Je kan om oxazepham vragen, toen ik na een burnout paniekaanvallen kreeg heeft dat me wel geod geholpen trouwens.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, ik laat hem niet merken wat er met mij aan de hand is. Ik moet nu de rots zijn ipv hun.
En de valium doet niks. het werkt niet.
Ja, weet ik. Ik had eigenlijk ook een jaartje vrij genomen om de geschikte studie uit te zoeken. Maar ik dacht, een lotingstudie, ik doe gewoon voor de zekerheid mee, misschien ga ik het wel super leuk vinden ofzoquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar dat is jaren weggooien & je stufi. Beetje zonde. Dan kan je beter even wachten en een geschikte studie vinden die korter is en de kans groter is dat je hem vol gaat houden. Je kan natuurlijk altijd stoppen met een studie, maar als jij nu al zegt "ik denk dat ik het zolang niet ga volhouden", dan zou ik er al niet aan beginnen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:30 schreef appelsjap het volgende:
Zijn hier toevallig mensen die kunnen coderen? PHP enzulks
Ja? Jij ?quote:
Uhu, al ben ik blij dat ik het niet 24x7 voor m'n werk doequote:
Website / programmerenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:36 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Uhu, al ben ik blij dat ik het niet 24x7 voor m'n werk doe
Maar? je wilde wat weten of zo?
Fijn dat ze een goede nacht hebben gehadquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:45 schreef Belsezar het volgende:
Net even gebeld en ze hebben een goede nacht gehad. om 2 uur komt iemand praten met mijn moeder en mijn vader heeft zijn CT scan al gehad, nu nog een stukje weefsel eruit halen.
hoop dat jullie snel duidelijkheid en wat rust krijgen om te verwerken belsquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:45 schreef Belsezar het volgende:
Net even gebeld en ze hebben een goede nacht gehad. om 2 uur komt iemand praten met mijn moeder en mijn vader heeft zijn CT scan al gehad, nu nog een stukje weefsel eruit halen.
Dat zeker, ik ben er vandoor, ik ga eens kijken bij zequote:Op woensdag 8 juli 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Fijn dat ze een goede nacht hebben gehad
Hey Sp00k, heeft Carooltje bij jou geslapen vannacht?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:01 schreef Sp00k13 het volgende:
Ik heb er geen last van.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:07 schreef Murmeli het volgende:
wtf! waarom zijn mijn letters op mn scherm ineens zo groot, ik heb niks gedaan... is dat bij jullie ook? of ligt het gewoon aan mij?
Wss heb je hem over de 100% staan..quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:07 schreef Murmeli het volgende:
wtf! waarom zijn mijn letters op mn scherm ineens zo groot, ik heb niks gedaan... is dat bij jullie ook? of ligt het gewoon aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |