Gewoon heel moeilijk maken voor de mods.. tvp's in overvloed.. dan komen ze vanzelf terug op hun o zo 'gebruikersvriendelijke' besluit.. waar geen enkele user op zat te wachtenquote:
Ik ben sowieso niet van plan om geen TVP's meer te gebruiken. Sorry Wyri.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
Gewoon heel moeilijk maken voor de mods.. tvp's in overvloed.. dan komen ze vanzelf terug op hun o zo 'gebruikersvriendelijke' besluit.. waar geen enkele user op zat te wachten
Wyri doet niet GAM modden... simpelequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet van plan om geen TVP's meer te gebruiken. Sorry Wyri.![]()
Wacht maar tot je bij de 300 komt.. dan heb je 11 visjes nodig per skill...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:46 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Wel origineel.
Owja, fishing is niet kut, ben al bijna 200 en nog niet verveeld.
Ownee, alleen DIG hea?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:46 schreef Metonae het volgende:
[..]
Wyri doet niet GAM modden... simpele![]()
... toch? ><
Sorry maar dat is de lelijkste mount ooitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef Silmarwen het volgende:
Dude.... over die <TVP> lees je anders even in.
Anyways, morgen patchday tot 13:00, en ik ben vrij.Farmday yay.... O.o En patch 3.2 mag nu wel komen, ik wil mijn albino drake maar wacht even op de prijsverlaging van de mounts.
10-man mag ik hopen? =)quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:37 schreef Fratz het volgende:
net Kel'thuzad bijna gesolo-healed op mijn paladin.
onze priest ging gewoon twee keer dood in een heel raar einde.
ik dacht dat het een wipe ging worden maar hij ging toch neer
Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Serieus? Ik vind hem echt tof. Die phoenix is het mooist though. Ach en als het echt goed scoren is met de glyphs, koop ik die giant mammoth wel. Ben toch exalted met Kirin Tor. xDquote:Op woensdag 8 juli 2009 02:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Sorry maar dat is de lelijkste mount ooit![]()
![]()
Bespaar jezelf t geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |