Sorryquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:26 schreef Disorder het volgende:
Kutterm trouwens.. samsam, samsam, samsam.. ughhh
Waarom verwacht je dat niet? Je mag er tegenwoordig toch wel vanuit gaan dat elk individu inkomsten heeft?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:26 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik zal altijd aanbieden zelf te betalen. Ik verwacht ook niet van de vrouw dat ze meedeelt in de kosten, maar als ze erop staat.. Prima..
Klopt, alleen vind ik het 'normaal' dat de man voor de vrouw betaalt.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Waarom verwacht je dat niet? Je mag er tegenwoordig toch wel vanuit gaan dat elk individu inkomsten heeft?
Ik vind het ergens wel schattig. Ik zou alleen het gevoel kriijgen dat als een gast voor mij zou betalen, dat hij er 'iets' voor terug moet krijgen. Dus om dat niet terechte schuldgevoel voor te zijn, dan maar samen en dan kan ik met een gerust hartje zeggen, dat ie mijn type niet isquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:29 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Klopt, alleen vind ik het 'normaal' dat de man voor de vrouw betaalt.
Geen idee waarom eigenijk..
Ik vind dit vreemd eigenlijk. Het gaat me niet om het geld. Maar als vrouwen zo graag willen emanciperen, waarom dan ook niet op financieel gebied?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:35 schreef emokid het volgende:
Je bent wel kankergierig als man om te verwachten dat de vrouw meebetaalt. Bied altijd zelf aan.
Mee eens!quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:37 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik vind dit vreemd eigenlijk. Het gaat me niet om het geld. Maar als vrouwen zo graag willen emanciperen, waarom dan ook niet op financieel gebied?
Stiekem ben je gewoon blij omdat het je centjes scheelt. Nederlander!quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:37 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik vind dit vreemd eigenlijk. Het gaat me niet om het geld. Maar als vrouwen zo graag willen emanciperen, waarom dan ook niet op financieel gebied?
Truequote:Op donderdag 26 februari 2009 18:37 schreef Disorder het volgende:
[..]
Eensquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:37 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat is een bijkomende reden, maar niet de hoofdreden. Ik zie het meer als gelijkwaardigheid.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:38 schreef emokid het volgende:
[..]
Stiekem ben je gewoon blij omdat het je centjes scheelt. Nederlander!
Omdat dubbele standaarden ALTIJD van pas komen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:37 schreef Disorder het volgende:
[..]
Meebetalen vind ik primaquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:41 schreef emokid het volgende:
Zit niet zo te eens'en. Een man hoort gewoon altijd aan te bieden, en als de vrouw zo graag wil meebetalen dan doet ze dat. Eeuwenoude principes dit!
Uit welke generatie stam jij johquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:41 schreef emokid het volgende:
Zit niet zo te eens'en. Een man hoort gewoon altijd aan te bieden, en als de vrouw zo graag wil meebetalen dan doet ze dat. Eeuwenoude principes dit!
Noem mij maar primitief. Prachtig die emancipatie en zo maar geef mij eens ongelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Uit welke generatie stam jij joh
Dat zegt óf wat over jou, óf wat over de types die je datequote:Op donderdag 26 februari 2009 18:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel schattig. Ik zou alleen het gevoel kriijgen dat als een gast voor mij zou betalen, dat hij er 'iets' voor terug moet krijgen. Dus om dat niet terechte schuldgevoel voor te zijn, dan maar samen en dan kan ik met een gerust hartje zeggen, dat ie mijn type niet is
Dit bedoel ik jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is een bijkomende reden, maar niet de hoofdreden. Ik zie het meer als gelijkwaardigheid.
Dat is ook echt sneuquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:44 schreef heksehiel het volgende:
Heb een keer een date gehad en hij liet mij betalen met de opmerking, ik pin straks wel even de helft voor je. Dat pinnen gebeurde natuurlijk niet, maar eerlijk is eerlijk, dat kon ik toch ook niet echt waarderen.
Ik geef jou ongelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:44 schreef emokid het volgende:
[..]
Noem mij maar primitief. Prachtig die emancipatie en zo maar geef mij eens ongelijk.
Ik wil gewoon niet afgeschilderd worden als profiteur, dus dat zegt idd iets over mijquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zegt óf wat over jou, óf wat over de types die je date
Als ik een date betaal is dat echt niet omdat ik automatisch een tegendienst verwacht hoor
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet afgeschilderd worden als profiteur, dus dat zegt idd iets over mij![]()
Ik ben ook niet zo'n wijf die uitgaat zonder geld op zak en kijkt hoeveel gratis drankjes ze kan scoren
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:50 schreef Armoed het volgende:
Ligt aan het meisje eigenlijk. Is ze erg feministisch ingesteld? Dan 50/50 of mag zij alles betalen (maar dan mag ze ook meer ontvangen).
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zegt óf wat over jou, óf wat over de types die je date
Als ik een date betaal is dat echt niet omdat ik automatisch een tegendienst verwacht hoor
Zie je dat ze er zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:49 schreef fathank het volgende:
Ik betaal, dat krijg je later toch weer terug in natura als je het een beetje handig hebt aangepakt.
Ik ontken ook niet dat ze er zijnquote:
Het hele idee van daten is toch om uiteindelijk in dr slipje te komen. Ik ga echt niet daten met een vrouw die ik niet ken omdat ze me zo'n goede vriend lijkt waarmee ik zo goed kan pratenquote:
Dat vind ik overigens ook een mooi principequote:Op donderdag 26 februari 2009 18:34 schreef maok het volgende:
De gene die de ander heeft uitgenodigd.
idd, dat schijnheilige gedoe van sommigen hierquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Het hele idee van daten is toch om uiteindelijk in dr slipje te komen. Ik ga echt niet daten met een vrouw die ik niet ken omdat ze me zo'n goede vriend lijkt waarmee ik zo goed kan praten.
Date = potentieel relatiemateriaal. Dus vroeg of laat krijg je 't toch wel terug.
Wanneer voel je je dan harder genaaid?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat ze er zijn
Ik ben alleen niet zo. Neemt natuurlijk niet weg dat ik een naturele eeh aflossing niet uit de weg ga
Sleutelwoord: UITEINDELIJKquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Het hele idee van daten is toch om uiteindelijk in dr slipje te komen. Ik ga echt niet daten met een vrouw die ik niet ken omdat ze me zo'n goede vriend lijkt waarmee ik zo goed kan praten.
Date = potentieel relatiemateriaal. Dus vroeg of laat krijg je 't toch wel terug.
Genaaid voel je je pas de volgende ochtend als je wakker wordt met een strap-on in je reet, anders niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wanneer voel je je dan harder genaaid?
A) Als je de hele rekening hebt betaald en mevrouw zegt doodleuk dat ze weer naar huis gaat.
B) Als je de helft van de rekening hebt betaald en mevrouw zegt dat ze naar huis gaat.
Het type vrouw wat je daarmee blij maakt is waarschijnlijk ook een beetje goedkoop.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:57 schreef jorgentol het volgende:
Man, maar ik moet erbij zeggen dat mijn eerste dates cheap zijn. De reden is dat je op de eerste date elkaar nog amper kent, dus waarom al meteen veel geld investeren. My place is ook een goede plek voor een eerste date. goedkoop dus
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wanneer voel je je dan harder genaaid?
A) Als je de hele rekening hebt betaald en mevrouw zegt doodleuk dat ze weer naar huis gaat.
B) Als je de helft van de rekening hebt betaald en mevrouw zegt dat ze naar huis gaat.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sleutelwoord: UITEINDELIJK
Gaat erom of je op de EERSTE DATE *verwacht* te neuken OMDAT jij de date hebt betaald. Dat is gewoon suf
Goed punt. Dan zou je kunnen vragen: wie betaalt de boodschappenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat degene die het vraagt ook betaald.
Als de vrouw je uit eten vraagt. Dan ga ik toch niet betalen ?
Gemancipeerd volk nederland, betalen als het je uitkomt.![]()
en samen romantisch afwassen achteraf in de keuken( waarom is die optie er nou niet
)
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:02 schreef DonPerignon het volgende:
Mijn geld raakt toch niet op. Dus veelal betaal ik gewoon, maar sommige chicks staan erop om het te betalen of te splitten. Dan ga ik niet moeilijk doen. Zij betaalt hoe dan ook in natura.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, I can take you far away, with my mind
Err...je hoeft toch niet naar een sterrenrestaurant? Er zijn zat leuke tentjes die geen knoop kosten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:57 schreef jorgentol het volgende:
Man, maar ik moet erbij zeggen dat mijn eerste dates cheap zijn. De reden is dat je op de eerste date elkaar nog amper kent, dus waarom al meteen veel geld investeren. My place is ook een goede plek voor een eerste date. goedkoop dus
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:06 schreef Armoed het volgende:
Jullie vergeten allemaal 1 ding: een vrouw gaat je niet vragen om iets te gaan doen met z'n 2en, een vrouw gaat net zolang hinten totdat jij het vraagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of je komt gewoon leuke vrouwen tegen die het wél leuk vinden om een man mee uit te vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed, als je je dates zoekt in de lokale breezerschuur, dan zal dat er wel niet in zitten
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Misschien ligt het aan mij, maar meestal is een date toch iets dat je samen beslist? De invulling van die date ligt toch ook niet op voorhand altijd al vast?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat degene die het vraagt ook betaald.
Als de vrouw je uit eten vraagt. Dan ga ik toch niet betalen ?
Gemancipeerd volk nederland, betalen als het je uitkomt.![]()
en samen romantisch afwassen achteraf in de keuken( waarom is die optie er nou niet
)
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:06 schreef Armoed het volgende:
Jullie vergeten allemaal 1 ding: een vrouw gaat je niet vragen om iets te gaan doen met z'n 2en, een vrouw gaat net zolang hinten totdat jij het vraagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien moet je eens aan je sociale vaardigheden en uitstraling gaan werken want het is mij toch best vaak overkomen dat ik mee uitgevraagd werd. Dan weet je zeker dat het bingo is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of je komt gewoon leuke vrouwen tegen die het wél leuk vinden om een man mee uit te vragen.
Maargoed, als je je dates zoekt in de lokale breezerschuur, dan zal dat er wel niet in zitten
![]()
![]()
Eens, maar de klassieke zin van een date is vaak ergens iets gaan drinken of ergens iets gaan eten..of..*ril* ...naar de biosquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:08 schreef heksehiel het volgende:
De invulling van die date ligt toch ook niet op voorhand altijd al vast?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Oké maar dan begin je vaak met 'zullen we wat gaan drinken'? Als dat drinken gezellig blijkt te zijn, ga je 'spontaan' samen eten en dan nodigt de één de ander toch niet uit?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens, maar de klassieke zin van een date is vaak ergens iets gaan drinken of ergens iets gaan eten..of..*ril* ...naar de bios
Die laatste optie is zó kansloos als eerste date.![]()
Dat is waarquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Oké maar dan begin je vaak met 'zullen we wat gaan drinken'? Als dat drinken gezellig blijkt te zijn, ga je 'spontaan' samen eten en dan nodigt de één de ander toch niet uit?
Maar ken wel scenarios waarbij er toch direct een eet-uitnodiging kwam. Maar dat is wel zeldzamer ja
Maar verder zijn we het eens dat het allemaal niet vast staatVandaar ook mijn *ril*quote:Die laatste optie is zó kansloos als eerste date.
Ik heb het echt nog nooit gesnapt. Nooit gedaan ook.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Bios is misschien leuk als date als je 13 bent. Stiekem handjes vasthouden in het donker.
Behulpzaam als een waterkraan.
Helemaal eens..maar daten is van alle leeftijden. Dus het mag best in het rijtjequote:Op donderdag 26 februari 2009 19:15 schreef fathank het volgende:
Bios is misschien leuk als date als je 13 bent. Stiekem handjes vasthouden in het donker.
Er loopt een topic in PUB... Wat is voor jou de beste dateplek?Behulpzaam als een waterkraan.
Leuk voor ze, daar in PUBquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:18 schreef fathank het volgende:
Er loopt een topic in PUB... Wat is voor jou de beste dateplek?
Ik heb niet gestemd. Als ze studente is dan ik. Als we beiden werken dan 50/50.Ja, naar de mac donalds. Goed plan!quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:57 schreef jorgentol het volgende:
Lambo of Rekt![]()
Het gaat erom dat als je 8 vrouwen per week date, dat je dan moet gaan denken aan je portemonnee. Als ik een vrouw nog niet ken ga ik er geen rooie cent aan uitgeven!![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:23 schreef jorgentol het volgende:
Het gaat erom dat als je 8 vrouwen per week date, dat je dan moet gaan denken aan je portemonnee. Als ik een vrouw nog niet ken ga ik er geen rooie cent aan uitgeven!
Jij date 8 vrouwen per week? Hoe lang doe je dat dan al? Je valt dan blijkbaar niet erg in de smaakquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:23 schreef jorgentol het volgende:
Het gaat erom dat als je 8 vrouwen per week date, dat je dan moet gaan denken aan je portemonnee. Als ik een vrouw nog niet ken ga ik er geen rooie cent aan uitgeven!
Lambo of Rekt![]()
Scherpquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij date 8 vrouwen per week? Hoe lang doe je dat dan al? Je valt dan blijkbaar niet erg in de smaak
Verwachtte reactie: boh gek, ik neuk ze allemaal!- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"![]()
Degene die de date aangeboden heeft betaald natuurlijk, of dat nou een man of een vrouw is. Mannen en vrouwen zijn tegenwoordig gelijk. Net als dat het inmiddels ook sociaal geaccepteerd is dat je je vrouw slaat.I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes![]()
Die vrouwen denk ook allemaal "voor een gratis hamburger moet je bij jorgentol zijn !"quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij date 8 vrouwen per week? Hoe lang doe je dat dan al? Je valt dan blijkbaar niet erg in de smaak
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2009 19:27:55 ]![]()
Jorgen Tol en hamburgers gaan hand in hand:quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Die vrouwen denk ook allemaal "voor een gratis hamburger moet je bij jorgentol zijn !"
"Lekker he skatje"quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jorgen Tol en hamburgers gaan hand in hand:
[ afbeelding ]
![]()
Waar kan ik me aanmeldenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Die vrouwen denk ook allemaal "voor een gratis hamburger moet je bij jorgentol zijn !"
![]()
![]()
Met dank aan de multiculturele samenlevingquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:27 schreef KoekjesTwister het volgende:
Degene die de date aangeboden heeft betaald natuurlijk, of dat nou een man of een vrouw is. Mannen en vrouwen zijn tegenwoordig gelijk. Net als dat het inmiddels ook sociaal geaccepteerd is dat je je vrouw slaat.
Behulpzaam als een waterkraan.
Dat is een discussiepunt voor in een ander topic lijkt mequote:Op donderdag 26 februari 2009 19:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Met dank aan de multiculturele samenleving
![]()
![]()
Wat maok zegt vind ik ook, als je iemand uitnodigt dan vind ik dat je "moet" betalen, want je weet van te voren niet of diegene die door jou wordt uitgenodigd überhaupt wel geld heeft om uit te gaan.
Maar ik vraag dan wel altijd om mee te betalen, tenzij ik inderdaad geen geld heb.![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de PM-box van Jorgen.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ik vind 'm niet zo aantrekkelijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de PM-box van Jorgen.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Als ik denk dat ik haar vaker ga zien betaal ik. Als het een verschrikkelijk saai wijf blijkt te zijn of ik het gevoel heb dat ze na het voorafje al begon met nadenken hoe ze mij straks moet afpoeieren, dan splitsen![]()
![]()
Jup. Valt best mee hèquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:40 schreef gelly het volgende:
Wtf ? Ik ben gewoon in R&P aan het posten ?
![]()
![]()
Dat is een discussie voor een ander topicquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet zo aantrekkelijk
En als ze dan zegt "Ik betaal niks" ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:42 schreef LoggedIn het volgende:
Als ik denk dat ik haar vaker ga zien betaal ik. Als het een verschrikkelijk saai wijf blijkt te zijn of ik het gevoel heb dat ze na het voorafje al begon met nadenken hoe ze mij straks moet afpoeieren, dan splitsen
![]()
Dan gaat LoggedIn "even een pakje peuken halen" om vervolgens zijn snor te drukkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:44 schreef gelly het volgende:
[..]
En als ze dan zegt "Ik betaal niks" ?
Nu ik er over nadenk, heb ik betaald op de eerste date en volgens mij was het zijn ideewat een pauper zeg.
![]()
Verkrachten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:44 schreef gelly het volgende:
[..]
En als ze dan zegt "Ik betaal niks" ?Behulpzaam als een waterkraan.
"Vat het alsjeblieft niet persoonlijk op, maar ik heb liever dat jij betaald".quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:44 schreef gelly het volgende:
[..]
En als ze dan zegt "Ik betaal niks" ?
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes![]()
Was een feit geen discussiequote:Op donderdag 26 februari 2009 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is een discussie voor een ander topic
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |