Ram het woord Magician maar eens door de google vertaalmachinequote:Op zondag 12 juli 2009 14:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nee, kan geen goochelaar wezen. Die doet niks met magie maar gewoon domme kunstjes
Ik ga morgen WoW weer installeren en vanaf lvl 1 naar 80 in de zomervakantie
Mage of Mageician is een Magiėr. En dat klopt perfect.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:14 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ram het woord Magician maar eens door de google vertaalmachineDan krijg je goochelaar
Hmm,, mijn Draenei Shaman zit op Terenas.. staat overigens al maand of 6 stof te verzamelenquote:Op zondag 12 juli 2009 18:35 schreef SharQueDo het volgende:
Trouwens, Warlock op m'n classic RAF account is 60. Gemigrate naar Terenas en pre-tbc raiding guild gejoined!
hoe bedoel je? je kan nog steeds allerlei enchants halen bij enchanters.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een tijd geleden kon je alle soorten enchants bij enchanters halen, tegenwoordig is dat niet meer zo. Ik ben er al een tijd uitgeweest (pas 1 dag level 80) en ik wil mijn head,shoulders,chest,legs,boots enchanten. Weet iemand hier waar ik per item moet zijn, en wat zijn alle enchants die mogelijk zijn voor rogues. Graag een overzicht ervan.
Toch wel even benieuwd geworden naar de betekenis. Dit zegt de Van Dale:quote:Op zondag 12 juli 2009 13:50 schreef Isabeau het volgende:
Jullie doen ook wel je best om er iets heel ergs van te maken hoorDe Duistere Poort klinkt al veel beter en warlock echt letterlijk vertalen is natuurlijk idioot
Alsjeblieft, niet <We Cant affort TBC> dat is een enorme scrubguildquote:Op zondag 12 juli 2009 18:35 schreef SharQueDo het volgende:
Trouwens, Warlock op m'n classic RAF account is 60. Gemigrate naar Terenas en pre-tbc raiding guild gejoined!
Iets van humor is je ook totaal vreemd geloof ik he...quote:Op zondag 12 juli 2009 12:08 schreef Laviathan het volgende:
[..]
deze is echt dramatisch slecht... zegmaar
Ze bedoelt de Arcanums. Voor head en shoulders.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:21 schreef Fratz het volgende:
[..]
hoe bedoel je? je kan nog steeds allerlei enchants halen bij enchanters.
maar je kan nu ook enchants kopen op de AH. (scroll of: <insert name>).
overzicht kan je op wowhead of thottbot wel vinden denk ik?
quote:Op maandag 13 juli 2009 08:15 schreef jagga het volgende:
Gisteren 55 gehit op mijn hunter, en zo nieuwsgierig als ik ben een deathknight gemaakt, om erachter tekomen waar de ophef allemaal voor is
man wat een character!
Ik had meteen een soort klik, alles viel op zn plek en vanaf seconde 1 speel ik dit ding met enorm veel plezier
Ben inmiddels lvl 63 op mijn DK![]()
Trouwens Hellfire peninsula, pvp enablelekker humans/gnomes slopen
http://www.wowwiki.com/Sons_of_Hodirquote:Op maandag 13 juli 2009 09:47 schreef GI het volgende:
Ik kan de sons of hodir quest maar niet vinden dus dat is niet helemaal een optie voor mij.
voor rogues ?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een tijd geleden kon je alle soorten enchants bij enchanters halen, tegenwoordig is dat niet meer zo. Ik ben er al een tijd uitgeweest (pas 1 dag level 80) en ik wil mijn head,shoulders,chest,legs,boots enchanten. Weet iemand hier waar ik per item moet zijn, en wat zijn alle enchants die mogelijk zijn voor rogues. Graag een overzicht ervan.
Je word er alsware ingeschoven toch?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:06 schreef GI het volgende:
Jah, je moet bij die 'blauwe vrouwtjes' beginnen. Maar ik heb geen idee waar ik gebleven ben en heb daar een uur rondgevlogen/gerend en ik heb geen idee waar ik verder moet.
Alhoewel ik me nu bedenk dat ik misschien in die valei ernaast moet zijn ofzo. I dunno.
afhankelijk van de grap uiteraardquote:Op maandag 13 juli 2009 07:00 schreef avotar het volgende:
[..]
Iets van humor is je ook totaal vreemd geloof ik he...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |