Ja inderdaadquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:28 schreef Sinceria het volgende:
Haarlem. Amsterdam is nog erger, daar is de gemiddelde wachttijd een jaar of 10.
Net 18quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee![]()
Of hij moet vanavond ineens tijd hebben, maar ik ga er vanuit dat dat niet gaat gebeuren.
[..]
Het schijnt een makkelijke studie te zijn haha.. Maarja je bent nog wel even bezig..
hoe oud ben je eig?
rock werchter... en voel me nogsteeds kutquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zie vorige post![]()
Wat heb je allemaal gedaan dan?
Hier moet ik dan stiekem wel om lachenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:29 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik weet het.. die oude mannen van tegenwoordig
Ik ook, maar niet stiekemquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hier moet ik dan stiekem wel om lachen
Waardeloos! Wat voor storing?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:31 schreef HeatWave het volgende:
. storing bij T-mobile, regel je dat je later kan komen op je werk, kunnen ze je niet helpen.....
Dat schiet lekker opquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:31 schreef HeatWave het volgende:
. storing bij T-mobile, regel je dat je later kan komen op je werk, kunnen ze je niet helpen.....
Ik eigenlijk ook niet meer, maar als er iemand wil blijven slapen is er altijd wel een mouw aan te passen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, kan me goed voorstellen. Ik zou niet meer willen in een eenpersoonsbed! (al lig ik er al weer een half jaar in mijn eentje in...)
Ze kunnen geen oversluitingen van bestaande abo's doen, dus geen iPhone for mequote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owwww.. niet zeuren dan!quote:
owja dan ben je er wel brak vanquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rock werchter... en voel me nogsteeds kut
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze kunnen geen oversluitingen van bestaande abo's doen, dus geen iPhone for me.
Dat is ook weer waar, op de bank is ook altijd te slapen toch!quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet meer, maar als er iemand wil blijven slapen is er altijd wel een mouw aan te passen.![]()
In jouw bed komt ook vast wel weer iemand te liggen.
Ja, en de rest van de week kan ik niet, dus dan wordt het Zaterdag pas....quote:
Of het matras!quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha, vast wel! Ik heb geen bank dus als er iemand blijft slapen.....
Hoef niet stiekem hoorquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
owja, dat is waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
47 jaar en 7 maandenquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
owja, dat is waar
Daarom zeg ik het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Kut zeg!quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Ze kunnen geen oversluitingen van bestaande abo's doen, dus geen iPhone for me.
Bummer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en de rest van de week kan ik niet, dus dan wordt het Zaterdag pas....
Je weet dat hij inmiddels over die leeftijd heen is dat hij dat doet hčquote:
Ik zal er overnadenkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kut zeg!
Nu weer de positieve HW van gisteren terug?
Die volg ik even nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je weet dat hij inmiddels over die leeftijd heen is dat hij dat doet hč
Of ik doe het of M. doet hetquote:
Dat hij ook de maanden teltquote:
Heel even danquote:
Hoi!quote:
Nee dat doet hij niet, dat doet het systeem voor mijquote:
Wegens gebrek aan beter.quote:
Ja, dat snap ik, maar dat is jaren weggooien & je stufi. Beetje zonde. Dan kan je beter even wachten en een geschikte studie vinden die korter is en de kans groter is dat je hem vol gaat houden. Je kan natuurlijk altijd stoppen met een studie, maar als jij nu al zegt "ik denk dat ik het zolang niet ga volhouden", dan zou ik er al niet aan beginnen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Haha oké..quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee dat doet hij niet, dat doet het systeem voor mij
En je mag niet blijven buiten de bezoekuren om?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:44 schreef Belsezar het volgende:
Kan niet slapenKan niet eten
Nou maar wachten tot 3 uur, bezoekuur. Heb al gebeld, mijn moeder moet nog blijven aangezien ze ondervoed is en uitgedroogd. Mijn vader blijft nog wel een hele tijd.
Ik denk dat je er wel al heen mag hoor. Familie hoeft in dit soort situaties geen rekening te houden met bezoekurenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:44 schreef Belsezar het volgende:
Nou maar wachten tot 3 uur, bezoekuur. Heb al gebeld, mijn moeder moet nog blijven aangezien ze ondervoed is en uitgedroogd. Mijn vader blijft nog wel een hele tijd.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]Was ik al bang voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Neequote:Op woensdag 8 juli 2009 10:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En je mag niet blijven buiten de bezoekuren om?
Sterkte Bels.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:44 schreef Belsezar het volgende:
Meestal mogen er inderdaad één of twee mensen bij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat je er wel al heen mag hoor. Familie hoeft in dit soort situaties geen rekening te houden met bezoekuren
Ik ga het straks proberen. Alleen thuis zitten is echt niet tof nuquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat je er wel al heen mag hoor. Familie hoeft in dit soort situaties geen rekening te houden met bezoekuren
Jemie, wat is er gebeurd dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn vader krijgt vandaag een CT scan en ze gaan een stukje weefsel uit zijn longen halen. CT scan krijg ik vandaag de uitslag van.
Mijn moeder is gewoon totaal de weg kwijt, vanmiddag komt een psycholoog/psychiater met haar praten.
Wat is er aan de hand, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga het straks proberen. Alleen thuis zitten is echt niet tof nu
Dankjequote:
Snap ik.. Onthoud je mijn aanbod? Blijft écht geldenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:49 schreef Belsezar het volgende:
Sterkte kerel, misschien even stukje wandelen buiten om je zinnen te verzetten ? (als het droog is )quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ze zullen je er ook niet zo snel uitkicken denk ik zo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
Daarbij zou ik in deze situatie ook echt maling hebben aan die bezoekuren...
Wel mooi dat je vandaag al een uitslag ervan krijgt.. neemt de spanning hopelijk iets weg.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee![]()
Mijn vader krijgt vandaag een CT scan en ze gaan een stukje weefsel uit zijn longen halen. CT scan krijg ik vandaag de uitslag van.
Mijn moeder is gewoon totaal de weg kwijt, vanmiddag komt een psycholoog/psychiater met haar praten.
Ja, maar als ze bezig zijn met onderzoeken o.i.d. dan heb je er ook niets aan om daar te zittenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
Daarbij zou ik in deze situatie ook echt maling hebben aan die bezoekuren...
Mijn vader had afgelopen vrijdag een hartslag van 160 ipv 70-80. En is vanaf nu dus hartpatient met pillen voor de rest van zijn leven en lag een dag op de hartbewaking. Gisteren heeft hij bloed uit zijn longen lopen spugen en nu ligt hij op de longafdeling. Ik en mijn moeder kwamen daar en zagen hem onder het bloed en bloed spugen. Dus mijn moeder werd hysterisch en is ook opgenomen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand, als ik vragen mag?
Dan kan hij bij zijn moeder gaan zittenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:51 schreef automatic_ het volgende:
Ja, maar als ze bezig zijn met onderzoeken o.i.d. dan heb je er ook niets aan om daar te zitten
Damn, sterkte ermee kerel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn vader had afgelopen vrijdag een hartslag van 160 ipv 70-80. En is vanaf nu dus hartpatient met pillen voor de rest van zijn leven en lag een dag op de hartbewaking. Gisteren heeft hij bloed uit zijn longen lopen spugen en nu ligt hij op de longafdeling. Ik en mijn moeder kwamen daar en zagen hem onder het bloed en bloed spugen. Dus mijn moeder werd hysterisch en is ook opgenomen.
Ja, mits ze daar niet mee bezig zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan kan hij bij zijn moeder gaan zitten
Zei ik hem ook al. Zeker in dit soort stress situaties, wil je dat de fam. rust krijgt en niet thuis ook nog eens extra gaat stressen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jezusquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn vader had afgelopen vrijdag een hartslag van 160 ipv 70-80. En is vanaf nu dus hartpatient met pillen voor de rest van zijn leven en lag een dag op de hartbewaking. Gisteren heeft hij bloed uit zijn longen lopen spugen en nu ligt hij op de longafdeling. Ik en mijn moeder kwamen daar en zagen hem onder het bloed en bloed spugen. Dus mijn moeder werd hysterisch en is ook opgenomen.
Mja, dat schiet idd niet op & je bent jezelf nu toch aan het opvreten en daar kan, helaas, ook niemand iets aan veranderenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:56 schreef Belsezar het volgende:
Dank jullie wel allemaal.
Ik kan doen wat ik wil maar niks haalt de gedachtes uit mijn hoofd. Heb al van alles geprobeerd
Ik wilde gaan werken om aan wat anders te denken maar werd naar huis gestuurd door mijn chef.
Nog gebeld naar je huisarts?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:56 schreef Belsezar het volgende:
Ik kan doen wat ik wil maar niks haalt de gedachtes uit mijn hoofd. Heb al van alles geprobeerd
Ik wilde gaan werken om aan wat anders te denken maar werd naar huis gestuurd door mijn chef.
Denk dat wij hier allemaal wel hebben, dat als je behoefte hebt aan praten of wat dan ook dat je het gewoon moet zeggen.. en we komen langs!quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:56 schreef Belsezar het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
Zei ik hem ook al. Zeker in dit soort stress situaties, wil je dat de fam. rust krijgt en niet thuis ook nog eens extra gaat stressen.
Juist, je vader weer met wat kleur op de wangen, een rustige moeder. Zal hem zeker beter laten slapen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies
En misschien, als het vandaag beter gaat, kunnen die verschrikkelijke beelden plaatsmaken voor nieuwe beelden...
Je kan er voor hem zijn en dat is gewoon het belangrijkste..quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:01 schreef Belsezar het volgende:
Het is gewoon zo oneerlijk. Hij heeft kanker een knock out gegeven en nu dit.
Hij is net met pensioen en wilde van zijn oude dag gaan genieten. Hij werkte zich vroeger de tering, weken van 60-70 uur waren niks bijzonders voor hem. Hij verdient dit niet gewoon, hij is een goede man. deed alles voor ons, niks was teveel moeite.
Toen ik een ongeluk had vloog hij vanuit algerije terug en was er in 24 uur. En ik kan niks doen voor hem nu.
Je bent er voor hem. Dat is absoluut niet niks!quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:01 schreef Belsezar het volgende:
Hij is net met pensioen en wilde van zijn oude dag gaan genieten. Hij werkte zich vroeger de tering, weken van 60-70 uur waren niks bijzonders voor hem. Hij verdient dit niet gewoon, hij is een goede man. deed alles voor ons, niks was teveel moeite.
Toen ik een ongeluk had vloog hij vanuit algerije terug en was er in 24 uur. En ik kan niks doen voor hem nu.
Ja maar ze kan niet meer doen dan me valium geven en een gesprek regelen met iemand over een week.quote:
Sterkte bels!quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:01 schreef Belsezar het volgende:
Het is zeker niet eerlijk en hij verdient het absoluut niet!quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:01 schreef Belsezar het volgende:
Voor hem daar zijn, laten zien dat hij zich niet ook nog zorgen om JOU moet gaan maken. Hij maakt zich nu ook driedubbel zorgen, je moeder, jou en zichzelf.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:01 schreef Belsezar het volgende:
Als je maar wat uurtjes kan slapen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja maar ze kan niet meer doen dan me valium geven en een gesprek regelen met iemand over een week.
zou ik dat maar gewoon doen. iig dat gesprek over een week. valium is denk ik niet zo handig je wilt neem ik aan kunnen autorijden. maar misschien om te slapen bijv wel goed....quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja maar ze kan niet meer doen dan me valium geven en een gesprek regelen met iemand over een week.
Nee, ik laat hem niet merken wat er met mij aan de hand is. Ik moet nu de rots zijn ipv hun.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor hem daar zijn, laten zien dat hij zich niet ook nog zorgen om JOU moet gaan maken. Hij maakt zich nu ook driedubbel zorgen, je moeder, jou en zichzelf.![]()
![]()
Geloof me dat is al een hele steun voor hem.
dubbele dosis? of iets anders pakken...quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, ik laat hem niet merken wat er met mij aan de hand is. Ik moet nu de rots zijn ipv hun.
En de valium doet niks. het werkt niet.
Valium werkt niet?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, ik laat hem niet merken wat er met mij aan de hand is. Ik moet nu de rots zijn ipv hun.
En de valium doet niks. het werkt niet.
Jemig, wat heftigquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee![]()
sterkte Bels ook sterkte voor je moederquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Alleen mijn moeder heeft dat door. Ik ben erg goed in maskers. Er zijn misschien 2 personen die er doorheen kunnen kijken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Valium werkt niet?![]()
Je weet wel dat ouders snel door hebben hoe hun kind zich voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |