Ja... magïer..quote:Op zondag 12 juli 2009 13:54 schreef Sapstengel het volgende:
Wat word mage dan? Magier? Dat klinkt nog wel okay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op zondag 12 juli 2009 14:32 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ja... magïer..
...Nee, kan geen goochelaar wezen. Die doet niks met magie maar gewoon domme kunstjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga morgen WoW weer installeren en vanaf lvl 1 naar 80 in de zomervakantie![]()
Kon helemaal niet, enchanters hebben nooit head, shoulders en leg enchants gehad. Chests en boots hebben ze gewoon hoor.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een tijd geleden kon je alle soorten enchants bij enchanters halen, tegenwoordig is dat niet meer zo. Ik ben er al een tijd uitgeweest (pas 1 dag level 80) en ik wil mijn head,shoulders,chest,legs,boots enchanten. Weet iemand hier waar ik per item moet zijn, en wat zijn alle enchants die mogelijk zijn voor rogues. Graag een overzicht ervan.
Ram het woord Magician maar eens door de google vertaalmachinequote:Op zondag 12 juli 2009 14:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nee, kan geen goochelaar wezen. Die doet niks met magie maar gewoon domme kunstjes
Ik ga morgen WoW weer installeren en vanaf lvl 1 naar 80 in de zomervakantie
Mage of Mageician is een Magiër. En dat klopt perfect.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:14 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ram het woord Magician maar eens door de google vertaalmachineDan krijg je goochelaar
Hmm,, mijn Draenei Shaman zit op Terenas.. staat overigens al maand of 6 stof te verzamelenquote:Op zondag 12 juli 2009 18:35 schreef SharQueDo het volgende:
Trouwens, Warlock op m'n classic RAF account is 60. Gemigrate naar Terenas en pre-tbc raiding guild gejoined!
hoe bedoel je? je kan nog steeds allerlei enchants halen bij enchanters.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een tijd geleden kon je alle soorten enchants bij enchanters halen, tegenwoordig is dat niet meer zo. Ik ben er al een tijd uitgeweest (pas 1 dag level 80) en ik wil mijn head,shoulders,chest,legs,boots enchanten. Weet iemand hier waar ik per item moet zijn, en wat zijn alle enchants die mogelijk zijn voor rogues. Graag een overzicht ervan.
Toch wel even benieuwd geworden naar de betekenis. Dit zegt de Van Dale:quote:Op zondag 12 juli 2009 13:50 schreef Isabeau het volgende:
Jullie doen ook wel je best om er iets heel ergs van te maken hoorDe Duistere Poort klinkt al veel beter en warlock echt letterlijk vertalen is natuurlijk idioot
Alsjeblieft, niet <We Cant affort TBC> dat is een enorme scrubguildquote:Op zondag 12 juli 2009 18:35 schreef SharQueDo het volgende:
Trouwens, Warlock op m'n classic RAF account is 60. Gemigrate naar Terenas en pre-tbc raiding guild gejoined!
Iets van humor is je ook totaal vreemd geloof ik he...quote:Op zondag 12 juli 2009 12:08 schreef Laviathan het volgende:
[..]
deze is echt dramatisch slecht... zegmaar
Ze bedoelt de Arcanums. Voor head en shoulders.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:21 schreef Fratz het volgende:
[..]
hoe bedoel je? je kan nog steeds allerlei enchants halen bij enchanters.
maar je kan nu ook enchants kopen op de AH. (scroll of: <insert name>).
overzicht kan je op wowhead of thottbot wel vinden denk ik?
quote:Op maandag 13 juli 2009 08:15 schreef jagga het volgende:
Gisteren 55 gehit op mijn hunter, en zo nieuwsgierig als ik ben een deathknight gemaakt, om erachter tekomen waar de ophef allemaal voor is
man wat een character!
Ik had meteen een soort klik, alles viel op zn plek en vanaf seconde 1 speel ik dit ding met enorm veel plezier
Ben inmiddels lvl 63 op mijn DK![]()
Trouwens Hellfire peninsula, pvp enablelekker humans/gnomes slopen
http://www.wowwiki.com/Sons_of_Hodirquote:Op maandag 13 juli 2009 09:47 schreef GI het volgende:
Ik kan de sons of hodir quest maar niet vinden dus dat is niet helemaal een optie voor mij.
voor rogues ?quote:Op zondag 12 juli 2009 17:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je word er alsware ingeschoven toch?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:06 schreef GI het volgende:
Jah, je moet bij die 'blauwe vrouwtjes' beginnen. Maar ik heb geen idee waar ik gebleven ben en heb daar een uur rondgevlogen/gerend en ik heb geen idee waar ik verder moet.
Alhoewel ik me nu bedenk dat ik misschien in die valei ernaast moet zijn ofzo. I dunno.
afhankelijk van de grap uiteraardquote:Op maandag 13 juli 2009 07:00 schreef avotar het volgende:
[..]
Iets van humor is je ook totaal vreemd geloof ik he...
quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 12:32 schreef vogelkooi het volgende:
Horde die door NPC's naar 25% hp worden gebracht af maken als ze aan het eten zijn voelt zo goed, voordat ie het wist en opstond was ie al dood.
ik hou van een eerlijk gevecht (klinkt stom maarja) dus als ik er eentje zie eten dan wacht ik even netjes tot hij/zij vol hp is.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:57 schreef vogelkooi het volgende:
Die horde waar ik het over had was wel 1 lvl hoger dan mij. Ik ben niet zo zielig dat ik met en lvl 80 en lvl 30 de grond in boor.
Wie niet?quote:
tot over 2 maandenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:41 schreef KrentebolHooft het volgende:
Net op t guild forum gepost dat ik kap met raidennog maar een paar weken tot mn subscription afgelopen is en dan ben ik er voor goed van af (hoop ik)
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Na in 1 nacht meer dan 100x af te zijn gemaakt door Alliance heb ik totaaaaal geen genade meer. Fuck it, ik slacht ze tegenwoordig allemaal af.
Zonet voor het eerst naar OS25 geweest. De RL werd zo knettergek van al het volk dat steeds maar wegging. Hij heeft er dus een 20 man raid van gemaakt voor die achievement 'Heroic: Less is more'. Nadat Sartharion gesloopt was zag je dus 15 man de OS25 achievement halen. Blijkt maar weer dat zelfs zonder achievement een raid perfect kan verlopenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind dat voor achievements vragen ook altijd zo lame. Laatst een gast die zei: "LFM naxx 10, must have [Epic] achievement". Alsof je dan nog naar naxx gaat. En wat bleek, hij had hem zelf niet eens en zocht gewoon een boost group
.
En sowieso, eens moet de eerste keer zijn.
http://wow.curse.com/down(...)s/underachiever.aspxquote:Op maandag 13 juli 2009 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind dat voor achievements vragen ook altijd zo lame. Laatst een gast die zei: "LFM naxx 10, must have [Epic] achievement". Alsof je dan nog naar naxx gaat. En wat bleek, hij had hem zelf niet eens en zocht gewoon een boost group
.
En sowieso, eens moet de eerste keer zijn.
Wij ook, hoewel ik helaas niet in de progress groep zit (10 man helaas, 25 man is nog heeeel ver wegquote:Op maandag 13 juli 2009 12:41 schreef Omentuva het volgende:
Algalon blijft irritant, hoewel we er wel progress op maken... Hopelijk volgende week dezelfde groep...
tot snel weerquote:Op maandag 13 juli 2009 14:41 schreef KrentebolHooft het volgende:
Net op t guild forum gepost dat ik kap met raidennog maar een paar weken tot mn subscription afgelopen is en dan ben ik er voor goed van af (hoop ik)
Doet ie ook. Ik zie echt de hp-balken van de tank (Target of Target) heen en weer gaan alsof het een Olympische tafeltenniswedstrijd is.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wij ook, hoewel ik helaas niet in de progress groep zit (10 man helaas, 25 man is nog heeeel ver weg). De tank blijft maar klagen hoe hard hij mept
.
...*Download deze addon* Tering.. waarom kom ik er nu pas achter dat deze bestaat?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:38 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
http://wow.curse.com/down(...)s/underachiever.aspx
klinkt als "transfer server" :xquote:Op maandag 13 juli 2009 20:04 schreef Isabeau het volgende:
Als je het om achievements vragen al lame vond kom dan eens op de server waar ik op zatDaar zeggen ze in trade er bij dat ze liever alleen Polish players mee nemen naar Naxx, HC of Ulduar
(en ja, als je dan meegaat praten ze alleen Polish dus je begrijpt er geen reet van)
Ik ben vorige week zondag vertrokken. Het percentage Polen wordt alsmaar groter, denk dat het zeke rop 80% of zelfs meer zit op het moment. En ze verrekken het om Engels te spreken. Ik kan tegenwoordig Tradechannel weer lezenquote:
Ken je echt niemand die wow speelt dan? Misschien kan je je op een server met wat fokkers aansluiten! Heb je direct wat aanspraak en in ieder geval iets gemeenschappelijks (fok en Nederlander zijnquote:Op maandag 13 juli 2009 23:19 schreef Muuyad het volgende:
Ik wil weer beginnen met WoW maar is het een beetje te doen om op een oude server te spelen zonder dat je mensen kent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |