Ze zullen het vast goed bedoelen, maar wat klinkt dit walgelijkquote:The family will hold a private memorial early in the morning at Forest Lawn -- where the body is now. The coffin will then be transported to Staples for what promises to be one of the biggest spectacles in L.A. history.
Daar is inderdaad nog helemaal niets over bekend gemaakt. Alleen van Rowe is nu bekend dat zij niet zal komen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook dus. Want het verhaal is te 'vaag'.
Maar, dat heb ik dan in alle berichtgeving klaarblijkelijk gemist... zijn ouders, broers en zussen zijn dus ook helemaal niet aanwezig bij die public woopla? Want anders kan dat niet natuurlijk.
Ik wacht het maar rustig af. CNN staat hier toch de hele dag aan.quote:De vorige maand overleden popster Michael Jackson wordt dinsdag begraven in Los Angeles. De begrafenis vindt kort voor de herdenkingsdienst van Jackson plaats.
Het Scaples Centre in LA wordt gereedgemaakt voor de herdenkingsdienst dinsdag. (EPA) Dat heeft de waarnemend burgemeester van Los Angeles, Jan Perry maandag bekendgemaakt. De begrafenis vindt om 17.00 uur Nederlandse tijd plaats op de begraafplaats Forest Lawn.
Ik denk dat zijn familie toch bij de grote memorial aanwezig zal zijn. Kunnen ze eigenlijk niet maken om daar niet te zijn. Dus tegelijkertijd begraven - al was het een mooi idee geweest - lijkt me dan lastig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:06 schreef Shitney het volgende:
[..]
Daar is inderdaad nog helemaal niets over bekend gemaakt. Alleen van Rowe is nu bekend dat zij niet zal komen.
Gisteren bij Boulevard werd gezegd dat ze het van de sfeer af zouden laten hangen of ze een stop bij Staples Centre zouden maken. En nu lees ik dat de begrafenis vóór de memorial service zal zijn. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je direct nadat je je kind, vader of broer begraven hebt je nog zin hebt in zo'n groot spektakel. En ik kan me eigenlijk sowieso niet voorstellen dat ze de kinderen aan dat gedoe willen blootstellen. Dus de kans lijkt me wel degelijk groot dat er geen familie bij zal zijn, of hooguit 1 familielid die namens de familie wat komt zeggen. Katherine en de kinderen, daarvan kan ik me niet voorstellen dat die er zijn. Katherine is net zo verlegen als Michael was en bovendien Jehova Getuige en die doen geloof ik niet aan begrafenissen met gedoe (net als dat ze geen verjaardagen vieren). En die kinderen, die kunnen daar toch niet heen? Misschien dat Jermaine een appearance maakt, misschien doen ze een live satteliet statement vanuit de begraafplaats door een van hen, ik verwacht zo iets. Maar de familie erbij, daar reken ik echt niet op. En terecht ook, imo, gun die mensen hun eigen verdriet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn familie toch bij de grote memorial aanwezig zal zijn. Kunnen ze eigenlijk niet maken om daar niet te zijn. Dus tegelijkertijd begraven - al was het een mooi idee geweest - lijkt me dan lastig.
Ik heb ff dikgedrukt waar ik het helemaal mee eens ben. Ik snap er eigenlijk werkelijk helemaal niks van dat dit zo gaat zoals het nu lijkt te worden. Het komt een beetje over zo van: "ach het moet maar met een beetje publiek, dan kan daarna iedereen weer verder"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Fans Michael Jackson zijn woest
Fans zijn boos omdat de afscheidsdienst van Michael Jackson is uitgedraaid op een ordinaire loterij, teleurgesteld omdat bijna niemand erbij kan zijn en verdrietig omdat hun grote held en voorbeeld in een simpel stadion ’ten grave wordt gedragen’. „Dit heeft Michael niet verdiend. Hij had ervan gegruwd”, klinkt het fel.
Teri en Kalvin, die werken voor luchtvaartmaatschappij Alaska Airlines, laten er geen gras over groeien. Met een verbeten trek om de mond houdt het tweetal een bord omhoog: ’Je hebt meer kans om megamiljoenen te winnen dan afscheid te kunnen nemen van Michael Jackson’.
„Wat denken ze wel niet?”
vervolgt ze. „Dat we idioten zijn? Michael zou zich in z’n kist omdraaien als hij wist hoe er met ons, miljoenen fans, wordt omgesprongen. Hij was gek met ons en wij met hem. En nu krijgen we niet eens fatsoenlijk de kans om afscheid van hem te nemen. Degene die dit bedacht heeft, zou ontslagen moeten worden. Ik hou er over op”, besluit Teri fel, „want ik raak alleen meer opgefokt dan ik al ben!”
Kalvin breekt in: „Kijk, dat iedereen afscheid van Michael neemt, dat kan niet. Dat begrijp ik. Maar 11.000 man en dan tegen de rest zeggen: ’Ga maar lekker thuis televisiekijken’, dat is respectloos. Heeft nu niemand in de gaten met wie we hier te maken hebben? De grootste artiest aller tijden. Waarom hebben ze het afscheid niet bij het Washington Memorial georganiseerd? Daar kunnen veel mensen staan. Ik was erbij toen president Obama geïnaugureerd werd. Het was prachtig! Of zijn ze soms bang dat Michael onze presidenten naar de kroon steekt? Nou, terecht hoor”, lacht hij, „want dat haalt hij met gemak.”
De 33-jarige Demarco kan de gevoelens van onvrede goed begrijpen. „Organisator AEG Live heeft de O2-concerten geregeld, weet je? Het Staples Center is ook van hen”, wijst hij. „En het Nokia Center is ook van hen. Ze hadden het zoals bij prinses Diana moeten doen: een rijtoer door de stad zodat iedereen de kist kon zien. Niet zo onpersoonlijk als nu.”;
Maar al deden ze dat wel, dan nog zou jij er toch niet bij zijn? En ik niet, en al die miljoenen en miljoenen mensen over de hele wereld niet, dus het zou nooit genoeg zijn. Ze kunnen moeilijk met de kist gaan touren zodat iedereen afscheid kan nemen. Zie je het voor je, vandaag in de Kuip, morgen in Wembley Stadium, overmorgen in Stockholm...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:28 schreef tass het volgende:
[..]
Ik heb ff dikgedrukt waar ik het helemaal mee eens ben. Ik snap er eigenlijk werkelijk helemaal niks van dat dit zo gaat zoals het nu lijkt te worden. Het komt een beetje over zo van: "ach het moet maar met een beetje publiek, dan kan daarna iedereen weer verder"
Hoezeer Michael ook gruwde van de paperazzi en de tabloids, hij hield van zijn fans, hij is groot geworden door zijn fans, zijn fans (wij allemaal) hielden van hem, en dan word je afgescheept met een stadionnetje waar ie zelf niet eens meer bij is, maar waar Stevie Wonder gaat zeggen hoezeer ie 'm gaat missen....
Duhhh dat snappen wij ook wel.
Obama schijnt er ook bij te zijn, nou dan zeg ik het nog een keer; laat ie dan de Nationale Garde langskomen om met een rijtoer iedereen afscheid te laten nemen.
Ik weet zeker dat alles dan echt wel in goede banen zou verlopen.
Ik snap ook wel dat Katherine als zwaar gelovige met heel veel verdriet haar kind gaat begraven, en dat ze als familie dat private willen houden, maar zelfs bij iemand die ik kende ( een normale buschauffeur) was de opkomst meer als 2000 man en heeft zijn familie werkelijk iedereen de kans gegeven om langs de kist afscheid te nemen...
En nee hij is niet te vergelijken met Michael, maar het gaat mij dan om het gebaar om mensen hun respect te laten tonen!
Laat ik ook maar ophouden.....
Als er miljoenen, echt miljóenen mensen langs die kist zouden moeten om afscheid te nemen? Dan zou die man over drie maanden nog boven de grond staan. Kom op, wees realistisch.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:28 schreef tass het volgende:
Ik snap ook wel dat Katherine als zwaar gelovige met heel veel verdriet haar kind gaat begraven, en dat ze als familie dat private willen houden, maar zelfs bij iemand die ik kende ( een normale buschauffeur) was de opkomst meer als 2000 man en heeft zijn familie werkelijk iedereen de kans gegeven om langs de kist afscheid te nemen...
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:33 schreef Greys het volgende:
Het is onmogelijk iedereen tevreden te stellen.
Het gaat om wat de familie wil. En daar hebben 'wij' als publiek het mee te doen.
Ik vind eigenlijk als je dat niet kunt respecteren of zelfs boos er om wordt, zoals de mensen in dat stuk wat hierboven staat, dat dat ver beneden alle peil is.
Er is een public memorial die over de hele wereld uitgezonden zal worden, waar grote sterren zullen optreden. Waar hij geëerd en herdacht gaat worden, op welke manier dan ook.
Zoiets groots op relatief korte termijn moeten organiseren is al een hele opgave, om het in goede banen te leiden. Dat er dan mensen zijn die gaan klagen dat 'ze niet genoeg krijgen', daar kan ik met mijn pet niet bij.
Dat is niet te beveiligen met zoveel fans en hysterische mensen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:33 schreef tha_dark het volgende:
Een rijtour door de stad was inderdaad prachtig geweest....
QFTquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:33 schreef Greys het volgende:
Het is onmogelijk iedereen tevreden te stellen.
Het gaat om wat de familie wil. En daar hebben 'wij' als publiek het mee te doen.
Ik vind eigenlijk als je dat niet kunt respecteren of zelfs boos er om wordt, zoals de mensen in dat stuk wat hierboven staat, dat dat ver beneden alle peil is.
Dat er dan mensen zijn die gaan klagen dat 'ze niet genoeg krijgen', daar kan ik met mijn pet niet bij.
Ik vind dat ook helemaal niet bij Michael Jackson passen, eerlijk gezegd. De man was dodelijk verlegen, leefde teruggetrokken "behind the gates", en dan zou hij nu als een soort freakshow door de stad moeten trekken zodat de sensatiegeile massa kan zeggen dat ze het lijk hebben gezien? Ik denk dat hij dat zelf afschuwelijk gevonden zou hebben. Zijn moeder vindt het ook afschuwelijk, voor de kinderen lijkt het me al helemaal een hel, dus nee hoor, maar goed dat ze hem de waardigheid gunnen om in zijn dood geen rariteitenkabinet te laten zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is niet te beveiligen met zoveel fans en hysterische mensen.
Wat lief van je en wat groots om dit zo te zeggenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:46 schreef Robijn1961 het volgende:
Hee hoi. Even sorry zeggen dat ik jullie internetdebielen genoemd heb. Dat had ik niet moeten doen. Ieder zijn meug, dit is zoals jullie zeggen het roddeltopic.
Ik ben kapot van verdriet en ging goed over de rooie gisteren.
Wie sterkte nodig heeft vandaag: sterkte toegewenst.
Dat is fair en volwassen van je!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:46 schreef Robijn1961 het volgende:
Hee hoi. Even sorry zeggen dat ik jullie internetdebielen genoemd heb. Dat had ik niet moeten doen. Ieder zijn meug, dit is zoals jullie zeggen het roddeltopic.
Hey Robijn!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:46 schreef Robijn1961 het volgende:
quote:Several carloads of people, Michael Jackson's sister La Toya among them, came and went from the heavily secured cemetery after sunset Monday. But it was not immediately clear whether they were there for a private viewing.
Shortly before the cars began arriving, a hearse drove up, with at least five police cars in tow.
The hearse backed partly in through the door of the Hall of Liberty -- a 1,200-seat auditorium on the grounds -- so that any casket unloaded and loaded would not be visible to the media helicopters overhead.
The Jackson family would not comment on the after-hours gathering. Neither would cemetery officials.
Ik zat het net na te lezen allemaal en vroeg me al af wat je gedronken hadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:46 schreef Robijn1961 het volgende:
"I'm always in the spotlight, but I'm shy of the spotlight!"[laughs]quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:00 schreef FireFox1 het volgende:
Al dat geheimzinnige gedoe![]()
Michael hield van het publiek en andersom. Ik weet zeker dat hij het anders zou hebben gewild.
Ik zit net hetzelfde te denken. Ik heb vooral te doen met zijn kinderen en zijn moeder. Voor hen was hij natuurlijk gewoon een mens, en geen popicoon. Maar zelfs na het bittere einde is het popicoon groter dan de mens. Ik hoop dat ze vandaag een goede dag hebben en op hun eigen manier afscheid kunnen nemen. Ik heb een kaarsje voor hen opgestoken net.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt medelijden met de familie.
Wat ze ook beslissen in deze, het lijkt toch nooit goed te zijn.
Het zou helemaal naar wens van de familie moeten zijn en "fans" moeten niet zo zeuren. Als het voor de familie goed is, een afscheid waarmee zij kunnen leven, wie zijn wij dan om dat te bekritiseren. Wij zijn slechts toeschouwers en mogen een stukje meebeleven van de herdenking.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt medelijden met de familie.
Wat ze ook beslissen in deze, het lijkt toch nooit goed te zijn.
Vanaf half zeven op Ned.3quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
Had er nog ergens iemand een overzichtje/lijstje van de uitzendttijden van vandaag/vanavond?
Toevallig zo bij de hand? Anders ga ik het straks even terugzoeken.
SBS6: Vanaf 18:00uquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
Had er nog ergens iemand een overzichtje/lijstje van de uitzendttijden van vandaag/vanavond?
Toevallig zo bij de hand? Anders ga ik het straks even terugzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |