proestquote:Op maandag 6 juli 2009 21:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs, ik woon ook in Roermond.
Het valt me niet eens op eigenlijkquote:Op maandag 6 juli 2009 21:29 schreef Felixa het volgende:
Waarom zitten er zo ontzettend veel pauzes tussen en tijdens de nummers?
Is dat echt alleen een adem-kwestie?
Hier en daar een omkleedpauze kan ik me voorstellen, maar ik vind dit de vaart wel uit de show halen.
Zijn ballen moeten ook even afkoelen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:29 schreef Felixa het volgende:
Waarom zitten er zo ontzettend veel pauzes tussen en tijdens de nummers?
Is dat echt alleen een adem-kwestie?
Gitariste is Jennifer Batten en is een fenomeen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Jammer dat het gitaarwerk zo opzichtig nep is.
Het is toch niet zo'n moeite om een goede guitarist in je band te halen.
quote:
Hihihiiiiiihihi, dan zou je zorgen dat je in een safe environment zou komen enzo?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Serieus hoor, als ik hem naakt zou zien zou ik toch in een hoekje kruipen, mn privates proberen te beschermen en from the top of my lungs HIIIIIIIIIIIIIIIII HIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII gillen!!!
(mgihgihg going all meisje mick here!)
Ik vind het een enorm sexy wijf, niks mis mee.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:31 schreef RSie het volgende:
echte MJ fans horen te weten dat Jennifer Batten (de gitarist) niet anders zou kunnen dan zo verschijnen, zij hoort nou eenmaal bij de MJ tour en daar hoort dat uitbundige kapsel bij!!
Ik zou iig mentaal heel hard proberen mn happy place te zoeken en na afloop een extra persoonlijkheid aanmaken om het trauma een plekje te gevenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiihihi, dan zou je zorgen dat je in een safe environment zou komen enzo?
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:31 schreef RSie het volgende:
echte MJ fans horen te weten dat Jennifer Batten (de gitarist) niet anders zou kunnen dan zo verschijnen, zij hoort nou eenmaal bij de MJ tour en daar hoort dat uitbundige kapsel bij!!
Geen MJ op TV in Ierland? Jeuh wat een verademing.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:34 schreef ElizabethR het volgende:
Overigens zit ik niet te kijken, ik heb geen nederlandse zenders. Maar ik zoek op YouTube wel een en ander op.
dat hitje toendertijd was O fortuna van Fortuna.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:36 schreef Lovechild het volgende:
Hallo, in anderhalf uur een topic vol?!![]()
Even mijn two cents over het concert:
dat begin met de Carmina Burana, dat heb ik toentertijd echt veel op MTV gezien. Volgens mij was dat gewoon een hit(je) op zich.
Het concert is wel extra leuk met wat opmerkingen van hier in mijn achterhoofd. En inderdaad: het vingertje!
Het eerste uur keken mijn kids nog mee. Het begin, dat Michael er ineens was:
8-jarige zoon: "Daar is Michael Jackson..."
3-jarige zoon: "...in zijn onderbroek!"
8-jarige zoon: " Hij draagt zijn onderbroek over zijn broek heen!"
![]()
Stukje later 8-jarige zoon peinzend: "Ik zou wel een beetje voor aap lopen als ik dat zou doen. Zo zingen en dansen." En verzucht later nog een keer dat MJ nog steeds "dat gouden pakje" aanheeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |