Preciesquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:54 schreef KudFokker het volgende:
Maar samenwonen lijkt me ook echt helemaal niks in zo'n apparatementhelemaal geen ruimte voor jezelf om je even af te zonderen of wat dan ook...
Maar om daar in me eentje te wonen en mijn vriendin gewoon een paar nachten per week te laten overnachten lijkt me wel prima op mijn 21e
Te weinig ruimte bedoel jequote:Op woensdag 8 juli 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies![]()
Ook alleen zou ik niet blij worden van die ruimte maar goed, het is een prima begin
goed. beetje aan het werk en aan het studeren op de tentamens van vrijdag en zaterdag.quote:
Dan heb je zo'n oppervlakte duidelijk nog nooit gebruikt voor állesquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:06 schreef KudFokker het volgende:
Te weinig ruimte bedoel je?
Ik vind 36 vierkante best ruim nog
Hmm iddquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n oppervlakte duidelijk nog nooit gebruikt voor álles
Je komt van je ouders thuis toch? Dan is het makkelijk wennen denk ik. Makkelijker dan wanneer je vanaf een appartement terug moet wennen aan een studio.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Te weinig ruimte bedoel je?
Ik vind 36 vierkante best ruim nog
Dat klopt dan ook weerquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:10 schreef Sinceria het volgende:
Je komt van je ouders thuis toch? Dan is het makkelijk wennen denk ik. Makkelijker dan wanneer je vanaf een appartement terug moet wennen aan een studio.
Bij de Ikea hebben ze trouwens hele handige dingen voor kleine leefruimtes.
What's up?quote:
Gaan ze lukken?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
goed. beetje aan het werk en aan het studeren op de tentamens van vrijdag en zaterdag.
en met u?
Ja, ik 'woon' nu op een zolderkamer van 16 vierkante meterquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je komt van je ouders thuis toch? Dan is het makkelijk wennen denk ik. Makkelijker dan wanneer je vanaf een appartement terug moet wennen aan een studio.
Bij de Ikea hebben ze trouwens hele handige dingen voor kleine leefruimtes.
Ik heb nu 25m2 en doe er alles mee behalve koken en idd wasgoed enzo. Maar dan zou 36 wel te doen zijn. Zeker wel comfortabele stap na het huis uit gaanquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n oppervlakte duidelijk nog nooit gebruikt voor álles
Het verschilt ook per persoon hoor, KF. Ik zou er wel mee kunnen leven, Nouk minder. Als het je leuk lijkt moet je het gewoon doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm idd![]()
Nja eerst maar even kijken
Ik heb eigenlijk geen zin om met een vriend te gaan samen wonen namelijk
Ik weet zeker dat het dan toch elke avond bier drinken wordt enzo
Ik heb vandaag vrij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:15 schreef appelsjap het volgende:
hoi single-ers, werken jullie ook? Niet spottend bedoelt ofzo
Afstuderenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:15 schreef appelsjap het volgende:
Niet spottend bedoeld ofzo.quote:
uhu, maar ja, bij een ISPquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:15 schreef appelsjap het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Tja, dan moeten we maar wat anders gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
gaat wel lukken. gewoon hard studeren. hoe is de majoor?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gaan ze lukken?
jah hier gaat het wel goed
waarom was je dan zo vroeg wakkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |