muv Replenishement en een Mana Spring totem valt er niet veel te ondersteunen... daarnaast kan je niet alles op een andere class aan laten komenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
eh, niet als de andere classes doen waarvoor ze in de raid zijn (nml. de hunter ondersteunen)
exact! Jij snapt het!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:12 schreef GI het volgende:
Volgens stbabylon zijn zelfs de tank en healer er alleen maar om de hunter te ondersteunenDus een eventuele innervate op de hunter heeft toch echt voorang op een innervate op een met manaproblemen kampende andere healer
een vrouwlijke Mage is ook een Magistra :xquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:10 schreef GI het volgende:
Een vrouwelijke warlock is nog steeds een warlock trouwens. Je kan het wel een witch noemen maar in WoW is dat nog steeds een warlock
Gast...quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
eh, niet als de andere classes doen waarvoor ze in de raid zijn (nml. de hunter ondersteunen)
In wow nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:14 schreef Laviathan het volgende:
[..]
een vrouwlijke Mage is ook een Magistra :x
"Innervate the Hunter, innervate the Hunter!"quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
uiteraard...quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:17 schreef stbabylon het volgende:
Zonder de natuurlijke leiderschap van een hunter is een raid nergens.
Ik heb het wel gehoord hoor, op Steelbreaker last bijvoorbeeld. Mijn guild heeft 4 hunters, en op zo'n nuke gevecht als dat zijn zij gewoon heel belangrijk. Ze fungeren ook als soakers.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:18 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
"Innervate the Hunter, innervate the Hunter!"
Zie je het al voor je?
Tis voor mijn multibox instelling. Maar het is al gevonden:quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:30 schreef Fir3fly het volgende:
Target de party member en druk op F? Als je die niet gebind hebt in ieder geval.
Je hebt Vista geinstalleerd. Iets met dweilen en kraan open.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:37 schreef Metonae het volgende:
Probeer ik de PTR te installen.Krijg ik deze foutmelding.
[ afbeelding ]
Wat doe ik fout? xD
Ze hebben 1x iets gehoord en volgen de 'hype'quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:03 schreef Laviathan het volgende:
Verras me, wat is er slecht aan Vista? (geen dingen noemen die je uit kan zetten e.d.)
De Duitsche versie doet het wel. Daar zou je een Hexenmeisterin hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:14 schreef Laviathan het volgende:
[..] onafhankelijk wat de game er van maakt aangezien deze geen onderscheid tussen mannelijk of vrouwelijk maakt (heel slecht overigens).
=)
Dat zou inderdaad dramatische gevolgen kunnen hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:52 schreef Laviathan het volgende:
ja maar Duitsers... die vertalen alles zo letterlijk (maar goed dat het niet in het Nederlands verkrijgbaar is)
/shiver
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad dramatische gevolgen kunnen hebben![]()
Alhoewel Stormwind natuurlijk veilig zit
Verdikkeme kont wij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verdikkeme kont wij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
yup, de cap is nog steeds 75k =)quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:51 schreef Metonae het volgende:
Zilverenmaan?
...Is de honor c(r)ap nog steeds 75k? Ik heb atm 64k op mn Rogue. Was eigenlijk van plan honor te sparen om straks Deadly Glad gear te kopen (als Relentless Glad uitkomt). Ben atm ook mn Wintergrasp marks aan het opsparen omdat die rewards geupgrade worden next patch. Beetje zonde om ze dan nu uit te geven.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Verdikkeme kont wij.Proest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
dude.. wat dacht je van smid..quote:
welk level?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:23 schreef Omkron het volgende:
yep.. blijf nu maar patches binnen halen met de retail.. even wachten dan nog maar..
iemand top 3 tips voor een beginnende (novice) warlock?
fransen zijn gewoon arrogantquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:01 schreef Evertjan het volgende:
daarom snap ik die fransen duitsers en spanjaarden nooit dat ze hun games altijd in hun taal willen spelen
Duitsers kunnen GEEN engels.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:01 schreef Evertjan het volgende:
daarom snap ik die fransen duitsers en spanjaarden nooit dat ze hun games altijd in hun taal willen spelen
Die schamen zich niet voor hun taal zoals wij dat doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:01 schreef Evertjan het volgende:
1. Good Luckquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:23 schreef Omkron het volgende:
yep.. blijf nu maar patches binnen halen met de retail.. even wachten dan nog maar..
iemand top 3 tips voor een beginnende (novice) warlock?
Nee, ze zijn gewoon te lui en chauvenistisch om nog een taal te leren. Tweetaligheid is vreselijk praktisch.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 06:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die schamen zich niet voor hun taal zoals wij dat doen.
Klopt, is het ook. Maar ik ken veel Nederlanders die regelmatig roepen dat Engels veel beter is dan Nederlands. Terwijl het voor mij gelijk is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee, ze zijn gewoon te lui en chauvenistisch om nog een taal te leren. Tweetaligheid is vreselijk praktisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |