Voor mij ook, maar ben tweetaligquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, is het ook. Maar ik ken veel Nederlanders die regelmatig roepen dat Engels veel beter is dan Nederlands. Terwijl het voor mij gelijk is.
quote:
Ik hoop dan dat je Engels beter is dan dit...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:02 schreef Laviathan het volgende:
Ik game veel liever in het Engels als Nederlands,
Volgens mij zouden de helft van die woorden in het Nederlands echt niet meer klinkenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:25 schreef drumstickNL het volgende:
Hoop 'stiekem' nog altijd op een Nederlandse versie van WoW.
(Voor alle vertalingen van Engels naar Nederlands)
taalfoutjes blijf je af en toe hebben hèquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat je Engels beter is dan dit...
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:17 schreef sanakthe het volgende:
Zon-bron Plateau
Daarom, da's leuk. ( Voor een keer )quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij zouden de helft van die woorden in het Nederlands echt niet meer klinken
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:16 schreef drumstickNL het volgende:
Kabouter
Dwerg
Mens
Nacht-Elf
Ork
Bloed-elf
Nog-net-niet-dooie.
Koe.
Trol
Tijd teveel?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:50 schreef WyriHaximus het volgende:
Voor al de eekhoorns die ik lief heb gehad
quote:
en bovendien compleet retardedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dode mijnen. Roderandbergen. Westerlijke Ziektelanden. Onderstad. Engineering:Knutselen. Speler tegen Speler. Klinkt allemaal heel erg gevaarlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |