Had ze verzameld op me rogue voor me pala, lvlen gaat dan idd stukken sneller.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:06 schreef GI het volgende:
Ik ga na de aanschaf van een mammoet toch eindelijk eens een keer de 200 shards for shoulders bij elkaar sparen en ook de extra 10% van de chest meenemen voor mijn priest. Dan gaat het levellen toch aanzienlijk sneller.
haha geweldig die jappenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:54 schreef vogelkooi het volgende:
World First Heroic Alone in the Darkness by Stars
scheelt misschien dat het Chinezen zijn, nee dat is niet hetzelfde... :xquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:26 schreef CraniuM het volgende:
[..]
haha geweldig die jappen
en dan op het einde opeens "fucking yes"
WOW gewoon wowquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:54 schreef vogelkooi het volgende:
Wisten jullie dat die lui ongeveer 230 raiding members (!) hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:54 schreef vogelkooi het volgende:
Ohja?> heb je link / bron? ben wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:27 schreef Laviathan het volgende:
ohjah, klopt...
Blizzard gooide even die deal de deur uit...
Niet echt, blijkbaar spelen ze op een Taiwanese server. Ze zijn allemaal naar Taiwan gegaan om daar WotLK te kopenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:15 schreef SharQueDo het volgende:
Dus ze spellen illegaal WotLK daar. Ik zeg, die achievement ongeldig maken en iedereen bannen!
jalozie is prachtig =)quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:19 schreef SharQueDo het volgende:
Toch zeg ik iedereen bannen en achievement ongeldig maken.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik wel een leven heb en zij niet?_
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik wel een leven heb en zij niet?_
Altijd leuk om oude raids nog eens te doen iddquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef avotar het volgende:
Yay.. zondag middag eindelijk eens een rondje kara...
Dat krijg je als je nog niet zo lang bezig bent, kom je tenminste ook nog eens in dat soort plekken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |