quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:05 schreef SpookY22 het volgende:
TeeVeePee, moet me der ook maar eens goed op gaan storten, heb gvd goeie gear nodig voor me rogue, maar veel mensen vinden me DPS te laag iemand tips? Combat dagger specced nu http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&n=Pipermaru
quote:Combat dagger specced nu
quote:Combat dagger
ok hier kan ik wat meequote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:07 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Tijdje geleden dit op m'n guildforum gezet. Geen zin om te translaten naar Nederlands:
http://www.wowhead.com/?talent#f0ef0exoVboIuVo0xV0hZxb:TIfcV
Slow (1.8) MH, Fast (1.4) OH (daggers obviously). Instant MH, Deadly OH. Keep HfB and SnD up on yourself, Rupture up on your enemy. Muti to build CP, Envenom in between. Use Rup/Envenom on 4+ CP (don't wait for 5 all the time). Open up with Garotte, HfB, SnD and Envenom. Utilize Vanish for Overkill.
Kep m'n bericht geupdate mbt gear. En nee, dit is een pure PvE build.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:14 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
ok hier kan ik wat meenog andere tips voor specifiek PvE want dit lijkt mij een PvP build
THnx, ik speel het eigenlijk gewoon te weinigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Kep m'n bericht geupdate mbt gear. En nee, dit is een pure PvE build.
Dit is een (de) Mutilate PvP build:
http://www.wowhead.com/?talent#fhxcoeMRiMoGzZ0xZebfb0hdb:ik
Kan altijd. Vooral op RP realms zijn mensen daar erg gecharmeerd van.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:28 schreef Cid het volgende:
Kan je tegenwoordig al een eigen achternaam aan je char geven??
Sinds wanneer dan? Ben er al een tijdje uit, maar toen kon dat in ieder geval niet.... Weet wel dat je met achievements een titel achter je naam kon plakken, maar niet dat je je eigen naam kon verzinnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kan altijd. Vooral op RP realms zijn mensen daar erg gecharmeerd van.
...Nou? Doe dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
Zie FB.
TVP's zijn niet meer toegestaan. Als we ze als mods tegenkomen verwijderen we ze. Probeer inhoudelijk iets aan het topic toe te voegen.
Sorry van dat laatste. Iets te enthousiast geklicked.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:12 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een crap. Steek die tijd liever in het verbeteren van die afschuwelijke bookmark functie. En bedankt voor het verwijderen van mijn niet-tvp reactie.
Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry van dat laatste. Iets te enthousiast geklicked.
Dit is ook een nette reeks waar ik in principe niet tussen wel gaan zitten. Maar een beetje consequent willen we wel zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
Maar er is wat mij betreft niets mis met tvp's, zeker niet in een topic als deze met min of meer een kleine vaste postgroep. Zou gauw die bookmark functie topics aan m'n AT toevoegt zal ik nooit meer een tvp zetten.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:56 schreef SharQueDo het volgende:
...
Priest (net 40) en Warlock (38, dual-RAF-boxing) aan het geboost krijgen door SM-Cath. ^^
Veel succes ermee met topicreeksen zoals deze. Jullie weten dat dat onbegonnen werk is, he?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
Zie FB.
TVP's zijn niet meer toegestaan. Als we ze als mods tegenkomen verwijderen we ze. Probeer inhoudelijk iets aan het topic toe te voegen.
Wut? AH in Dalaran? Engi only zeker?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmm nog steeds geen PTR update. Kan nog steeds niet als engineer de AH in Dalaran gebruiken
IN YO FACE!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:24 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wut? AH in Dalaran? Engi only zeker?
Blij dat ik Engineering gerold heb.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:24 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wut? AH in Dalaran? Engi only zeker?
Gewoon heel moeilijk maken voor de mods.. tvp's in overvloed.. dan komen ze vanzelf terug op hun o zo 'gebruikersvriendelijke' besluit.. waar geen enkele user op zat te wachtenquote:
Ik ben sowieso niet van plan om geen TVP's meer te gebruiken. Sorry Wyri.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
Gewoon heel moeilijk maken voor de mods.. tvp's in overvloed.. dan komen ze vanzelf terug op hun o zo 'gebruikersvriendelijke' besluit.. waar geen enkele user op zat te wachten
Wyri doet niet GAM modden... simpelequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet van plan om geen TVP's meer te gebruiken. Sorry Wyri.![]()
Wacht maar tot je bij de 300 komt.. dan heb je 11 visjes nodig per skill...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:46 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Wel origineel.
Owja, fishing is niet kut, ben al bijna 200 en nog niet verveeld.
Ownee, alleen DIG hea?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:46 schreef Metonae het volgende:
[..]
Wyri doet niet GAM modden... simpele![]()
... toch? ><
Sorry maar dat is de lelijkste mount ooitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef Silmarwen het volgende:
Dude.... over die <TVP> lees je anders even in.
Anyways, morgen patchday tot 13:00, en ik ben vrij.Farmday yay.... O.o En patch 3.2 mag nu wel komen, ik wil mijn albino drake maar wacht even op de prijsverlaging van de mounts.
10-man mag ik hopen? =)quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:37 schreef Fratz het volgende:
net Kel'thuzad bijna gesolo-healed op mijn paladin.
onze priest ging gewoon twee keer dood in een heel raar einde.
ik dacht dat het een wipe ging worden maar hij ging toch neer
Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Serieus? Ik vind hem echt tof. Die phoenix is het mooist though. Ach en als het echt goed scoren is met de glyphs, koop ik die giant mammoth wel. Ben toch exalted met Kirin Tor. xDquote:Op woensdag 8 juli 2009 02:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Sorry maar dat is de lelijkste mount ooit![]()
![]()
Bespaar jezelf t geld
Had ze verzameld op me rogue voor me pala, lvlen gaat dan idd stukken sneller.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:06 schreef GI het volgende:
Ik ga na de aanschaf van een mammoet toch eindelijk eens een keer de 200 shards for shoulders bij elkaar sparen en ook de extra 10% van de chest meenemen voor mijn priest. Dan gaat het levellen toch aanzienlijk sneller.
haha geweldig die jappenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:54 schreef vogelkooi het volgende:
World First Heroic Alone in the Darkness by Stars
scheelt misschien dat het Chinezen zijn, nee dat is niet hetzelfde... :xquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:26 schreef CraniuM het volgende:
[..]
haha geweldig die jappen
en dan op het einde opeens "fucking yes"
WOW gewoon wowquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:54 schreef vogelkooi het volgende:
Wisten jullie dat die lui ongeveer 230 raiding members (!) hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:54 schreef vogelkooi het volgende:
Ohja?> heb je link / bron? ben wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:27 schreef Laviathan het volgende:
ohjah, klopt...
Blizzard gooide even die deal de deur uit...
Niet echt, blijkbaar spelen ze op een Taiwanese server. Ze zijn allemaal naar Taiwan gegaan om daar WotLK te kopenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:15 schreef SharQueDo het volgende:
Dus ze spellen illegaal WotLK daar. Ik zeg, die achievement ongeldig maken en iedereen bannen!
jalozie is prachtig =)quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:19 schreef SharQueDo het volgende:
Toch zeg ik iedereen bannen en achievement ongeldig maken.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik wel een leven heb en zij niet?_
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Altijd leuk om oude raids nog eens te doen iddquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef avotar het volgende:
Yay.. zondag middag eindelijk eens een rondje kara...
Dat krijg je als je nog niet zo lang bezig bent, kom je tenminste ook nog eens in dat soort plekken...
grappig...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben Yogg+0 al neer? Wanneer dat dan? Ik kan het namelijk niet vinden op je armory.quote:
'Tis alleen een beetje lame om mensen die het goed doen af te scheppen met 'ze hebben geen leven'. Ik geloof dat jij ook aan de hardcore kant zit bij het wow-spelende spectrum.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:06 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben Yogg+0 al neer? Wanneer dat dan? Ik kan het namelijk niet vinden op je armory.
Dat dus!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:56 schreef Zith het volgende:
[..]
'Tis alleen een beetje lame om mensen die het goed doen af te scheppen met 'ze hebben geen leven'. Ik geloof dat jij ook aan de hardcore kant zit bij het wow-spelende spectrum.
'Hardcore raiding' is een relatief begrip. Ik raid 6 uurtjes per week en we hebben Yogg-25 nog niet eens neer, laat staan met minder/zonder keepers of hardmodes.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:56 schreef Zith het volgende:
[..]
'Tis alleen een beetje lame om mensen die het goed doen af te scheppen met 'ze hebben geen leven'. Ik geloof dat jij ook aan de hardcore kant zit bij het wow-spelende spectrum.
Chapter II hardcore... ehm niet echt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Ze noemen het zelf wel hardcore. Maar zoals ik zei, relatief begrip.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:47 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Chapter II hardcore... ehm niet echt.Eigenlijk ken ik maar een 5 of 6 echt hardcore guilds op Turalyon. En die verbleken ook met de top 50 in Europa, The Last Watch staat geloof ik op 57 ofzo.
Die mogen niet meer joh!quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:10 schreef drumstickNL het volgende:
Ok, wil iemand mee neerschieten? Heb zojuist een RP char aangemaakt.
Mocht het (of jij) toevallig een gnome zijn:quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:10 schreef drumstickNL het volgende:
Ok, wil iemand mee neerschieten? Heb zojuist een RP char aangemaakt.
Dwarf engineer in een gnome engineer guild. Die gasten zijn best grappig. We hebben zojuist de hele avond Silvermoon gecampt op RP locaties. Die lui zijn nu vast pissig sinds SM horde's RP capital is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:23 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Mocht het (of jij) toevallig een gnome zijn:
[ afbeelding ]
Ondertussen zijn we al meer dan 2 uur aan het wipen op FL+4 (+3 vorige week gekilled). Beams ontwijken etc., is schijnbaar moeilijk voor sommige mensen. Ook al 3 ninjapulls gehad, dus de raidleader is hem inmiddels gepeerd, wat een feest.
Onzin. Loot Council is een op papier perfect systeem maar het werkt alleen als mensen robots zouden zijn. Nu is het net als cummonisme, mooi op papier maar het werkt niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
dkp is inderdaad bout, dan krijg je mensen die gaan pasen zodat ze hun super item kunnen kopen (en daarmee de rest van hun gear een achterstand krijgt), of mensen die expres hoog bieden zodat jij veel dkp verliest. Geloof me, ik heb het meegemaakt en dit gebeurd in zowel de noob als de beste guilds![]()
Wij hebben een loot council, officers bepalen wie het verdient. Goede inzet tonen = rewards. Geen dkp geklooi en ook geen pech op /roll
Plus dat 1v1 totaal niet gebalanced is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:11 schreef jagga het volgende:
Er bestaat geen 1vs1 arena ofwel?
Alleen 2vs2 en meer ?
Wel jammer eigenlijk, aangezien je dan deels afhankelijk bent van iemand anders enzo..
Duel bestaat dan wel, maar heb je niet echt een rating voor
hoezo dat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Plus dat 1v1 totaal niet gebalanced is.
1 op 1 is het niet per definitie gebalanced.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:23 schreef jagga het volgende:
[..]
hoezo dat?
In principe zou elke class moeten kunnen winnen van elke andere class, toch? Balanced enzulks?
Dat zou perfect zijn, echter is dat niet zo. Bepaalde classes zullen het in principe altijd winnen van bepaalde andere classes. WoW is gebalanceerd rond groepen, niet rond individuen. En dat is al lastig zat. Je hebt 2v2, 3v3, 5v5, 10v10, 15v15 en 40v40. Komt daarnaast nog eens PvE om de hoek kijken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:23 schreef jagga het volgende:
[..]
hoezo dat?
In principe zou elke class moeten kunnen winnen van elke andere class, toch? Balanced enzulks?
Welke class speel jequote:Op donderdag 9 juli 2009 09:23 schreef jagga het volgende:
[..]
hoezo dat?
Niet per definitie, ik sta regelmatig buiten ogrimmar te kijken (lerenquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:24 schreef GI het volgende:
[..]
1 op 1 is het niet per definitie gebalanced.
Paladin > rest in 1 op 1 iig
huntardquote:
Dat van de mage is wel jammer. Als ik bijv naar Warhammer online kijk (quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:39 schreef GI het volgende:
Het is ook een beetje overdreven gesteld hoor. Ik heb op mijn priest ook wel van de tankadin gewonnen tijdens het duellen maar in principe is een paladin in PVP met zijn bubble en flashheal en lay on hands bijna altijd aan de winnende kant.
Ik weet dat ik als Mage zo'n beetje iedere 1 op 1 gevecht verlies.
Dat had ik in het begin ook idd. Maar heb daarna gewoon veel tegen elke class geduelled, zodat je weet hoe je bepaalde aanvallen kan counteren. En je moet eigenlijk PvP Arcane speccen, maakt 1 vs 1 een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:39 schreef GI het volgende:
Het is ook een beetje overdreven gesteld hoor. Ik heb op mijn priest ook wel van de tankadin gewonnen tijdens het duellen maar in principe is een paladin in PVP met zijn bubble en flashheal en lay on hands bijna altijd aan de winnende kant.
Ik weet dat ik als Mage zo'n beetje iedere 1 op 1 gevecht verlies.
Ik ben nog aan het wachten op een Team Deathmatchquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:11 schreef jagga het volgende:
Er bestaat geen 1vs1 arena ofwel?
Alleen 2vs2 en meer ?
Wel jammer eigenlijk, aangezien je dan deels afhankelijk bent van iemand anders enzo..
Duel bestaat dan wel, maar heb je niet echt een rating voor
Je kan elk gevecht winnen, ook al heb je een beetje de onderhand met een bepaalde char, maar je moet er veel voor oefenen, ik weet nog toen ik begon met me rogue in PVP op lvl 70, werd genuked door Locks en Priests, ik overleefde het nooit, werd er gek van, maar door continue te blijven oefenen, leren van me fouten en letten op de speelstijl van een lock/priest waren dat na verloop van tijd Free honor kills, ik nuked daarna zelfs pala's en Warriors neerquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:55 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat van de mage is wel jammer. Als ik bijv naar Warhammer online kijk () Kun je als je enigzins weet hoe je char in elkaar steekt, het winnen van elke andere class. Gewoon een kwestie van de juiste strategie toepassen.
In hoeverre werkt een bepaalde strategie in wow voor bepaalde duels?
Zijn er gewoon duels die je absoluut nooit kan winnen met een bepaalde class?
Arcane heeft een insane burst damage <3 Ik speel pas sinds kort PVE arcane.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin ook idd. Maar heb daarna gewoon veel tegen elke class geduelled, zodat je weet hoe je bepaalde aanvallen kan counteren. En je moet eigenlijk PvP Arcane speccen, maakt 1 vs 1 een stuk makkelijker.
dat ligt er toch echt aan met wat voor mensen je speelt...quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
dkp is inderdaad bout, dan krijg je mensen die gaan pasen zodat ze hun super item kunnen kopen (en daarmee de rest van hun gear een achterstand krijgt), of mensen die expres hoog bieden zodat jij veel dkp verliest. Geloof me, ik heb het meegemaakt en dit gebeurd in zowel de noob als de beste guilds![]()
Wij hebben een loot council, officers bepalen wie het verdient. Goede inzet tonen = rewards. Geen dkp geklooi en ook geen pech op /roll
Nou daarna gingen ze allemaal 'RP'en' om de overwinning te vieren. Toen kwamen ze ineens met: 'Newb, u RP like a PvP'er.' O RLY?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:54 schreef drumstickNL het volgende:
Sjeez, gaat dit altijd zo op die RP severs?Dikke PvP joh, kom net uit SM sta ik in SW staat er overal horde.
Dan krijg je daarna nog een paar updates en waarschijnlijk zijn die wat groter. De grotere updates bevatten over het algemeen wat nieuwe inhoud voor het spel, de kleinere bevatten bugfixes en "kleine" aanpassingen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:26 schreef Omkron het volgende:
ben een nieuwe speler
Twee holy paladins en een dk, wordt wel grappig met de verbeterde Beacon of Light.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:30 schreef SharQueDo het volgende:
Blizzard probeert 3v3 te balancen door 2v2 dood te maken in 3.2. 1v1 is nooit gebalanced geweest.
* iets mompelt met Rogue/Mage/Priest
Vanochtend.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:30 schreef GI het volgende:
Wanneer had je voor het laatste gespeeld ?
raar... je kan normaaliter de game niet spelen als deze niet volledig gepatched is. Geen idee of het op private servers (blegh) hetzelfde isquote:
Klopt ja. Alleen in PVE werd ik gek van die mana issues dat ik terug ben gegaan naar fire. Je moet je gems en evocation echt op de seconde timenquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:28 schreef GI het volgende:
[..]
Arcane heeft een insane burst damage <3 Ik speel pas sinds kort PVE arcane.
Retail servers trappen je gewoon de patch door je strot net zo lang tot je de juiste versie hebt draaien, private servers is een ander verhaal maar daar ga ik het hier niet over hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:53 schreef Laviathan het volgende:
[..]
raar... je kan normaaliter de game niet spelen als deze niet volledig gepatched is. Geen idee of het op private servers (blegh) hetzelfde is
Graag antwoord.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vandaag wordt mijn Blood Elf rogue 80, al een raiding guild gevonden die Ulduar doet. Alleen zou ik ook graag de hatefull set willen verzamelen voor pvp. Dit is de eerste keer dan ik 80 wordt. Gestopt toen tbc uitkwam. Hoe verzamel je het snelst honor en waar. Graag tips.
Wintergrasp.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vandaag wordt mijn Blood Elf rogue 80, al een raiding guild gevonden die Ulduar doet. Alleen zou ik ook graag de hatefull set willen verzamelen voor pvp. Dit is de eerste keer dan ik 80 wordt. Gestopt toen tbc uitkwam. Hoe verzamel je het snelst honor en waar. Graag tips.
Wat is een 'lang' gevecht dan? Vooral met het PoM aanmaken van een nieuwe managem voorzie ik eigenljk weinig problemen in het doorlopen van een gevecht met een goed gebruik van mana. Eventueel kan ik in het afwachten op een cooldown 1 van de AB's van de rotations afsnoepen om op die manier langer met mijn mana te kunnen doen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:26 schreef Laviathan het volgende:
@Sap:
Dying Curse is en blijft nog steeds een van de betere trinkets, alleen de procc is zo damn random
@GI:
Naxx zijn eigenlijk alleen maar short fights, de enigste die aan de lange kant zijn is: Thaddius en Kel'Thuzad.
Alleen het probleem wat ik dus had was dat ik altijd al out of mana was, terwijl mijn evocation en gem op cooldown warenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:27 schreef GI het volgende:
[..]
Wat is een 'lang' gevecht dan? Vooral met het PoM aanmaken van een nieuwe managem voorzie ik eigenljk weinig problemen in het doorlopen van een gevecht met een goed gebruik van mana. Eventueel kan ik in het afwachten op een cooldown 1 van de AB's van de rotations afsnoepen om op die manier langer met mijn mana te kunnen doen.
Klopt ja. Alleen ik gebruik nu Eye of the Broodmother en Embrace of the Spider. Als ik 18/53 ga zou de beste keuze zijn om Embrace of the Spider weg te doen. Maarja ik wacht gewoon met die build uittesten totdat ik genoeg gear met hit heb. Als ik m'n vier pieces T7,5 vervang voor 8,5 en ik dan de volledige set heb, ga ik er 104 hit rating op vooruit, moet genoeg zijn om +3% te krijgenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:26 schreef Laviathan het volgende:
@Sap:
Dying Curse is en blijft nog steeds een van de betere trinkets, alleen de procc is zo damn random
Ik zal eens losgaan op een targetdummy vanvond om te kijken hoe lang ik deze rotatie vol kan houden en wat mijn DPS dan isquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen het probleem wat ik dus had was dat ik altijd al out of mana was, terwijl mijn evocation en gem op cooldown waren.
de 71HR van Dying Curse is goed voor 2.71% (@80) op m'n Witch, dus voor jouw Mage is dat precies hetzelfde.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen het probleem wat ik dus had was dat ik altijd al out of mana was, terwijl mijn evocation en gem op cooldown waren.
[..]
Klopt ja. Alleen ik gebruik nu Eye of the Broodmother en Embrace of the Spider. Als ik 18/53 ga zou de beste keuze zijn om Embrace of the Spider weg te doen. Maarja ik wacht gewoon met die build uittesten totdat ik genoeg gear met hit heb. Als ik m'n vier pieces T7,5 vervang voor 8,5 en ik dan de volledige set heb, ga ik er 104 hit rating op vooruit, moet genoeg zijn om +3% te krijgen.
ik wil als hunter ook betere skills/troep om mana terug te krijgenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:34 schreef GI het volgende:
[..]
Ik zal eens losgaan op een targetdummy vanvond om te kijken hoe lang ik deze rotatie vol kan houden en wat mijn DPS dan is
Ik denk dat ik zonder al te veel moeite deze 'playstyle' toch zeker een kwartier vol kan houden. En als dat lukt voorzie ik ook weinig problemen met een half uur
8 shots? wow... dan heb je ook niet een echt grote mana pool.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:48 schreef jagga het volgende:
[..]
ik wil als hunter ook betere skills/troep om mana terug te krijgen
Als ik volgas arrows uit ga poepen, ben ik binnen 8 shots OOM, en de mana regen skills van een hunter zijn best wel slecht![]()
Aspect of the Viper = leuk, maar die 50% dmg reduction! en dan nog is het niet echt een feest, de hoeveelheid mana die je krijgt.
hunters mark , serpent sting, arcane shot. aimed shot, arcane, aimed gaat best vlug hoor als je nog maar lvl 50 bentquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
8 shots? wow... dan heb je ook niet een echt grote mana pool.
wen maar vast aan AotV, ga je nodig hebben tijdens raiden =)quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:48 schreef jagga het volgende:
[..]
ik wil als hunter ook betere skills/troep om mana terug te krijgen
Als ik volgas arrows uit ga poepen, ben ik binnen 8 shots OOM, en de mana regen skills van een hunter zijn best wel slecht![]()
Aspect of the Viper = leuk, maar die 50% dmg reduction! en dan nog is het niet echt een feest, de hoeveelheid mana die je krijgt.
eh, niet als de andere classes doen waarvoor ze in de raid zijn (nml. de hunter ondersteunen)quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:56 schreef Laviathan het volgende:
[..]
wen maar vast aan AotV, ga je nodig hebben tijdens raiden =)
muv Replenishement en een Mana Spring totem valt er niet veel te ondersteunen... daarnaast kan je niet alles op een andere class aan laten komenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
eh, niet als de andere classes doen waarvoor ze in de raid zijn (nml. de hunter ondersteunen)
exact! Jij snapt het!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:12 schreef GI het volgende:
Volgens stbabylon zijn zelfs de tank en healer er alleen maar om de hunter te ondersteunenDus een eventuele innervate op de hunter heeft toch echt voorang op een innervate op een met manaproblemen kampende andere healer
een vrouwlijke Mage is ook een Magistra :xquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:10 schreef GI het volgende:
Een vrouwelijke warlock is nog steeds een warlock trouwens. Je kan het wel een witch noemen maar in WoW is dat nog steeds een warlock
Gast...quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
eh, niet als de andere classes doen waarvoor ze in de raid zijn (nml. de hunter ondersteunen)
In wow nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:14 schreef Laviathan het volgende:
[..]
een vrouwlijke Mage is ook een Magistra :x
"Innervate the Hunter, innervate the Hunter!"quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
uiteraard...quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:17 schreef stbabylon het volgende:
Zonder de natuurlijke leiderschap van een hunter is een raid nergens.
Ik heb het wel gehoord hoor, op Steelbreaker last bijvoorbeeld. Mijn guild heeft 4 hunters, en op zo'n nuke gevecht als dat zijn zij gewoon heel belangrijk. Ze fungeren ook als soakers.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:18 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
"Innervate the Hunter, innervate the Hunter!"
Zie je het al voor je?
Tis voor mijn multibox instelling. Maar het is al gevonden:quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:30 schreef Fir3fly het volgende:
Target de party member en druk op F? Als je die niet gebind hebt in ieder geval.
Je hebt Vista geinstalleerd. Iets met dweilen en kraan open.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:37 schreef Metonae het volgende:
Probeer ik de PTR te installen.Krijg ik deze foutmelding.
[ afbeelding ]
Wat doe ik fout? xD
Ze hebben 1x iets gehoord en volgen de 'hype'quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:03 schreef Laviathan het volgende:
Verras me, wat is er slecht aan Vista? (geen dingen noemen die je uit kan zetten e.d.)
De Duitsche versie doet het wel. Daar zou je een Hexenmeisterin hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:14 schreef Laviathan het volgende:
[..] onafhankelijk wat de game er van maakt aangezien deze geen onderscheid tussen mannelijk of vrouwelijk maakt (heel slecht overigens).
=)
Dat zou inderdaad dramatische gevolgen kunnen hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:52 schreef Laviathan het volgende:
ja maar Duitsers... die vertalen alles zo letterlijk (maar goed dat het niet in het Nederlands verkrijgbaar is)
/shiver
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad dramatische gevolgen kunnen hebben![]()
Alhoewel Stormwind natuurlijk veilig zit
Verdikkeme kont wij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verdikkeme kont wij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
yup, de cap is nog steeds 75k =)quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:51 schreef Metonae het volgende:
Zilverenmaan?
...Is de honor c(r)ap nog steeds 75k? Ik heb atm 64k op mn Rogue. Was eigenlijk van plan honor te sparen om straks Deadly Glad gear te kopen (als Relentless Glad uitkomt). Ben atm ook mn Wintergrasp marks aan het opsparen omdat die rewards geupgrade worden next patch. Beetje zonde om ze dan nu uit te geven.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verdikkeme kont wij.Proest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dude.. wat dacht je van smid..quote:
welk level?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:23 schreef Omkron het volgende:
yep.. blijf nu maar patches binnen halen met de retail.. even wachten dan nog maar..
iemand top 3 tips voor een beginnende (novice) warlock?
fransen zijn gewoon arrogantquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:01 schreef Evertjan het volgende:
daarom snap ik die fransen duitsers en spanjaarden nooit dat ze hun games altijd in hun taal willen spelen
Duitsers kunnen GEEN engels.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:01 schreef Evertjan het volgende:
daarom snap ik die fransen duitsers en spanjaarden nooit dat ze hun games altijd in hun taal willen spelen
Die schamen zich niet voor hun taal zoals wij dat doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:01 schreef Evertjan het volgende:
1. Good Luckquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:23 schreef Omkron het volgende:
yep.. blijf nu maar patches binnen halen met de retail.. even wachten dan nog maar..
iemand top 3 tips voor een beginnende (novice) warlock?
Nee, ze zijn gewoon te lui en chauvenistisch om nog een taal te leren. Tweetaligheid is vreselijk praktisch.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 06:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die schamen zich niet voor hun taal zoals wij dat doen.
Klopt, is het ook. Maar ik ken veel Nederlanders die regelmatig roepen dat Engels veel beter is dan Nederlands. Terwijl het voor mij gelijk is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee, ze zijn gewoon te lui en chauvenistisch om nog een taal te leren. Tweetaligheid is vreselijk praktisch.
Voor mij ook, maar ben tweetaligquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, is het ook. Maar ik ken veel Nederlanders die regelmatig roepen dat Engels veel beter is dan Nederlands. Terwijl het voor mij gelijk is.
quote:
Ik hoop dan dat je Engels beter is dan dit...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:02 schreef Laviathan het volgende:
Ik game veel liever in het Engels als Nederlands,
Volgens mij zouden de helft van die woorden in het Nederlands echt niet meer klinkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:25 schreef drumstickNL het volgende:
Hoop 'stiekem' nog altijd op een Nederlandse versie van WoW.
(Voor alle vertalingen van Engels naar Nederlands)
taalfoutjes blijf je af en toe hebben hèquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat je Engels beter is dan dit...
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:17 schreef sanakthe het volgende:
Zon-bron Plateau
Daarom, da's leuk. ( Voor een keer )quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij zouden de helft van die woorden in het Nederlands echt niet meer klinken
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:16 schreef drumstickNL het volgende:
Kabouter
Dwerg
Mens
Nacht-Elf
Ork
Bloed-elf
Nog-net-niet-dooie.
Koe.
Trol
Tijd teveel?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:50 schreef WyriHaximus het volgende:
Voor al de eekhoorns die ik lief heb gehad
quote:
en bovendien compleet retardedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dode mijnen. Roderandbergen. Westerlijke Ziektelanden. Onderstad. Engineering:Knutselen. Speler tegen Speler. Klinkt allemaal heel erg gevaarlijk.
Ik zit in een nieuw guild (op een nieuwe serverquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:45 schreef jagga het volgende:
Voor mij geld hetzelfde.
Ik kan uiteraard goed nederlands, maar als ik er in het nederlands niet uitkomt, schakel ik zonder problemen over naar het engels..
Zelfs midden in een zin
Op warhammer gehad, met ventrilo dat mensen dachten dat ik een engelsman was. Het verschil was niet te horen.
Het enige nadeel vind ik dan, als je in een mixxed guild zit (engels/NL) het tenenkrommende engels van nederlanders af en toeecht verschrikkelijk.
Sluiper klinkt nog wel het meest intimiderend. Relatief gezien, uiteraard.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:21 schreef vogelkooi het volgende:
rogue--> Sluiper/aarsrover/dief/stiekemert
Het klinkt als een kinderboek hehequote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:34 schreef SharQueDo het volgende:
Sluiper klinkt nog wel het meest intimiderend. Relatief gezien, uiteraard.
Die had ik op mn shaman de 2de dag dat WotLK uitkwam... geen hond in Dalaran te bekennenquote:
Whehehequote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:39 schreef Metonae het volgende:
[..]
Die had ik op mn shaman de 2de dag dat WotLK uitkwam... geen hond in Dalaran te bekennen
Ja.. das mooi klote. Ik heb ze later ook nog eens allemaal op mn paladin gevonden. Had ik het geluk dat steeds als ik ging kijken dat dat boek er lag... zal een enkeling fake zijn geweest.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Whehehe! Goed ik had dan de pech dat er heel veel fake boeken spawnden
deze is echt dramatisch slecht... zegmaarquote:
Brrrrr.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:45 schreef WyriHaximus het volgende:
The Dark Portal -> De Donkere Poort
Ja... magïer..quote:Op zondag 12 juli 2009 13:54 schreef Sapstengel het volgende:
Wat word mage dan? Magier? Dat klinkt nog wel okay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op zondag 12 juli 2009 14:32 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ja... magïer..
...Nee, kan geen goochelaar wezen. Die doet niks met magie maar gewoon domme kunstjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga morgen WoW weer installeren en vanaf lvl 1 naar 80 in de zomervakantie![]()
Kon helemaal niet, enchanters hebben nooit head, shoulders en leg enchants gehad. Chests en boots hebben ze gewoon hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een tijd geleden kon je alle soorten enchants bij enchanters halen, tegenwoordig is dat niet meer zo. Ik ben er al een tijd uitgeweest (pas 1 dag level 80) en ik wil mijn head,shoulders,chest,legs,boots enchanten. Weet iemand hier waar ik per item moet zijn, en wat zijn alle enchants die mogelijk zijn voor rogues. Graag een overzicht ervan.
Ram het woord Magician maar eens door de google vertaalmachinequote:Op zondag 12 juli 2009 14:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nee, kan geen goochelaar wezen. Die doet niks met magie maar gewoon domme kunstjes
Ik ga morgen WoW weer installeren en vanaf lvl 1 naar 80 in de zomervakantie
Mage of Mageician is een Magiër. En dat klopt perfect.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:14 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ram het woord Magician maar eens door de google vertaalmachineDan krijg je goochelaar
Hmm,, mijn Draenei Shaman zit op Terenas.. staat overigens al maand of 6 stof te verzamelenquote:Op zondag 12 juli 2009 18:35 schreef SharQueDo het volgende:
Trouwens, Warlock op m'n classic RAF account is 60. Gemigrate naar Terenas en pre-tbc raiding guild gejoined!
hoe bedoel je? je kan nog steeds allerlei enchants halen bij enchanters.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een tijd geleden kon je alle soorten enchants bij enchanters halen, tegenwoordig is dat niet meer zo. Ik ben er al een tijd uitgeweest (pas 1 dag level 80) en ik wil mijn head,shoulders,chest,legs,boots enchanten. Weet iemand hier waar ik per item moet zijn, en wat zijn alle enchants die mogelijk zijn voor rogues. Graag een overzicht ervan.
Toch wel even benieuwd geworden naar de betekenis. Dit zegt de Van Dale:quote:Op zondag 12 juli 2009 13:50 schreef Isabeau het volgende:
Jullie doen ook wel je best om er iets heel ergs van te maken hoorDe Duistere Poort klinkt al veel beter en warlock echt letterlijk vertalen is natuurlijk idioot
Alsjeblieft, niet <We Cant affort TBC> dat is een enorme scrubguildquote:Op zondag 12 juli 2009 18:35 schreef SharQueDo het volgende:
Trouwens, Warlock op m'n classic RAF account is 60. Gemigrate naar Terenas en pre-tbc raiding guild gejoined!
Iets van humor is je ook totaal vreemd geloof ik he...quote:Op zondag 12 juli 2009 12:08 schreef Laviathan het volgende:
[..]
deze is echt dramatisch slecht... zegmaar
Ze bedoelt de Arcanums. Voor head en shoulders.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:21 schreef Fratz het volgende:
[..]
hoe bedoel je? je kan nog steeds allerlei enchants halen bij enchanters.
maar je kan nu ook enchants kopen op de AH. (scroll of: <insert name>).
overzicht kan je op wowhead of thottbot wel vinden denk ik?
quote:Op maandag 13 juli 2009 08:15 schreef jagga het volgende:
Gisteren 55 gehit op mijn hunter, en zo nieuwsgierig als ik ben een deathknight gemaakt, om erachter tekomen waar de ophef allemaal voor is
man wat een character!
Ik had meteen een soort klik, alles viel op zn plek en vanaf seconde 1 speel ik dit ding met enorm veel plezier
Ben inmiddels lvl 63 op mijn DK![]()
Trouwens Hellfire peninsula, pvp enablelekker humans/gnomes slopen
http://www.wowwiki.com/Sons_of_Hodirquote:Op maandag 13 juli 2009 09:47 schreef GI het volgende:
Ik kan de sons of hodir quest maar niet vinden dus dat is niet helemaal een optie voor mij.
voor rogues ?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je word er alsware ingeschoven toch?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:06 schreef GI het volgende:
Jah, je moet bij die 'blauwe vrouwtjes' beginnen. Maar ik heb geen idee waar ik gebleven ben en heb daar een uur rondgevlogen/gerend en ik heb geen idee waar ik verder moet.
Alhoewel ik me nu bedenk dat ik misschien in die valei ernaast moet zijn ofzo. I dunno.
afhankelijk van de grap uiteraardquote:Op maandag 13 juli 2009 07:00 schreef avotar het volgende:
[..]
Iets van humor is je ook totaal vreemd geloof ik he...
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 12:32 schreef vogelkooi het volgende:
Horde die door NPC's naar 25% hp worden gebracht af maken als ze aan het eten zijn voelt zo goed, voordat ie het wist en opstond was ie al dood.
ik hou van een eerlijk gevecht (klinkt stom maarja) dus als ik er eentje zie eten dan wacht ik even netjes tot hij/zij vol hp is.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:57 schreef vogelkooi het volgende:
Die horde waar ik het over had was wel 1 lvl hoger dan mij. Ik ben niet zo zielig dat ik met en lvl 80 en lvl 30 de grond in boor.
Wie niet?quote:
tot over 2 maandenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:41 schreef KrentebolHooft het volgende:
Net op t guild forum gepost dat ik kap met raidennog maar een paar weken tot mn subscription afgelopen is en dan ben ik er voor goed van af (hoop ik)
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Na in 1 nacht meer dan 100x af te zijn gemaakt door Alliance heb ik totaaaaal geen genade meer. Fuck it, ik slacht ze tegenwoordig allemaal af.
Zonet voor het eerst naar OS25 geweest. De RL werd zo knettergek van al het volk dat steeds maar wegging. Hij heeft er dus een 20 man raid van gemaakt voor die achievement 'Heroic: Less is more'. Nadat Sartharion gesloopt was zag je dus 15 man de OS25 achievement halen. Blijkt maar weer dat zelfs zonder achievement een raid perfect kan verlopenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind dat voor achievements vragen ook altijd zo lame. Laatst een gast die zei: "LFM naxx 10, must have [Epic] achievement". Alsof je dan nog naar naxx gaat. En wat bleek, hij had hem zelf niet eens en zocht gewoon een boost group
.
En sowieso, eens moet de eerste keer zijn.
http://wow.curse.com/down(...)s/underachiever.aspxquote:Op maandag 13 juli 2009 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind dat voor achievements vragen ook altijd zo lame. Laatst een gast die zei: "LFM naxx 10, must have [Epic] achievement". Alsof je dan nog naar naxx gaat. En wat bleek, hij had hem zelf niet eens en zocht gewoon een boost group
.
En sowieso, eens moet de eerste keer zijn.
Wij ook, hoewel ik helaas niet in de progress groep zit (10 man helaas, 25 man is nog heeeel ver wegquote:Op maandag 13 juli 2009 12:41 schreef Omentuva het volgende:
Algalon blijft irritant, hoewel we er wel progress op maken... Hopelijk volgende week dezelfde groep...
tot snel weerquote:Op maandag 13 juli 2009 14:41 schreef KrentebolHooft het volgende:
Net op t guild forum gepost dat ik kap met raidennog maar een paar weken tot mn subscription afgelopen is en dan ben ik er voor goed van af (hoop ik)
Doet ie ook. Ik zie echt de hp-balken van de tank (Target of Target) heen en weer gaan alsof het een Olympische tafeltenniswedstrijd is.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wij ook, hoewel ik helaas niet in de progress groep zit (10 man helaas, 25 man is nog heeeel ver weg). De tank blijft maar klagen hoe hard hij mept
.
...*Download deze addon* Tering.. waarom kom ik er nu pas achter dat deze bestaat?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
http://wow.curse.com/down(...)s/underachiever.aspx
klinkt als "transfer server" :xquote:Op maandag 13 juli 2009 20:04 schreef Isabeau het volgende:
Als je het om achievements vragen al lame vond kom dan eens op de server waar ik op zatDaar zeggen ze in trade er bij dat ze liever alleen Polish players mee nemen naar Naxx, HC of Ulduar
(en ja, als je dan meegaat praten ze alleen Polish dus je begrijpt er geen reet van)
Ik ben vorige week zondag vertrokken. Het percentage Polen wordt alsmaar groter, denk dat het zeke rop 80% of zelfs meer zit op het moment. En ze verrekken het om Engels te spreken. Ik kan tegenwoordig Tradechannel weer lezenquote:
Ken je echt niemand die wow speelt dan? Misschien kan je je op een server met wat fokkers aansluiten! Heb je direct wat aanspraak en in ieder geval iets gemeenschappelijks (fok en Nederlander zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 23:19 schreef Muuyad het volgende:
Ik wil weer beginnen met WoW maar is het een beetje te doen om op een oude server te spelen zonder dat je mensen kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |