Meebetalen vind ik primaquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:41 schreef emokid het volgende:
Zit niet zo te eens'en. Een man hoort gewoon altijd aan te bieden, en als de vrouw zo graag wil meebetalen dan doet ze dat. Eeuwenoude principes dit!
Uit welke generatie stam jij johquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:41 schreef emokid het volgende:
Zit niet zo te eens'en. Een man hoort gewoon altijd aan te bieden, en als de vrouw zo graag wil meebetalen dan doet ze dat. Eeuwenoude principes dit!
Noem mij maar primitief. Prachtig die emancipatie en zo maar geef mij eens ongelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Uit welke generatie stam jij joh
Dat zegt óf wat over jou, óf wat over de types die je datequote:Op donderdag 26 februari 2009 18:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind het ergens wel schattig. Ik zou alleen het gevoel kriijgen dat als een gast voor mij zou betalen, dat hij er 'iets' voor terug moet krijgen. Dus om dat niet terechte schuldgevoel voor te zijn, dan maar samen en dan kan ik met een gerust hartje zeggen, dat ie mijn type niet is
Dit bedoel ik jaquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat is een bijkomende reden, maar niet de hoofdreden. Ik zie het meer als gelijkwaardigheid.
Dat is ook echt sneuquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:44 schreef heksehiel het volgende:
Heb een keer een date gehad en hij liet mij betalen met de opmerking, ik pin straks wel even de helft voor je. Dat pinnen gebeurde natuurlijk niet, maar eerlijk is eerlijk, dat kon ik toch ook niet echt waarderen.
Ik geef jou ongelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:44 schreef emokid het volgende:
[..]
Noem mij maar primitief. Prachtig die emancipatie en zo maar geef mij eens ongelijk.
Ik wil gewoon niet afgeschilderd worden als profiteur, dus dat zegt idd iets over mijquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zegt óf wat over jou, óf wat over de types die je date
Als ik een date betaal is dat echt niet omdat ik automatisch een tegendienst verwacht hoor
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet afgeschilderd worden als profiteur, dus dat zegt idd iets over mij![]()
Ik ben ook niet zo'n wijf die uitgaat zonder geld op zak en kijkt hoeveel gratis drankjes ze kan scoren
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:50 schreef Armoed het volgende:
Ligt aan het meisje eigenlijk. Is ze erg feministisch ingesteld? Dan 50/50 of mag zij alles betalen (maar dan mag ze ook meer ontvangen).
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zegt óf wat over jou, óf wat over de types die je date
Als ik een date betaal is dat echt niet omdat ik automatisch een tegendienst verwacht hoor
Zie je dat ze er zijnquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:49 schreef fathank het volgende:
Ik betaal, dat krijg je later toch weer terug in natura als je het een beetje handig hebt aangepakt.
Ik ontken ook niet dat ze er zijnquote:
Het hele idee van daten is toch om uiteindelijk in dr slipje te komen. Ik ga echt niet daten met een vrouw die ik niet ken omdat ze me zo'n goede vriend lijkt waarmee ik zo goed kan pratenquote:
Dat vind ik overigens ook een mooi principequote:Op donderdag 26 februari 2009 18:34 schreef maok het volgende:
De gene die de ander heeft uitgenodigd.
idd, dat schijnheilige gedoe van sommigen hierquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Het hele idee van daten is toch om uiteindelijk in dr slipje te komen. Ik ga echt niet daten met een vrouw die ik niet ken omdat ze me zo'n goede vriend lijkt waarmee ik zo goed kan praten.
Date = potentieel relatiemateriaal. Dus vroeg of laat krijg je 't toch wel terug.
Wanneer voel je je dan harder genaaid?quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat ze er zijn
Ik ben alleen niet zo. Neemt natuurlijk niet weg dat ik een naturele eeh aflossing niet uit de weg ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |