Bummer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en de rest van de week kan ik niet, dus dan wordt het Zaterdag pas....
Je weet dat hij inmiddels over die leeftijd heen is dat hij dat doet hèquote:
Ik zal er overnadenkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kut zeg!
Nu weer de positieve HW van gisteren terug?
Die volg ik even nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je weet dat hij inmiddels over die leeftijd heen is dat hij dat doet hè
Of ik doe het of M. doet hetquote:
Dat hij ook de maanden teltquote:
Heel even danquote:
Hoi!quote:
Nee dat doet hij niet, dat doet het systeem voor mijquote:
Wegens gebrek aan beter.quote:
Ja, dat snap ik, maar dat is jaren weggooien & je stufi. Beetje zonde. Dan kan je beter even wachten en een geschikte studie vinden die korter is en de kans groter is dat je hem vol gaat houden. Je kan natuurlijk altijd stoppen met een studie, maar als jij nu al zegt "ik denk dat ik het zolang niet ga volhouden", dan zou ik er al niet aan beginnen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Haha oké..quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee dat doet hij niet, dat doet het systeem voor mij
En je mag niet blijven buiten de bezoekuren om?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:44 schreef Belsezar het volgende:
Kan niet slapenKan niet eten
Nou maar wachten tot 3 uur, bezoekuur. Heb al gebeld, mijn moeder moet nog blijven aangezien ze ondervoed is en uitgedroogd. Mijn vader blijft nog wel een hele tijd.
Ik denk dat je er wel al heen mag hoor. Familie hoeft in dit soort situaties geen rekening te houden met bezoekurenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:44 schreef Belsezar het volgende:
Kan niet slapenKan niet eten
Nou maar wachten tot 3 uur, bezoekuur. Heb al gebeld, mijn moeder moet nog blijven aangezien ze ondervoed is en uitgedroogd. Mijn vader blijft nog wel een hele tijd.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]Was ik al bang voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |