gevoel kriijgen dat als een gast voor mij zou betalen, dat hij er 'iets' voor terug moet krijgen. Dus om dat niet terechte schuldgevoel voor te zijn, dan maar samen en dan kan ik met een gerust hartje zeggen, dat ie mijn type niet isquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:29 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Klopt, alleen vind ik het 'normaal' dat de man voor de vrouw betaalt.
Geen idee waarom eigenijk..
Ik vind dit vreemd eigenlijk. Het gaat me niet om het geld. Maar als vrouwen zo graag willen emanciperen, waarom dan ook niet op financieel gebied?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:35 schreef emokid het volgende:
Je bent wel kankergierig als man om te verwachten dat de vrouw meebetaalt. Bied altijd zelf aan.
Mee eens!quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:37 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik vind dit vreemd eigenlijk. Het gaat me niet om het geld. Maar als vrouwen zo graag willen emanciperen, waarom dan ook niet op financieel gebied?
Stiekem ben je gewoon blij omdat het je centjes scheelt. Nederlander!quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:37 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik vind dit vreemd eigenlijk. Het gaat me niet om het geld. Maar als vrouwen zo graag willen emanciperen, waarom dan ook niet op financieel gebied?
Truequote:Op donderdag 26 februari 2009 18:37 schreef Disorder het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:37 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat is een bijkomende reden, maar niet de hoofdreden. Ik zie het meer als gelijkwaardigheid.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Stiekem ben je gewoon blij omdat het je centjes scheelt. Nederlander!
Omdat dubbele standaarden ALTIJD van pas komen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:37 schreef Disorder het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |