quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:23 schreef jorgentol het volgende:
Het gaat erom dat als je 8 vrouwen per week date, dat je dan moet gaan denken aan je portemonnee. Als ik een vrouw nog niet ken ga ik er geen rooie cent aan uitgeven!
Jij date 8 vrouwen per week? Hoe lang doe je dat dan al? Je valt dan blijkbaar niet erg in de smaakquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:23 schreef jorgentol het volgende:
Het gaat erom dat als je 8 vrouwen per week date, dat je dan moet gaan denken aan je portemonnee. Als ik een vrouw nog niet ken ga ik er geen rooie cent aan uitgeven!
Scherpquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij date 8 vrouwen per week? Hoe lang doe je dat dan al? Je valt dan blijkbaar niet erg in de smaak
Die vrouwen denk ook allemaal "voor een gratis hamburger moet je bij jorgentol zijn !"quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij date 8 vrouwen per week? Hoe lang doe je dat dan al? Je valt dan blijkbaar niet erg in de smaak
Jorgen Tol en hamburgers gaan hand in hand:quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Die vrouwen denk ook allemaal "voor een gratis hamburger moet je bij jorgentol zijn !"
"Lekker he skatje"quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jorgen Tol en hamburgers gaan hand in hand:
[ afbeelding ]
Waar kan ik me aanmeldenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:27 schreef gelly het volgende:
[..]
Die vrouwen denk ook allemaal "voor een gratis hamburger moet je bij jorgentol zijn !"
Met dank aan de multiculturele samenlevingquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:27 schreef KoekjesTwister het volgende:
Degene die de date aangeboden heeft betaald natuurlijk, of dat nou een man of een vrouw is. Mannen en vrouwen zijn tegenwoordig gelijk. Net als dat het inmiddels ook sociaal geaccepteerd is dat je je vrouw slaat.
Dat is een discussiepunt voor in een ander topic lijkt mequote:Op donderdag 26 februari 2009 19:34 schreef fathank het volgende:
[..]
Met dank aan de multiculturele samenleving
quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de PM-box van Jorgen.
[ afbeelding ]
Ik vind 'm niet zo aantrekkelijkquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de PM-box van Jorgen.
[ afbeelding ]
Jup. Valt best mee hèquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:40 schreef gelly het volgende:
Wtf ? Ik ben gewoon in R&P aan het posten ?
Dat is een discussie voor een ander topicquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet zo aantrekkelijk
En als ze dan zegt "Ik betaal niks" ?quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:42 schreef LoggedIn het volgende:
Als ik denk dat ik haar vaker ga zien betaal ik. Als het een verschrikkelijk saai wijf blijkt te zijn of ik het gevoel heb dat ze na het voorafje al begon met nadenken hoe ze mij straks moet afpoeieren, dan splitsen
Dan gaat LoggedIn "even een pakje peuken halen" om vervolgens zijn snor te drukkenquote:Op donderdag 26 februari 2009 19:44 schreef gelly het volgende:
[..]
En als ze dan zegt "Ik betaal niks" ?
Verkrachten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:44 schreef gelly het volgende:
[..]
"Vat het alsjeblieft niet persoonlijk op, maar ik heb liever dat jij betaald".quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Was een feit geen discussiequote:Op donderdag 26 februari 2009 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is een discussie voor een ander topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |