Ik zit in een nieuw guild (op een nieuwe serverquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:45 schreef jagga het volgende:
Voor mij geld hetzelfde.
Ik kan uiteraard goed nederlands, maar als ik er in het nederlands niet uitkomt, schakel ik zonder problemen over naar het engels..
Zelfs midden in een zin
Op warhammer gehad, met ventrilo dat mensen dachten dat ik een engelsman was. Het verschil was niet te horen.
Het enige nadeel vind ik dan, als je in een mixxed guild zit (engels/NL) het tenenkrommende engels van nederlanders af en toeecht verschrikkelijk.
Sluiper klinkt nog wel het meest intimiderend. Relatief gezien, uiteraard.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:21 schreef vogelkooi het volgende:
rogue--> Sluiper/aarsrover/dief/stiekemert
Het klinkt als een kinderboek hehequote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:34 schreef SharQueDo het volgende:
Sluiper klinkt nog wel het meest intimiderend. Relatief gezien, uiteraard.
Die had ik op mn shaman de 2de dag dat WotLK uitkwam... geen hond in Dalaran te bekennenquote:
Whehehequote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:39 schreef Metonae het volgende:
[..]
Die had ik op mn shaman de 2de dag dat WotLK uitkwam... geen hond in Dalaran te bekennen
Ja.. das mooi klote. Ik heb ze later ook nog eens allemaal op mn paladin gevonden. Had ik het geluk dat steeds als ik ging kijken dat dat boek er lag... zal een enkeling fake zijn geweest.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Whehehe! Goed ik had dan de pech dat er heel veel fake boeken spawnden
deze is echt dramatisch slecht... zegmaarquote:
Brrrrr.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:45 schreef WyriHaximus het volgende:
The Dark Portal -> De Donkere Poort
Ja... magïer..quote:Op zondag 12 juli 2009 13:54 schreef Sapstengel het volgende:
Wat word mage dan? Magier? Dat klinkt nog wel okay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op zondag 12 juli 2009 14:32 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ja... magïer..
...Nee, kan geen goochelaar wezen. Die doet niks met magie maar gewoon domme kunstjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga morgen WoW weer installeren en vanaf lvl 1 naar 80 in de zomervakantie![]()
Kon helemaal niet, enchanters hebben nooit head, shoulders en leg enchants gehad. Chests en boots hebben ze gewoon hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een tijd geleden kon je alle soorten enchants bij enchanters halen, tegenwoordig is dat niet meer zo. Ik ben er al een tijd uitgeweest (pas 1 dag level 80) en ik wil mijn head,shoulders,chest,legs,boots enchanten. Weet iemand hier waar ik per item moet zijn, en wat zijn alle enchants die mogelijk zijn voor rogues. Graag een overzicht ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |