Onbegrijpelijk ja.quote:
van een andere programma bedoel ikquote:
Heb je welleens naar een niet-gemasterde mix en een wel gemasterde mix geluisterd? Dat is echt een wereld van verschil hoor. Opnamekwaliteit zegt niet enorm veel, de mix zegt een stuk meer. Dan nog kan een perfecte mix niet tippen aan een perfecte mix die gemasterd is. En aangezien men tegenwoordig live dvd's wil beluisteren met superieure kwaliteit, wat natuurlijk eigelijk onzin is, want dan moet je de cd maar kopen, word bijna alles tot in de puntjes verbeterd, ge-eq-ed, etc. Zelfs worden er vaak audiotracks gequantized, waardoor alles ook nog eens perfect in de maat ligt. enorm onnatuurlijk, maar men vind het mooi blijkbaar.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Laatst bij Jeff Wayne's Musical Version of The War of the Worlds (zegt mensen misschien meer) in de Heineken Music Hall werd dat ook gedaan. Alleen dan op cd of dvd geloof ik.
Als de opnamekwaliteit goed is hoeft het niet per sé geremasterd te worden.
Bij MJ waarschijnlijk wel.
leuk nummerquote:Op maandag 6 juli 2009 23:40 schreef FireFox1 het volgende:
The way you make me feel. Onderschat nummer
ik ookquote:
Je hebt helemaal gelijk hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:40 schreef wapwip het volgende:
[..]
Heb je welleens naar een niet-gemasterde mix en een wel gemasterde mix geluisterd? Dat is echt een wereld van verschil hoor. Opnamekwaliteit zegt niet enorm veel, de mix zegt een stuk meer. Dan nog kan een perfecte mix niet tippen aan een perfecte mix die gemasterd is. En aangezien men tegenwoordig live dvd's wil beluisteren met superieure kwaliteit, wat natuurlijk eigelijk onzin is, want dan moet je de cd maar kopen, word bijna alles tot in de puntjes verbeterd, ge-eq-ed, etc.
Mooi nummer inderdaadquote:Op maandag 6 juli 2009 23:40 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben verliefdquote:
Zal niet het geval zijn, als ze het dan zouden perfectioneren, zouden ze het wel precies lip syncen, dus daar zou je niks van moeten zien. sowieso zou je met de spullen van tegenwoordig niet meer hoeven te zien dat het playback is, want je kunt dat enorm goed fine tunen tegenwoordig.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor.![]()
![]()
Maar wat ik dus eigenlijk wilde zeggen is: dat het best goed mogelijk is dat MJ toen tijdens het concert (die vanavond dus werd uitgezonden) wel live had gezongen, maar het nu niet zo leek omdat ze het achteraf nog hebben geperfectioneerd.
Wilde ik dus zeggen tegen de mensen die zeiden dat een groot deel playback was.
quote:
Eén van mijn favorieten. Samen met Rock With You, Wanna Be Startin' Somethin' en Beat It. Will You Be There vond ik altijd te zoetsappig, maar nu ik hem weer gehoord heb, vind ik het stiekem toch een mooi nummer.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:40 schreef FireFox1 het volgende:
Will you be there was ook nooit mijn favoriete nummer. Sinds ik het de laatste tijd weer regelmatig hoor, vind ik hem steeds beter worden.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:55 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Eén van mijn favorieten. Samen met Rock With You, Wanna Be Startin' Somethin' en Beat It. Will You Be There vond ik altijd te zoetsappig, maar nu ik hem weer gehoord heb, vind ik het stiekem toch een mooi nummer.
Ik haat die beelden. Michael zag er zo belabberd uit en de aanklachten waren maar zwak. Geen enkel concreet bewijs. Dat dat zo lang heeft moeten duren.quote:
Ik moet toegeven dat Free Willy toen mijn liefde voor Will You Be There ontzettend veel groter heeft gemaakt. Vond het als kind echt prachtfilms en de muziek ook. Pas iets later hoorde ik van m'n broer dat het Michael Jackson is (hij was groot fan van hemquote:Op maandag 6 juli 2009 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Will you be there was ook nooit mijn favoriete nummer. Sinds ik het de laatste tijd weer regelmatig hoor, vind ik hem steeds beter worden.
Ik was als achtjarig meisje stiekem een beetje verliefd op MJ.. Toen ik ouder werd en Michael vreemder, snapte ik daar niks meer van. Maar bij het zien van die oude beelden begrijp ik het eigenlijk weer helemaal. Het was vroeger best een leuke, stoere gozer eigenlijk. Jammer dat veel mensen hem vooral zullen herinneren zoals hij de laatste jaren was.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:58 schreef N.icka het volgende:
Na alles te hebben gezien en gehoord en en en......... heb ik besloten dat ik hem eigenlijk toch wel heel leuk vind
Een van de reden waarom Michael lichamelijk zo hard achteruit ging. Nogmaals, ik weiger te geloven dat hij die kinderen heeft misbruikt.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik haat die beelden. Michael zag er zo belabberd uit en de aanklachten waren maar zwak. Geen enkel concreet bewijs. Dat dat zo lang heeft moeten duren.
quote:
Ik werd er na zijn dood op geattendeerd door de vriendin (die ook liefhebber is van zijn muziek) van mijn broertje. We zaten samen te kijken naar de clips van MJ op TMF, toen Will You Be There kwam, en ze spontaan begon te huilen. Dat raakte me echt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat Free Willy toen mijn liefde voor Will You Be There ontzettend veel groter heeft gemaakt. Vond het als kind echt prachtfilms en de muziek ook. Pas iets later hoorde ik van m'n broer dat het Michael Jackson is (hij was groot fan van hem) en toen ging ik ook naar Michael z'n andere muziek luisteren
Deze docu was al eens getoond hoor , je hebt hem vast al eens gezien . Volgens mij was dit de verkeerde docu toen van rtl4quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:04 schreef Shitney het volgende:
[..]
![]()
Niet leuk. al vind ik je stiekem wel aardig hoor
Ik heb Janet heulemaal niet gezienquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik geloof ook niets van de aantijgingen van kindermisbruik. Echt niet.
De docu op Ned 3 was wel okay vond ik. Zijn moeder komt wel okay over. Jermaine ook. Janet vertrouw ik niet.
je bedoelt latoyaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik geloof ook niets van de aantijgingen van kindermisbruik. Echt niet.
De docu op Ned 3 was wel okay vond ik. Zijn moeder komt wel okay over. Jermaine ook. Janet vertrouw ik niet.
Ze was er wel degelijkquote:
Nee, dit is idd een oude docu, maar het is niet die Take Two van RTL. Ik kende ze allebei al, maar deze kon ik me nog herinneren van vroeger en wilde ik graag weer zien.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:06 schreef N.icka het volgende:
[..]
Deze docu was al eens getoond hoor , je hebt hem vast al eens gezien . Volgens mij was dit de verkeerde docu toen van rtl4
Was denk ik in de tijd dat Greenpeace nog heilig was en geld verdienen iets smerigs?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:09 schreef Day het volgende:
Hoe duur waren de kaarten van het toernee met zijn broers? En waarom werd daar zo'n drama van gemaakt? Iemand?
Is het niet te zien op uitzending gemist ofzo?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:10 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, dit is idd een oude docu, maar het is niet die Take Two van RTL. Ik kende ze allebei al, maar deze kon ik me nog herinneren van vroeger en wilde ik graag weer zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |