Ik weet het niet, ben gewoon wakker geworden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
waarom was je dan zo vroeg wakker
Of ging je gewoon zo laat slapen?
ah ok. de gedachte dat je binnenkort weer in een eenpersoons moet ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ben gewoon wakker geworden.
Een half jaar is niks joh. Ik sta al 3 jaar ingeschreven en moet waarschijnlijk nog 3 jaar wachten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:21 schreef KudFokker het volgende:
Nja het duurt toch nog zo'n half jaar voordat ik voor aan de wachtrij van de woningbouw sta![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:19 schreef Den_Haag het volgende:
gaat wel lukken. gewoon hard studeren. hoe is de majoor?
Oh chill, ik begin volgend jaar met mn studie, en het gaat een heeeeeeeeele lange worden ALS ik in word geloot.quote:
Zou best kunnen, ik vind het wel vervelend.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
ah ok. de gedachte dat je binnenkort weer in een eenpersoons moet ?
Ik ben aan het werkquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:15 schreef appelsjap het volgende:
hoi single-ers, werken jullie ook? Niet spottend bedoelt ofzo
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:19 schreef djayzz het volgende:
Tja, dan moeten we maar wat anders gaan doen
Moeten we maar even kijken danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen!quote:
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Wat ga je studeren dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Oh chill, ik begin volgend jaar met mn studie, en het gaat een heeeeeeeeele lange worden ALS ik in word geloot.
Heb je hem nog kunnen strikken voor een avondje bij jou?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:22 schreef Cuegirllie het volgende:
De majoor isMaar die zie ik de komende weken niet meer
Wat doe je dan? De hele dag typen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk![]()
[..]
Moeten we maar even kijken dan![]()
[..]
Goedemorgen!
Geneeskunde, maar ik weet niet of het wel echt iets is voor me. Ik ga zolang studeren echt niet trekken.quote:
Welke omgeving is dat danquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een half jaar is niks joh. Ik sta al 3 jaar ingeschreven en moet waarschijnlijk nog 3 jaar wachten.
Zoiets ja. Maar ik doe niet heel veel meer, omdat ik eruit geknikkerd benquote:
Ik sta ook al sinds m'n 18e ingeschreven bij 2 woningbouwverenigingen, is ooit 1x wat aangeboden. Ik blijf wel lid, stel je voor dat ik ooit om wat voor reden dan ook m'n huis uit moetquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Welke omgeving is dat dan?
Ik bij woningbouw West-Friesland
Maar ik sta nu geloof ik zo'n 1.5 jaar ingeschreven.
Waarom begin je er dan aan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:25 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Geneeskunde, maar ik weet niet of het wel echt iets is voor me. Ik ga zolang studeren echt niet trekken.
neequote:Op woensdag 8 juli 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
Heb je hem nog kunnen strikken voor een avondje bij jou?
Het schijnt een makkelijke studie te zijn haha.. Maarja je bent nog wel even bezig..quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:25 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Geneeskunde, maar ik weet niet of het wel echt iets is voor me. Ik ga zolang studeren echt niet trekken.
In West-Friesland krijg je gewoon ongevraagd een brief dat je een huis kunt kijken. Zonder dat je gereageerd hebt. Toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:26 schreef KudFokker het volgende:
Haarlem. Amsterdam is nog erger, daar is de gemiddelde wachttijd een jaar of 10.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, kan me goed voorstellen. Ik zou niet meer willen in een eenpersoonsbed! (al lig ik er al weer een half jaar in mijn eentje in...)quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ik vind het wel vervelend.Maarja, het kan echt niet anders. Kan moeilijk mijn kamer groter toveren.
Is goedquote:
Damnit! Daar heb je ook niks aanquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:27 schreef Cuegirllie het volgende:
nee![]()
Of hij moet vanavond ineens tijd hebben, maar ik ga er vanuit dat dat niet gaat gebeuren.
Ik weet het.. die oude mannen van tegenwoordigquote:
Ik sta al een jaar of 5 ingeschreven bij een woningbouwverening in Denbosch, nog uit mijn studententijdperk en ik denk dat ik maar ingeschreven blijf al is denbosch niet praktisch om te wonen, maar je weet maar nooitquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:27 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik sta ook al sinds m'n 18e ingeschreven bij 2 woningbouwverenigingen, is ooit 1x wat aangeboden. Ik blijf wel lid, stel je voor dat ik ooit om wat voor reden dan ook m'n huis uit moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |