Dat is fair en volwassen van je!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:46 schreef Robijn1961 het volgende:
Hee hoi. Even sorry zeggen dat ik jullie internetdebielen genoemd heb. Dat had ik niet moeten doen. Ieder zijn meug, dit is zoals jullie zeggen het roddeltopic.
Ik ben kapot van verdriet en ging goed over de rooie gisteren.
Wie sterkte nodig heeft vandaag: sterkte toegewenst.
Hey Robijn!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:46 schreef Robijn1961 het volgende:
Hee hoi. Even sorry zeggen dat ik jullie internetdebielen genoemd heb. Dat had ik niet moeten doen. Ieder zijn meug, dit is zoals jullie zeggen het roddeltopic.
quote:Several carloads of people, Michael Jackson's sister La Toya among them, came and went from the heavily secured cemetery after sunset Monday. But it was not immediately clear whether they were there for a private viewing.
Shortly before the cars began arriving, a hearse drove up, with at least five police cars in tow.
The hearse backed partly in through the door of the Hall of Liberty -- a 1,200-seat auditorium on the grounds -- so that any casket unloaded and loaded would not be visible to the media helicopters overhead.
The Jackson family would not comment on the after-hours gathering. Neither would cemetery officials.
Ik zat het net na te lezen allemaal en vroeg me al af wat je gedronken hadquote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:46 schreef Robijn1961 het volgende:
"I'm always in the spotlight, but I'm shy of the spotlight!"[laughs]quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:00 schreef FireFox1 het volgende:
Al dat geheimzinnige gedoe![]()
Michael hield van het publiek en andersom. Ik weet zeker dat hij het anders zou hebben gewild.
Ik zit net hetzelfde te denken. Ik heb vooral te doen met zijn kinderen en zijn moeder. Voor hen was hij natuurlijk gewoon een mens, en geen popicoon. Maar zelfs na het bittere einde is het popicoon groter dan de mens. Ik hoop dat ze vandaag een goede dag hebben en op hun eigen manier afscheid kunnen nemen. Ik heb een kaarsje voor hen opgestoken net.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt medelijden met de familie.
Wat ze ook beslissen in deze, het lijkt toch nooit goed te zijn.
Het zou helemaal naar wens van de familie moeten zijn en "fans" moeten niet zo zeuren. Als het voor de familie goed is, een afscheid waarmee zij kunnen leven, wie zijn wij dan om dat te bekritiseren. Wij zijn slechts toeschouwers en mogen een stukje meebeleven van de herdenking.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb echt medelijden met de familie.
Wat ze ook beslissen in deze, het lijkt toch nooit goed te zijn.
Vanaf half zeven op Ned.3quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
Had er nog ergens iemand een overzichtje/lijstje van de uitzendttijden van vandaag/vanavond?
Toevallig zo bij de hand? Anders ga ik het straks even terugzoeken.
SBS6: Vanaf 18:00uquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:31 schreef Greys het volgende:
Had er nog ergens iemand een overzichtje/lijstje van de uitzendttijden van vandaag/vanavond?
Toevallig zo bij de hand? Anders ga ik het straks even terugzoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |