Neequote:Op woensdag 8 juli 2009 10:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En je mag niet blijven buiten de bezoekuren om?
Sterkte Bels.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:44 schreef Belsezar het volgende:
Kan niet slapenKan niet eten
Nou maar wachten tot 3 uur, bezoekuur. Heb al gebeld, mijn moeder moet nog blijven aangezien ze ondervoed is en uitgedroogd. Mijn vader blijft nog wel een hele tijd.
Meestal mogen er inderdaad één of twee mensen bij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat je er wel al heen mag hoor. Familie hoeft in dit soort situaties geen rekening te houden met bezoekuren
Ik ga het straks proberen. Alleen thuis zitten is echt niet tof nuquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat je er wel al heen mag hoor. Familie hoeft in dit soort situaties geen rekening te houden met bezoekuren
Jemie, wat is er gebeurd dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn vader krijgt vandaag een CT scan en ze gaan een stukje weefsel uit zijn longen halen. CT scan krijg ik vandaag de uitslag van.
Mijn moeder is gewoon totaal de weg kwijt, vanmiddag komt een psycholoog/psychiater met haar praten.
Wat is er aan de hand, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga het straks proberen. Alleen thuis zitten is echt niet tof nu
Dankjequote:
Snap ik.. Onthoud je mijn aanbod? Blijft écht geldenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:49 schreef Belsezar het volgende:
Sterkte kerel, misschien even stukje wandelen buiten om je zinnen te verzetten ? (als het droog is )quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ze zullen je er ook niet zo snel uitkicken denk ik zo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
Daarbij zou ik in deze situatie ook echt maling hebben aan die bezoekuren...
Wel mooi dat je vandaag al een uitslag ervan krijgt.. neemt de spanning hopelijk iets weg.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee![]()
Mijn vader krijgt vandaag een CT scan en ze gaan een stukje weefsel uit zijn longen halen. CT scan krijg ik vandaag de uitslag van.
Mijn moeder is gewoon totaal de weg kwijt, vanmiddag komt een psycholoog/psychiater met haar praten.
Ja, maar als ze bezig zijn met onderzoeken o.i.d. dan heb je er ook niets aan om daar te zittenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:49 schreef Nouk84 het volgende:
Daarbij zou ik in deze situatie ook echt maling hebben aan die bezoekuren...
Mijn vader had afgelopen vrijdag een hartslag van 160 ipv 70-80. En is vanaf nu dus hartpatient met pillen voor de rest van zijn leven en lag een dag op de hartbewaking. Gisteren heeft hij bloed uit zijn longen lopen spugen en nu ligt hij op de longafdeling. Ik en mijn moeder kwamen daar en zagen hem onder het bloed en bloed spugen. Dus mijn moeder werd hysterisch en is ook opgenomen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand, als ik vragen mag?
Dan kan hij bij zijn moeder gaan zittenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:51 schreef automatic_ het volgende:
Ja, maar als ze bezig zijn met onderzoeken o.i.d. dan heb je er ook niets aan om daar te zitten
Damn, sterkte ermee kerel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn vader had afgelopen vrijdag een hartslag van 160 ipv 70-80. En is vanaf nu dus hartpatient met pillen voor de rest van zijn leven en lag een dag op de hartbewaking. Gisteren heeft hij bloed uit zijn longen lopen spugen en nu ligt hij op de longafdeling. Ik en mijn moeder kwamen daar en zagen hem onder het bloed en bloed spugen. Dus mijn moeder werd hysterisch en is ook opgenomen.
Ja, mits ze daar niet mee bezig zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan kan hij bij zijn moeder gaan zitten
Zei ik hem ook al. Zeker in dit soort stress situaties, wil je dat de fam. rust krijgt en niet thuis ook nog eens extra gaat stressen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jezusquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn vader had afgelopen vrijdag een hartslag van 160 ipv 70-80. En is vanaf nu dus hartpatient met pillen voor de rest van zijn leven en lag een dag op de hartbewaking. Gisteren heeft hij bloed uit zijn longen lopen spugen en nu ligt hij op de longafdeling. Ik en mijn moeder kwamen daar en zagen hem onder het bloed en bloed spugen. Dus mijn moeder werd hysterisch en is ook opgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |