quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:05 schreef SpookY22 het volgende:
TeeVeePee, moet me der ook maar eens goed op gaan storten, heb gvd goeie gear nodig voor me rogue, maar veel mensen vinden me DPS te laag iemand tips? Combat dagger specced nu http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Laughing+Skull&n=Pipermaru
quote:Combat dagger specced nu
quote:Combat dagger
ok hier kan ik wat meequote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:07 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Tijdje geleden dit op m'n guildforum gezet. Geen zin om te translaten naar Nederlands:
http://www.wowhead.com/?talent#f0ef0exoVboIuVo0xV0hZxb:TIfcV
Slow (1.8) MH, Fast (1.4) OH (daggers obviously). Instant MH, Deadly OH. Keep HfB and SnD up on yourself, Rupture up on your enemy. Muti to build CP, Envenom in between. Use Rup/Envenom on 4+ CP (don't wait for 5 all the time). Open up with Garotte, HfB, SnD and Envenom. Utilize Vanish for Overkill.
Kep m'n bericht geupdate mbt gear. En nee, dit is een pure PvE build.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:14 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
ok hier kan ik wat meenog andere tips voor specifiek PvE want dit lijkt mij een PvP build
THnx, ik speel het eigenlijk gewoon te weinigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Kep m'n bericht geupdate mbt gear. En nee, dit is een pure PvE build.
Dit is een (de) Mutilate PvP build:
http://www.wowhead.com/?talent#fhxcoeMRiMoGzZ0xZebfb0hdb:ik
Kan altijd. Vooral op RP realms zijn mensen daar erg gecharmeerd van.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:28 schreef Cid het volgende:
Kan je tegenwoordig al een eigen achternaam aan je char geven??
Sinds wanneer dan? Ben er al een tijdje uit, maar toen kon dat in ieder geval niet.... Weet wel dat je met achievements een titel achter je naam kon plakken, maar niet dat je je eigen naam kon verzinnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kan altijd. Vooral op RP realms zijn mensen daar erg gecharmeerd van.
...Nou? Doe dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
Zie FB.
TVP's zijn niet meer toegestaan. Als we ze als mods tegenkomen verwijderen we ze. Probeer inhoudelijk iets aan het topic toe te voegen.
Sorry van dat laatste. Iets te enthousiast geklicked.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:12 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een crap. Steek die tijd liever in het verbeteren van die afschuwelijke bookmark functie. En bedankt voor het verwijderen van mijn niet-tvp reactie.
Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry van dat laatste. Iets te enthousiast geklicked.
Dit is ook een nette reeks waar ik in principe niet tussen wel gaan zitten. Maar een beetje consequent willen we wel zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
Maar er is wat mij betreft niets mis met tvp's, zeker niet in een topic als deze met min of meer een kleine vaste postgroep. Zou gauw die bookmark functie topics aan m'n AT toevoegt zal ik nooit meer een tvp zetten.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:56 schreef SharQueDo het volgende:
...
Priest (net 40) en Warlock (38, dual-RAF-boxing) aan het geboost krijgen door SM-Cath. ^^
Veel succes ermee met topicreeksen zoals deze. Jullie weten dat dat onbegonnen werk is, he?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
Zie FB.
TVP's zijn niet meer toegestaan. Als we ze als mods tegenkomen verwijderen we ze. Probeer inhoudelijk iets aan het topic toe te voegen.
Wut? AH in Dalaran? Engi only zeker?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:23 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmm nog steeds geen PTR update. Kan nog steeds niet als engineer de AH in Dalaran gebruiken
IN YO FACE!!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:24 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wut? AH in Dalaran? Engi only zeker?
Blij dat ik Engineering gerold heb.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:24 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wut? AH in Dalaran? Engi only zeker?
Gewoon heel moeilijk maken voor de mods.. tvp's in overvloed.. dan komen ze vanzelf terug op hun o zo 'gebruikersvriendelijke' besluit.. waar geen enkele user op zat te wachtenquote:
Ik ben sowieso niet van plan om geen TVP's meer te gebruiken. Sorry Wyri.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
Gewoon heel moeilijk maken voor de mods.. tvp's in overvloed.. dan komen ze vanzelf terug op hun o zo 'gebruikersvriendelijke' besluit.. waar geen enkele user op zat te wachten
Wyri doet niet GAM modden... simpelequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:39 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet van plan om geen TVP's meer te gebruiken. Sorry Wyri.![]()
Wacht maar tot je bij de 300 komt.. dan heb je 11 visjes nodig per skill...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:46 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Wel origineel.
Owja, fishing is niet kut, ben al bijna 200 en nog niet verveeld.
Ownee, alleen DIG hea?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:46 schreef Metonae het volgende:
[..]
Wyri doet niet GAM modden... simpele![]()
... toch? ><
Sorry maar dat is de lelijkste mount ooitquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef Silmarwen het volgende:
Dude.... over die <TVP> lees je anders even in.
Anyways, morgen patchday tot 13:00, en ik ben vrij.Farmday yay.... O.o En patch 3.2 mag nu wel komen, ik wil mijn albino drake maar wacht even op de prijsverlaging van de mounts.
10-man mag ik hopen? =)quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:37 schreef Fratz het volgende:
net Kel'thuzad bijna gesolo-healed op mijn paladin.
onze priest ging gewoon twee keer dood in een heel raar einde.
ik dacht dat het een wipe ging worden maar hij ging toch neer
Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Serieus? Ik vind hem echt tof. Die phoenix is het mooist though. Ach en als het echt goed scoren is met de glyphs, koop ik die giant mammoth wel. Ben toch exalted met Kirin Tor. xDquote:Op woensdag 8 juli 2009 02:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Sorry maar dat is de lelijkste mount ooit![]()
![]()
Bespaar jezelf t geld
Had ze verzameld op me rogue voor me pala, lvlen gaat dan idd stukken sneller.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:06 schreef GI het volgende:
Ik ga na de aanschaf van een mammoet toch eindelijk eens een keer de 200 shards for shoulders bij elkaar sparen en ook de extra 10% van de chest meenemen voor mijn priest. Dan gaat het levellen toch aanzienlijk sneller.
haha geweldig die jappenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:54 schreef vogelkooi het volgende:
World First Heroic Alone in the Darkness by Stars
scheelt misschien dat het Chinezen zijn, nee dat is niet hetzelfde... :xquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:26 schreef CraniuM het volgende:
[..]
haha geweldig die jappen
en dan op het einde opeens "fucking yes"
WOW gewoon wowquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:54 schreef vogelkooi het volgende:
Wisten jullie dat die lui ongeveer 230 raiding members (!) hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2009 10:54 schreef vogelkooi het volgende:
Ohja?> heb je link / bron? ben wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:27 schreef Laviathan het volgende:
ohjah, klopt...
Blizzard gooide even die deal de deur uit...
Niet echt, blijkbaar spelen ze op een Taiwanese server. Ze zijn allemaal naar Taiwan gegaan om daar WotLK te kopenquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:15 schreef SharQueDo het volgende:
Dus ze spellen illegaal WotLK daar. Ik zeg, die achievement ongeldig maken en iedereen bannen!
jalozie is prachtig =)quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:19 schreef SharQueDo het volgende:
Toch zeg ik iedereen bannen en achievement ongeldig maken.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Jaloers omdat ik wel een leven heb en zij niet?_
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Altijd leuk om oude raids nog eens te doen iddquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef avotar het volgende:
Yay.. zondag middag eindelijk eens een rondje kara...
Dat krijg je als je nog niet zo lang bezig bent, kom je tenminste ook nog eens in dat soort plekken...
grappig...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:43 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben Yogg+0 al neer? Wanneer dat dan? Ik kan het namelijk niet vinden op je armory.quote:
'Tis alleen een beetje lame om mensen die het goed doen af te scheppen met 'ze hebben geen leven'. Ik geloof dat jij ook aan de hardcore kant zit bij het wow-spelende spectrum.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:06 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben Yogg+0 al neer? Wanneer dat dan? Ik kan het namelijk niet vinden op je armory.
Dat dus!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:56 schreef Zith het volgende:
[..]
'Tis alleen een beetje lame om mensen die het goed doen af te scheppen met 'ze hebben geen leven'. Ik geloof dat jij ook aan de hardcore kant zit bij het wow-spelende spectrum.
'Hardcore raiding' is een relatief begrip. Ik raid 6 uurtjes per week en we hebben Yogg-25 nog niet eens neer, laat staan met minder/zonder keepers of hardmodes.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:56 schreef Zith het volgende:
[..]
'Tis alleen een beetje lame om mensen die het goed doen af te scheppen met 'ze hebben geen leven'. Ik geloof dat jij ook aan de hardcore kant zit bij het wow-spelende spectrum.
Chapter II hardcore... ehm niet echt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Ze noemen het zelf wel hardcore. Maar zoals ik zei, relatief begrip.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:47 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Chapter II hardcore... ehm niet echt.Eigenlijk ken ik maar een 5 of 6 echt hardcore guilds op Turalyon. En die verbleken ook met de top 50 in Europa, The Last Watch staat geloof ik op 57 ofzo.
Die mogen niet meer joh!quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:10 schreef drumstickNL het volgende:
Ok, wil iemand mee neerschieten? Heb zojuist een RP char aangemaakt.
Mocht het (of jij) toevallig een gnome zijn:quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:10 schreef drumstickNL het volgende:
Ok, wil iemand mee neerschieten? Heb zojuist een RP char aangemaakt.
Dwarf engineer in een gnome engineer guild. Die gasten zijn best grappig. We hebben zojuist de hele avond Silvermoon gecampt op RP locaties. Die lui zijn nu vast pissig sinds SM horde's RP capital is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:23 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Mocht het (of jij) toevallig een gnome zijn:
[ afbeelding ]
Ondertussen zijn we al meer dan 2 uur aan het wipen op FL+4 (+3 vorige week gekilled). Beams ontwijken etc., is schijnbaar moeilijk voor sommige mensen. Ook al 3 ninjapulls gehad, dus de raidleader is hem inmiddels gepeerd, wat een feest.
Onzin. Loot Council is een op papier perfect systeem maar het werkt alleen als mensen robots zouden zijn. Nu is het net als cummonisme, mooi op papier maar het werkt niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:03 schreef KrentebolHooft het volgende:
dkp is inderdaad bout, dan krijg je mensen die gaan pasen zodat ze hun super item kunnen kopen (en daarmee de rest van hun gear een achterstand krijgt), of mensen die expres hoog bieden zodat jij veel dkp verliest. Geloof me, ik heb het meegemaakt en dit gebeurd in zowel de noob als de beste guilds![]()
Wij hebben een loot council, officers bepalen wie het verdient. Goede inzet tonen = rewards. Geen dkp geklooi en ook geen pech op /roll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |