omdat ik iets anders wil kijkenquote:
De begrafenis wordt niet uitgezonden toch?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:00 schreef Desunoto het volgende:
Ik ga ook de begrafenis morgen kijken maar niet tegelijk op FOK! posten denk ik.
Dan kijk ik maar met een oog mee en dat wil ik ook niet.
Ja dat bedoel ik.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
De begrafenis wordt niet uitgezonden toch?
Alleen de memorial dienst?
Precies.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Dit meiske komt toch wel erg oprecht over.
En als het een child molestor was, dan had zij niet vanaf klein kind en daarna nog tien jaar zulke fijne vriendjes met hem geweest. En weer die waterballonnengevechten!![]()
125 pp?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:02 schreef matthijst het volgende:
Gooi Neverland open, vraag $125 pp toegang ofzo. Zet het vol met memorabilia.
Klaar...................
Er zitten helaas genoeg gekken tussen die er een puinzooi van kunnen maken. Helemaal gek worden en jasjes van Michael mee willen nemen en dat soort zooi. De bewaking zal helemaal gek worden denk ik.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:02 schreef matthijst het volgende:
Gooi Neverland open, vraag $125 pp toegang ofzo. Zet het vol met memorabilia.
Klaar...................
Nee, dat zeiden ze niet. Ze zeiden dat ZIJ dat een goed idee vonden, toch?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:03 schreef FireFox1 het volgende:
Zoals ik al dacht. Ze gaan van Neverland hetzelfde doen zoals Elvis' Graceland.
Uitbuiten
Volgens mij ook op CNN maar ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:04 schreef wapwip het volgende:
Word die herdenking morgen ook op CNN ofzo uitgezonden? Ik wil het heul niet op sbs kijken, en eigelijk ook niet op ned3
En dieren?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:04 schreef tha_dark het volgende:
Het is echt te hopen dat Neverland weer helemaal in ere wordt hersteld. Dus inclusief pretpark, meubilair en kunst.
Ik weiger nog steeds te geloven dat MJ sex zal hebben met kleine kinderen.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Dit meiske komt toch wel erg oprecht over.
En als het een child molestor was, dan had zij niet vanaf klein kind en daarna nog tien jaar zulke fijne vriendjes met hem geweest. En weer die waterballonnengevechten!![]()
Neu, maar Disney kost je ook al $70 ofzo, dus 125 lijkt me mooiquote:Op maandag 6 juli 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
125 pp?
Jij dacht, dan is het lekker toegankelijk voor de gewone sterveling?
Daarom is het laatste woord daar nog niet gezegd.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:03 schreef FireFox1 het volgende:
Zoals ik al dacht. Ze gaan van Neverland hetzelfde doen zoals Elvis' Graceland.
Uitbuiten
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat schattig Lovechild, dat jouw zoontje "voor aap lopen" gebruikt! Propz voor je opvoeding!
Ik vind Joe Jackson engquote:Op maandag 6 juli 2009 23:07 schreef koemleit het volgende:
Die Joe is ook echt z'n hele leven al oud geweest he.
Hij had een gruwelijke hekel aan z'n pa.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
Die vader komt er weer lekker af in deze docu ook
Griebel.
Die zag ik gisteren in een jouwbuis filmpje uit 2006 ofzo met jensenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:05 schreef Anonymousz het volgende:
latoya is eng
quote:Michael Jackson Memorial -- The Players
Posted Jul 6th 2009 3:51PM by TMZ Staff
Michael Jackson Memorial -- The PlayersThe Jackson family just announced everyone who will participate in tomorrow's memorial -- and here's the list:
Ron Boyd (family friend), Kobe Bryant, Mariah Carey, Andrae Crouch Choir, Berry Gordy, Jennifer Hudson, Shaheen Jafargholi (finalist on Britain's Got Talent), Magic Johnson, Martin Luther King III, Bernice A. King, John Mayer, Lionel Richie, Smokey Robinson, Rev. Al Sharpton, Brooke Shields, Pastor Lucious Smith (family friend), Usher and Stevie Wonder.
amenquote:
Ik ookquote:Op maandag 6 juli 2009 23:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind Joe Jackson eng
[..]
Hij had een gruwelijke hekel aan z'n pa.
quote:Rowe a No-Show at Jackson Memorial
Posted Jul 6th 2009 2:40PM by TMZ Staff
Debbie Rowe Michael Jackson's ex-wife Debbie Rowe won't be attending Jackson's memorial service at the Staples Center tomorrow.
Her attorney sends us this statement:
"The onslaught of media attention has made it clear her attendance would be an unnecessary distraction to an event that should focus exclusively on Michael's legacy. Debbie will continue to celebrate Michael's memory privately."
Waarom zou een testament geen stand houden?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij is uit het testament gehouden maar of dat stand gaat houden?
Natuurlijk weet die Mouthaan niet waar hij het over heeft. Hij vertelt gewoon wat er tegen hem gezegd wordt om te vertellen.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:09 schreef JX het volgende:
By the way, die Mouthaan weet ook niet waar hij het over hadMan in the Mirror geschreven in de Given Tree en Dangerous zo genoemd omdat boomklimmen gevaarlijk is? Shut up
Man in the Mirror is niet eens door Michael zelf geschreven, maar door Siedah Garret met iemand anders.
Laten we hopen!quote:Op maandag 6 juli 2009 23:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij is uit het testament gehouden maar of dat stand gaat houden?
Saai????????quote:Op maandag 6 juli 2009 23:11 schreef Edwinuss het volgende:
Dat uit z'n jeugd is het meest saaie ooit
denk dat joe er nu spijt van hebquote:Op maandag 6 juli 2009 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laten we hopen!
Ik blame Joe dat Michael nooit een jeugd heeft gehad en daarom zo excentriek was
Netjes van haar, kan niet anders zeggenquote:
Ja, dat weet ik natuurlijk welquote:Op maandag 6 juli 2009 21:38 schreef RSie het volgende:
[..]
dat hitje toendertijd was O fortuna van Fortuna.
nummer is kort daarop uit de schappen gehaald en mocht niet meer uitgezonden worden door radio en tv, ik geloof dat dat iets met de rechten van het Carmina Burana te maken had.
juist leukquote:Op maandag 6 juli 2009 23:11 schreef Edwinuss het volgende:
Dat uit z'n jeugd is het meest saaie ooit
Ik denk het niet. Hij toont berouw uit eigenbelang. Ook zijn moeder wantrouw ik.quote:
quote:Just one more day! The Michael Jackson memorial ceremony will take place tomorrow morning at the Staples Center, but the world is already waiting at the Forest Lawn Memorial Parks and Mortuaries in the Hollywood Hills...
Take a look at some of our pix on the scene! News vans, cop cars, reporters - everyone looks to be camping out already!
The police are all in place and have cordoned off an official press area; meanwhile, helicopters circle up above. Here's a quote from an X17 photographer on the scene:
"There are more and more media here every hour and you can tell everyone's a bit nervous. I've been speaking with some reporters here and a few have mentioned they're scared to miss the burial. Since it still hasn't been announced that Forest Lawn is official the site of the private funeral for Michael, everyone was thinking it could happen elsewhere. But with all the activity here now, it seems certain that Michael will be buried here within the next 48 hours at least."
But when within the next 48 hours? X17 will be on the scene all day and all night!
Could Jackson's family actually do something late after most of the media have gone home for the day? Or will they lay Michael to rest tomorrow morning before the big memorial downtown?
Stay tuned...
Ik denk inderdaad eerder dat hij zich zelf nog een beetje kind voelde en waarschijnlijk wel kinderen bij hem in bed liet slapen, maar dan voor de gezelligheid. Een soort pyamaparty-idee ofzo. Hij dacht er volgens mij gewoon niet bij na dat het misschien ongepast was en dat andere volwassenen daar rare ideeën van zouden kunnen krijgen. Ik geloof nooit dat hij die kinderen ooit met één vinger aangeraakt heeft op een seksuele manier.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weiger nog steeds te geloven dat MJ sex zal hebben met kleine kinderen.
Daar hield hij teveel van kinderen voor.
laten we joe allemaal upc dozen met rotzooi opsturenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hij toont berouw uit eigenbelang. Ook zijn moeder wantrouw ik.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat er nog flink getouwtrek gaat ontstaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou een testament geen stand houden?
Iemand in deze reeks of een ander Michael Jackson topic had daar nog zo'n mooie benaming voor volgens mij.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:16 schreef wapwip het volgende:
Nu ga ik een hele domme vraag stellen, maar wat deed Joe Jackson eigelijk voor de kost? Kon die ook wat, zong die ook? Dat moet wel aangezien ie zn kinderen leerde zingen. Maar vroeg me af of hij stiekem ook bekend geweest is?
Hij zat wel in een mislukte band, maar z'n geld verdiende hij als arbeider in de staalfabriek. 'Als mijn band niet lukt, dan mijn zoons maar.'quote:Op maandag 6 juli 2009 23:16 schreef wapwip het volgende:
Nu ga ik een hele domme vraag stellen, maar wat deed Joe Jackson eigelijk voor de kost? Kon die ook wat, zong die ook? Dat moet wel aangezien ie zn kinderen leerde zingen. Maar vroeg me af of hij stiekem ook bekend geweest is?
Zoek jij zijn adres op, dan pak ik vast een doos.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:16 schreef majo76 het volgende:
[..]
laten we joe allemaal upc dozen met rotzooi opsturen
Will You Be There was niet playback en die klonk heel erg mooi.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:17 schreef het_fokschaap het volgende:
jeetje, ik wist niet dat Michael zo slecht live kon zingen
de beste stukjes waren playback
beetje een afknapper
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:18 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Zoek jij zijn adres op, dan pak ik vast een doos.
het was heel goed te horen wanneer er geswitched werd van live naar playback, vond ik...dat specifieke nummer heb ik misschien even gemist...quote:Op maandag 6 juli 2009 23:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Will You Be There was niet playback en die klonk heel erg mooi.
Tenminste, ik ben er bijna zeker van dat het niet playback was.
Ik was al even bang dat ie een hele bekende ster geweest wasquote:Op maandag 6 juli 2009 23:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij zat wel in een mislukte band, maar z'n geld verdiende hij als arbeider in de staalfabriek. 'Als mijn band niet lukt, dan mijn zoons maar.'
Word altijd gemasterd zoietsquote:Op maandag 6 juli 2009 23:23 schreef Desunoto het volgende:
Het is ook heel lastig om te zingen en zo te dansen als Michael tegelijk.
Niet dat dat een excuus is of zo, want ik keur playback ook nooit goed.
Is het trouwens ook mogelijk dat ze voordat ze de live beelden uitbrachten nog even het een en ander gesleuteld hebben aan zijn stem op sommige punten waar het live wat minder klonk?
Ik ken nog wel een live dvd waar dat ook gedaan is.
Hoeft niet altijd te gebeuren.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:25 schreef wapwip het volgende:
[..]
Word altijd gemasterd zoietsRauwe opnames worden nooit verkocht.
Na afloop van het concert van Simply Red werden mp3 sticks verkocht van de zojuist afgelopen concert.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd te gebeuren.
Weet bijvoorbeeld van D'espairsRay (zegt jullie waarschijnlijk niks maar ach) dat hun eerste live dvd niet echt live is omdat hij naderhand nog stukken opnieuw ingezongen heeft maar op hun tweede dvd is alles hetzelfde gelaten.
En dat eerste kan bij Michael Jackson's lives ook wel eens gebeurd zijn denk ik. Misschien wel in heel grote mate en dat is wel jammer natuurlijk.
Alles voor de hype.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:28 schreef Desunoto het volgende:
En dat eerste kan bij Michael Jackson's lives ook wel eens gebeurd zijn denk ik.
Dan zal het alsnog gemasterd zijn denk ik, want dat hoor je namelijk echt gelijk als het niet gemasterd is. Worden inderdaad ook heel vaak gewoon stukjes opnieuw gespeeld. Maar anders even op de achterkant van de dvd kijken, daar staat vast en zeker een mastering-lab opquote:Op maandag 6 juli 2009 23:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd te gebeuren.
Weet bijvoorbeeld van D'espairsRay (zegt jullie waarschijnlijk niks maar ach) dat hun eerste live dvd niet echt live is omdat hij naderhand nog stukken opnieuw ingezongen heeft maar op hun tweede dvd is alles hetzelfde gelaten.
En dat eerste kan bij Michael Jackson's lives ook wel eens gebeurd zijn denk ik. Misschien wel in heel grote mate en dat is wel jammer natuurlijk.
Die trekken ook geen volle zalen meer, misschien ook iets voor hun om dood te gaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na afloop van het concert van Simply Red werden mp3 sticks verkocht van de zojuist afgelopen concert.
Laatst bij Jeff Wayne's Musical Version of The War of the Worlds (zegt mensen misschien meer) in de Heineken Music Hall werd dat ook gedaan. Alleen dan op cd of dvd geloof ik.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na afloop van het concert van Simply Red werden mp3 sticks verkocht van de zojuist afgelopen concert.
Mooi om de achtergrond van Thriller te zien.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:34 schreef koemleit het volgende:
wereldberoemde beelden met mickeymouse trui.
Toch stiekum kijken hequote:
jaquote:
Onbegrijpelijk ja.quote:
van een andere programma bedoel ikquote:
Heb je welleens naar een niet-gemasterde mix en een wel gemasterde mix geluisterd? Dat is echt een wereld van verschil hoor. Opnamekwaliteit zegt niet enorm veel, de mix zegt een stuk meer. Dan nog kan een perfecte mix niet tippen aan een perfecte mix die gemasterd is. En aangezien men tegenwoordig live dvd's wil beluisteren met superieure kwaliteit, wat natuurlijk eigelijk onzin is, want dan moet je de cd maar kopen, word bijna alles tot in de puntjes verbeterd, ge-eq-ed, etc. Zelfs worden er vaak audiotracks gequantized, waardoor alles ook nog eens perfect in de maat ligt. enorm onnatuurlijk, maar men vind het mooi blijkbaar.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Laatst bij Jeff Wayne's Musical Version of The War of the Worlds (zegt mensen misschien meer) in de Heineken Music Hall werd dat ook gedaan. Alleen dan op cd of dvd geloof ik.
Als de opnamekwaliteit goed is hoeft het niet per sé geremasterd te worden.
Bij MJ waarschijnlijk wel.
leuk nummerquote:Op maandag 6 juli 2009 23:40 schreef FireFox1 het volgende:
The way you make me feel. Onderschat nummer
ik ookquote:
Je hebt helemaal gelijk hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:40 schreef wapwip het volgende:
[..]
Heb je welleens naar een niet-gemasterde mix en een wel gemasterde mix geluisterd? Dat is echt een wereld van verschil hoor. Opnamekwaliteit zegt niet enorm veel, de mix zegt een stuk meer. Dan nog kan een perfecte mix niet tippen aan een perfecte mix die gemasterd is. En aangezien men tegenwoordig live dvd's wil beluisteren met superieure kwaliteit, wat natuurlijk eigelijk onzin is, want dan moet je de cd maar kopen, word bijna alles tot in de puntjes verbeterd, ge-eq-ed, etc.
Mooi nummer inderdaadquote:Op maandag 6 juli 2009 23:40 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben verliefdquote:
Zal niet het geval zijn, als ze het dan zouden perfectioneren, zouden ze het wel precies lip syncen, dus daar zou je niks van moeten zien. sowieso zou je met de spullen van tegenwoordig niet meer hoeven te zien dat het playback is, want je kunt dat enorm goed fine tunen tegenwoordig.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor.![]()
![]()
Maar wat ik dus eigenlijk wilde zeggen is: dat het best goed mogelijk is dat MJ toen tijdens het concert (die vanavond dus werd uitgezonden) wel live had gezongen, maar het nu niet zo leek omdat ze het achteraf nog hebben geperfectioneerd.
Wilde ik dus zeggen tegen de mensen die zeiden dat een groot deel playback was.
quote:
Eén van mijn favorieten. Samen met Rock With You, Wanna Be Startin' Somethin' en Beat It. Will You Be There vond ik altijd te zoetsappig, maar nu ik hem weer gehoord heb, vind ik het stiekem toch een mooi nummer.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:40 schreef FireFox1 het volgende:
Will you be there was ook nooit mijn favoriete nummer. Sinds ik het de laatste tijd weer regelmatig hoor, vind ik hem steeds beter worden.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:55 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Eén van mijn favorieten. Samen met Rock With You, Wanna Be Startin' Somethin' en Beat It. Will You Be There vond ik altijd te zoetsappig, maar nu ik hem weer gehoord heb, vind ik het stiekem toch een mooi nummer.
Ik haat die beelden. Michael zag er zo belabberd uit en de aanklachten waren maar zwak. Geen enkel concreet bewijs. Dat dat zo lang heeft moeten duren.quote:
Ik moet toegeven dat Free Willy toen mijn liefde voor Will You Be There ontzettend veel groter heeft gemaakt. Vond het als kind echt prachtfilms en de muziek ook. Pas iets later hoorde ik van m'n broer dat het Michael Jackson is (hij was groot fan van hemquote:Op maandag 6 juli 2009 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Will you be there was ook nooit mijn favoriete nummer. Sinds ik het de laatste tijd weer regelmatig hoor, vind ik hem steeds beter worden.
Ik was als achtjarig meisje stiekem een beetje verliefd op MJ.. Toen ik ouder werd en Michael vreemder, snapte ik daar niks meer van. Maar bij het zien van die oude beelden begrijp ik het eigenlijk weer helemaal. Het was vroeger best een leuke, stoere gozer eigenlijk. Jammer dat veel mensen hem vooral zullen herinneren zoals hij de laatste jaren was.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:58 schreef N.icka het volgende:
Na alles te hebben gezien en gehoord en en en......... heb ik besloten dat ik hem eigenlijk toch wel heel leuk vind
Een van de reden waarom Michael lichamelijk zo hard achteruit ging. Nogmaals, ik weiger te geloven dat hij die kinderen heeft misbruikt.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik haat die beelden. Michael zag er zo belabberd uit en de aanklachten waren maar zwak. Geen enkel concreet bewijs. Dat dat zo lang heeft moeten duren.
quote:
Ik werd er na zijn dood op geattendeerd door de vriendin (die ook liefhebber is van zijn muziek) van mijn broertje. We zaten samen te kijken naar de clips van MJ op TMF, toen Will You Be There kwam, en ze spontaan begon te huilen. Dat raakte me echt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat Free Willy toen mijn liefde voor Will You Be There ontzettend veel groter heeft gemaakt. Vond het als kind echt prachtfilms en de muziek ook. Pas iets later hoorde ik van m'n broer dat het Michael Jackson is (hij was groot fan van hem) en toen ging ik ook naar Michael z'n andere muziek luisteren
Deze docu was al eens getoond hoor , je hebt hem vast al eens gezien . Volgens mij was dit de verkeerde docu toen van rtl4quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:04 schreef Shitney het volgende:
[..]
![]()
Niet leuk. al vind ik je stiekem wel aardig hoor
Ik heb Janet heulemaal niet gezienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik geloof ook niets van de aantijgingen van kindermisbruik. Echt niet.
De docu op Ned 3 was wel okay vond ik. Zijn moeder komt wel okay over. Jermaine ook. Janet vertrouw ik niet.
je bedoelt latoyaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:08 schreef Isegrim het volgende:
De docu op Ned 3 was wel okay vond ik. Zijn moeder komt wel okay over. Jermaine ook. Janet vertrouw ik niet.
Ze was er wel degelijkquote:
Nee, dit is idd een oude docu, maar het is niet die Take Two van RTL. Ik kende ze allebei al, maar deze kon ik me nog herinneren van vroeger en wilde ik graag weer zien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:06 schreef N.icka het volgende:
[..]
Deze docu was al eens getoond hoor , je hebt hem vast al eens gezien . Volgens mij was dit de verkeerde docu toen van rtl4
Was denk ik in de tijd dat Greenpeace nog heilig was en geld verdienen iets smerigs?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:09 schreef Day het volgende:
Hoe duur waren de kaarten van het toernee met zijn broers? En waarom werd daar zo'n drama van gemaakt? Iemand?
Is het niet te zien op uitzending gemist ofzo?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:10 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, dit is idd een oude docu, maar het is niet die Take Two van RTL. Ik kende ze allebei al, maar deze kon ik me nog herinneren van vroeger en wilde ik graag weer zien.
Welnee. MJ was as far as I can tell hartstikke hetero en veel te dol op kinderen op de goede manier van het woord om pedofiel te zijn. Pure hebzucht, en jaloezie, die aantijgingen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:08 schreef Isegrim het volgende:
Het komt ook live op E! Entertainment, te zien als je digitale tv hebt. Verder vast wel op CNN etc.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:03 schreef Morgause het volgende:
Schandalig dat iemand al 11 dagen boven de grond is maar goed morgen dus de uitvaart. Ik heb begrepen dat sbs6 het uitzend, is dat live? Of zend een andere zender het allemaal live uit? Ik zie door de bomen het bos niet meer hoor
Ben bang van niet, omdat het een buitenlandse productie is. Maar kan er wel een mailtje aan BNN aan wagen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:12 schreef N.icka het volgende:
[..]
Is het niet te zien op uitzending gemist ofzo?
Gelukkig denken daar meer mensen zo overquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:12 schreef Shitney het volgende:
[..]
Welnee. MJ was as far as I can tell hartstikke hetero en veel te dol op kinderen op de goede manier van het woord om pedofiel te zijn. Pure hebzucht, en jaloezie, die aantijgingen.
Ja ik kan dat wel geloven , ik sta ook niet zo dicht bij hem als jijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:15 schreef Shitney het volgende:
Kunnen jullie geloven dat de man morgen begraven wordt? Ik vind het nog steeds onwerkelijk.
Zit inderdaad een kans in. Die-hard Michael Jackson fans gaan ver, heeeeeeel ver. Dat hebben we de afgelopen jaren wel gezien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:17 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ja ik kan dat wel geloven , ik sta ook niet zo dicht bij hem als jij
Ik vraag me alleen steeds af of ze dat graf gaan bewaken . Zie al horror situaties voor me dat fans hem gaan opgraven
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen is de afsluiting van mijn Jackson rouwperiode, vanaf donderdag ga ik weer verder met mijn normale leven. Dat wil zeggen, niet de hele dag meer naar MJ-liedjes luisteren en door MJ-topics struinen.
Mininova?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:12 schreef N.icka het volgende:
[..]
Is het niet te zien op uitzending gemist ofzo?
Idem, tis voor even mooi geweest.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen is de afsluiting van mijn Jackson rouwperiode, vanaf donderdag ga ik weer verder met mijn normale leven. Dat wil zeggen, niet de hele dag meer naar MJ-liedjes luisteren en door MJ-topics struinen.
Dan heb je echt een Thrillerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:17 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen steeds af of ze dat graf gaan bewaken . Zie al horror situaties voor me dat fans hem gaan opgraven
Dacht ik ook al aanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:17 schreef N.icka het volgende:
[..]
Veel te zoetsappigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:23 schreef Shitney het volgende:
Deze heb ik nog niet voorbij zien komen
We Are The World - Michael Jackson Lionel Richie Cindy Lauper Steve Wonder Bruce Sprigsteen & Others
Desalniettemin een van de grootste successen van MJ.quote:
Bee Gees.quote:
Het blijft vreemd inderdaad, denk regelmatig "oh ja, hij is dood"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:15 schreef Shitney het volgende:
Kunnen jullie geloven dat de man morgen begraven wordt? Ik vind het nog steeds onwerkelijk.
Dank je wel! En helemaal met je eens vwb de dood van MJ.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dit is m:
http://www.mininova.org/tor/2719028
Pff. Komt hier binnenvallen om mensen de les te lezen over MJ's dood, maar zelf alleen maar kritiek hebben.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:43 schreef matthijst het volgende:
"11, maar nog 3 nachtjes slapen dan word ik al 12 hoor"
is dat een origineel statement van Pepsi?quote:
Pardon?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:41 schreef Shitney het volgende:
[..]
Pff. Komt hier binnenvallen om mensen de les te lezen over MJ's dood, maar zelf alleen maar kritiek hebben.![]()
Hoe oud ben je eigenlijk?
Laat Shitney dit maar niet lezenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:58 schreef DrDentz het volgende:
Heal the World vind ik ook maar een Sesamstraat nummer.
Is ook niet echt mijn favoriete nummer. Sesamstraat nummer gaat me dan weer te ver, maar echt super vind ik het ook niet. Hoort wat mij betreft bij de mindere nummers die nog altijd beter zijn dan de beste nummers van andere artiesten.quote:
Jep, staat achterop Times Magazinequote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:48 schreef Shitney het volgende:
[..]
is dat een origineel statement van Pepsi?![]()
Zou het wel heel tof vinden als dat zo was.
Waarom bekritiseer je mijn mening dan? Het liedje klonk als een 13 in een dozijn Bee Gees nummer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:03 schreef Shitney het volgende:
[..]
Is ook niet echt mijn favoriete nummer. Sesamstraat nummer gaat me dan weer te ver, maar echt super vind ik het ook niet. Hoort wat mij betreft bij de mindere nummers die nog altijd beter zijn dan de beste nummers van andere artiesten.
de video van you are not alone is zo mogelijk nog vreselijker dan de plaat zelfquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:06 schreef JX het volgende:
[..]
Jep, staat achterop Times Magazine
Ik kan trouwens zowel Heal The World als You Are Not Alone niet aanhoren, vind ik echt de mindere Jackson nummers
Eenschquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:11 schreef Shitney het volgende:
[..]
de video van you are not alone is zo mogelijk nog vreselijker dan de plaat zelf
Omdat ik je op een nare manier de reeks binnen vond vallen en omdat ik vind dat je voor een zogenaamde fan maar bar weinig nummers van MJ kent of goed vindt. Off the Wall is een meesterwerk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom bekritiseer je mijn mening dan? Het liedje klonk als een 13 in een dozijn Bee Gees nummer.
Geen enkel artiest in de wereld maakt 100% hits. Zelfs de in mijn ogen grootste artiest ooit, Michael Jackson niet.
Ik kan er zo 25 liedjes van MJ opnoemen die ik wel kan waarderen. Dat kan ik van geen enkele andere artiest dan van MJ.
ik snap het wel. Maar vind het wel jammer. Q komt ook al niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Liz Taylor komt toch niet op z'n begrafenis.
"I've been asked to speak at the Staples Center. I cannot be part of the public whoopla. And I cannot guarantee that I would be coherent to say a word. I just don't believe that Michael would want me to share my grief with millions of others. How I feel is between us. Not a public event. I said I wouldn't go to the Staples Center and I certainly don't want to become a part of it. I love him too much. My love goes out to Katherine and Michael's beloved children."
Ik weet zeker dat Michael wel op hun begrafenissen geweest zou zijn. Maar dit is ook een massaal circus.. met al die tickets die op ebay verkocht worden enzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:19 schreef Shitney het volgende:
[..]
ik snap het wel. Maar vind het wel jammer. Q komt ook al niet.
Heal the worldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:58 schreef DrDentz het volgende:
Heal the World vind ik ook maar een Sesamstraat nummer.
Je moet ook geen verzamelalbums kopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:23 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Heal the world![]()
![]()
Jammer dat het niet op die verzamel cd staat die ik heb gekocht
Ik denk ook dat hij omgekeerd wel op hun begrafenissen geweest zou zijn. Het is ook echt jammer dat zij niet op de zijne zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Michael wel op hun begrafenissen geweest zou zijn. Maar dit is ook een massaal circus.. met al die tickets die op ebay verkocht worden enzo.
Ten eerste had ik al mijn excuses aangeboden voor het feit dat ik iets te kort door de bocht was. En dat je mij te jong vind is al helemaal onzin. Geen smaak is hetzelfde. Ik vind Billie Jean, Man in the mirror en Thriller zijn beste werken. Toen Thriller uitkwam was ik amper 2 jaar oud, en toch kan ik deze nummers dag en nacht horen, en behoren ze tot mijn top 10 liedjes aller tijden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:18 schreef Shitney het volgende:
[..]
Omdat ik je op een nare manier de reeks binnen vond vallen en omdat ik vind dat je voor een zogenaamde fan maar bar weinig nummers van MJ kent of goed vindt. Off the Wall is een meesterwerk.
Ik vind het gewoon vervelend dat je wel mensen de les komt lezen terwijl je zelf in MJ jaren net pas komt kijken. De eerste plaat die je misschien bewust hebt meegemaakt is Bad, maar dat is zelfs maar de vraag want toen was je pas 5. Beetje jammer om dan mensen die vanaf dag 1 fan zijn de les te gaan lezen. Je was nog niet eens geboren toen de MJ gekte losbrak. Leuk dat je ook fan bent hoor, maar doe dan niet zo hooghartig.
Briljantquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:18 schreef Shitney het volgende:
[..]
Omdat ik je op een nare manier de reeks binnen vond vallen en omdat ik vind dat je voor een zogenaamde fan maar bar weinig nummers van MJ kent of goed vindt. Off the Wall is een meesterwerk.
Ik vind het gewoon vervelend dat je wel mensen de les komt lezen terwijl je zelf in MJ jaren net pas komt kijken. De eerste plaat die je misschien bewust hebt meegemaakt is Bad, maar dat is zelfs maar de vraag want toen was je pas 5. Beetje jammer om dan mensen die vanaf dag 1 fan zijn de les te gaan lezen. Je was nog niet eens geboren toen de MJ gekte losbrak. Leuk dat je ook fan bent hoor, maar doe dan niet zo hooghartig.
Klopt was misschien ook niet zo slim.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je moet ook geen verzamelalbums kopen.Off the Wall, Thriller, Bad en Dangerous zijn verzamelalbums op zichzelf.
De tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:25 schreef Euridice het volgende:
Voor mij is MJ de Mozart van de twinstigste eeuwse muziek.
Nu pas valt haar laatste zinnetje me op eigenlijk..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:25 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij omgekeerd wel op hun begrafenissen geweest zou zijn. Het is ook echt jammer dat zij niet op de zijne zijn.
Maar ja, ook dat is waarschijnlijk de prijs die je betaalt voor Michael Jackson zijn.
Hoe dichterbij het komt, hoe erger ik het vind.
Bron???quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:57 schreef matthijst het volgende:
In an apparent effort to discourage an unmanageable funeral procession, authorities were not saying exactly how Jackson's body would be moved from Forest Lawn to Staples Center.
Dus toch
"Boohoo, ik ben een grotere fan dan jou dus jij mag hier niet zijn."quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:18 schreef Shitney het volgende:
[..]
Die is besloten, meen ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:40 schreef Dementor het volgende:
Komt de begrafenis zelf ook op tv?
Mjaah.. we hadden ook gillend en huilend aan het hek bij Staples Center vastgeketend kunnen liggen terwijl we marshmallows roosterden en iedereen die ook maar iets negatiefs zei over MJ gesmolten marshmallows toe kunnen schieten...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:39 schreef Disorder het volgende:
[..]
"Boohoo, ik ben een grotere fan dan jou dus jij mag hier niet zijn."
Trouwens. Die hele mediagekte waar Michael zo'n hekel aan had, doen jullie daar zelf nu ook niet aan mee door elk beetje nieuws dat hier over uitlekt te volgen?
Hoe besloten kan zoiets zijn als de hele wereldse media al klaar staat...quote:
Ik verwacht wel iets van coverage eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoe besloten kan zoiets zijn als de hele wereldse media al klaar staat...
Ik weet alleen dit;quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:49 schreef tass het volgende:
He lieverds allemaal, is er nou 1 persoon die precies weet vanaf hoe laat alles en waar word uitgezonden??
Want ik zie door de bomen het bod niet meer.
Kreeg een mailtje van tv.com dat hun ook online verslag doen al vanaf het moment dat de 1e mensen bij het stadion gaan aankomen....
Nederlandse tijd? Amerikaanse tijd?![]()
Ik ben geen held met tijdsverschillen, is ook altijd een ramp als ik op vakantie ben
Ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:09 schreef Isegrim het volgende:
Is dat dat congreslid? Kan niet kijken op mijn foon. Hij had gewoon even zijn waffel moeten houden.
Dus de kist is er wél bij in Stapless Center?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:18 schreef matthijst het volgende:
Pete King kunnen ze misschien wel even afschieten?
17:00 Nederlandse tijd -> besloten herdenkingsdient voor familie bij begraafplaats
19:00 Nederlandse tijd -> herdenkingsdient in Staples Center
Tussendoor wordt lijkkist van ene naar andere plaats gebracht, dus daar zal wel een camera op staan.
Ga zelf vanaf 16:00 zo'n beetje CNN kijken, daar zal het wel op zijn.
En tmz.com en eonline hebben livestreams...
Dat zeggen de laatste berichten geloof ik wel, ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus de kist is er wél bij in Stapless Center?Of snap ik het nou (weer) niet?
Volgens mij is toch echt de begráfenis om 17.00 uur.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat zeggen de laatste berichten geloof ik wel, ja.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Hahaquote:Reactie van Here2QuestionYou op YouTube:
And remember boys and girls, if you're in the army, a police officer, a teacher in a "rough neighborhood" or anything else on this guy's list, there is a 100% chance that you aren't are neither a pervert nor a child molester.
Oh ik kan me voorstellen dat je daar stiekem een beetje van baalt jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:16 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteravond zonder er bij na te denken mijn neefje beloofd hem vanavond te helpen leren voor een eindtoets Engels. Kan het niet maken om dat joch te laten stikken, dus neem ik de memorial service wel op voor later vanavond.
En hoelaat is dat dan hier???quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:36 schreef matthijst het volgende:
CNN will start at 9 a.m. with Anderson Cooper, Larry King and Don Lemon as anchors. (CNN will carry the service on sister networks HLN, CNN International and CNN en Espanol as well.)
Ik werd vanochtend wakker en een van de eerste dingen die ik dacht was dat Liz Taylor er helemaal niet bij kán zijn, omdat ze natuurlijk naar zijn begrafenis gaat. Ik denk namelijk dat die tegelijk met de memorial service is. Waarom ik dat denk? Omdat als ik zijn moeder was ik dat zo zou regelen. Een groot event waar alle ogen op gericht zijn, zodat ik in stilte en zonder chaos mijn kind kan begraven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:26 schreef Greys het volgende:
Volkomen logisch dat Liz Taylor niet bij die public woopla aanwezig wil zijn.
Sommigen zeggen hier 'Ik weet zeker dat Michael wel op hún begrafenis zou komen', maar volgens mij halen jullie nog steeds twee dingen door elkaarWant dit gaat er over dat ze niet bij de memorial service zal zijn. En die is inderdaad public. De begrafenis zal besloten zijn.
Dus voor hetzelfde geld zou MJ wel naar hun begrafenis zijn gegaan, maar ook niet naar zo'n publiek event.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:42 schreef Shitney het volgende:
Ik werd vanochtend wakker en een van de eerste dingen die ik dacht was dat Liz Taylor er helemaal niet bij kán zijn, omdat ze natuurlijk naar zijn begrafenis gaat. Ik denk namelijk dat die tegelijk met de memorial service is. Waarom ik dat denk? Omdat als ik zijn moeder was ik dat zo zou regelen. Een groot event waar alle ogen op gericht zijn, zodat ik in stilte en zonder chaos mijn kind kan begraven.
En bedankt ChipsZak.!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet alleen dit;
SBS6: Vanaf 18:00u
Ned3: Vanaf 18:30u
RTL Boulevard; 20:00 - 20:30 en 22:30 ()
RTL5: 20:30 [ concert: HIStory tour]
Oh en het tijdsverschil is 9uur.
Zo zou ik het ook doen..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:42 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker en een van de eerste dingen die ik dacht was dat Liz Taylor er helemaal niet bij kán zijn, omdat ze natuurlijk naar zijn begrafenis gaat. Ik denk namelijk dat die tegelijk met de memorial service is. Waarom ik dat denk? Omdat als ik zijn moeder was ik dat zo zou regelen. Een groot event waar alle ogen op gericht zijn, zodat ik in stilte en zonder chaos mijn kind kan begraven.
Ja, dat zou ik heel goed kunnen begrijpen. Toch zegt TMZ iets anders, of het waar is is een tweede.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:42 schreef Shitney het volgende:
quote:Michael Jackson will create even more pandemonium in death than he did in life -- his body will take center stage at Tuesday's public memorial at the Staples Center in downtown L.A.
The family will hold a private memorial early in the morning at Forest Lawn -- where the body is now. The coffin will then be transported to Staples for what promises to be one of the biggest spectacles in L.A. history.
We will be live streaming everything as it happens beginning early in the AM.
Zoiets dacht ik ook dus. Want het verhaal is te 'vaag'.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:42 schreef Shitney het volgende:
[..]
Volgens mij ook en twee uur later de herdenkingsdienst ..Zo als ik begrepen hebtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is toch echt de begráfenis om 17.00 uur.
En zal er dus geen lichaam zijn bij de public woopla.
Ze zullen het vast goed bedoelen, maar wat klinkt dit walgelijkquote:The family will hold a private memorial early in the morning at Forest Lawn -- where the body is now. The coffin will then be transported to Staples for what promises to be one of the biggest spectacles in L.A. history.
Daar is inderdaad nog helemaal niets over bekend gemaakt. Alleen van Rowe is nu bekend dat zij niet zal komen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook dus. Want het verhaal is te 'vaag'.
Maar, dat heb ik dan in alle berichtgeving klaarblijkelijk gemist... zijn ouders, broers en zussen zijn dus ook helemaal niet aanwezig bij die public woopla? Want anders kan dat niet natuurlijk.
Ik wacht het maar rustig af. CNN staat hier toch de hele dag aan.quote:De vorige maand overleden popster Michael Jackson wordt dinsdag begraven in Los Angeles. De begrafenis vindt kort voor de herdenkingsdienst van Jackson plaats.
Het Scaples Centre in LA wordt gereedgemaakt voor de herdenkingsdienst dinsdag. (EPA) Dat heeft de waarnemend burgemeester van Los Angeles, Jan Perry maandag bekendgemaakt. De begrafenis vindt om 17.00 uur Nederlandse tijd plaats op de begraafplaats Forest Lawn.
Ik denk dat zijn familie toch bij de grote memorial aanwezig zal zijn. Kunnen ze eigenlijk niet maken om daar niet te zijn. Dus tegelijkertijd begraven - al was het een mooi idee geweest - lijkt me dan lastig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:06 schreef Shitney het volgende:
[..]
Daar is inderdaad nog helemaal niets over bekend gemaakt. Alleen van Rowe is nu bekend dat zij niet zal komen.
Gisteren bij Boulevard werd gezegd dat ze het van de sfeer af zouden laten hangen of ze een stop bij Staples Centre zouden maken. En nu lees ik dat de begrafenis vóór de memorial service zal zijn. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je direct nadat je je kind, vader of broer begraven hebt je nog zin hebt in zo'n groot spektakel. En ik kan me eigenlijk sowieso niet voorstellen dat ze de kinderen aan dat gedoe willen blootstellen. Dus de kans lijkt me wel degelijk groot dat er geen familie bij zal zijn, of hooguit 1 familielid die namens de familie wat komt zeggen. Katherine en de kinderen, daarvan kan ik me niet voorstellen dat die er zijn. Katherine is net zo verlegen als Michael was en bovendien Jehova Getuige en die doen geloof ik niet aan begrafenissen met gedoe (net als dat ze geen verjaardagen vieren). En die kinderen, die kunnen daar toch niet heen? Misschien dat Jermaine een appearance maakt, misschien doen ze een live satteliet statement vanuit de begraafplaats door een van hen, ik verwacht zo iets. Maar de familie erbij, daar reken ik echt niet op. En terecht ook, imo, gun die mensen hun eigen verdriet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn familie toch bij de grote memorial aanwezig zal zijn. Kunnen ze eigenlijk niet maken om daar niet te zijn. Dus tegelijkertijd begraven - al was het een mooi idee geweest - lijkt me dan lastig.
Ik heb ff dikgedrukt waar ik het helemaal mee eens ben. Ik snap er eigenlijk werkelijk helemaal niks van dat dit zo gaat zoals het nu lijkt te worden. Het komt een beetje over zo van: "ach het moet maar met een beetje publiek, dan kan daarna iedereen weer verder"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Fans Michael Jackson zijn woest
Fans zijn boos omdat de afscheidsdienst van Michael Jackson is uitgedraaid op een ordinaire loterij, teleurgesteld omdat bijna niemand erbij kan zijn en verdrietig omdat hun grote held en voorbeeld in een simpel stadion ’ten grave wordt gedragen’. „Dit heeft Michael niet verdiend. Hij had ervan gegruwd”, klinkt het fel.
Teri en Kalvin, die werken voor luchtvaartmaatschappij Alaska Airlines, laten er geen gras over groeien. Met een verbeten trek om de mond houdt het tweetal een bord omhoog: ’Je hebt meer kans om megamiljoenen te winnen dan afscheid te kunnen nemen van Michael Jackson’.
„Wat denken ze wel niet?”
vervolgt ze. „Dat we idioten zijn? Michael zou zich in z’n kist omdraaien als hij wist hoe er met ons, miljoenen fans, wordt omgesprongen. Hij was gek met ons en wij met hem. En nu krijgen we niet eens fatsoenlijk de kans om afscheid van hem te nemen. Degene die dit bedacht heeft, zou ontslagen moeten worden. Ik hou er over op”, besluit Teri fel, „want ik raak alleen meer opgefokt dan ik al ben!”
Kalvin breekt in: „Kijk, dat iedereen afscheid van Michael neemt, dat kan niet. Dat begrijp ik. Maar 11.000 man en dan tegen de rest zeggen: ’Ga maar lekker thuis televisiekijken’, dat is respectloos. Heeft nu niemand in de gaten met wie we hier te maken hebben? De grootste artiest aller tijden. Waarom hebben ze het afscheid niet bij het Washington Memorial georganiseerd? Daar kunnen veel mensen staan. Ik was erbij toen president Obama geïnaugureerd werd. Het was prachtig! Of zijn ze soms bang dat Michael onze presidenten naar de kroon steekt? Nou, terecht hoor”, lacht hij, „want dat haalt hij met gemak.”
De 33-jarige Demarco kan de gevoelens van onvrede goed begrijpen. „Organisator AEG Live heeft de O2-concerten geregeld, weet je? Het Staples Center is ook van hen”, wijst hij. „En het Nokia Center is ook van hen. Ze hadden het zoals bij prinses Diana moeten doen: een rijtoer door de stad zodat iedereen de kist kon zien. Niet zo onpersoonlijk als nu.”;
Maar al deden ze dat wel, dan nog zou jij er toch niet bij zijn? En ik niet, en al die miljoenen en miljoenen mensen over de hele wereld niet, dus het zou nooit genoeg zijn. Ze kunnen moeilijk met de kist gaan touren zodat iedereen afscheid kan nemen. Zie je het voor je, vandaag in de Kuip, morgen in Wembley Stadium, overmorgen in Stockholm...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:28 schreef tass het volgende:
[..]
Ik heb ff dikgedrukt waar ik het helemaal mee eens ben. Ik snap er eigenlijk werkelijk helemaal niks van dat dit zo gaat zoals het nu lijkt te worden. Het komt een beetje over zo van: "ach het moet maar met een beetje publiek, dan kan daarna iedereen weer verder"
Hoezeer Michael ook gruwde van de paperazzi en de tabloids, hij hield van zijn fans, hij is groot geworden door zijn fans, zijn fans (wij allemaal) hielden van hem, en dan word je afgescheept met een stadionnetje waar ie zelf niet eens meer bij is, maar waar Stevie Wonder gaat zeggen hoezeer ie 'm gaat missen....
Duhhh dat snappen wij ook wel.
Obama schijnt er ook bij te zijn, nou dan zeg ik het nog een keer; laat ie dan de Nationale Garde langskomen om met een rijtoer iedereen afscheid te laten nemen.
Ik weet zeker dat alles dan echt wel in goede banen zou verlopen.
Ik snap ook wel dat Katherine als zwaar gelovige met heel veel verdriet haar kind gaat begraven, en dat ze als familie dat private willen houden, maar zelfs bij iemand die ik kende ( een normale buschauffeur) was de opkomst meer als 2000 man en heeft zijn familie werkelijk iedereen de kans gegeven om langs de kist afscheid te nemen...
En nee hij is niet te vergelijken met Michael, maar het gaat mij dan om het gebaar om mensen hun respect te laten tonen!
Laat ik ook maar ophouden.....
Als er miljoenen, echt miljóenen mensen langs die kist zouden moeten om afscheid te nemen? Dan zou die man over drie maanden nog boven de grond staan. Kom op, wees realistisch.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:28 schreef tass het volgende:
Ik snap ook wel dat Katherine als zwaar gelovige met heel veel verdriet haar kind gaat begraven, en dat ze als familie dat private willen houden, maar zelfs bij iemand die ik kende ( een normale buschauffeur) was de opkomst meer als 2000 man en heeft zijn familie werkelijk iedereen de kans gegeven om langs de kist afscheid te nemen...
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:33 schreef Greys het volgende:
Het is onmogelijk iedereen tevreden te stellen.
Het gaat om wat de familie wil. En daar hebben 'wij' als publiek het mee te doen.
Ik vind eigenlijk als je dat niet kunt respecteren of zelfs boos er om wordt, zoals de mensen in dat stuk wat hierboven staat, dat dat ver beneden alle peil is.
Er is een public memorial die over de hele wereld uitgezonden zal worden, waar grote sterren zullen optreden. Waar hij geëerd en herdacht gaat worden, op welke manier dan ook.
Zoiets groots op relatief korte termijn moeten organiseren is al een hele opgave, om het in goede banen te leiden. Dat er dan mensen zijn die gaan klagen dat 'ze niet genoeg krijgen', daar kan ik met mijn pet niet bij.
Dat is niet te beveiligen met zoveel fans en hysterische mensen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:33 schreef tha_dark het volgende:
Een rijtour door de stad was inderdaad prachtig geweest....
QFTquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:33 schreef Greys het volgende:
Het is onmogelijk iedereen tevreden te stellen.
Het gaat om wat de familie wil. En daar hebben 'wij' als publiek het mee te doen.
Ik vind eigenlijk als je dat niet kunt respecteren of zelfs boos er om wordt, zoals de mensen in dat stuk wat hierboven staat, dat dat ver beneden alle peil is.
Dat er dan mensen zijn die gaan klagen dat 'ze niet genoeg krijgen', daar kan ik met mijn pet niet bij.
Ik vind dat ook helemaal niet bij Michael Jackson passen, eerlijk gezegd. De man was dodelijk verlegen, leefde teruggetrokken "behind the gates", en dan zou hij nu als een soort freakshow door de stad moeten trekken zodat de sensatiegeile massa kan zeggen dat ze het lijk hebben gezien? Ik denk dat hij dat zelf afschuwelijk gevonden zou hebben. Zijn moeder vindt het ook afschuwelijk, voor de kinderen lijkt het me al helemaal een hel, dus nee hoor, maar goed dat ze hem de waardigheid gunnen om in zijn dood geen rariteitenkabinet te laten zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is niet te beveiligen met zoveel fans en hysterische mensen.
Wat lief van je en wat groots om dit zo te zeggenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:46 schreef Robijn1961 het volgende:
Hee hoi. Even sorry zeggen dat ik jullie internetdebielen genoemd heb. Dat had ik niet moeten doen. Ieder zijn meug, dit is zoals jullie zeggen het roddeltopic.
Ik ben kapot van verdriet en ging goed over de rooie gisteren.
Wie sterkte nodig heeft vandaag: sterkte toegewenst.
Dat is fair en volwassen van je!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:46 schreef Robijn1961 het volgende:
Hee hoi. Even sorry zeggen dat ik jullie internetdebielen genoemd heb. Dat had ik niet moeten doen. Ieder zijn meug, dit is zoals jullie zeggen het roddeltopic.
Hey Robijn!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:46 schreef Robijn1961 het volgende:
quote:Several carloads of people, Michael Jackson's sister La Toya among them, came and went from the heavily secured cemetery after sunset Monday. But it was not immediately clear whether they were there for a private viewing.
Shortly before the cars began arriving, a hearse drove up, with at least five police cars in tow.
The hearse backed partly in through the door of the Hall of Liberty -- a 1,200-seat auditorium on the grounds -- so that any casket unloaded and loaded would not be visible to the media helicopters overhead.
The Jackson family would not comment on the after-hours gathering. Neither would cemetery officials.
Ik zat het net na te lezen allemaal en vroeg me al af wat je gedronken hadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:46 schreef Robijn1961 het volgende:
"I'm always in the spotlight, but I'm shy of the spotlight!"[laughs]quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:00 schreef FireFox1 het volgende:
Al dat geheimzinnige gedoe![]()
Michael hield van het publiek en andersom. Ik weet zeker dat hij het anders zou hebben gewild.
Ik zit net hetzelfde te denken. Ik heb vooral te doen met zijn kinderen en zijn moeder. Voor hen was hij natuurlijk gewoon een mens, en geen popicoon. Maar zelfs na het bittere einde is het popicoon groter dan de mens. Ik hoop dat ze vandaag een goede dag hebben en op hun eigen manier afscheid kunnen nemen. Ik heb een kaarsje voor hen opgestoken net.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt medelijden met de familie.
Wat ze ook beslissen in deze, het lijkt toch nooit goed te zijn.
Het zou helemaal naar wens van de familie moeten zijn en "fans" moeten niet zo zeuren. Als het voor de familie goed is, een afscheid waarmee zij kunnen leven, wie zijn wij dan om dat te bekritiseren. Wij zijn slechts toeschouwers en mogen een stukje meebeleven van de herdenking.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt medelijden met de familie.
Wat ze ook beslissen in deze, het lijkt toch nooit goed te zijn.
Vanaf half zeven op Ned.3quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
Had er nog ergens iemand een overzichtje/lijstje van de uitzendttijden van vandaag/vanavond?
Toevallig zo bij de hand? Anders ga ik het straks even terugzoeken.
SBS6: Vanaf 18:00uquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
Had er nog ergens iemand een overzichtje/lijstje van de uitzendttijden van vandaag/vanavond?
Toevallig zo bij de hand? Anders ga ik het straks even terugzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |