Dus de kist is er wél bij in Stapless Center?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:18 schreef matthijst het volgende:
Pete King kunnen ze misschien wel even afschieten?
17:00 Nederlandse tijd -> besloten herdenkingsdient voor familie bij begraafplaats
19:00 Nederlandse tijd -> herdenkingsdient in Staples Center
Tussendoor wordt lijkkist van ene naar andere plaats gebracht, dus daar zal wel een camera op staan.
Ga zelf vanaf 16:00 zo'n beetje CNN kijken, daar zal het wel op zijn.
En tmz.com en eonline hebben livestreams...
Dat zeggen de laatste berichten geloof ik wel, ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus de kist is er wél bij in Stapless Center?Of snap ik het nou (weer) niet?
Volgens mij is toch echt de begráfenis om 17.00 uur.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat zeggen de laatste berichten geloof ik wel, ja.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Hahaquote:Reactie van Here2QuestionYou op YouTube:
And remember boys and girls, if you're in the army, a police officer, a teacher in a "rough neighborhood" or anything else on this guy's list, there is a 100% chance that you aren't are neither a pervert nor a child molester.
Oh ik kan me voorstellen dat je daar stiekem een beetje van baalt jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:16 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteravond zonder er bij na te denken mijn neefje beloofd hem vanavond te helpen leren voor een eindtoets Engels. Kan het niet maken om dat joch te laten stikken, dus neem ik de memorial service wel op voor later vanavond.
En hoelaat is dat dan hier???quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:36 schreef matthijst het volgende:
CNN will start at 9 a.m. with Anderson Cooper, Larry King and Don Lemon as anchors. (CNN will carry the service on sister networks HLN, CNN International and CNN en Espanol as well.)
Ik werd vanochtend wakker en een van de eerste dingen die ik dacht was dat Liz Taylor er helemaal niet bij kán zijn, omdat ze natuurlijk naar zijn begrafenis gaat. Ik denk namelijk dat die tegelijk met de memorial service is. Waarom ik dat denk? Omdat als ik zijn moeder was ik dat zo zou regelen. Een groot event waar alle ogen op gericht zijn, zodat ik in stilte en zonder chaos mijn kind kan begraven.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:26 schreef Greys het volgende:
Volkomen logisch dat Liz Taylor niet bij die public woopla aanwezig wil zijn.
Sommigen zeggen hier 'Ik weet zeker dat Michael wel op hún begrafenis zou komen', maar volgens mij halen jullie nog steeds twee dingen door elkaarWant dit gaat er over dat ze niet bij de memorial service zal zijn. En die is inderdaad public. De begrafenis zal besloten zijn.
Dus voor hetzelfde geld zou MJ wel naar hun begrafenis zijn gegaan, maar ook niet naar zo'n publiek event.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:42 schreef Shitney het volgende:
Ik werd vanochtend wakker en een van de eerste dingen die ik dacht was dat Liz Taylor er helemaal niet bij kán zijn, omdat ze natuurlijk naar zijn begrafenis gaat. Ik denk namelijk dat die tegelijk met de memorial service is. Waarom ik dat denk? Omdat als ik zijn moeder was ik dat zo zou regelen. Een groot event waar alle ogen op gericht zijn, zodat ik in stilte en zonder chaos mijn kind kan begraven.
En bedankt ChipsZak.!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet alleen dit;
SBS6: Vanaf 18:00u
Ned3: Vanaf 18:30u
RTL Boulevard; 20:00 - 20:30 en 22:30 ()
RTL5: 20:30 [ concert: HIStory tour]
Oh en het tijdsverschil is 9uur.
Zo zou ik het ook doen..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:42 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik werd vanochtend wakker en een van de eerste dingen die ik dacht was dat Liz Taylor er helemaal niet bij kán zijn, omdat ze natuurlijk naar zijn begrafenis gaat. Ik denk namelijk dat die tegelijk met de memorial service is. Waarom ik dat denk? Omdat als ik zijn moeder was ik dat zo zou regelen. Een groot event waar alle ogen op gericht zijn, zodat ik in stilte en zonder chaos mijn kind kan begraven.
Ja, dat zou ik heel goed kunnen begrijpen. Toch zegt TMZ iets anders, of het waar is is een tweede.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:42 schreef Shitney het volgende:
quote:Michael Jackson will create even more pandemonium in death than he did in life -- his body will take center stage at Tuesday's public memorial at the Staples Center in downtown L.A.
The family will hold a private memorial early in the morning at Forest Lawn -- where the body is now. The coffin will then be transported to Staples for what promises to be one of the biggest spectacles in L.A. history.
We will be live streaming everything as it happens beginning early in the AM.
Zoiets dacht ik ook dus. Want het verhaal is te 'vaag'.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:42 schreef Shitney het volgende:
[..]
Volgens mij ook en twee uur later de herdenkingsdienst ..Zo als ik begrepen hebtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij is toch echt de begráfenis om 17.00 uur.
En zal er dus geen lichaam zijn bij de public woopla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |