omdat ik iets anders wil kijkenquote:
De begrafenis wordt niet uitgezonden toch?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:00 schreef Desunoto het volgende:
Ik ga ook de begrafenis morgen kijken maar niet tegelijk op FOK! posten denk ik.
Dan kijk ik maar met een oog mee en dat wil ik ook niet.
Ja dat bedoel ik.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
De begrafenis wordt niet uitgezonden toch?
Alleen de memorial dienst?
Precies.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Dit meiske komt toch wel erg oprecht over.
En als het een child molestor was, dan had zij niet vanaf klein kind en daarna nog tien jaar zulke fijne vriendjes met hem geweest. En weer die waterballonnengevechten!![]()
125 pp?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:02 schreef matthijst het volgende:
Gooi Neverland open, vraag $125 pp toegang ofzo. Zet het vol met memorabilia.
Klaar...................
Er zitten helaas genoeg gekken tussen die er een puinzooi van kunnen maken. Helemaal gek worden en jasjes van Michael mee willen nemen en dat soort zooi. De bewaking zal helemaal gek worden denk ik.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:02 schreef matthijst het volgende:
Gooi Neverland open, vraag $125 pp toegang ofzo. Zet het vol met memorabilia.
Klaar...................
Nee, dat zeiden ze niet. Ze zeiden dat ZIJ dat een goed idee vonden, toch?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:03 schreef FireFox1 het volgende:
Zoals ik al dacht. Ze gaan van Neverland hetzelfde doen zoals Elvis' Graceland.
Uitbuiten
Volgens mij ook op CNN maar ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:04 schreef wapwip het volgende:
Word die herdenking morgen ook op CNN ofzo uitgezonden? Ik wil het heul niet op sbs kijken, en eigelijk ook niet op ned3
En dieren?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:04 schreef tha_dark het volgende:
Het is echt te hopen dat Neverland weer helemaal in ere wordt hersteld. Dus inclusief pretpark, meubilair en kunst.
Ik weiger nog steeds te geloven dat MJ sex zal hebben met kleine kinderen.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:00 schreef Greys het volgende:
Dit meiske komt toch wel erg oprecht over.
En als het een child molestor was, dan had zij niet vanaf klein kind en daarna nog tien jaar zulke fijne vriendjes met hem geweest. En weer die waterballonnengevechten!![]()
Neu, maar Disney kost je ook al $70 ofzo, dus 125 lijkt me mooiquote:Op maandag 6 juli 2009 23:03 schreef Greys het volgende:
125 pp?
Jij dacht, dan is het lekker toegankelijk voor de gewone sterveling?
Daarom is het laatste woord daar nog niet gezegd.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:03 schreef FireFox1 het volgende:
Zoals ik al dacht. Ze gaan van Neverland hetzelfde doen zoals Elvis' Graceland.
Uitbuiten
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat schattig Lovechild, dat jouw zoontje "voor aap lopen" gebruikt! Propz voor je opvoeding!
Ik vind Joe Jackson engquote:Op maandag 6 juli 2009 23:07 schreef koemleit het volgende:
Die Joe is ook echt z'n hele leven al oud geweest he.
Hij had een gruwelijke hekel aan z'n pa.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
Die vader komt er weer lekker af in deze docu ook
Griebel.
Die zag ik gisteren in een jouwbuis filmpje uit 2006 ofzo met jensenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:05 schreef Anonymousz het volgende:
latoya is eng
quote:Michael Jackson Memorial -- The Players
Posted Jul 6th 2009 3:51PM by TMZ Staff
Michael Jackson Memorial -- The PlayersThe Jackson family just announced everyone who will participate in tomorrow's memorial -- and here's the list:
Ron Boyd (family friend), Kobe Bryant, Mariah Carey, Andrae Crouch Choir, Berry Gordy, Jennifer Hudson, Shaheen Jafargholi (finalist on Britain's Got Talent), Magic Johnson, Martin Luther King III, Bernice A. King, John Mayer, Lionel Richie, Smokey Robinson, Rev. Al Sharpton, Brooke Shields, Pastor Lucious Smith (family friend), Usher and Stevie Wonder.
amenquote:
Ik ookquote:Op maandag 6 juli 2009 23:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind Joe Jackson eng
[..]
Hij had een gruwelijke hekel aan z'n pa.
quote:Rowe a No-Show at Jackson Memorial
Posted Jul 6th 2009 2:40PM by TMZ Staff
Debbie Rowe Michael Jackson's ex-wife Debbie Rowe won't be attending Jackson's memorial service at the Staples Center tomorrow.
Her attorney sends us this statement:
"The onslaught of media attention has made it clear her attendance would be an unnecessary distraction to an event that should focus exclusively on Michael's legacy. Debbie will continue to celebrate Michael's memory privately."
Waarom zou een testament geen stand houden?quote:Op maandag 6 juli 2009 23:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij is uit het testament gehouden maar of dat stand gaat houden?
Natuurlijk weet die Mouthaan niet waar hij het over heeft. Hij vertelt gewoon wat er tegen hem gezegd wordt om te vertellen.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:09 schreef JX het volgende:
By the way, die Mouthaan weet ook niet waar hij het over hadMan in the Mirror geschreven in de Given Tree en Dangerous zo genoemd omdat boomklimmen gevaarlijk is? Shut up
Man in the Mirror is niet eens door Michael zelf geschreven, maar door Siedah Garret met iemand anders.
Laten we hopen!quote:Op maandag 6 juli 2009 23:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij is uit het testament gehouden maar of dat stand gaat houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |