Zal ik speciaal voor jouw een 2persoons halen danquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn huis is ook niet groot. Maar doordat ik een wel een eigen huisje heb, hoef ik mijn slaapkamer eigenlijk alleen nog maar te slapen"Vroeger" moest alles van mij in een slaapkamer, nu kan het door mijn hele huis. Daarom zie ik je argument niet zo, qua éénpersoonsbed. Ik vind het écht een ontzettend afknapper.
Ook al passen er twee mensen in.. het is een afknapperquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:22 schreef erikje14 het volgende:
ja ja, zullen best wel 2 mensen inpassennet als dat er ook wel 1 persoon in een breed bed past
Op het moment dat ik op kamers ging, moest er een twee persoons in.. Groter dan 140x200 kon niet ivm ruimte, maar wat ben ik blij dat ik daar toen voor gekozen hadquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn huis is ook niet groot. Maar doordat ik een wel een eigen huisje heb, hoef ik mijn slaapkamer eigenlijk alleen nog maar te slapen"Vroeger" moest alles van mij in een slaapkamer, nu kan het door mijn hele huis. Daarom zie ik je argument niet zo, qua éénpersoonsbed. Ik vind het écht een ontzettend afknapper.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:24 schreef erikje14 het volgende:
Zal ik speciaal voor jouw een 2persoons halen dan
Misschien wel eens tijd voor wat anders inderdaad![]()
Als ik kort doe heb ik stekeltjes, maar die dan wel warrig staan.... precies hoe ik et wilquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook krullen en ik heb één keer de fout begaan om te zeggen 'doe maar lekker kort'. Twee weken met haar gelopen dat alle kanten opstond omdat de krullen op hun eigen manier toch hun werk deden.
Als het past moet hij het gewoon doen.. heel simpelquote:
Maar wat is kort voor jou?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:28 schreef rival het volgende:
Als ik kort doe heb ik stekeltjes, maar die dan wel warrig staan.... precies hoe ik et wil
Hij zal nooit meer iets anders willenquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Als het past moet hij het gewoon doen.. heel simpel![]()
hij is wel makkelijk over te halen![]()
Dat is geen directe afknapper nee.. maar dat komt doordat je ook nog jong bentquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:32 schreef KudFokker het volgende:
Mijnes is nu ook 140x200maar past prima op zolder
Ik ben nu aan het kijken voor een huisje en heb een leuk studio appartementje gevonden van 36 vierkante meter voor zo'n 380 euro per maand in de nieuwbouw van Hoorn
Dat is dus ook slapen in de woonkamer
Maar dat is opzich toch geen afknapper als je alleen woont en alleen je vriendin af en toe bij je blijft slapen?
Ik neem m'n 2 persoons bed mee uiteraard
Nee iddquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:32 schreef Nouk84 het volgende:
Hij zal nooit meer iets anders willen![]()
Niet de eerste keer dat het me opvalt![]()
Ik ga echt never, never nooit meer in een studioappartement wonen. Dat is gewoon echt kut. Maar goed, je moet ergens beginnen, maar ik vind het waardeloosquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:32 schreef KudFokker het volgende:
Mijnes is nu ook 140x200maar past prima op zolder
Ik ben nu aan het kijken voor een huisje en heb een leuk studio appartementje gevonden van 36 vierkante meter voor zo'n 380 euro per maand in de nieuwbouw van Hoorn
Dat is dus ook slapen in de woonkamer
Maar dat is opzich toch geen afknapper als je alleen woont en alleen je vriendin af en toe bij je blijft slapen?
Ik neem m'n 2 persoons bed mee uiteraard
Waarom is het kut?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga echt never, never nooit meer in een studioappartement wonen. Dat is gewoon echt kut. Maar goed, je moet ergens beginnen, maar ik vind het waardeloos
Dat betekent: Foto!!quote:
Dat is het ook. Toen ik voor mijn huidige appartement op zoek was, wilde ik minimaal vier kamers hebben. En die heb ik gelukkig ook!quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga echt never, never nooit meer in een studioappartement wonen. Dat is gewoon echt kut. Maar goed, je moet ergens beginnen, maar ik vind het waardeloos
Mailen naar mij mag ookquote:
4 kamers? richie richquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is het ook. Toen ik voor mijn huidige appartement op zoek was, wilde ik minimaal vier kamers hebben. En die heb ik gelukkig ook!
Nope, gelukkig niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:39 schreef rival het volgende:
4 kamers? richie rich![]()
jij woont vast niet hier in amsterdam?
oeh nouk dat ik dit net ff moet zienquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:40 schreef rival het volgende:
Foto's mailen? zelfs daar ben ik te verlegen voor
Geen ruimte om troep te hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Waarom is het kut?
Wonen en slapen in 1 is niet erg.. maar het koken erbijDat lijkt mij zo stinken
Dat valt best meequote:
4 kamers is helemaal top natuurlijk. Ik heb er 2, maar dat is al primaquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:38 schreef AirwiN het volgende:
Dat is het ook. Toen ik voor mijn huidige appartement op zoek was, wilde ik minimaal vier kamers hebben. En die heb ik gelukkig ook!
Dat was even op aan te geven hoe erg ik het vondquote:
Tis net zoiets als een (studenten)kamer, alleen heb je dan wel alles voor jezelf en zit je keuken er ook nog eens inquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:42 schreef Nouk84 het volgende:
Geen ruimte om troep te hebbenGeen ruimte om gewoon alles in te flikkeren en de deur dicht te doen. Gewoon, je bed in de woonkamer. Ik heb op die ruimte samengewoond, dus ik
van studioappartementen
![]()
Wat vind je er zo erg aan danquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Tis net zoiets als een (studenten)kamer, alleen heb je dan wel alles voor jezelf en zit je keuken er ook nog eens in![]()
Maar samenwonen daar?!Je bent gestoord! Daar zou ik niet eens over nadenken
Lees ff doorquote:
Hahaha ja die verstandsverbijstering zal het wel zijn geweestquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:47 schreef Nouk84 het volgende:
Inderdaad![]()
Een vlaag van verstandverbijstering van 2,5 jaar(Maar 3 maanden daar gewoond)
Dat lijkt mij zo niksquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:48 schreef erikje14 het volgende:
Ik ben vanuit huis gewoon in m'n eigen huisje gegaanOud huisje gekocht, beetje opgekapt en wonen maar
Tijdens m'n studie gewoon thuis en iedere dag heen & weer met de bus. Enige nadeel is dat je dan 3 uur per dag kan slapen in de bus ongeveer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:52 schreef Jimbo het volgende:
HeyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Achteraf misschien niet zo handig idd, maar goed ik slaap graagquote:
Had nog niet gef5'dquote:
hoe ist ?quote:
Hoe is het met jou dan?quote:
brak, heeel brakquote:
Zie vorige postquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:59 schreef Jimbo het volgende:
brak, heeel braken nu aan het werk ook maar voel me ziek en alsdat ik in bed hoor.
en jij ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |