Plus dat 1v1 totaal niet gebalanced is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:11 schreef jagga het volgende:
Er bestaat geen 1vs1 arena ofwel?
Alleen 2vs2 en meer ?
Wel jammer eigenlijk, aangezien je dan deels afhankelijk bent van iemand anders enzo..
Duel bestaat dan wel, maar heb je niet echt een rating voor
hoezo dat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Plus dat 1v1 totaal niet gebalanced is.
1 op 1 is het niet per definitie gebalanced.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:23 schreef jagga het volgende:
[..]
hoezo dat?
In principe zou elke class moeten kunnen winnen van elke andere class, toch? Balanced enzulks?
Dat zou perfect zijn, echter is dat niet zo. Bepaalde classes zullen het in principe altijd winnen van bepaalde andere classes. WoW is gebalanceerd rond groepen, niet rond individuen. En dat is al lastig zat. Je hebt 2v2, 3v3, 5v5, 10v10, 15v15 en 40v40. Komt daarnaast nog eens PvE om de hoek kijken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:23 schreef jagga het volgende:
[..]
hoezo dat?
In principe zou elke class moeten kunnen winnen van elke andere class, toch? Balanced enzulks?
Welke class speel jequote:Op donderdag 9 juli 2009 09:23 schreef jagga het volgende:
[..]
hoezo dat?
Niet per definitie, ik sta regelmatig buiten ogrimmar te kijken (lerenquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:24 schreef GI het volgende:
[..]
1 op 1 is het niet per definitie gebalanced.
Paladin > rest in 1 op 1 iig
huntardquote:
Dat van de mage is wel jammer. Als ik bijv naar Warhammer online kijk (quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:39 schreef GI het volgende:
Het is ook een beetje overdreven gesteld hoor. Ik heb op mijn priest ook wel van de tankadin gewonnen tijdens het duellen maar in principe is een paladin in PVP met zijn bubble en flashheal en lay on hands bijna altijd aan de winnende kant.
Ik weet dat ik als Mage zo'n beetje iedere 1 op 1 gevecht verlies.
Dat had ik in het begin ook idd. Maar heb daarna gewoon veel tegen elke class geduelled, zodat je weet hoe je bepaalde aanvallen kan counteren. En je moet eigenlijk PvP Arcane speccen, maakt 1 vs 1 een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:39 schreef GI het volgende:
Het is ook een beetje overdreven gesteld hoor. Ik heb op mijn priest ook wel van de tankadin gewonnen tijdens het duellen maar in principe is een paladin in PVP met zijn bubble en flashheal en lay on hands bijna altijd aan de winnende kant.
Ik weet dat ik als Mage zo'n beetje iedere 1 op 1 gevecht verlies.
Ik ben nog aan het wachten op een Team Deathmatchquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:11 schreef jagga het volgende:
Er bestaat geen 1vs1 arena ofwel?
Alleen 2vs2 en meer ?
Wel jammer eigenlijk, aangezien je dan deels afhankelijk bent van iemand anders enzo..
Duel bestaat dan wel, maar heb je niet echt een rating voor
Je kan elk gevecht winnen, ook al heb je een beetje de onderhand met een bepaalde char, maar je moet er veel voor oefenen, ik weet nog toen ik begon met me rogue in PVP op lvl 70, werd genuked door Locks en Priests, ik overleefde het nooit, werd er gek van, maar door continue te blijven oefenen, leren van me fouten en letten op de speelstijl van een lock/priest waren dat na verloop van tijd Free honor kills, ik nuked daarna zelfs pala's en Warriors neerquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:55 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat van de mage is wel jammer. Als ik bijv naar Warhammer online kijk () Kun je als je enigzins weet hoe je char in elkaar steekt, het winnen van elke andere class. Gewoon een kwestie van de juiste strategie toepassen.
In hoeverre werkt een bepaalde strategie in wow voor bepaalde duels?
Zijn er gewoon duels die je absoluut nooit kan winnen met een bepaalde class?
Arcane heeft een insane burst damage <3 Ik speel pas sinds kort PVE arcane.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin ook idd. Maar heb daarna gewoon veel tegen elke class geduelled, zodat je weet hoe je bepaalde aanvallen kan counteren. En je moet eigenlijk PvP Arcane speccen, maakt 1 vs 1 een stuk makkelijker.
dat ligt er toch echt aan met wat voor mensen je speelt...quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
dkp is inderdaad bout, dan krijg je mensen die gaan pasen zodat ze hun super item kunnen kopen (en daarmee de rest van hun gear een achterstand krijgt), of mensen die expres hoog bieden zodat jij veel dkp verliest. Geloof me, ik heb het meegemaakt en dit gebeurd in zowel de noob als de beste guilds![]()
Wij hebben een loot council, officers bepalen wie het verdient. Goede inzet tonen = rewards. Geen dkp geklooi en ook geen pech op /roll
Nou daarna gingen ze allemaal 'RP'en' om de overwinning te vieren. Toen kwamen ze ineens met: 'Newb, u RP like a PvP'er.' O RLY?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:54 schreef drumstickNL het volgende:
Sjeez, gaat dit altijd zo op die RP severs?Dikke PvP joh, kom net uit SM sta ik in SW staat er overal horde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |