Welnee. MJ was as far as I can tell hartstikke hetero en veel te dol op kinderen op de goede manier van het woord om pedofiel te zijn. Pure hebzucht, en jaloezie, die aantijgingen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik geloof ook niets van de aantijgingen van kindermisbruik. Echt niet.
De docu op Ned 3 was wel okay vond ik. Zijn moeder komt wel okay over. Jermaine ook. Janet vertrouw ik niet.
Het komt ook live op E! Entertainment, te zien als je digitale tv hebt. Verder vast wel op CNN etc.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:03 schreef Morgause het volgende:
Schandalig dat iemand al 11 dagen boven de grond is maar goed morgen dus de uitvaart. Ik heb begrepen dat sbs6 het uitzend, is dat live? Of zend een andere zender het allemaal live uit? Ik zie door de bomen het bos niet meer hoor
Ben bang van niet, omdat het een buitenlandse productie is. Maar kan er wel een mailtje aan BNN aan wagen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:12 schreef N.icka het volgende:
[..]
Is het niet te zien op uitzending gemist ofzo?
Gelukkig denken daar meer mensen zo overquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:12 schreef Shitney het volgende:
[..]
Welnee. MJ was as far as I can tell hartstikke hetero en veel te dol op kinderen op de goede manier van het woord om pedofiel te zijn. Pure hebzucht, en jaloezie, die aantijgingen.
Ja ik kan dat wel geloven , ik sta ook niet zo dicht bij hem als jijquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:15 schreef Shitney het volgende:
Kunnen jullie geloven dat de man morgen begraven wordt? Ik vind het nog steeds onwerkelijk.
Zit inderdaad een kans in. Die-hard Michael Jackson fans gaan ver, heeeeeeel ver. Dat hebben we de afgelopen jaren wel gezien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:17 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ja ik kan dat wel geloven , ik sta ook niet zo dicht bij hem als jij
Ik vraag me alleen steeds af of ze dat graf gaan bewaken . Zie al horror situaties voor me dat fans hem gaan opgraven
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen is de afsluiting van mijn Jackson rouwperiode, vanaf donderdag ga ik weer verder met mijn normale leven. Dat wil zeggen, niet de hele dag meer naar MJ-liedjes luisteren en door MJ-topics struinen.
Mininova?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:12 schreef N.icka het volgende:
[..]
Is het niet te zien op uitzending gemist ofzo?
Idem, tis voor even mooi geweest.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen is de afsluiting van mijn Jackson rouwperiode, vanaf donderdag ga ik weer verder met mijn normale leven. Dat wil zeggen, niet de hele dag meer naar MJ-liedjes luisteren en door MJ-topics struinen.
Dan heb je echt een Thrillerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:17 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen steeds af of ze dat graf gaan bewaken . Zie al horror situaties voor me dat fans hem gaan opgraven
Dacht ik ook al aanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:17 schreef N.icka het volgende:
[..]
Veel te zoetsappigquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:23 schreef Shitney het volgende:
Deze heb ik nog niet voorbij zien komen
We Are The World - Michael Jackson Lionel Richie Cindy Lauper Steve Wonder Bruce Sprigsteen & Others
Desalniettemin een van de grootste successen van MJ.quote:
Bee Gees.quote:
Het blijft vreemd inderdaad, denk regelmatig "oh ja, hij is dood"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:15 schreef Shitney het volgende:
Kunnen jullie geloven dat de man morgen begraven wordt? Ik vind het nog steeds onwerkelijk.
Dank je wel! En helemaal met je eens vwb de dood van MJ.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:34 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dit is m:
http://www.mininova.org/tor/2719028
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |